quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Het zijn eigenlijk twee dingen. Ik zal er ééntje vertellen.Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat geeft hoop.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Het zijn eigenlijk twee dingen. Ik zal er ééntje vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het andere maar in dm dan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Thanks.quote:
Wat? Ze schreeuwt nog niet alles bij elkaar? Wat is dat nu tijn?quote:Op maandag 15 september 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Still working on finding the spot here
Jij ook al niet?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
Still working on finding a volunteer here
Ja.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanhoop is niet aantrekkelijk Yats.
Damn right.quote:
Elke vrouw kan toch klaarkomen tijdens de seks? Of zit ik nu met mijn gedachten eldersquote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.![]()
Hopelijk blijft het niet bij één keer, maar ook al zou dat zo zijn ben ik al zo blij dat ik het eindelijk mocht ervaren.
Als ik buiten naakt rondren en schreeuw: fuck me I'm desperate!, word ik gewoon keihard geneukt.quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nope. Dat schijnt voor sommigen nog best een uitdaging te zijn. Ik dacht dat het überhaupt niet voor me weggelegd was.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn right.
[..]
Elke vrouw kan toch klaarkomen tijdens de seks? Of zit ik nu met mijn gedachten elders
De ene vrouw komt 5 keer tijdens de seks, de ander komt nooit.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
Elke vrouw kan toch klaarkomen tijdens de seks? Of zit ik nu met mijn gedachten elders
Yats wil rap een bats zodat hij met zijn flats kan klats.quote:Op maandag 15 september 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er moet wel de juiste prikkel zijn natuurlijk. Oraal en tegelijkertijd tepels doet vaak wonderen, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik buiten naakt rondren en schreeuw: fuck me I'm desperate!, word ik gewoon keihard geneukt.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik buiten naakt rondren en schreeuw: fuck me I'm desperate!, word ik gewoon keihard geneukt.
Ja? Doe het hier eens in de straat danquote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toch tof dat het dan eens lukt.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Dat schijnt voor sommigen nog best een uitdaging te zijn. Ik dacht dat het überhaupt niet voor me weggelegd was.
Zal het onthouden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De ene vrouw komt 5 keer tijdens de seks, de ander komt nooit.
Bubbles?quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja.
In Yats geval bij de juiste tenten misschien ook wel.
Ze bij mij ook nietquote:Op maandag 15 september 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Wat? Ze schreeuwt nog niet alles bij elkaar? Wat is dat nu tijn?
No thanks but thanksquote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In jouw geval wel ja.
In Yats geval bij de juiste tenten misschien ook wel.
Oraal vind ik zelf heerlijk om te doen bij een vrouwquote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er moet wel de juiste prikkel zijn natuurlijk. Oraal en tegelijkertijd tepels doet vaak wonderen, om maar wat te noemen.
Leer beffen knul. Vinden ze lekker.quote:
Dat was een passage uit het boek Turks Fruit. De vrouw in kwestie werd de volgende dag met de vellen van haar benen in de goot gevonden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]Wat weet je het weer mooi te omschrijven. Romantisch vooral ook.
quote:
Lekker lang en natquote:
Ja weet ikquote:Op maandag 15 september 2014 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leer beffen knul. Vinden ze lekker.
Voor jou nu meer dan normaal denk ik?quote:
Ikquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef yats het volgende:
Wie gaat nummer 1000 in mijn fobo zijn?
Het was sowieso alquote:Op maandag 15 september 2014 19:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor jou nu meer dan normaal denk ik?
Congrats!quote:
Ook weer opgelost.quote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef yats het volgende:
Wie gaat nummer 1000 in mijn fobo zijn?
Je boft er maar meequote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was sowieso al. Maar nu nog meer ja.
Hepgod.
Awhquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hepgod.
Lucky youquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hepgod.
Ik heb hem een felicitatie gestuurdquote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hepgod.
Niks mis meequote:
Nee zeker niet. Laatste ex vond dat ook heerlijk. Maar die was al luidruchtigquote:
Dat ben ik. Oh nee, ik ben magnetronkoffiebroodjequote:Op maandag 15 september 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Er heeft een magnetronbroodje in m'n fobo gepost. Zou het een kloon zijn van
?
Wat is daar mee?quote:
De laatste die ik gebeft heb was daar wel heel blij mee. Ook leuk. Heb je beide plezier.quote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Laatste ex vond dat ook heerlijk. Maar die was al luidruchtig
Niets hoop ikquote:
Uiteraard, ik zou het niet doen als ze er zelf niks mee heeft.quote:Op maandag 15 september 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
De laatste die ik gebeft heb was daar wel heel blij mee. Ook leuk. Heb je beide plezier.
Ik ook.quote:
En helaas niemand in de buurt zeker?quote:Op maandag 15 september 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Nu wil ik orale seks. Geven en krijgen. En meer seks
Ik heb er nooit klachten over gehad, al is het inmiddels even geleden. Ik vind het serieus soms leuker dan het zelf ontvangenquote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Laatste ex vond dat ook heerlijk. Maar die was al luidruchtig
Geen toeriste in de buurt?quote:Op maandag 15 september 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Nu wil ik orale seks. Geven en krijgen. En meer seks
Ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er nooit klachten over gehad, al is het inmiddels even geleden. Ik vind het serieus soms leuker dan het zelf ontvangen
Nope, tis helemaal droogstaan hierquote:Op maandag 15 september 2014 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En helaas niemand in de buurt zeker?
Eigenlijk zijn we maar zielig voor een stel kerelsquote:Op maandag 15 september 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, tis helemaal droogstaan hier
Haha.quote:Op maandag 15 september 2014 19:47 schreef Viro het volgende:
R&P / Klaarkomen probleem vriendin
Fera geef de ts een paar tips
quote:Op maandag 15 september 2014 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we maar zielig voor een stel kerels
Weleens complimenten over m'n voeten gekregen.quote:
Eh...quote:Op maandag 15 september 2014 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we maar zielig voor een stel kerels
quote:
Just kidding heurquote:
Dat is vrij normaal voor een vrouw tegenwoordig. En je bent ook niet heel klein of zo, dus dat kan wel.quote:Op maandag 15 september 2014 19:54 schreef Fera het volgende:
Ik heb maat 40. Liever een maatje of twee kleiner gehad, maar het is niet onaardig.
Die wil ik niet.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weleens complimenten over m'n voeten gekregen.
Zulke lelijkerds?quote:
Kan je hele leuke antwoorden op geven, haha.quote:Op maandag 15 september 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor alleen iedere keer: "Grote voeten? Heb je dan ook een grote lul?"
quote:Op maandag 15 september 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor alleen iedere keer: "Grote voeten? Heb je dan ook een grote lul?"
Tja, ik geef je ergens geen ongelijkquote:
Nee, zeker niet. Maar ik wil ze niet.quote:
De laatste die het vroeg was een kerel. Zijn vriendin die naast hem stond (en het antwoord wist) moest heel schuldig lachen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:57 schreef netchip het volgende:
[..]
Kan je hele leuke antwoorden op geven, haha.
Al die meisjes die ik maar teleur moet stellenquote:
Samen zijn we 30 Kaneelquote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De laatste die het vroeg was een kerel. Zijn vriendin die naast hem stond (en het antwoord wist) moest heel schuldig lachen.
[..]
Al die meisjes die ik maar teleur moet stellen
Daarom.quote:Op maandag 15 september 2014 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal voor een vrouw tegenwoordig. En je bent ook niet heel klein of zo, dus dat kan wel.
Dat was een ex?quote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De laatste die het vroeg was een kerel. Zijn vriendin die naast hem stond (en het antwoord wist) moest heel schuldig lachen.
[..]
Al die meisjes die ik maar teleur moet stellen
Haha. Was ik het?quote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik wil ze niet.
Ik weet het Art. Maar daar schiet ik in me eentje niks mee op.quote:
Nee. Iemand die benieuwd was hoe ik er naakt uit zag.quote:
Nee. C.quote:
Awwww. Haha.quote:Op maandag 15 september 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het Art. Maar daar schiet ik in me eentje niks mee op.
[..]
Nee. Iemand die benieuwd was hoe ik er naakt uit zag.
[..]
Nee. C.
En ander meisje dat er bij was, had ook al gezien. Hij was enige die niet wist.quote:
44-45quote:
True storyquote:
Dat is een normale maat voor een man?quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ander meisje dat er bij was, had ook al gezien. Hij was enige die niet wist.
[..]
44-45
Maar ik ben manlet. Dus het lijkt veel groter dan het is.quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een normale maat voor een man?
Eh kaneel, show jij jouw penis aan iedereen?quote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ander meisje dat er bij was, had ook al gezien. Hij was enige die niet wist.
[..]
44-45
Mooi toch, als het heel groot lijkt zorgt dat ook voor visueel genot.quote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben manlet. Dus het lijkt veel groter dan het is.
43 is gemiddeldquote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is een normale maat voor een man?
Ik heb ook bij een schoenenzaak gewerkt en daar was toch 40 de gemiddelde vrouwenmaat. Daar was ook de meeste voorraad in. Mannen volgens mij 44.quote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
Zal ik het verlossende woord maar geven met mijn 4,5 jaar ervaring in een schoenenzaak?
Gem. maat mannen: 42/43
Gem. maat vrouwen: 38/39
Kom ik met 1,75quote:Op maandag 15 september 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en 1,83 oid zogenaamd gemiddelde lengte, maar onder jongeren is dat wel langer.
Nee, alleen aan knappe nieuwsgierige vrouwenquote:Op maandag 15 september 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Eh kaneel, show jij jouw penis aan iedereen?
It's something.quote:Op maandag 15 september 2014 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi toch, als het heel groot lijkt zorgt dat ook voor visueel genot.
Oh hahaquote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook bij een schoenenzaak gewerkt en daar was toch 40 de gemiddelde vrouwenmaat. Daar was ook de meeste voorraad in. Mannen volgens mij 44.
Daarom is het ook normal size.quote:Op maandag 15 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
Ik bij de drogist. De normale size condooms gingen het hardst.
No shit, captain obvious.quote:Op maandag 15 september 2014 20:14 schreef netchip het volgende:
[..]
Daarom is het ook normal size.Dat is zo'n beetje de definitie.
www.xscondooms.nlquote:Op maandag 15 september 2014 20:15 schreef Chai het volgende:
Als ik XS condooms voor mijn lul nodig zou hebben zou ik ze mooi op internet bestellen hoor.
Ben ik toch ergens bovengemiddeld inquote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
Zal ik het verlossende woord maar geven met mijn 4,5 jaar ervaring in een schoenenzaak?
Gem. maat mannen: 42/43
Gem. maat vrouwen: 38/39
Show me your moves master kaneelquote:Op maandag 15 september 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, alleen aan knappe nieuwsgierige vrouwen
dit...quote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
Condooms.
Maar soms een noodzakelijk kwaad.
Ik heb ze het liefst gewoon niet, stinkdingenquote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
Condooms.
Maar soms een noodzakelijk kwaad.
Hebben ze ook van die condooms met noppen?quote:
Ah, mijn maat zit er tussen. Het is dat ik nog heb liggen.quote:
Dat dus, maar ja, als het een prille relatie is gebruik ik ze wel altijd.quote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze het liefst gewoon niet, stinkdingen.
Ik ejaculeer dan altijd gewoon in het kussen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, maar ja, als het een prille relatie is gebruik ik ze wel altijd.
Ik ben getestquote:Op maandag 15 september 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, maar ja, als het een prille relatie is gebruik ik ze wel altijd.
Of over haar borsten.quote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ejaculeer dan altijd gewoon in het kussen.
Sleeping on the wet patch?quote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Spreken over ejaculatie icm jouw username geeft een beetje nare bijsmaak.quote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ben ook getest, negatief natuurlijk, maar toch blijf ik ze de eerste weken eigenlijk altijd gebruiken. Al is een zwangerschap niet direct hetgeen ik me druk om maak.quote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben getest. Daarnaast slik ik de pil. Dus in een relatie hoeft het voor mij niet zo... Maar goed, dat is voor iedereen verschillend. En op zich is het ook wel slim ze gewoon wel te gebruiken. Ik haat ze alleen zo hard
. Alles gaat ervan stinken
.
Ook een optie.quote:
De ander kan toch ook wat hebben?quote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben getest. Daarnaast slik ik de pil. Dus in een relatie hoeft het voor mij niet zo... Maar goed, dat is voor iedereen verschillend. En op zich is het ook wel slim ze gewoon wel te gebruiken. Ik haat ze alleen zo hard
. Alles gaat ervan stinken
.
Ik mik altijd te hoog.quote:
Jouw kut smaakt naar aardbeien?quote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spreken over ejaculatie icm jouw username geeft een beetje nare bijsmaak.
En best een leukequote:
Ja, daarom ook pas zonder als diegene ook getest is. Maar dan nog, zo snel mogelijk zonder.quote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De ander kan toch ook wat hebben?
Ik gebruik ze altijd, voor de zekerheid.quote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben ook getest, negatief natuurlijk, maar toch blijf ik ze de eerste weken eigenlijk altijd gebruiken. Al is een zwangerschap niet direct hetgeen ik me druk om maak.
Facial?quote:
Klopt jaquote:
Ook in een relatie waarin zij de pil slikt en beide getest zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik ze altijd, voor de zekerheid.
Laat ik het zo zeggen: ik heb er mijn redenen voor.quote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook in een relatie waarin zij de pil slikt en beide getest zijn?
Dude.... Lack of control is what you sayquote:
Is die er nu echt, ja?quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Chai het volgende:
Nu is er die anticonceptiepil voor mannen, dus kan ze je niet meer makkelijk foppen met de pil en stiekem zwanger raken.
Bijsmaak?quote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spreken over ejaculatie icm jouw username geeft een beetje nare bijsmaak.
Lack of aim more like.quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude.... Lack of control is what you say
Dat zullen dan wel verrekte goede redenen zijnquote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik heb er mijn redenen voor.
quote:
Ik ook, tot ik weet dat de ander getest is. Kortom, dat komt er meestal op neer dat je samen je laat testen aangezien ik wel zo eerlijk ben om mezelf dan ook voor haar te laten testen. En wat ik al zei, een zwangerschap maak ik me niet zo druk om.quote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik ze altijd, voor de zekerheid.
Voor mij voor nu wel. Al zal het in de toekomst best veranderenquote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zullen dan wel verrekte goede redenen zijn.
Weet het niet precies, maar las er een paar keer iets over.quote:
Niet?quote:
Zou het? Ik denk dat alles van schrik stilvalt en je met mond open wordt aangekeken.quote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze? We zijn geen universeel persoon hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leer beffen knul. Vinden ze lekker.
Heb jij een deukmeter op je piemel dan?quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude.... Lack of control is what you say
Spelbrekerquote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:
Beetje laat maar:
[..]
Ze? We zijn geen universeel persoon hoor.
Komt op hetzelfde neer.quote:
Als je slecht mikt wel ja.quote:
Nee, maar ik kan gewoon richten.quote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb jij een deukmeter op je piemel dan?
Gezellig samen op de bank wachten op de uitslag van de thuistestquote:Op maandag 15 september 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik weet dat de ander getest is. Kortom, dat komt er meestal op neer dat je samen je laat testen aangezien ik wel zo eerlijk ben om mezelf dan ook voor haar te laten testen. En wat ik al zei, een zwangerschap maak ik me niet zo druk om.
O nou, ik mik ook nooit echt. Ik schiet meer als een wilde cowboy om me heen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan gewoon richten.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig samen op de bank wachten op de uitslag van de thuistest.
Maar verder ben je wel lief hoorquote:
Ik heb echt slechte ervaringen met condooms.quote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]Of gewoon met condoom alsnog plezier maken
Zo raak je altijd wel wat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef smegmanus het volgende:
O nou, ik mik ook nooit echt. Ik schiet meer als een wilde cowboy om me heen.
Sowiesoquote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]Of gewoon met condoom alsnog plezier maken
Buikpijnquote:Op maandag 15 september 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb echt slechte ervaringen met condooms.
Hoera voor het spiraaltje.
Die beschermen niet tegen SOA'squote:Op maandag 15 september 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee. Het was dus altijd met condoom in het begin...quote:Op maandag 15 september 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies.quote:
Nee hoor, niet iedereen schiet altijd.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Misschien noemt 'ie zijn pener wel Enola Gay.quote:
Soms sijpelt hetquote:Op maandag 15 september 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen schiet altijd.
Soms sijpelt het er zo lullig uitquote:Op maandag 15 september 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen schiet altijd.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Soms sijpelt het er zo lullig uit
Nu zie ik 'm al dansend op het instrumentale refrein dit nummer als een wilde cowboy om zich heen schieten.quote:Op maandag 15 september 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
Misschien noemt 'ie zijn pener wel Enola Gay.
Toeval bestaat nietquote:
Scheelt dat je maar 1 holster hoeft te kopen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zie ik 'm al dansend op dit nummer als een wilde cowboy om zich heen schieten.
Dat is alleen als het vaker kort na elkaar gebeurd.quote:
Oh, vandaar? Ik dacht al dat er wat mis met me wasquote:Op maandag 15 september 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is alleen als het vaker kort na elkaar gebeurd.
quote:Op maandag 15 september 2014 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zie ik 'm al dansend op het instrumentale refrein dit nummer als een wilde cowboy om zich heen schieten.
Je rukt te vaak als het er alleen maar uit sijpelt.quote:Op maandag 15 september 2014 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, vandaar? Ik dacht al dat er wat mis met me was
quote:Op maandag 15 september 2014 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je rukt te vaak als het er alleen maar uit sijpelt.
Die les moet ik ook nog vaak leren.quote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms heb je wel dat...
Nee. Dat je iets kúnt zeggen betekent niet dat je het ook moét doen.
Hoeveel psi?quote:Op maandag 15 september 2014 20:43 schreef smegmanus het volgende:
Bij übergeile stoomsex ejaculeer ik wel harder, meer druk.
30 gok ik.quote:
Nee, dat is normaal. Al heb ik het eigenlijk nooit bij seks. Maar dan heb ik als ik een orgasme heb er ook maar 1 omdat ik uitgebreid de tijd neemquote:Op maandag 15 september 2014 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, vandaar? Ik dacht al dat er wat mis met me was
Volgens mij is dit gewoon een gemiddelde weergave van een gemiddelde wip van hem:quote:Op maandag 15 september 2014 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zie ik 'm al dansend op het instrumentale refrein dit nummer als een wilde cowboy om zich heen schieten.
Dat deed ik normaal ook, maar 1x zijn we 3-4x uitgebreid bezig geweest. Ik kon niet meer staanquote:Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat is normaal. Al heb ik het eigenlijk nooit bij seks. Maar dan heb ik als ik een orgasme heb er ook maar 1 omdat ik uitgebreid de tijd neem
Hier gaat dat niet meer lukken, vermoed ik.quote:Op maandag 15 september 2014 20:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die les moet ik ook nog vaak leren.
Dan doe je het niet goed volgens sommige Fokstersquote:Op maandag 15 september 2014 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed ik normaal ook, maar 1x zijn we 3-4x uitgebreid bezig geweest. Ik kon niet meer staan
Ik weet niet hoe de Capstan van 3 jaar geleden was. Maar wat mij betreft ben je gewoon welkom in deze gezellige club vol leuke en gekke mensenquote:Op maandag 15 september 2014 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hier gaat dat niet meer lukken, vermoed ik.
Dat roept vragen op... Heb ik er goed aan gedaan om terug te keren? Word ik niet dwangmatig gereset naar de Capstan van drie jaar geleden?
Best heftig voor de sekspartner in kwestie als het er zo aan toe gaat.quote:Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een gemiddelde weergave van een gemiddelde wip van hem:
Wat die sommige Foksters zeggen kan me aan m'n aars roesten.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed volgens sommige Foksters
Met 4 keer lijkt me ook dat je even moet liggen jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat deed ik normaal ook, maar 1x zijn we 3-4x uitgebreid bezig geweest. Ik kon niet meer staan
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat die sommige Foksters zeggen kan me aan m'n aars roesten.
Dat wel. Al was het dan wel fijn om sufgeneukt op elkaar even bij te komenquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 4 keer lijkt me ook dat je even moet liggen ja
Ik zou het best willen, maar blijkbaar hebben mannen soms dezelfde dingen als vrouwenquote:Op maandag 15 september 2014 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat mis ik toch wel ja...quote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat wel. Al was het dan wel fijn om sufgeneukt op elkaar even bij te komen
Was ook een enkele keer trouwens. Meestal haal ik 2-3x met lange pauzes ertussen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het best willen, maar blijkbaar hebben mannen soms dezelfde dingen als vrouwen
Een pauze van een halve dag?quote:Op maandag 15 september 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
Was ook een enkele keer trouwens. Meestal haal ik 2-3x met lange pauzes ertussen.
Waar zullen we het over hebben Kaneel?quote:Op maandag 15 september 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit topic gaat alleen maar over seks.
Ik ga maar naar de SEX SC dan.
Dank. Ik ben niet helemaal onbekend hier. Al schijn ik dan weer mensen te zijn vergetenquote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Capstan van 3 jaar geleden was. Maar wat mij betreft ben je gewoon welkom in deze gezellige club vol leuke en gekke mensen
Nee, uurtje maxquote:
Dat is soms wel eens fijn jaquote:
Ow, pauze is het probleem niet. Ik hou het lang vol gelukkig, maar dat is ook niet altijd handig.quote:Op maandag 15 september 2014 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook een enkele keer trouwens. Meestal haal ik 2-3x met lange pauzes ertussen.
"Lieverd, het schuurt."quote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, pauze is het probleem niet. Ik hou het lang vol gelukkig, maar dat is ook niet altijd handig.
Minder zand erin strooien voortaan als je een Klaas Vaak rollenspel doet tijdens de seks.quote:Op maandag 15 september 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
"Lieverd, het schuurt."
Vaak zat gehoord helaas
quote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien smaakt je sperma er ook naar als je er maar genoeg eet.
Ik ga zaterdag naar de markt k?quote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Johnnyquote:
Deze hossel.quote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar de markt k?
Hoe staat het met het lijstje? Je kunt art en Straw er wel alvast op zetten, maar naar de rest ben ik inmiddels ook wel benieuwd.quote:
Ontkracht ik dat deels als ik zeg dat ik jou in ieder geval niet vergeten ben?quote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef twi het volgende:
Jezus Christus, Capstan, heb je Alzheimer ofzo?
Preciesquote:
quote:
Het is ze gegundquote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komop Yats, niet zo jaloers.
Leuk stelletje toch, Art en Straw?
I'd ship it.
Ik moet nog 2 dingen aanpassen, maar doe ik als ik weer op de desktop zitquote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe staat het met het lijstje? Je kunt art en Straw er wel alvast op zetten, maar naar de rest ben ik inmiddels ook wel benieuwd.
Mwah. En, heb je al trouwplannen?quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef Capstan het volgende:
Ontkracht ik dat deels als ik zeg dat ik jou in ieder geval niet vergeten ben?
Oh, hebben we nog steeds zo'n lijstje?quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe staat het met het lijstje? Je kunt art en Straw er wel alvast op zetten, maar naar de rest ben ik inmiddels ook wel benieuwd.
Tipje van de sluier, een neuqpartij waar ik nog niet van op de hoogte ben?quote:Op maandag 15 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dingen aanpassen, maar doe ik als ik weer op de desktop zit
Dan stuur ik hem Myra morgen wel, kun jij kijken als je thuiskomt.
Natuurlijk, met het verschil dat er nu wel veel mensen van dit topic op staan.quote:Op maandag 15 september 2014 21:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, hebben we nog steeds zo'n lijstje?
Zal het onthouden. Volgende keer maar wat strooizout.quote:Op maandag 15 september 2014 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder zand erin strooien voortaan als je een Klaas Vaak rollenspel doet tijdens de seks.
dmquote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Tipje van de sluier, een neuqpartij waar ik nog niet van op de hoogte ben?
Je had mij ook wat beloofd kaneel, kom maar op met die dmquote:
Is er een nieuw schema?quote:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn huidige datesituatie geen lang leven meer beschoren is. Wat jammer is, maar die vermoedens blijken vaak wel te kloppen.quote:
Toen ik 'm bekeek, keek ik zo:quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil het ook ziehien!quote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen ik 'm bekeek, keek ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1
Ik kan wel zeggen dat het mijn hele visie over het leven heeft veranderd.
Welke namen ben je in geïnteresseerd?quote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Je had mij ook wat beloofd kaneel, kom maar op met die dm
Ik probeer zo compleet mogelijk te houden.quote:
Ik ben ook wel benieuwd.quote:
Maak er nou geen dingen van. Ik bedoel het gewoon als grapje. Sperma schijnt iets lekkerder te smaken als je meer fruit eet.quote:
Technisch gezien zou ik zelfs in dat schema opgenomen moeten worden. Maar toch vind ik niet dat het telt, als de dame in kwestie slechts een blauwe-maandagfokster was.quote:
I got nothing.quote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke namen ben je in geïnteresseerd?
[..]
Ik probeer zo compleet mogelijk te houden.
Dus voer mij roddels.
Ik ben heel benieuwd. Het tipje van de sluier is zonder gevolgen voor de lange termijn, ik zou wel weer eens een echte romance in de dop willen aanschouwen in plaats van dat gescharrel.quote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
Toen ik 'm bekeek, keek ik zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!1
Ik kan wel zeggen dat het mijn hele visie over het leven heeft veranderd.
Mezelf natuurlijk. Ik ben benieuwd wat jij over mij weet of denkt te weten. Verder spreekt het voor zich natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke namen ben je in geïnteresseerd?
[..]
Ik probeer zo compleet mogelijk te houden.
Dus voer mij roddels.
Met kindjes en labradorsquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Het tipje van de sluier is zonder gevolgen voor de lange termijn, ik zou wel weer eens een echte romance in de dop willen aanschouwen in plaats van dat gescharrel.
En vooral, of het waar is.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Het tipje van de sluier is zonder gevolgen voor de lange termijn, ik zou wel weer eens een echte romance in de dop willen aanschouwen in plaats van dat gescharrel.
Daar ga ik dan, met mijn fruitallergie.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak er nou geen dingen van. Ik bedoel het gewoon als grapje. Sperma schijnt iets lekkerder te smaken als je meer fruit eet.
Jij zal dus nooit haar aardbei proeven?quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar ga ik dan, met mijn fruitallergie.
No offence.
Heb jij niet iets van een dagboek, of zo?quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef netchip het volgende:
Maandag is vaak een vervelende dag; het weekend is net afgelopen, en voor dinsdag heb ik vaak heel veel huiswerk.
On a better note, vandaag opzich prima dag gehad.
Een vouwwagen welquote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die kan geen caravan trekken
Faxie, ben jij dat?quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zal dus nooit haar aardbei proeven?
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet iets van een dagboek, of zo?
Heb ik niet zo veel aan, haha. Vooral tegen jezelf praten is een beetje kansloos.quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet iets van een dagboek, of zo?
Je gaat toch ook een 13 in een dozijn stelletje wordenquote:Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dertien in een dozijn honden, bah.
Ik heb nog geen dm gezienquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ben je hier aan het doen dan? Voornamelijk hetzelfde, hé.quote:Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef netchip het volgende:
[..]
Heb ik niet zo veel aan, haha. Vooral tegen jezelf praten is een beetje kansloos.
"Stond ik er maar in, ik voel me buitengesloten.quote:
Neequote:
Nee, die van de ANWB, unisex.quote:Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook een 13 in een dozijn stelletje worden
Met matchende Gaastra windjacks
Ughquote:Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je hier aan het doen dan? Voornamelijk hetzelfde, hé.
Waarom doe je dat dan hier wel?quote:Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef netchip het volgende:
[..]
Heb ik niet zo veel aan, haha. Vooral tegen jezelf praten is een beetje kansloos.
Ik had het waarschijnlijk ook gedaan.quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee
Ik zag een opening en ik schoot hem in.
Sta jij er niet in? Whut?quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Stond ik er maar in, ik voel me buitengesloten."
Kun je niet lezen?quote:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 15 september 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |