Dat snap ik.quote:
Singles SC.quote:Op maandag 15 september 2014 16:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lieve hemel, da's de tweede al.
In welke hoedanigheid?
Nee, kwam ook van rechts. Ik verdenk -Splash-.quote:Op maandag 15 september 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was niet mijn hand, dat zeker
Ik denk het.quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Uit het oog, uit het hart. Mijn geheugen lijkt dat heel strak te hebben nageleefd
Hehehehe.quote:
Denk het wel, want ik zat ook in AVNZMG.quote:Op maandag 15 september 2014 16:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gebeurt me geen tweede keer. Voor wat het waard is.
Dan gebeurt het me nú geen derde keer. Beter?quote:Op maandag 15 september 2014 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het wel, want ik zat ook in AVNZMG.
Doubt itquote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan gebeurt het me nú geen derde keer. Beter?
Cinnamonsticky, is that you?quote:
Je merkt goed op dat ik ook niks beloof. En natuurlijk maakt het niet uit; ik kom er dan wel weer een vierde keer achterquote:Op maandag 15 september 2014 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Maar dat maakt niet uit
.
Gebeurt me geen tweede keer doet toch vermoeden dat je een belofte doetquote:Op maandag 15 september 2014 17:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Cinnamonsticky, is that you?
[..]
Je merkt goed op dat ik ook niks beloof. En natuurlijk maakt het niet uit; ik kom er dan wel weer een vierde keer achter
Goede reisquote:
Leuk sneeuweffect.quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Oh, en dit kwam ik nog tegen in Schotland
wat een koud en nat land was dat zeg, schotland. maar wel iets beter dan engeland, engeland is helemaal kut.quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Euh?quote:
Ach, 6-7 dagen met plezier het hele land doorkruist. Soms een beetje regen en rondom Loch Ness was het mistig, maar het droeg allemaal bij aan de sfeer daar. Prachtig land en hele aardige mensen!quote:Op maandag 15 september 2014 17:11 schreef perro. het volgende:
[..]
wat een koud en nat land was dat zeg, schotland. maar wel iets beter dan engeland, engeland is helemaal kut.![]()
Ik krijg de melding dat ik het filmpje alleen op youtube kan bekijken. En wanneer ik dat doe krijg ik dezelfde meldingquote:
Apart, zal wel aan België liggenquote:Op maandag 15 september 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat ik het filmpje alleen op youtube kan bekijken. En wanneer ik dat doe krijg ik dezelfde melding. En daarachter dus een sneeuwscherm.
Zou kunnen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart, zal wel aan België liggen
Jouw vermoeden doet mij dan weer vermoeden dat je een belofte tóch prettiger vindtquote:Op maandag 15 september 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurt me geen tweede keer doet toch vermoeden dat je een belofte doet.
Je bent nu toch wel weer veilig thuis, hè? Voordat je dat land niet meer uitkomt...quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Het is van mei, dus ja ik ben weer veilig thuis gekomenquote:Op maandag 15 september 2014 17:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bent nu toch wel weer veilig thuis, hè? Voordat je dat land niet meer uitkomt...
ja, heb het halve land rondgereden met een vriendin afgelopen zomer. prachtig inderdaad, maar mij te koud, te nat, en slecht eten. aardige mensen wel, itt britten. kampvolk is dat zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, 6-7 dagen met plezier het hele land doorkruist. Soms een beetje regen en rondom Loch Ness was het mistig, maar het droeg allemaal bij aan de sfeer daar. Prachtig land en hele aardige mensen!
Nee, het maakt mij niet uit. Zo boeiend ben ik niet dat ik per se onthouden moet worden.quote:Op maandag 15 september 2014 17:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jouw vermoeden doet mij dan weer vermoeden dat je een belofte tóch prettiger vindt
[..]
Je bent nu toch wel weer veilig thuis, hè? Voordat je dat land niet meer uitkomt...
Ik en de vriend maar ik mee was hebben op de bonnefooi gereden, en B&B's uitgezocht in de plaatsen waar we kwamen. Altijd succes gehad, het eten was heel goed te eten en de ontvangst van de mensen erg gemoedelijkquote:Op maandag 15 september 2014 17:17 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, heb het halve land rondgereden met een vriendin afgelopen zomer. prachtig inderdaad, maar mij te koud, te nat, en slecht eten. aardige mensen wel, itt britten. kampvolk is dat zeg.
Nee, ze springt vrij erg in het oog.quote:
Euh, hebben wij elkaar ontmoet?quote:Op maandag 15 september 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ze springt vrij erg in het oog.
Nog niet.quote:
wij ook op de bonnefooi, maar ik vond het in restaurant wat mager allemaal, in supermarkten ook eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik en de vriend maar ik mee was hebben op de bonnefooi gereden, en B&B's uitgezocht in de plaatsen waar we kwamen. Altijd succes gehad, het eten was heel goed te eten en de ontvangst van de mensen erg gemoedelijkWaar zat je ergens?
Zoiets moet ook vanzelf gaan. Aangezien je hier te maken hebt met iemand die in staat is mensen te vergeten die hij meerdere malen ontmoet heeft, schort het daar een beetje aan.quote:Op maandag 15 september 2014 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het maakt mij niet uit. Zo boeiend ben ik niet dat ik per se onthouden moet worden.
Zou je best willen meeten hoorquote:
Bekende plaatsen, die hebben wij ook aangedaan. Biggar was onze laatste plaats eer we weer richting Engeland gingen. Ullapool hebben we ook gehad, en daar kwamen we nog Nederlanders tegen ook, vooral als je bedenkt dat het vrij noordelijk lag en in the middle of nowhere.quote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef perro. het volgende:
[..]
wij ook op de bonnefooi, maar ik vond het in restaurant wat mager allemaal, in supermarkten ook eigenlijk.
edinburgh, inverness, fort william en callander. maar vrijwel alles was volgeboekt, ivm common wealth games. dat was wel een nadeel, waren veel meer kwijt dan we gedacht hadden.
wij zaten in een klein b&btje in fort william, waar er echt 100den zitten bij wijze van, en dag later kwamen er ook nederlanders logeren.quote:Op maandag 15 september 2014 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou je best willen meeten hoor
[..]
Bekende plaatsen, die hebben wij ook aangedaan. Biggar was onze laatste plaats eer we weer richting Engeland gingen. Ullapool hebben we ook gehad, en daar kwamen we nog Nederlanders tegen ook, vooral als je bedenkt dat het vrij noordelijk lag en in the middle of nowhere.
Uiteraard wil je datquote:
Toch leuk is dat jaquote:Op maandag 15 september 2014 17:27 schreef perro. het volgende:
[..]
wij zaten in een klein b&btje in fort william, waar er echt 100den zitten bij wijze van, en dag later kwamen er ook nederlanders logeren.
Oewauwquote:Op maandag 15 september 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard wil je dat. Ik jou ook wel, hoor
.
Brobuster!quote:
Alles goed kerel?quote:
wij (ik vooral) wilden mooi weer, dus in juli. maar helaas. niks voor mij die kou.quote:Op maandag 15 september 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch leuk is dat ja
Wij gingen juist in mei om niet met alle drukte te zitten. En zo te horen hebben we daar goed aan gedaan. Volgend jaar gaan we of terug, of we duiken het Oostblok in.
Ja, wel prima eigenlijkquote:
Snap ikquote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef perro. het volgende:
[..]
wij (ik vooral) wilden mooi weer, dus in juli. maar helaas. niks voor mij die kou.
Niksquote:
wij met de auto ook niet idd.quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk
En met u?
[..]
Snap ik
Al hadden we op de motor eigenlijk vrij weinig last van het koude weer. Pak was goed geïsoleerd en wat warms eronder, en je merkte niet veel van de kou in de hooglanden.
En wat heb je gezegd?quote:Op maandag 15 september 2014 17:34 schreef yats het volgende:
Altijd leuk als je net in de trein staat en de baas belt dat hij nog wat wil weten over een cliënt waar ik mee bezig was...
Lekker hoor, maar ben wel moequote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk
En met u?
Dan zou ik volgende keer iets zuidelijker gaan in Europaquote:Op maandag 15 september 2014 17:33 schreef perro. het volgende:
[..]
wij met de auto ook niet idd.
maar in de zomer wil ik eigenlijk ook gewoon zon en warm weer. ben sowieso al een koukleum.
Ik wist het uit mijn hoofd dus hoefde ik niet terug naar kantoor.quote:
Moe? Van het overhuizen nog?quote:
Nou, dat scheelt in ieder gevalquote:Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist het uit mijn hoofd dus hoefde ik niet terug naar kantoor.
Nee, gewoon druk op werk.quote:
ik weet nog niet waar ik volgende keer heen ga. ik zie wel.quote:Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ik volgende keer iets zuidelijker gaan in Europa
Zus en haar vriend zijn naar Frankrijk geweest, en die hadden qua temperaturen niks te klagen.
True, true.quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks
In all seriousness, altijd leuk nieuwe mensen ontmoeten
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:
Voldoende mooie plekken. Ik ben meer van vervallen en verlaten gebieden, heeft iets moois.quote:Op maandag 15 september 2014 17:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet nog niet waar ik volgende keer heen ga. ik zie wel.
Elke meet die ik heb bijgewoond heb ik wel nieuwe mensen gezien en ontmoet. Altijd leukquote:
In z'n totaliteit heb ik zes Fok!kers ontmoet. Was steeds op z'n minst gezellig, ja.quote:Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen
[..]
Voldoende mooie plekken. Ik ben meer van vervallen en verlaten gebieden, heeft iets moois.
[..]
Elke meet die ik heb bijgewoond heb ik wel nieuwe mensen gezien en ontmoet. Altijd leuk
Anders had hij pech gehad. Ik heb al genoeg overwerk verricht de afgelopen weken.quote:Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt in ieder geval
Ik tussen de 20 en 30 toch zeker. En als ik die filmmeet van GotG meetel dan toch zeker 300quote:Op maandag 15 september 2014 17:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
In z'n totaliteit heb ik zes Fok!kers ontmoet. Was steeds op z'n minst gezellig, ja.
Precies, een keer met de vuist op tafel slaan moet kunnen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Anders had hij pech gehad. Ik heb al genoeg overwerk verricht de afgelopen weken.
Heb je ze ook allemaal onthoudenquote:Op maandag 15 september 2014 17:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
In z'n totaliteit heb ik zes Fok!kers ontmoet. Was steeds op z'n minst gezellig, ja.
Gaat dat niet lastig, in het donker?quote:Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal onthouden?
Oh, was het in een dark room, daarvan was ik niet op de hoogte, sorry.quote:Op maandag 15 september 2014 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat dat niet lastig, in het donker?
Ja, deze zes hadden gelukquote:Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal onthouden?
Leuk is dat héquote:
Allemaal ook netjes de hand geschud?quote:Op maandag 15 september 2014 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik tussen de 20 en 30 toch zeker. En als ik die filmmeet van GotG meetel dan toch zeker 300
Het waren Fok!kers, wat denk je zelfquote:Op maandag 15 september 2014 17:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Allemaal ook netjes de hand geschud?
Dat sowieso. Dat moet ik uberhaupt vaker doenquote:Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, een keer met de vuist op tafel slaan moet kunnen.
Ik ben in juli alleen even kort in NL geweest, ik moet ook vakantiequote:Op maandag 15 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is dat hé. Helemaal als je al fucking 10 maanden achter elkaar werkt
. Toegegeven, ik ben een midweekje naar Rome geweest, but still
.
Het helpt, deed ik bij een eerdere werkgever ook.quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dat moet ik uberhaupt vaker doen
Ik geef alleen een deathglare, dat is meestal wel genoeg.quote:Op maandag 15 september 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het helpt, deed ik bij een eerdere werkgever ook.
Ik moet het uberhaupt vaker doen. Dat geeft rustquote:Op maandag 15 september 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het helpt, deed ik bij een eerdere werkgever ook.
Goeie tip voor mijn volgende meet. Al hielp het mijn geheugen dus kennelijk welquote:Op maandag 15 september 2014 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het waren Fok!kers, wat denk je zelf
En dan lachen ze je uit?quote:Op maandag 15 september 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef alleen een deathglare, dat is meestal wel genoeg.
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet het uberhaupt vaker doen. Dat geeft rust
Dat komt omdatquote:
Nee. Serieus, het is meestal voldoende.quote:
Die moet ik nog even oefenenquote:Op maandag 15 september 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Serieus, het is meestal voldoende.
Je wilt het niet wetenquote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duidelijk weer aan vakantie toe.
SPQR? Ik ken het enkel als Romequote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdatSPQR
niet voor niets Citta Eaterna genoemd wordt
Agreed, alleen ben ik er nog niet uit wat ik het beste prioriteit kan gevenquote:
Klinkt toch best goedquote:Op maandag 15 september 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag laatste dag vakantie. Wel heerlijk even geen werk (belangrijkste) en wat dingen aan/in het huis kunnen doen die je anders overal maar tussen moet plannen wat ook niet tof is.
En deze keer met kerst maar bijna alles vrij, op 2 dagen na. Ook weer bijna 2 weken vrij, mede doordat die feestdagen gunstig vallen.
Soms is dat even lastig te bepalen ja. Wat ook helpt is tijden aan je werk hangen voor zover dat mogelijk is. Nu werk ik 2 uur hier aan, dan een uurtje aan dat, etc.quote:Op maandag 15 september 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, alleen ben ik er nog niet uit wat ik het beste prioriteit kan geven
Dat heb ik al, maar ik heb vandaag echt te weinig gedaan en daar voel ik me dan best lullig over.quote:Op maandag 15 september 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
Soms is dat even lastig te bepalen ja. Wat ook helpt is tijden aan je werk hangen voor zover dat mogelijk is. Nu werk ik 2 uur hier aan, dan een uurtje aan dat, etc.
Dat gebeurt soms. Wellicht trekt het in de loop van de week weer bijquote:Op maandag 15 september 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik al, maar ik heb vandaag echt te weinig gedaan en daar voel ik me dan best lullig over.
Senātus PopulusQue Rōmānusquote:
Je weet wel, wat je in al die strips van Astérix ziet staan.quote:
Je kunt ook gewoon Rome zeggen, zodat de niet strip-nerds het ook snappenquote:
'Rare meid, die Samz. Die snapt het gewoon niet, bij Toutatis'quote:Op maandag 15 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Rome zeggen, zodat de niet strip-nerds het ook snappen. Of de cultuurbarbaren, hoe je het wenst te noemen
.
Rare jongens die Belgen, zeg je danquote:Op maandag 15 september 2014 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Rare meid, die Samz. Die snapt het gewoon niet, bij Toutatis'
Beidequote:Op maandag 15 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Rome zeggen, zodat de niet strip-nerds het ook snappen. Of de cultuurbarbaren, hoe je het wenst te noemen
.
Dat is voor die advocaat wel te hopen aangezien ik langzamerhand vrijwel al zijn zaken voorbereid.quote:Op maandag 15 september 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms. Wellicht trekt het in de loop van de week weer bij
Nou ja, nu kan het wel, nu weet ik wat je bedoeltquote:Op maandag 15 september 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beide
Maar ok, ik zal het niet meer doen
Je ziet die afkorting overall door de stad. Op gebouwen, monumenten, zelfs de putdeksels.quote:Op maandag 15 september 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, nu kan het wel, nu weet ik wat je bedoelt. Al is voluit schrijven mooier en dan had ik het ook geweten.... Denk ik.
Weet je hoe lang ik al niet meer in Rome ben geweestquote:Op maandag 15 september 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ziet die afkorting overall door de stad. Op gebouwen, monumenten, zelfs de putdeksels.
Samen gaan dan? Ga ik je een rondleiding gevenquote:Op maandag 15 september 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik al niet meer in Rome ben geweest. Het is droevig, zo lang.
Da's goedquote:Op maandag 15 september 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samen gaan dan? Ga ik je een rondleiding geven
Jij ookquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's goed. Ik heb een muntje in de Trevi fontein gegooid, dus ik moet wel een keer terug
.
Niet waar, hij was al door Capstan gebrokenquote:
Smooth. En ik breek hem ookquote:Op maandag 15 september 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samen gaan dan? Ga ik je een rondleiding geven
quote:
Alright, alright!quote:Op maandag 15 september 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waar, hij was al door Capstan gebroken.
Maar ik ben dan ook best goed in het geven van rondleidingen hoor. Zeker als ik het kan larderen met sappige anecdotes uit een ver verleden.quote:
Daarvoor kom ik naar de andere kant van de stad. Whehee.quote:Op maandag 15 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij kijk ik verkeerd, maar ik was net aan het bekijken wat een ticket Antwerpen - Brussel kost. 5 euro. Vijf hele euro's.
Het is toch niet te geloven.
quote:
Zo'n mooie stad, om verliefd op te wordenquote:
Daarom fietsen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik naar de andere kant van de stad. Whehee.
Idem hier, maar toch blijf je smoothquote:Op maandag 15 september 2014 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook best goed in het geven van rondleidingen hoor. Zeker als ik het kan larderen met sappige anecdotes uit een ver verleden.
Als je in België gereisd hebt, weet je pas hoe teringduur Nederland is qua OVquote:Op maandag 15 september 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik naar de andere kant van de stad. Whehee.
Je vindt het vast niet erg dat ik Barbie verkies, héquote:Op maandag 15 september 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier, maar toch blijf je smooth
Ik kan dat met Tilburg. Is toch anders dan Rome, ergensquote:Op maandag 15 september 2014 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook best goed in het geven van rondleidingen hoor. Zeker als ik het kan larderen met sappige anecdotes uit een ver verleden.
Precies.quote:
Alleen voor haar hoorquote:Op maandag 15 september 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier, maar toch blijf je smooth
Tilburg is de moeite van het bezoeken niet waard. Schijtstad. No offence.quote:Op maandag 15 september 2014 18:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan dat met Tilburg. Is toch anders dan Rome, ergens
Ja. Ik was verbaasd.quote:Op maandag 15 september 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies.
Feer, vond je het niet erg hip van me dat ik je een appje stuurde?
Eventually, they all fallquote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik was verbaasd.Je wilde toch geen WA?
Ik weet helemaal niks van Tilburg, dus als ik er een keertje ben reken ik op een rondleiding.quote:Op maandag 15 september 2014 18:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan dat met Tilburg. Is toch anders dan Rome, ergens
Nu wel. Vandaar ook die verhalen over vroegerquote:Op maandag 15 september 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tilburg is de moeite van het bezoeken niet waard. Schijtstad. No offence.
Een meisje waarmee ik aan het sexten was zei: neem nou WA gvd.quote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik was verbaasd.Je wilde toch geen WA?
Ik voel me vereerd.quote:Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een meisje waarmee ik aan het sexten was zei: neem nou WA gvd.
En heb nu met 2 FOK!sters geappt waarvan jij 50% bent.
Wacht even. Sexten? Jij?quote:Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie hierboven. Dan zul je vooral zien wat er niet meer isquote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks van Tilburg, dus als ik er een keertje ben reken ik op een rondleiding.
Eigenlijk welquote:Op maandag 15 september 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg dat ik Barbie verkies, hé.
En hier maar beweren dat je niet smooth bent. Right...quote:Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij geleerd. Smooth is mijn tweede naam.quote:Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
En hier maar beweren dat je niet smooth bent. Right...
Wanneer ga je mij dat leren?quote:Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Van mij geleerd. Smooth is mijn tweede naam.
Wanneer de tijd rijp is.quote:
Serieus?quote:Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
Ik zal nooit een fatsoenlijke rondleiding kunnen geven. Ik was vandaag al voor de tweede keer verdwaald op weg naar een veldexcursie.Gelukkig was deze vrijblijvend en niet met een docent.
Geen FOK!ster.quote:Op maandag 15 september 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Met wie was je aan het sexten dan?
Ze is er niet erg goed in.quote:
Vraag maar aan de mensen in de TC, ik ben absoluut niet smooth. Ze moeten altijd lachen om de botte en droge manier waarop ik die dingen breng.quote:Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
En hier maar beweren dat je niet smooth bent. Right...
quote:Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt geen richtinggevoel. Volgende keer moet er maar iemand meefietsen. Ik vind het nog een wonder dat ik in één keer op school kwam.quote:
Ja zeg feer, ik ga niet op het vergaan van de wereld wachten. Ik ben geduldig, maar niet zo geduldig.quote:
quote:
Dit is herkenbaar.quote:Op maandag 15 september 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
Ik zal nooit een fatsoenlijke rondleiding kunnen geven. Ik was vandaag al voor de tweede keer verdwaald op weg naar een veldexcursie.Gelukkig was deze vrijblijvend en niet met een docent.
O. Maar het was dus niet echt wat? Verschrikkelijk als mensen niet kunnen sexten.quote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen FOK!ster.
[..]
Ze is er niet erg goed in.
[..]
Vraag maar aan de mensen in de TC, ik ben absoluut niet smooth. Ze moeten altijd lachen om de botte en droge manier waarop ik die dingen breng.
Je gaat er al meteen van uit dat het eeuwen gaat duren. You're not ready.quote:Op maandag 15 september 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ja zeg feer, ik ga niet op het vergaan van de wereld wachten. Ik ben geduldig, maar niet zo geduldig.
[..]
In de TC?quote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vraag maar aan de mensen in de TC, ik ben absoluut niet smooth. Ze moeten altijd lachen om de botte en droge manier waarop ik die dingen breng.
"Zou die bruine anjer van je hardhandig openbeuken."quote:Op maandag 15 september 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Maar het was dus niet echt wat? Verschrikkelijk als mensen niet kunnen sexten.
Tinder TCquote:Op maandag 15 september 2014 18:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
In de TC?
Ik lees het nog eens: In.de.TC.
Doen we dat nu nog steeds!?
Maar daar kick je toch juist op?quote:Op maandag 15 september 2014 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zou die bruine anjer van je hardhandig openbeuken."
Mja...
Niet zo hardhandig.quote:
Maar, sexten, jij? Why?quote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen FOK!ster.
[..]
[..]
Wat is er liefje?quote:
Nee, ze kan er weinig van. Niet dat ik er een ster in ben, maar toch.quote:Op maandag 15 september 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Maar het was dus niet echt wat? Verschrikkelijk als mensen niet kunnen sexten.
Soms. Beetje nudies uitwisselen van mensen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
In de TC?
Ik lees het nog eens: In.de.TC.
Doen we dat nu nog steeds!?
Ja, jij bent al bekend met mijn sexting.quote:Op maandag 15 september 2014 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Zou die bruine anjer van je hardhandig openbeuken."
Mja...
Je doet het in ieder geval. Ik kan het je niet nazeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arnhem is juist makkelijk vergeleken bij Nijmegen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt geen richtinggevoel. Volgende keer moet er maar iemand meefietsen. Ik vind het nog een wonder dat ik in één keer op school kwam.
Gaat het ook, mezelf kennende.quote:Op maandag 15 september 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je gaat er al meteen van uit dat het eeuwen gaat duren. You're not ready.
Link?quote:
Ook niks veranderd in vergelijking met drie jaar terug, dus.quote:Op maandag 15 september 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms. Beetje nudies uitwisselen van mensen.
Jezuschristustehobbelpaardquote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt geen richtinggevoel. Volgende keer moet er maar iemand meefietsen. Ik vind het nog een wonder dat ik in één keer op school kwam.
Owquote:
Vond het wel grappigquote:
Vooral gisteren was het hilarisch. Verbaasde reacties, choquerende uitsprakenquote:Op maandag 15 september 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval. Ik kan het je niet nazeggen.
Ach er zijn genoeg vrouwen die hun g-spot niet kunnen vinden dus het verbaasd mij niets.quote:
Hardhandig.quote:
Ah, oké. Wellicht creëer je nog iets van een libido.quote:Op maandag 15 september 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
[..]
Vond het wel grappig
Had laatst ook een FOK!ster gezegd wat ik wel zou willen doen. Was wel spannend
[..]
Vooral gisteren was het hilarisch. Verbaasde reacties, choquerende uitspraken
Want jij weet die plek wel te vindenquote:Op maandag 15 september 2014 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg vrouwen die hun g-spot niet kunnen vinden dus het verbaasd mij niets.
Ach, als de gelegenheid er is, waarom niet? Helaas geen gelegenheid op dit moment, maar mijn inbox staat open voor suggesties.quote:Op maandag 15 september 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
[..]
Vond het wel grappig
Had laatst ook een FOK!ster gezegd wat ik wel zou willen doen. Was wel spannend
[..]
Vooral gisteren was het hilarisch. Verbaasde reacties, choquerende uitspraken
Laat staan dat (sommige) mannen hem kunnen vinden.quote:Op maandag 15 september 2014 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach er zijn genoeg vrouwen die hun g-spot niet kunnen vinden dus het verbaasd mij niets.
Zo lastig is dat niet, maar ik verdwaal ook nooit op straat dus misschien is daar een verband tussen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat staan dat mannen hem kunnen vinden.
Waarom heb ik jouw nummer nog niet, whehehehe?quote:
Nog nooit naar gezochtquote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want jij weet die plek wel te vinden?
Tegenwoordig is vagineren met een komtom niet moeilijk iedereen kan hetquote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat staan dat (sommige) mannen hem kunnen vinden.
Wie weet!quote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oké. Wellicht creëer je nog iets van een libido.
Ik ben een beetje de gay-bff voor een aantal FOK!sters, daardoor bespreken ze graag hun seksleven en fantasieën met mijquote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, als de gelegenheid er is, waarom niet? Helaas geen gelegenheid op dit moment, maar mijn inbox staat open voor suggesties.
Gaan we sexten als ik je mijn nummer geef?quote:Op maandag 15 september 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb ik jouw nummer nog niet, whehehehe?
'Probeer om te keren'quote:Op maandag 15 september 2014 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegenwoordig is vagineren met een komtom niet moeilijk iedereen kan het
Wait. What?quote:Op maandag 15 september 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet!
Ik weet dat er wel een FOK!ster is die met me af wil spreken voor seks, maar ik ben daar tot op heden nog niet op ingegaan.
Ik moet routes altijd tig keer oefenen voordat ik ze ken.quote:Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben je te ver gegaan je moet terugquote:
Namen willen we!quote:Op maandag 15 september 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet!
Ik weet dat er wel een FOK!ster is die met me af wil spreken voor seks, maar ik ben daar tot op heden nog niet op ingegaan.
'U heeft uw bestemming bereikt'quote:Op maandag 15 september 2014 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je te ver gegaan je moet terug
Waarom niet?quote:Op maandag 15 september 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie weet!
Er zijn ergere dingen om te horen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een beetje de gay-bff voor een aantal FOK!sters, daardoor bespreken ze graag hun seksleven en fantasieën met mij
Vul een willekeurig nummer in en probeer of het reactie geeft.quote:Op maandag 15 september 2014 19:01 schreef artelligence het volgende:
Ik zoek nog iemand om mee te sexten.
playerquote:Op maandag 15 september 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie weet!
[..]
Ik ben een beetje de gay-bff voor een aantal FOK!sters, daardoor bespreken ze graag hun seksleven en fantasieën met mij
[..]
Gaan we sexten als ik je mijn nummer geef?
'Ga hier rechts'quote:
Voor vrouwen is het mogelijk om meerdere keren op dezelfde reis de bestemming te bereiken.quote:Op maandag 15 september 2014 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'U heeft uw bestemming bereikt'
Hahahaha.quote:Op maandag 15 september 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard.quote:Gaan we sexten als ik je mijn nummer geef?
Volgens mij betekent dat dat je haar om moet draaien.quote:
"U rijdt in water."quote:
hoiquote:Op maandag 15 september 2014 19:01 schreef artelligence het volgende:
Mag dat?quote:
Joh echt?quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het mogelijk om meerdere keren op dezelfde reis de bestemming te bereiken.
Niet erg. Vind zowel de voor- als achterkant van vrouwen prima qua looks.quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat dat je haar om moet draaien.
Ja, inderdaad. Soms heb ik er navigatie bij, maar ik begrijp dat ding niet altijd goed of hij is te traag met instructies.quote:Op maandag 15 september 2014 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet routes altijd tig keer oefenen voordat ik ze ken.Naar een nieuwe school was rampzalig, of voor het eerst bij een vriendinnetje langs als je er nog nooit bent geweest.
Wat begrijp je er niet aan?quote:
Jij weet haar wel.quote:
Omdat dat alleen maar in een teleurstelling zou eindigen voor ons beiden.quote:
Ik heb jou te vaak gemeet, kennelijk.quote:
Hard geworden en nummer gegevenquote:
Geen probleem, dat geeft net zoveel plezierquote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dat dat je haar om moet draaien.
Dat is wel meteen een flinke stap verder he.quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom iemand zoeken om mee te sexten, wanneer je ook iemand kan zoeken om mee te seksen?
Sorry, dan moet ik eerst opgewonden raken van iemand. :$quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom iemand zoeken om mee te sexten, wanneer je ook iemand kan zoeken om mee te seksen?
Dat is eng voor sommige autisten hier.quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ben juist hartstikke braaf man.quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan?
[..]
Jij weet haar wel.
Je was er gisteren toch bij toen ze het weer zei?
[..]
Omdat dat alleen maar in een teleurstelling zou eindigen voor ons beiden.
[..]
Ik heb jou te vaak gemeet, kennelijk.
[..]
Hard geworden en nummer gegeven
Als je het niet probeert weet je het nooit.quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar zwart op wit berichten doorsturen die kunnen dienen voor ik weet niet wat is dat nietquote:Op maandag 15 september 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is eng voor sommige autisten hier.
TomTomquote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Soms heb ik er navigatie bij, maar ik begrijp dat ding niet altijd goed of hij is te traag met instructies.
Eh, omdat dat moeilijk is?quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, het feit dat sommige al durven toegeven dat ze willen sexten is al een hele stap.quote:Op maandag 15 september 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is eng voor sommige autisten hier.
Ik zeg toch ook nergens dat het makkelijk is?quote:
Ik doe beiden, maar ik ben dan ook een echte waaghals.quote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar zwart op wit berichten doorsturen die kunnen dienen voor ik weet niet wat is dat niet? Wat een gekkies.
Seks je wel eens tijdens het sexten?quote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe beiden, maar ik ben dan ook een echte waaghals.
Ik denk dat ik toen al weg was... of ik heb niet goed opgelet.quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij weet haar wel.
Die heb ik dan weer niet.quote:
Nee, want ik wil niemand anders sexten dan de persoon waar ik mee wil seksen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks je wel eens tijdens het sexten?
Geil wijf ben je ookquote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Je vroeg om een reden om het niet te doen. Dat is mijn redenquote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat het makkelijk is?
Jij bazinquote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je al iemand gevonden om mee te sexten dan?quote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je vroeg om een reden om het niet te doen. Dat is mijn reden
Hier ookquote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want ik wil niemand anders sexten dan de persoon waar ik mee wil seksen.
Dit hoor ik niet vaak. Meestal ben ik ''schattig en lief''.quote:
All part of the game.quote:Op maandag 15 september 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat het makkelijk is?
Ben ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit hoor ik niet vaak. Meestal ben ik ''schattig en lief''.
Ook niet kei modern, met je smartphone elkaar appen tijdens de seks?quote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee helaas, ik zoek nog vrijwilligstersquote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je al iemand gevonden om mee te sexten dan?
Logischquote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist het ook nietquote:
Nou ja, begrijp wat je zegt. Maar het is dus niet een potentiële bedpartner.quote:Op maandag 15 september 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan?
[..]
Jij weet haar wel.
[..]
[..]
Ik heb jou te vaak gemeet, kennelijk.
[..]
Hard geworden en nummer gegeven
Me three.quote:
schattig, geil en liefquote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit hoor ik niet vaak. Meestal ben ik ''schattig en lief''.
Het moet wel een uitdaging zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je vroeg om een reden om het niet te doen. Dat is mijn reden
Ik hoor alleen maar schattig en lief. Wat doe ik verkeerd?quote:
Uhuhquote:Op maandag 15 september 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke braaf man.
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op maandag 15 september 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het nooit.
Dan app ik het je wel.quote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toen al weg was... of ik heb niet goed opgelet.
Het is ingewikkeld.quote:Op maandag 15 september 2014 19:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, begrijp wat je zegt. Maar het is dus niet een potentiële bedpartner.
Dat zou het wel zijn aangezien de persoon in kwestie het niet met mij wil.quote:Op maandag 15 september 2014 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het moet wel een uitdaging zijn natuurlijk.
Je straalt niet pure geilheid uit.quote:Op maandag 15 september 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar schattig en lief. Wat doe ik verkeerd?
Ja echt Kaneel, ik krijg zo een hele slechte naam door jouquote:Op maandag 15 september 2014 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uhuh![]()
[..]
Klopt als een zwerende vinger.
[..]
Dan app ik het je wel.
#player
[..]
Het is ingewikkeld.
Er zijn regels en afspraken.
De vriendinnen van je vriendin.quote:Op maandag 15 september 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zoek overigens nog vrijwilligers/sters voor een sextet
Story of my lifequote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je straalt niet pure geilheid uit.
Feerbeer wel.
Precies, dat je mag krioelen tussen 3 van die bezwete zwoele lekkere dames Tijn.quote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vriendinnen van je vriendin.
Zo veel vriendinnen heeft ze volgens mij niet eensquote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vriendinnen van je vriendin.
Iets met pegging, jouw bruine anjer en een gapende aftermath?quote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, sexting van Fas.
Ik voel me speciaal nu
Ik zie een vuist en een vinger. Ik weet nog niet wat ik hier van moet maken.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iets met pegging, jouw bruine anjer en een gapende aftermath?
Is dit een hint?quote:Op maandag 15 september 2014 19:01 schreef artelligence het volgende:
sextet is zes dus dan kom je nog een paar dames te kortquote:Op maandag 15 september 2014 19:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, dat je mag krioelen tussen 3 van die bezwete zwoele lekkere dames Tijn.
Ja 0649....Eh...quote:
Alleen Fera kan dat.quote:Op maandag 15 september 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ook nog lief en schattig zijn.
Dat hossel jij wel.quote:Op maandag 15 september 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
sextet is zes dus dan kom je nog een paar dames te kort
Jij ook hoorquote:
sextetquote:Op maandag 15 september 2014 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zoek overigens nog vrijwilligers/sters voor een sextet
Vreselijk. Seks moet passioneel, dierlijk en een tikkie primitief zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet kei modern, met je smartphone elkaar appen tijdens de seks?
Hahaquote:
Geen verkeerde combi.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Vreselijk. Seks moet passioneel, dierlijk en een tikkie primitief zijn.
Haha.quote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je straalt niet pure geilheid uit.
Feerbeer wel.
Inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
sextet
1 Muziekstuk voor zes personen. 2 Koor of orkest van zes zangers.
Kan ook leuk zijn.
Deze vrouw weetquote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
En vooral een beetje vies.quote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Bietje grommen, elkaar onderkwijlen en haar nemen in een grot.quote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
En daarna samen een knabbeltje nemen en met hondje wandelenquote:Op maandag 15 september 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bietje grommen, elkaar onderkwijlen en haar nemen in een grot.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bietje grommen, elkaar onderkwijlen en haar nemen in een grot.
Jullie weten teveel over mijn leven. :Squote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna samen een knabbeltje nemen en met hondje wandelen
En na 't douchen terug 't bed inquote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. En daarna hard in de douche nog een keer. Of 2
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, he.quote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En daarna samen een knabbeltje nemen en met hondje wandelen
Zucht... Jaquote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En na 't douchen terug 't bed in.
Allicht, alles om je heen vergeten en als een stel losgeslagen wilde dieren tekeer gaan.quote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor ronde 2quote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En na 't douchen terug 't bed in.
Op het aanrecht. Dan is het eten maar wat later klaar.quote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef yats het volgende:
Sowieso overal in huis en zo lang mogelijk
rawrquote:Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, jullie zijn allemaal extreme seksbeesten. Pls.
Frozen in the headlights.quote:Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
Ik kijk als een hert in groot licht tijdens de seks. Dus dat dierlijke zit wel goed
Natuurlijk niet. Ik zit op fok!quote:Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
Je zou bijna zeggen dat je bij me hebt gewoond.quote:Op maandag 15 september 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten teveel over mijn leven. :S
Jammer dat ik een piemeltje heb.quote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, he.
DMquote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel nieuws op seksgebied dat ik ergens met iedereen wil delen, maar aan de andere kant denk ik: niemand wil dit weten, Feer.
Nou deel het maar met ons dan.quote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel nieuws op seksgebied dat ik ergens met iedereen wil delen, maar ergens denk ik: niemand wil dit weten, Feer.
JAAAA, IKKK!! NUU!!1quote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel nieuws op seksgebied dat ik ergens met iedereen wil delen, maar aan de andere kant denk ik: niemand wil dit weten, Feer.
Nou, ik wel, hoor. Als ik seks heb, that isquote:Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
Vertel pls. pls plsquote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Nu is het te laat. Voor de draad ermee.quote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Wat voor een cliffhanger is dit nu weerquote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
In ruste. Ik ben net zo'n beer in winterslaap, ooit schrik ik weer wakker om huis te houden.quote:Op maandag 15 september 2014 19:27 schreef Fascination het volgende:
Nu willen we het natuurlijk weten.quote:Op maandag 15 september 2014 19:28 schreef Fera het volgende:
Dan ben je niet meer lief en schattig?quote:Op maandag 15 september 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wel, hoor. Als ik seks heb, that is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 15 september 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik wel, hoor. Als ik seks heb, that is.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Het zijn eigenlijk twee dingen. Ik zal er ééntje vertellen.Goed bezig Feer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Hep ook natuurlijk.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Het zijn eigenlijk twee dingen. Ik zal er ééntje vertellen.Dan is de juiste plek geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |