SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaCuriosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Die pink of ringvinger evenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
![]()
En nu bij Billy glijden. Wat heeft dat wijf?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Isa had het volgens mij niet door, maar Gio wist niet hoe hij zijn hand moest houden om het moment zo goed mogelijk te benutten.quote:![]()
![]()
Ze praat met 3 dubbele tong.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen... En wie komt er dan ineens binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alle vrienden van Isa willen dat ze naar huis komt.
Moet ze ook doen. Ik hoop dat ze musicalzangeres kan worden, zou ik leuk vinden.![]()
Het was iets meer. Het was de bovenkant van zijn hand, want die lag op haar schoot, toen zij voorover boog.quote:![]()
![]()
Ik vraag me af, of er misschien ergens een contractje getekend is, waardoor Isa niet los kan gaan als ze uit de loods is.quote:Op maandag 15 september 2014 23:39 schreef Mirjam152 het volgende:
Alle vrienden van Isa willen dat ze naar huis komt.
Moet ze ook doen. Ik hoop dat ze musicalzangeres kan worden, zou ik leuk vinden.![]()
En toen ze weer wegbewoog even zijn hand die meeging.quote:Op maandag 15 september 2014 23:39 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Het was iets meer. Het was de bovenkant van zijn hand, want die lag op haar schoot, toen zij voorover boog.
pfft waar heb ik het over. Gezonde vrouw, gezonde man, who cares
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een zangverbodquote:Op maandag 15 september 2014 23:41 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik vraag me af, of er misschien ergens een contractje getekend is, waardoor Isa niet los kan gaan als ze uit de loods is.![]()
![]()
De RKV gaat weer vreten, pita's met kaas uit de koekenpan.
Dat betekent dat ze weer met Lau heeft liggen vingeren, want daarna gaat ze altijd vreten en roken.![]()
Die dikke doet nooit iets in de keuken, alleen midden in de nacht, als ze niemand anders kan commanderen om vreten voor haar te maken.![]()
De blanke uitvoering van Edgar Davids.quote:Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef Persefoneia het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is het net de jongere uitvoering van Collie.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: