SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theatraal weer hoorrrrquote:Op maandag 15 september 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een cock? snap je COCKPIT Hahaha.
Ik ga jullie verlaten na deze gigantische dijenkletser.
Oh vet goed. Ik ga ook beginnen binnenkort denk ik ivm met wat plannen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flipsssssssssssss
LekkerDruk maar gaat goed
En ik ga eindelijk een keer m'n rijbewijs halen
![]()
_
Met jou dan?
Hoop dat het spel kapot gaatquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar weer even de Sims opstarten
brabantquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Tevens als FOK! langzaam laadt, waar kan dit aan liggen?
je computerquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Telfortquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Daar ben ik niet. Al ruim 2 jaar (& counting) nietquote:
oquote:
Pfffffquote:
Komt omdat FL dan ook online is op FOK!.quote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Dit klinkt logischerquote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Komt omdat FL dan ook online is op FOK!.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klopt wel, FOK! wordt op dat moment gehost vanuit jouw dorp. Sinds daar nog geen knappe internetverbinding ligt (lees: inbellen is niet gek), gaat het wat trager dan normaal!quote:
ziggoquote:
Zelfs LH is het eens, FL. Die voor jequote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Klopt wel, FOK! wordt op dat moment gehost vanuit jouw dorp. Sinds daar nog geen knappe internetverbinding ligt (lees: inbellen is niet gek), gaat het wat trager dan normaal!
ripquote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs LH is het eens, FL. Die voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |