SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks![]()
Is een taalcursus gaan volgen in Amersfoort.quote:
Ik bedoelde dat ze compleet toegetakeld is, schrammen en bulten op haar gezicht.quote:Op maandag 15 september 2014 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is een taalcursus gaan volgen in Amersfoort.
Dat is toch de grootste onzin.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://gtst.wikia.com/wiki/Trudy_Gonzalez
Dat is Trudy, de huishoudster van Het Huis Anubis :")quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat is toch de grootste onzin.
Die vrouw die staat afgebeeld heeft toch in spoed gespeeld?
BEAquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:54 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Dat is Trudy, de huishoudster van Het Huis Anubis :")
quote:Op maandag 15 september 2014 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is een taalcursus gaan volgen in Amersfoort.
Hebben ze met vrijwel niemand van de huidige cast, behalve lievelingetjes als Maxime, Lucas, Nina en NietGoedSnikki.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met die Vincent weten ze trouwens nu al niet meer wat ze ermee moeten he.
I hope so.......quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:50 schreef arise het volgende:
Is na vanavond het gedonder met Rikki eindelijk afgelopen???
Ik vind haar erg egoistisch...
( Ben dat gelieg een beetje zat)
Lid van boks.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Lioness1578 het volgende:
Uhh wat is er met Aysens gezicht?
Dat vroeg ik gister al.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Lioness1578 het volgende:
Is het niet Ruurt de Maesschalck? Ik dacht eerst Raymi Sambo, maar die is jonger.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat vroeg ik gister al.
Wie is die zwarte advocaat van anton? Volgens mij een bekende acteur.
Aysen had een scharrel mee naar huisquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Lioness1578 het volgende:
Heeft hij niet in deadline of spoorloos verdwenen gespeeld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is het niet Ruurt de Maesschalck? Ik dacht eerst Raymi Sambo, maar die is jonger.
Die laatste sowieso jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Heeft hij niet in deadline of spoorloos verdwenen gespeeld?
Hahahahaha blijven adem halen Sick little monkey.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Kijk die pleuris Rikki daar zitten
Echt hé kutkindquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:30 schreef DjinN het volgende:
Wauw...dat ze met die gladde grafkop nog gaat zitten liegen zeg....bah...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nou, liever niet, want voor je het weet denkt ze dat je verliefd op d'r bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:37 schreef L3viathan het volgende:
Ah jongen die k*t Rikki!
Kan iemand haar aub een paar corrigerende tikken verkopen?
Klopt idd geen zak van. Is wel leuk voor aan avondje gegarandeerde lol...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef LetsGame het volgende:
Die GTST wikia is bedacht door gestoorde zielen WTF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar tikken maar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:37 schreef L3viathan het volgende:
Ah jongen die k*t Rikki!
Kan iemand haar aub een paar corrigerende tikken verkopen?
Dat hoop ik ook... en ik ben blij dat ze die mongol van een Sjoerd heeft gedumpt. Die gast is elke keer weer door iets anders geobsedeerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 07:36 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik weet niet hoor maar ik denk dat Wiet Rikki iets gaat aandoen.
Wiet is erachter gekomen dat Rikki liegt over de aanranding en Rikki heeft bevestigt dat ze heeft gelogen. Wiet zit ermee en vertelt aan Sjoerd de waarheid over de aanranding. Rikki komt binnen en Sjoerd vraagt aan haar haar of het waar is wat Wiet heeft gezegd Rikki doet huilie huilie. Sjoerd kiest de kant van zijn ex ipv van Wiet daarom dumpt Wiet. Het is niet de moeite waard om gtst terug te kijken het heel saai en de verhaallijnen duurt veel te lang tijd voor andere schrijvers.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Kan iemand even de afgelopen tijd samenvatten wbt rikki en wiet. Heb een aantal weken niets gezien dus heb iets van wtf gebeurt er allemaal
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:02 schreef degroen1985 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:02 schreef degroen1985 het volgende:
[..]Bron? Totale onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja helmink komt terug om met jef te trouwen, martine komt terug om ludos ballen af te snijden en wassenaar staat op uit de dood.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:59 schreef degroen1985 het volgende:
[..]
heb je toevallig geen geld kan je spoilers ook op twitter vinden.
dan ga je naar de supermarkt en koop je de tv gids van 20 september tot 3 oktober op blz 107 van de tv gids tvfilm dat is de officiële spoiler.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja helmink komt terug om met jef te trouwen, martine komt terug om ludos ballen af te snijden en wassenaar staat op uit de dood.
Zullen we ons gewoon beperken tot officiële spoilers? Ipv die rotzooi die op inet te vinden is.
Laat ze hem aub meenemen naar LA toe.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef tassie127 het volgende:
EEEEEKKKK!!!
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)t-rol-bold-beautiful
Vaste rol graag daar.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Laat ze hem aub meenemen naar LA toe.
Je hebt gelijk, zo leveren we half werk. Er moeten ook een paar schrijvers mee die ervaring hebben met verhaallijnen voor Faily. En een bijpassende "componist".quote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kunnen we dat die Amerikanen wel aandoen?
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo leveren we half werk. Er moeten ook een paar schrijvers mee die ervaring hebben met verhaallijnen voor Faily. En een bijpassende "componist".
Zo ziet zij het wel maar zo gaat het niet want waarover ze heeft gelogen is toch wel iets groots.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah dus dat Maxime jarenlang heeft gelogen over dat ze geen kinderen kan krijgen is even in twee zinnetjes benoemt en zand erover? Typisch.
Ik vond dat inderdaad ook nogal vlug gaan met Nina.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ah dus dat Maxime jarenlang heeft gelogen over dat ze geen kinderen kan krijgen is even in twee zinnetjes benoemt en zand erover? Typisch.
Dat schilderij is door Rohan gemaakt.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond dat inderdaad ook nogal vlug gaan met Nina.
Overigens een afschuwelijk schilderij wat ze Nina gaf.
Btw: waarom heeft Wiet kunnen bepalen dat Sjoerd eruit moet? Het is Rikki's huis.
Jammer dat nu de indruk weer wordt gewekt dat Anton aan de alcohol gaat. Nét nu het weer goed gaat tussen hem en Bianca. Wat overigens heel aardig is om te zien.
Dat ze hem maar daar houden en in gaypron films gaan (mis)bruiken.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:10 schreef tassie127 het volgende:
EEEEEKKKK!!!
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)t-rol-bold-beautiful
Geldt dat niet voor elke 'acteur' in GTST?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:30 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Als dit non-talent maar gauw weg is uit de Nederlandse media.
Vind jij Erik de Vogel en Joep Sertons slechte acteurs?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:42 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor elke 'acteur' in GTST?
dat klinkt als een fijne afleveringquote:Op donderdag 18 september 2014 18:53 schreef msnguy het volgende:
Vanavond een Rikki- en Sjorsloze aflevering!![]()
![]()
![]()
Yayyyyyyyquote:Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat klinkt als een fijne aflevering
Wat doet Laura daar?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Lioness1578 het volgende:
DR Mikey nee hoor ze is op Nola's feestje...
Waarom heeft Nina een kamerjas aan? Wat een lelijk ding zeg!!
en eerlijk gezegd vond ik er nog geen hol aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:23 schreef DjinN het volgende:
Wauw we hebben een keer een aflevering zonder "Plz-gooi-jezelf-van-een-klif-af-Stikki" gehad!
Ja, Bianca had hem gevonden naast de bank met een lege fles whiskyquote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Lioness1578 het volgende:
Zien we haar wat vaker..en zo te zien gaat het niet goed met Anton nadat hij flink
heeft gezopen gaat hij gewoon aan het werk
Ze slaan haar eerste verjaardag gewoon overquote:
Ach wie maalt daarom als ze over 3 jaar 16 isquote:Op vrijdag 19 september 2014 01:10 schreef icloud het volgende:
Nola is trouwens op 13 maart jarig maar dat us een detail.
Binnenkort komt Dokter Marnix als zijn nieuwe collega het team versterken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:54 schreef Sriracha het volgende:
Ik vond die ziekenhuisscenes met Anton vandaag wel leuk
Sja en sja ....quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:20 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Ze slaan haar eerste verjaardag gewoon over![]()
Dat begrijp ik dus ook niet dat Bianca Anton gewoon laat werken terwijl
hij met een enorme kater rondloopt.
Hoop dat Sjoerd, gewoon verschopt wordt door zijn ouders.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Miss_paraplu het volgende:
Sjoerd die hoe dan ook wil geloven dat zijn vader fout is en Rikkie het bij het goede eind... volgende keer heeft meneer wel weer een andere reden om zijn vader te straffen.
Laatste en ook Unit 13. Michael Zoethout. En ook een gastrol in Baantjer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef icloud het volgende:
[..]
Heeft hij niet in deadline of spoorloos verdwenen gespeeld?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Weten ze nou echt niks beters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nou, het zal waarschijnlijk heel wat uren gekost hebben voor ze tot dit lumineuze idee kwamen, deze schrijvers met hun "niet aflatende creativiteit" kennendequote:
Waarschijnlijk Rikki, zodat ze weer het slachtoffer zal zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, het zal waarschijnlijk heel wat uren gekost hebben voor ze tot dit lumineuze idee kwamen, deze schrijvers met hun "niet aflatende creativiteit" kennende
Ben dan ook zeer benieuwd wanneer er weer iemand "voor de rest van zijn/haar leven" verlamd raakt
Zie ik nog zomaar gebeuren ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Rikki, zodat ze weer het slachtoffer zal zijn.
Aflevering gemist maar was het een aanleiding dat ze vroeg of laat iets met die nieuwe advocaat krijgt?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:43 schreef Amsel het volgende:
Als iemand moeilijke () woorden als addendum gebruikt móét het wel een goede jurist zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wij vonden ad rem juist iets wat de gemiddelde kijker goed kan begrijpen. Of was het nou handrem? In ieder geval worden wij niet geremd in onze creativiteit."
quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:35 schreef hplaserjet het volgende:
Bing en Lorena in actie doen me denken aan de avonturen van Bassie en Adriaan, ik mis alleen de tune nog van 'Vriendjes en vriendinnetjes'
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo kan Rohan het ook nog verstaan
Daarom ben ik rond de zomerstop ook maar gaan kijken naar de Duitse variant: http://gzsz.rtl.de/videoquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:56 schreef hplaserjet het volgende:
En dan die verhaallijn om Boks, plotseling doen alle GTST'ers aan boksen. Tim zou leuk geweest zijn als jonge dokter, nu is hij helemaal verkloot. Voorlopig kijk ik alleen de shorties, maar het niveau is echt afgezakt. Spangas is nog spannender.
PeterKelder en HermanHogendoorn vinden dat anders ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat is GTST een kutsoap geworden.
Het toppunt van ironie dat ik dat zeg met deze username.
Nou, het begin bedenken kost al teveel moeite. Hoe het nou precies zit met die verhaallijn rond Sanders Inc./Veltman/Lorena, vraag mij het niet. Iets met een USB-stick met belastend materiaal over Sanders Inc, maar het kan net zo goed een USB-stick zijn met daarop de biografie van Rohan Gottschalk. Oftewel: een verklaring over het hoe en waarom ontbreekt en de verhaallijn is intussen al in volle gang. Of we ooit nog eens te horen krijgen wat er precies op die stick staat? Ik betwijfel het, want het zou mij niets verbazen als zelfs de schrijvers het gewoon niet wetenquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:32 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Wederom is het duidelijk dat de schrijvers verhaallijnen neerzetten, waar ze alleen een begin voor kunnen bedenken. Vervolgens zijn ze richtingloos op zoek naar een doorgang, loopt het af met een sisser en staat het volgende cliché alweer klaar.
Rikki is eigenlijk al jaren niets meer, behalve de huisslet van de familie Bouwhuis. Maar inderdaad, deze verhaallijn rond haar leugen heeft het personage helemaal de nek omgedraaid. Het zou mij dan ook niets verbazen als ze (zoals Frey al zei) de volgende is die verlamd raakt, om haar zo te straffen voor wat ze geflikt heeft. Of Bram sterft, dan kunnen vader en zoon Bouwhuis de poedersuiker delen.quote:Van Rikki is als personage nu niet veel meer over. Er mag wel een verdomd goede verhaallijn tegenover staan om deze personageverkrachting recht te zetten. De schrijvers hebben sowieso een raar idee voor wie je sympathie moet opbrengen. Liefst zouden ze je medelijden laten krijgen met het meest verwende nest van de serie (destijds Charlie, Nina, nu Rikki), terwijl andere personages er een beetje omheen hangen. Er komt voorlopig geen verhaallijn om Rikki recht te zetten. Ik sta er niet van te kijken dat we het straks voor haar zielig moeten gaan vinden: lukt niet.
Anton is eigenlijk altijd al een mislukte reïncarnatie geweest van Robert, met een klein conservatief snufje van Jef in zijn eerste jaren. Spijtig voor Joep Sertons, maar ik zie dat personage het liefste gisteren nog vertrekken, met alle andere Bouwhuis-leden erbij. Het begon redelijk, zakte snel weg, met het vertrek van Cynthia Abma was het al kantje boord en nu met deze ontwikkelingen is deze familie gedoemd te verzuipen.quote:Als ik dan vervolgens zie wat ze met Anton van plan zijn: kom op! Dit is gewoon zoals bij Robert Alberts in zijn aller slechtste jaren. Willen ze daarheen? Wederom een prima personage verkloten? Hopelijk komt het niet zover, maar het moet wel weer in de afleveringen voorkomen (cliché). Dan ook weer tijd rekken met de uitslag van de rechtszaak. Verzin onderhand eens een concrete, geleide verhaallijn! Zoals eerder gezegd: door het jaar heen mag het ook spannend zijn, zonder speciale gelegenheid.
Bing & Lorena en de schattenjacht zou niet misstaan als titel voor die belachelijke verhaallijn, nee. Maar ja, dit verhaaltje wordt sowieso gerekt tot de 5000ste, daar kun je vergif op innemen. Dus zullen er nog wel een zestal pogingen ondernomen worden gok ik zoquote:De schattenjacht van Lorena en Bing begint intussen ook behoorlijk een rekverhaal te worden. Poging 4 alweer nu.
Tja, maar wat zou Tim dan minder saai kunnen maken? Ik kan niets verzinnen voor die zoutzak. Niet zo vreemd ook, want alle personages die de afgelopen 8 jaar zijn geïntroduceerd zijn zo zoutloos als maar kan. Oké, op Aysen na, maar die zou ik ook graag wat meer uitgediept zien, want dat ik eigenlijk ook maar een ongeleid projectiel.quote:Daarnaast: Tim. Waarom doet die mee? Komt op mij over als een zeer slecht geschreven personage, nu bezig met totaal oninteressante plannen voor een oninteressante nieuwe achtergrond (die boksschool). Willem, Sjoerd en Anton zijn intussen al door hem vergeten. Tijd dat dit personage wat minder zoutloos wordt. Lijkt wel of hij iedere week saaier wordt, wat het personage goed samenvat: saai!
Geloof me: dit wordt een liefdesverhaaltje. Iets in de trant van "twee honden vechten om een been, en de derde gaat er mee heen". Of liever gezegd: twee honden Bing en Tim vechten om een been Sjors, en de derde Thijs gaat er mee heen. En het zou mij niets verwonderen als dit ook weer wordt uitgerekt tot de zomerstop, waar het tot de "zenuwslopende" vraag komt voor wie Sjors nu zal kiezenquote:Is er nog iets goed? Ehm... Sjors krijgt blijkbaar weer een grotere rol. Geen liefdesverhaaltje hopelijk, al vindt ik Sjors en Tim een zeer saaie combi. Graag geen recycling van destijds met Danny, later Mike (Sjors krijgt na lang ontlopen en afwijzen een relatie, die kort erna dood gaat).
Nog zo'n mooi punt over personages: ze worden vaag mysterieus en spannend geïntroduceerd, maar vallen algauw in het putje van de andere nietszeggende personages. Thijs is dus over een half jaar niets meer dan een mooiboy die Sjors laat soppen op d'r stoelquote:Het gedoe rondom Ludo is enigszins spannend te noemen (al zou ik belangrijke dingen op kantoor bespreken, niet in een hotel waar iedereen komt). Thijs is nieuw en lijkt me nu nog een potentiële slechterik. Misschien dat we weer eens een personage krijgen, dat wat meer spanning veroorzaakt?
Truequote:Dan nog: wat meer inspiratie van de schrijvers is welkom. Doe eens iets onverwachts, iets groots, iets wat we nog niet duizend keer gezien hebben en vooral: iets wat niet tot in den treure gerekt wordt! Moet toch niet té moeilijk zijn om iedere maand een enigszins boeiende verhaallijn te hebben, die ook in een redelijke tijd wordt afgerond. 3 tot 6 maanden naar hetzelfde kijken begint echt groeven te graven in de waardering van zelfs de meest verstokte fan.
Hoop dat ze dan wat inspiratie halen uit Family Guy. Dat stukje waarin Meg geen armen en benen meer heeft, blind en doofstom is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Rikki, zodat ze weer het slachtoffer zal zijn.
Nou, laat die hoop maar varen, want het is overduidelijk alleen maar vanwege de 5000ste aflevering dat dat verhaallijntje is bedacht. Daarna zal ook dat als een nachtkaars uitgaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:09 schreef Frey het volgende:
De hoop is nu gevestigd op de verhaallijn met Ludo, Veltman en Thijs.
Misschien dat dat dan nog wat wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, laat die hoop maar varen, want het is overduidelijk alleen maar vanwege de 5000ste aflevering dat dat verhaallijntje is bedacht. Daarna zal ook dat als een nachtkaars uitgaan.
Helaas blijft dat laatste ook maar beperkt tot Ludo's werkkamer en de veredelde bistro Rozenboom. Juist bij dit soort scènes, en zeker met de scènes die gaan komen tussen Ludo en Veltman zou het kantoor van Sanders Inc. niet misstaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien dat dat dan nog wat wordt.
In ieder geval is de zakenwereld weer even terug.
Inderdaad zonde. Naja, ik zat vrijdag toch weer even geboeid te kijken en ik zit toch wel te wachten op Veltman zelf. Het is in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas blijft dat laatste ook maar beperkt tot Ludo's werkkamer en de veredelde bistro Rozenboom. Juist bij dit soort scènes, en zeker met de scènes die gaan komen tussen Ludo en Veltman zou het kantoor van Sanders Inc. niet misstaan.
Dat zeker, maar helaas krijg je dit duo er gratis bij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad zonde. Naja, ik zat vrijdag toch weer even geboeid te kijken en ik zit toch wel te wachten op Veltman zelf. Het is in ieder geval iets.
Die moeten even aan de kant worden gezet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zeker, maar helaas krijg je dit duo er gratis bij.
Van de weg?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Die moeten even aan de kant worden gezet.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef DeDrummer het volgende:
Toen Ludo's mannetje hem belde met de mededeling dat hij Bing & Lorena kwijt is, kon ik alleen maar hier aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef DeDrummer het volgende:
Toen Ludo's mannetje hem belde met de mededeling dat hij Bing & Lorena kwijt is, kon ik alleen maar hier aan denken:
[ afbeelding ]
Is dat ook ergens gratis terug te kijken? Ik kom alleen maar uit bij een euro per aflevering betalen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom ben ik rond de zomerstop ook maar gaan kijken naar de Duitse variant: http://gzsz.rtl.de/video
De "Maffia in Mauerwerk"-verhaallijn is echt geniaal
Ja, dat is het mindere: het terugkijken van GZSZ kost geld. Ik kijk het altijd via een livestream, maar het minpunt daarvan is is dat als de verbinding niet lekker loopt je kans hebt dat je de helft van de aflevering zit te refreshenquote:Op zondag 21 september 2014 10:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is dat ook ergens gratis terug te kijken? Ik kom alleen maar uit bij een euro per aflevering betalen.
Nou ik wilde het eigenlijk kijken om m'n Duits wat te verbeteren dus afleveringen van 2013 zijn ook primaquote:Op zondag 21 september 2014 11:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, dat is het mindere: het terugkijken van GZSZ kost geld. Ik kijk het altijd via een livestream, maar het minpunt daarvan is is dat als de verbinding niet lekker loopt je kans hebt dat je de helft van de aflevering zit te refreshenOok een minpunt zijn de twee reclameblokken tussendoor, maar dat komt omdat die serie een enorme cash cow is voor RTL.
Wel zijn alle afleveringen uit 2013 momenteel gratis terug te kijken, maar daar heb je natuurlijk weinig aan
Hier: http://rtl-now.rtl.de/gzsz.php?reiter=2quote:Op zondag 21 september 2014 11:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ik wilde het eigenlijk kijken om m'n Duits wat te verbeteren dus afleveringen van 2013 zijn ook primaWaar kan ik die vinden?
quote:Op zondag 21 september 2014 11:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hier: http://rtl-now.rtl.de/gzsz.php?reiter=2
Caroline de Bruijnquote:Op zondag 21 september 2014 12:46 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik heb alle beelden met Sophia teruggekeken![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wist je vanaf het begin al dat ze Ludo terugwilde
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:26 schreef msnguy het volgende:
Maandag & dinsdag...Dus we krijgen Ludo's kantoor weer te zien na een paar jaar? Dat fabrieksmetalen gebouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Carolinequote:Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn![]()
![]()
![]()
Ook hoe ze nog steeds met een heel licht accentje spreekt als Sophia de gedaante van Janine heeft aangenomen.
Dat alles is te zien, donderdag 25 september om 21.25 uur op NPO2 in...quote:Joop wil een soap
Moord, liefde, overspel, vermissingen in het oerwoud, een kacheltje in bad, verkrachtingen en andere intriges. Dagelijks kijken anderhalf miljoen mensen naar Goede Tijden Slechte Tijden en na bijna 5000 afleveringen is GTST niet meer weg te denken van de Nederlandse televisie. Dat begon allemaal in het voorjaar van 1990 toen Joop van den Ende zei: "Ik wil een soap". Andere Tijden blikt terug op het kopen van een Australische soap, op acteurs die niet konden acteren, decors die van karton waren, het raadsel van de trossen bananen en een vloekende Joop die probeert te voorkomen dat het programma wegens tegenvallende kijkcijfers van de buis wordt gehaald.
Zeg me alsjeblieft dat jij dat plaatje gemaakt hebtquote:Op zondag 21 september 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Kijktip voor iedereen!!!
[..]
Dat alles is te zien, donderdag 25 september om 21.25 uur op NPO2 in...
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 22 september 2014 08:39 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat jij dat plaatje gemaakt hebt
Dat is Bert van der Veer, de man die de titelsong geschreven heeft en een van de personen die nauw betrokken was bij het opzetten van de seriequote:Op maandag 22 september 2014 13:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ongetwijfeld jij!
Ik vraag me alleen af wie die man, rechts naast Frons is?
Aah juist!quote:Op maandag 22 september 2014 16:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is Bert van der Veer, de man die de titelsong geschreven heeft en een van de personen die nauw betrokken was bij het opzetten van de serie
Precies, en daarom staat hij in het rijtje Proper, Van den Ende en Madsenquote:Op maandag 22 september 2014 16:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Aah juist!
Dus niet iemand die in het rijtje van Rohan, Faily, Frons thuishoort.
Graag gedaanquote:Op maandag 22 september 2014 17:03 schreef LetsGame het volgende:
Leuke creatie PeterKelderen bedankt voor de kijktip!
Had Lorena net zo goed haar scooter kunnen houden.quote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef vencodark het volgende:
Waren Bing en Lorena trouwens met zijn auto? Handig dan, met je kenteken volop in beeld bij de tegenstander.
Belachelijk gedoe, 2 newbies tegenover Ludo. Pff![]()
Maar goed, fijn dat Ludo toch even weer een verhaallijn krijgt die níet over zijn prinsesje gaat.
Komt in ordequote:Op maandag 22 september 2014 17:45 schreef vencodark het volgende:
Meldt die tip donderdag nog eens een keer want anders ga ik dat gigantisch vergeten natuurlijk.
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 21 september 2014 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Kijktip voor iedereen!!!
[..]
Dat alles is te zien, donderdag 25 september om 21.25 uur op NPO2 in...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2014 18:36 schreef GTSTFreakje het volgende:
Zou leuk zijn als dit de cliffhanger van seizoen 24 was:Waarom een zelfbedachte cliff in een spoiler zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, nu je het zegtquote:Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom een zelfbedachte cliff in een spoiler zetten?
Gezien haar acties van de afgelopen tijd gok ik er op dat haar verstand in die richting is gezaktquote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef sherezade het volgende:
Mijn god wat heeft Riki gedaan?ik zag ineens een big ass voorbij komen tijdens het zappen
quote:Op maandag 22 september 2014 20:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gezien haar acties van de afgelopen tijd gok ik er op dat haar verstand in die richting is gezakt
quote:Op maandag 22 september 2014 20:29 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Leek alsof hij een capsule open brak.quote:Op maandag 22 september 2014 20:33 schreef Lioness1578 het volgende:
Wat gebruikte Anton nou hij is toch niet aan de drugs?
Net als met Danny. Kon ze eerst ook niet uitstaan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef Lioness1578 het volgende:
Zo typisch dit Sjors heeft een hekel aan dat advocaat om vervolgens verliefd op hem te worden.
SOS volgens mij. Blijkbaar voel je je daar een moment even niet dronken van.quote:Op maandag 22 september 2014 20:33 schreef Lioness1578 het volgende:
Die "oppeppende medicijnen" die voor die patiënt bedoeld warenquote:Op maandag 22 september 2014 20:33 schreef Lioness1578 het volgende:
Vergeet Mike niet. Zelfde verhaal. Beide gingen ook kort erna dood. Probleem: Sjors is één van mijn favoriete personages. Is zo gegroeid door de jaren heen. Mogelijk het laatste personage dat erbij is gekomen en het oude en nieuwe GTST met elkaar linkt (de enige andere zijn Laura, Jef, Ludo en Janine).quote:Net als met Danny. Kon ze eerst ook niet uitstaan.
Wat ik ook zo stom vind al die mensen die in Meerdijk zijn onlangs al volwassen gewordenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:15 schreef Mr.Pomtip het volgende:
[..]
Vergeet Mike niet. Zelfde verhaal. Beide gingen ook kort erna dood. Probleem: Sjors is één van mijn favoriete personages. Is zo gegroeid door de jaren heen. Mogelijk het laatste personage dat erbij is gekomen en het oude en nieuwe GTST met elkaar linkt (de enige andere zijn Laura, Jef, Ludo en Janine).
Het is alleen zo jammer dat de briljante schrijvers de laatste jaren steeds cirkeltjes draaien met haar. Eerst heel de tijd bezig met "kindsjes" voor Bing en nu steeds een ongewenste geliefde, die ze niet wil maar wel krijgt. Hoop dat het met Thijs professioneel blijft, voor zolang mogelijk. Aan de andere kant: Tim is zo lam, dat Thijs wel een betere combi met Sjors zou zijn. Dat Tim na Willem, Anton en Sjoerd bijvoorbeeld ook Sjors ineens vergeet, omdat zijn aandacht met iets anders bezig is. Haperhoofd, he? Kan zijn aandacht nergens bij houden...
Wat betreft Anton: die zou na dat hele gedoe met Sjoerd echt beter moeten weten. Binnenkort start binnen GTST een nieuwe reeks: De Cokakoppen, met vader en zoon in de hoofdrol. Dat is handig voor de schrijvers: reacties hoeven niet logisch te zijn, personages kunnen zich als hersenloze debielen gedragen en uiteindelijk gebeurd er helemaal niks. Hoop echt dat ze hiervan geen serieuze verhaallijn maken en het wat betreft Anton snel stopt. We hebben dit al gezien. Toen duurde het ook al te lang.
Kap nou eens met die cirkeltjes de hele tijd! Er zijn 100 wegen om met personages om te gaan. Niet steeds de meest voor de hand liggende, simplistische weg! Sommige personages hangen al jaren in hetzelfde soort zeiklijntjes. Geef ze onderhand eens iets nieuws te doen. Helaas. De schrijvers denken dat we die voorspelbaarheid leuk vinden.
....Bij Ludo thuis, in plaats van op kantoor....
Klinkt mij niet echt heel denderend in de oren, maar we zullen zienquote:
Primeur in Nederlandse tv-geschiedenis en unieke kijkbeleving
5000ste aflevering: ‘GTST’ trakteert kijker op gelijktijdige, extra aflevering via second screen app
De grootste dramaserie in Nederland, ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ viert op vrijdag 17 oktober een bijzondere mijlpaal. De teller van de immens populaire RTL 4-serie staat dan namelijk op maar liefst 5.000 afleveringen. Bij mijlpalen in het verleden (2.500, 3.000, 3.500, 4.000) werden de fans al getrakteerd op een dubbele aflevering. Met aflevering 5.000 gebeurt dat op een wel heel bijzondere en baanbrekende manier.
Op deze feestelijke avond heeft de serie niet alleen extra spannende verhaallijnen in petto, maar trakteert het de kijker óók op een gelijktijdige, extra, aflevering, die simultaan via second screen op smartphone of tablet te volgen is. Op die manier kunnen de fans een perspectief volgen dat nooit in de reguliere uitzending te zien is en zijn ze getuige van een nog niet eerder in Nederland vertoonde vorm van het vertellen van verhaallijnen bij een serie. Een unieke kijkersbeleving en een primeur in de Nederlandse televisiegeschiedenis.
Special ‘GTST 5000’ app
De app ‘GTST 5000’ is vanaf vrijdag 10 oktober, één week voor de 5000ste aflevering, gratis te downloaden en is beschikbaar voor iOS en Android. Om de extra aflevering gelijktijdig via het tweede scherm te volgen, is het van belang dat de app ruim vóór het begin van de tv-uitzending op vrijdag 17 oktober om 20.00 uur is geïnstalleerd. Op die manier krijgen de fans alle extra scènes, die niet in de uitzending zitten, te zien waardoor ze een informatievoorsprong hebben.
Aflevering 5000
In deze bijzondere aflevering zien de miljoenen fans hoe Nina met Vincent, na alle spanningen door de bekentenis van Maxime, een romantische vakantie probeert te houden aan de Dode Zee. Onderwijl wordt Ludo onder druk gezet om vóór een bepaalde tijd een persconferentie te geven, anders dreigt er iets verschrikkelijks te gebeuren. Lorena, die zich door de chantage van Ludo niet zeker van haar leven voelt en daarom wil vluchten, weet Lucas met een smoes over te halen om samen naar Israël te gaan. Samen reizen ze Nina achterna, die probeert haar relatie met Vincent te redden. Maar wat een romantische vakantie had moeten worden, loopt heel anders af.
Uitzending: vrijdag 17 oktober tussen 20.00 uur en 20.30 uur bij RTL 4 en via second screen.
Ik juist Lorena.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat Nina de serie uit gaat.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat Nina de serie uit gaat.
Ik hoop op Lucas, maar dat zal wel nietquote:
Hoop op Rikki. Maar Lucas mag ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop op Lucas, maar dat zal wel niet
Van mij mag ongeveer de helft van de huidige cast weg, dus als er een beetje goede aanslag zou komen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hoop op Rikki. Maar Lucas mag ook.
Tja, een of andere "talenten"jacht is belangrijkerquote:
Ik las het net op nu.nl. Ga echt die app niet installeren om tijdens GTST een 2e GTST te kijken (quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, een of andere "talenten"jacht is belangrijker
En dat gedoe met die app als 'oplossing' daarvoor... Gooi die hele zooi dan gewoon op de buis/RTLXL
Hoe zit het nu precies? Geld weggesluist bij Sanders Inc? Sanders Inc. wordt gebruikt om geld wit te wassen? Ik vind het een beetje onsamenhangend, al heb ik alleen maar wat shorties ingehaald gisteren.quote:
Dat inderdaad. Al dat "second screen" gedoe... Hoe moet je dan in hemelsnaam het "eerste scherm" volgen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:28 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik las het net op nu.nl. Ga echt die app niet installeren om tijdens GTST een 2e GTST te kijken ().
Zoals je al aangaf in je andere post: de verhaallijn alleen al is al heel geforceerd in gang gezet; laat staan als je dan op de details gaat lettenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoe zit het nu precies? Geld weggesluist bij Sanders Inc? Sanders Inc. wordt gebruikt om geld wit te wassen? Ik vind het een beetje onsamenhangend, al heb ik alleen maar wat shorties ingehaald gisteren.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:45 schreef Frey het volgende:
Maar zit Veltman nu achter de moord op de advocaat?
Geen idee. Blijkbaar moet je tegenwoordig zelfs multitasken terwijl je probeert te ontspannen op de bank.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Al dat "second screen" gedoe... Hoe moet je dan in hemelsnaam het "eerste scherm" volgen?
Hahahahaha echt héquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Geen idee. Blijkbaar moet je tegenwoordig zelfs multitasken terwijl je probeert te ontspannen op de bank.
Dat is wat altijd ontbreekt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Al is het nog afwachten op het de nodige climax bereikt...
Peter Faber .... hij is griezelig-oud geworden ....quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:14 schreef Lioness1578 het volgende:
Dit acteur komt mij bekend voor die samen met Ludo zat.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nee hoor, de Kleenex is altijd bij ons aanwezig... Of is het nou Page? Nee, het waren Pringles... Naja, in ieder geval komt er veel Senseo in die verhaallijn rondom Ruud Feltkamp en zijn kleurwaspraktijken."
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nee hoor, de Kleenex is altijd bij ons aanwezig... Of is het nou Page? Nee, het waren Pringles... Naja, in ieder geval komt er veel Senseo in die verhaallijn rondom Ruud Feltkamp en zijn kleurwaspraktijken."
Omdat ik nog steeds stille hoop heb dat ze hem uiteindelijk aan Lucas koppelenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:34 schreef LetsGame het volgende:
Waarom zit Noud nog in GTST?___________!
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef Sriracha het volgende:
Leuk dat peter Faber een slechterik komt spelen, ik hoop dat ie Ludo eens flink zal laten zweten en dat het langer mag duren dan 4 afleveringen
Het onderstreepte gedeeltequote:Cynthia Abma geen spijt van SBS-avontuur
Cynthia Abma is al geruime tijd niet meer te zien bij SBS 6, nadat Show Vandaag van zender werd gehaald. Dat vindt de actrice en presentatrice jammer, al heeft ze geen spijt van haar keuze om Goede Tijden Slechte Tijden te verruilen voor het avontuur bij SBS 6. “Ik voelde dat ik ging herhalen met de rol van Bianca Bouwhuis.”
Cynthia verduidelijkt aan tafel bij Tijd voor Max: “In het eerste jaar ben ik mijn kind verloren, daarna blijkt mijn man 8 keer vreemd te zijn gegaan, heeft hij een buitenechtelijk kind verwekt. Later werd mijn kleinzoon ontvoerd en ook nog eens mijn broer vermoord. Hoe veel moest ik nog huilen? Ik voelde dat ik de herhaling in ging, terwijl ik altijd nieuwe dingen wil doen.”
Dat nieuwe ding werd het middagprogramma Show Vandaag. “Een breed programma, maar de kijker wist het niet te vinden. Toen ging het steeds meer op Shownieuws lijken. Op een gegeven moment viel het besluit om ook echt Shownieuws te maken. Van de vijf presentatoren mochten er twee door, maar ik niet. Zo’n gesprek met de grote baas is schrikken. ‘Nu overkomt het mij dus, wat je altijd bij andere mensen ziet gebeuren’.”
Berouw heeft ze niet. “Als ik heel eerlijk ben: Shownieuws is niet voor mij. Als ik dan over BN’ers moest praten waarmee ik bevriend was, die gingen scheiden, dan dacht ik: Wat moet ik zeggen? Dus eigenlijk was het wel goed allemaal.”
Zekerquote:Op woensdag 24 september 2014 01:08 schreef Sriracha het volgende:
Leuk dat peter Faber een slechterik komt spelen, ik hoop dat ie Ludo eens flink zal laten zweten en dat het langer mag duren dan 4 afleveringen
Terechte kritiek van een van onze beste actrices.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het onderstreepte gedeelte![]()
Nou schrijvertjes-van-niks, als dit geen kritiek is
Inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 14:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Terechte kritiek van een van onze beste actrices.![]()
Ik mis haar als Bianca.
Heeft wel weer een gigantische draai gemaakt dit seizoen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Lorena vind ik eigenlijk echt 1 van de weinige leuke personages
Daar heb je zeker gelijk in, in haar beginperiode was ze echt the babequote:Op woensdag 24 september 2014 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft wel weer een gigantische draai gemaakt dit seizoen.
Doet opeens alles wat Bing zegt kruipen voor Nina en opzettelijk de rechtszaak verliezen.
Beetje apart normaal zit er wel iets meer power in.
Ja ik ook.. Lig regelmatig dubbel om haar acties en opmerkingen. Maar ik ben er bang voor dat ze na zeven jaar de handdoek in de ring gooit.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Lorena vind ik eigenlijk echt 1 van de weinige leuke personages
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Lig regelmatig dubbel om haar acties en opmerkingen. Maar ik ben er bang voor dat ze na zeven jaar de handdoek in de ring gooit.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:dat zat er dik inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat verbaast me niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Bowien is het waard om zo'n origineel einde te krijgen, Rikki mag gewoon onder een tram komen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze verdienen elkaar. En ze verdienen het om van een kilometer hoge klif te donderen.
Vind ik dan weer zonde van die tramquote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Alleen Bowien is het waard om zo'n origineel einde te krijgen, Rikki mag gewoon onder een tram komen.
Zonde, want Sjoerd vond ik juist wel een leuk personage. Sowieso ben ik zelf nog altijd een fan van de Bouwhuisjes. Maar nu maken ze er een potje van.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze verdienen elkaar. En ze verdienen het om van een kilometer hoge klif te donderen.
Zelfs met Anton gaan ze nu finaal de verkeerde kant opquote:Op woensdag 24 september 2014 21:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Zonde, want Sjoerd vond ik juist wel een leuk personage. Sowieso ben ik zelf nog altijd een fan van de Bouwhuisjes. Maar nu maken ze er een potje van.
Anton![]()
![]()
Wat extra jammer is na zijn hereniging met Bianca.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs met Anton gaan ze nu finaal de verkeerde kant op
Ik mag toch hopen dat het rond de 5000ste eindelijk eens uitkomt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zelfs met Anton gaan ze nu finaal de verkeerde kant op
Het zou mooi zijn, maar het zou mij niets verbazen als het pas rond Kerstmis uitkomt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het rond de 5000ste eindelijk eens uitkomt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn, maar het zou mij niets verbazen als het pas rond Kerstmis uitkomt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kerstmis? Dat is veel te snel. Het zal ongeveer uitkomen rond Sinterklaas. Of is het nou rond Allerheiligen? In ieder geval is het vlak na Dierendag."
[..]
[ afbeelding ]
"Kerstmis? Dat is veel te snel. Het zal ongeveer uitkomen rond Sinterklaas. Of is het nou rond Allerheiligen? In ieder geval is het vlak na Dierendag."
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vind ik dan weer zonde van die tram
Waarom ben je de bouwhuisjes liever kwijt dan rijk? Vind die familie eigenlijk wel wat hebben. Sjoerd en Anton doen het echt goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
InderdaadNa het vertrek van Cynthia is de familie Bouwhuis een belangrijke schakel kwijtgeraakt. Elvira acteert goed, maar past gewoon niet in de rol van Bianca voor mijn gevoel. Bianca #2 is een robot met menselijke trekjes, terwijl Bianca #1 gewoon echt een mens van vlees en bloed was.
In het buitenland hebben ze het regelmatig geflikt om de eerste acteur/actrice van een rol ná een recast weer terug te halen. Nu ben ik de Bouwhuisjes liever kwijt dan rijk, maar Cynthia mag altijd terug van mij
Omdat het iedere keer hetzelfde is: Sjoerd met zijn (zinloze) "obsessies" (zoektocht naar Tim, de haat naar zijn vader), Tim met zijn eeuwige zelfmedelijden en Anton met zijn conservatieve houding waarmee hij iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Alleen Bianca heeft qua karakter een stap voorwaarts gemaakt, maar dat komt vanwege de recast waarbij Elvira Out niet per sé de vertolking van Cynthia Abma hoefde te kopiëren. Komt dan wel weer bij dat Bianca van een warme, lieve moeder is veranderd in een vrijwel emotieloze robot.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom ben je de bouwhuisjes liever kwijt dan rijk? Vind die familie eigenlijk wel wat hebben. Sjoerd en Anton doen het echt goed.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.npogeschiedeni(...)op-wil-een-soap.html
Hier zijn al 2 minuten van de documentaire "Joop wil een Soap" te zien, plus nog enkele bonusfilmpjes uit het rijke archief van de NPO![]()
Vanavond sowieso in Andere Tijden:
- Joop van den Ende
- Bert van der Veer
- Rogier Proper (![]()
![]()
)
- Martin van Steijn
Dit filmpje vind ik ook prachtig, en dan voornamelijk op 0:51:quote:
Harmsen was dan ook iemand van de oude, gemanierde stempelquote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef GTSTFreakje het volgende:
Hoe Harmsen Gijs ook steeds dokter noemt ipv gewoon Gijs of meneer van den Berg![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis Wik Jongsma echt heel ergquote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Harmsen was dan ook iemand van de oude, gemanierde stempel
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:08 schreef GTSTFreakje het volgende:
Maar de vrouw die ik het meeste mis en altijd missen zal blijven is toch wel Guusje Nederhorst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis sowieso Harmsen in de seriequote:Op donderdag 25 september 2014 19:05 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik mis Wik Jongsma echt heel erg
Ik weet nog de dag ik toen uit school kwam en mijn moeder zei dat ze was overleden, ik vond het echt vreselijk want Roos was altijd 1 van mijn favoriete personages, ze was lief, warm, had het beste met iedereen voorquote:
Het enige stukje realisme in de serie dat de makers in grote problemen had kunnen brengenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:12 schreef LetsGame het volgende:
De foto van Beatrix die in Harmsens keuken hing, is ook te zien in de promo!
Hoezo?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het enige stukje realisme in de serie dat de makers in grote problemen had kunnen brengen![]()
In juni 1990 startten ze hier met the Bold en dat was wel heel populair toentertijd. Maar dan vooral toen GTST ook heel populair werd.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
Vind het toch wel knap dat Joop met zijn blote handen een hele soap heeft opgezet, sowieso was rond 1990 het fenomeen soap niet eens heel bekend in Nederland.
Ja klopt inderdaad! Al kijk ik the Bold eigenlijk niet, qua buitenlandse soaps heb ik het altijd OP ATWT en Hollyoaks gehoudenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In juni 1990 startten ze hier met the Bold en dat was wel heel populair toentertijd. Maar dan vooral toen GTST ook heel populair werd.
The Bold in de eerste jaren was heel leuk en interessant! Rond '91 (Amerikaanse tijd) kwamen er steeds onrealistische verhaallijnen (Karen Spencer, Sheila die Bridgets' vaderschapstest verwisselde etc.) en vanaf midden '00 is het echt niet meer te volgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad! Al kijk ik the Bold eigenlijk niet, qua buitenlandse soaps heb ik het altijd OP ATWT en Hollyoaks gehouden![]()
Omdat, mocht Beatrix destijds iets zijn overkomen, ze dat dan niet meteen konden verwerken in de serie vanwege de tijd tussen opname en uitzending. Oftewel: was ze destijds overleden, dan hadden ze die foto daar direct weg kunnen halen maar dan was-ie hoe dan ook nog minstens zes weken te zien geweest in de serie.quote:
Die verhaallijn met Sheila en Bridget kan ik me nog vaag herinneren, ik keek toen soms een paar afleveringen, vanaf toen werd het volgens mij ook echt rotzooi idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
The Bold in de eerste jaren was heel leuk en interessant! Rond '91 (Amerikaanse tijd) kwamen er steeds onrealistische verhaallijnen (Karen Spencer, Sheila die Bridgets' vaderschapstest verwisselde etc.) en vanaf midden '00 is het echt niet meer te volgen.
ik keek rond die tijd naar santa barbara (of was dat later?)quote:Op donderdag 25 september 2014 19:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
In juni 1990 startten ze hier met the Bold en dat was wel heel populair toentertijd. Maar dan vooral toen GTST ook heel populair werd.
Van 1990 tot 1999 op de buis geweest, de soap heeft maar 9 jaar bestaan ook. Denk alleen dat de laatste afl nooit zijn uitgezonden.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik keek rond die tijd naar santa barbara (of was dat later?)
Onderweg naar Morgenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Die verhaallijn met Sheila en Bridget kan ik me nog vaag herinneren, ik keek toen soms een paar afleveringen, vanaf toen werd het volgens mij ook echt rotzooi idd.
Qua Nederlandse soaps natuurlijk GTST, probeer sinds kort ook informatie te verzamelen over Onderweg naar Morgen, ik wil daar ooit mee gaan beginnen maar de dvd's zijn erg lastig te verkrijgen.
En ik wil dat seizoen 13 uitkomt![]()
dr was ook weinig aan en het was suikerzoetquote:Op donderdag 25 september 2014 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Van 1990 tot 1999 op de buis geweest, de soap heeft maar 9 jaar bestaan ook. Denk alleen dat de laatste afl nooit zijn uitgezonden.
juni 1990.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:53 schreef Lioness1578 het volgende:
In Amerika begon The B&B in 1987 Nederland begon later.
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:23 schreef Lioness1578 het volgende:
In de jaren 90'had GTST een betere verhaallijn vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |