Dat snap ik.quote:
Singles SC.quote:Op maandag 15 september 2014 16:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lieve hemel, da's de tweede al.
In welke hoedanigheid?
Nee, kwam ook van rechts. Ik verdenk -Splash-.quote:Op maandag 15 september 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat was niet mijn hand, dat zeker
Ik denk het.quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Uit het oog, uit het hart. Mijn geheugen lijkt dat heel strak te hebben nageleefd
Hehehehe.quote:
Denk het wel, want ik zat ook in AVNZMG.quote:Op maandag 15 september 2014 16:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gebeurt me geen tweede keer. Voor wat het waard is.
Dan gebeurt het me nú geen derde keer. Beter?quote:Op maandag 15 september 2014 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk het wel, want ik zat ook in AVNZMG.
Doubt itquote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan gebeurt het me nú geen derde keer. Beter?
Cinnamonsticky, is that you?quote:
Je merkt goed op dat ik ook niks beloof. En natuurlijk maakt het niet uit; ik kom er dan wel weer een vierde keer achterquote:Op maandag 15 september 2014 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doubt it. Maar dat maakt niet uit
.
Gebeurt me geen tweede keer doet toch vermoeden dat je een belofte doetquote:Op maandag 15 september 2014 17:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Cinnamonsticky, is that you?
[..]
Je merkt goed op dat ik ook niks beloof. En natuurlijk maakt het niet uit; ik kom er dan wel weer een vierde keer achter
Goede reisquote:
Leuk sneeuweffect.quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Oh, en dit kwam ik nog tegen in Schotland
wat een koud en nat land was dat zeg, schotland. maar wel iets beter dan engeland, engeland is helemaal kut.quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Euh?quote:
Ach, 6-7 dagen met plezier het hele land doorkruist. Soms een beetje regen en rondom Loch Ness was het mistig, maar het droeg allemaal bij aan de sfeer daar. Prachtig land en hele aardige mensen!quote:Op maandag 15 september 2014 17:11 schreef perro. het volgende:
[..]
wat een koud en nat land was dat zeg, schotland. maar wel iets beter dan engeland, engeland is helemaal kut.![]()
Ik krijg de melding dat ik het filmpje alleen op youtube kan bekijken. En wanneer ik dat doe krijg ik dezelfde meldingquote:
Apart, zal wel aan België liggenquote:Op maandag 15 september 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat ik het filmpje alleen op youtube kan bekijken. En wanneer ik dat doe krijg ik dezelfde melding. En daarachter dus een sneeuwscherm.
Zou kunnen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart, zal wel aan België liggen
Jouw vermoeden doet mij dan weer vermoeden dat je een belofte tóch prettiger vindtquote:Op maandag 15 september 2014 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gebeurt me geen tweede keer doet toch vermoeden dat je een belofte doet.
Je bent nu toch wel weer veilig thuis, hè? Voordat je dat land niet meer uitkomt...quote:Op maandag 15 september 2014 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goede reis
Het is van mei, dus ja ik ben weer veilig thuis gekomenquote:Op maandag 15 september 2014 17:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bent nu toch wel weer veilig thuis, hè? Voordat je dat land niet meer uitkomt...
ja, heb het halve land rondgereden met een vriendin afgelopen zomer. prachtig inderdaad, maar mij te koud, te nat, en slecht eten. aardige mensen wel, itt britten. kampvolk is dat zeg.quote:Op maandag 15 september 2014 17:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, 6-7 dagen met plezier het hele land doorkruist. Soms een beetje regen en rondom Loch Ness was het mistig, maar het droeg allemaal bij aan de sfeer daar. Prachtig land en hele aardige mensen!
Nee, het maakt mij niet uit. Zo boeiend ben ik niet dat ik per se onthouden moet worden.quote:Op maandag 15 september 2014 17:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jouw vermoeden doet mij dan weer vermoeden dat je een belofte tóch prettiger vindt
[..]
Je bent nu toch wel weer veilig thuis, hè? Voordat je dat land niet meer uitkomt...
Ik en de vriend maar ik mee was hebben op de bonnefooi gereden, en B&B's uitgezocht in de plaatsen waar we kwamen. Altijd succes gehad, het eten was heel goed te eten en de ontvangst van de mensen erg gemoedelijkquote:Op maandag 15 september 2014 17:17 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, heb het halve land rondgereden met een vriendin afgelopen zomer. prachtig inderdaad, maar mij te koud, te nat, en slecht eten. aardige mensen wel, itt britten. kampvolk is dat zeg.
Nee, ze springt vrij erg in het oog.quote:
Euh, hebben wij elkaar ontmoet?quote:Op maandag 15 september 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ze springt vrij erg in het oog.
Nog niet.quote:
wij ook op de bonnefooi, maar ik vond het in restaurant wat mager allemaal, in supermarkten ook eigenlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik en de vriend maar ik mee was hebben op de bonnefooi gereden, en B&B's uitgezocht in de plaatsen waar we kwamen. Altijd succes gehad, het eten was heel goed te eten en de ontvangst van de mensen erg gemoedelijkWaar zat je ergens?
Zoiets moet ook vanzelf gaan. Aangezien je hier te maken hebt met iemand die in staat is mensen te vergeten die hij meerdere malen ontmoet heeft, schort het daar een beetje aan.quote:Op maandag 15 september 2014 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het maakt mij niet uit. Zo boeiend ben ik niet dat ik per se onthouden moet worden.
Zou je best willen meeten hoorquote:
Bekende plaatsen, die hebben wij ook aangedaan. Biggar was onze laatste plaats eer we weer richting Engeland gingen. Ullapool hebben we ook gehad, en daar kwamen we nog Nederlanders tegen ook, vooral als je bedenkt dat het vrij noordelijk lag en in the middle of nowhere.quote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef perro. het volgende:
[..]
wij ook op de bonnefooi, maar ik vond het in restaurant wat mager allemaal, in supermarkten ook eigenlijk.
edinburgh, inverness, fort william en callander. maar vrijwel alles was volgeboekt, ivm common wealth games. dat was wel een nadeel, waren veel meer kwijt dan we gedacht hadden.
wij zaten in een klein b&btje in fort william, waar er echt 100den zitten bij wijze van, en dag later kwamen er ook nederlanders logeren.quote:Op maandag 15 september 2014 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou je best willen meeten hoor
[..]
Bekende plaatsen, die hebben wij ook aangedaan. Biggar was onze laatste plaats eer we weer richting Engeland gingen. Ullapool hebben we ook gehad, en daar kwamen we nog Nederlanders tegen ook, vooral als je bedenkt dat het vrij noordelijk lag en in the middle of nowhere.
Uiteraard wil je datquote:
Toch leuk is dat jaquote:Op maandag 15 september 2014 17:27 schreef perro. het volgende:
[..]
wij zaten in een klein b&btje in fort william, waar er echt 100den zitten bij wijze van, en dag later kwamen er ook nederlanders logeren.
Oewauwquote:Op maandag 15 september 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard wil je dat. Ik jou ook wel, hoor
.
Brobuster!quote:
Alles goed kerel?quote:
wij (ik vooral) wilden mooi weer, dus in juli. maar helaas. niks voor mij die kou.quote:Op maandag 15 september 2014 17:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch leuk is dat ja
Wij gingen juist in mei om niet met alle drukte te zitten. En zo te horen hebben we daar goed aan gedaan. Volgend jaar gaan we of terug, of we duiken het Oostblok in.
Ja, wel prima eigenlijkquote:
Snap ikquote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef perro. het volgende:
[..]
wij (ik vooral) wilden mooi weer, dus in juli. maar helaas. niks voor mij die kou.
Niksquote:
wij met de auto ook niet idd.quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk
En met u?
[..]
Snap ik
Al hadden we op de motor eigenlijk vrij weinig last van het koude weer. Pak was goed geïsoleerd en wat warms eronder, en je merkte niet veel van de kou in de hooglanden.
En wat heb je gezegd?quote:Op maandag 15 september 2014 17:34 schreef yats het volgende:
Altijd leuk als je net in de trein staat en de baas belt dat hij nog wat wil weten over een cliënt waar ik mee bezig was...
Lekker hoor, maar ben wel moequote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, wel prima eigenlijk
En met u?
Dan zou ik volgende keer iets zuidelijker gaan in Europaquote:Op maandag 15 september 2014 17:33 schreef perro. het volgende:
[..]
wij met de auto ook niet idd.
maar in de zomer wil ik eigenlijk ook gewoon zon en warm weer. ben sowieso al een koukleum.
Ik wist het uit mijn hoofd dus hoefde ik niet terug naar kantoor.quote:
Moe? Van het overhuizen nog?quote:
Nou, dat scheelt in ieder gevalquote:Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist het uit mijn hoofd dus hoefde ik niet terug naar kantoor.
Nee, gewoon druk op werk.quote:
ik weet nog niet waar ik volgende keer heen ga. ik zie wel.quote:Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan zou ik volgende keer iets zuidelijker gaan in Europa
Zus en haar vriend zijn naar Frankrijk geweest, en die hadden qua temperaturen niks te klagen.
True, true.quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks
In all seriousness, altijd leuk nieuwe mensen ontmoeten
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:
Voldoende mooie plekken. Ik ben meer van vervallen en verlaten gebieden, heeft iets moois.quote:Op maandag 15 september 2014 17:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ik weet nog niet waar ik volgende keer heen ga. ik zie wel.
Elke meet die ik heb bijgewoond heb ik wel nieuwe mensen gezien en ontmoet. Altijd leukquote:
In z'n totaliteit heb ik zes Fok!kers ontmoet. Was steeds op z'n minst gezellig, ja.quote:Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen
[..]
Voldoende mooie plekken. Ik ben meer van vervallen en verlaten gebieden, heeft iets moois.
[..]
Elke meet die ik heb bijgewoond heb ik wel nieuwe mensen gezien en ontmoet. Altijd leuk
Anders had hij pech gehad. Ik heb al genoeg overwerk verricht de afgelopen weken.quote:Op maandag 15 september 2014 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt in ieder geval
Ik tussen de 20 en 30 toch zeker. En als ik die filmmeet van GotG meetel dan toch zeker 300quote:Op maandag 15 september 2014 17:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
In z'n totaliteit heb ik zes Fok!kers ontmoet. Was steeds op z'n minst gezellig, ja.
Precies, een keer met de vuist op tafel slaan moet kunnen.quote:Op maandag 15 september 2014 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Anders had hij pech gehad. Ik heb al genoeg overwerk verricht de afgelopen weken.
Heb je ze ook allemaal onthoudenquote:Op maandag 15 september 2014 17:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
In z'n totaliteit heb ik zes Fok!kers ontmoet. Was steeds op z'n minst gezellig, ja.
Gaat dat niet lastig, in het donker?quote:Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal onthouden?
Oh, was het in een dark room, daarvan was ik niet op de hoogte, sorry.quote:Op maandag 15 september 2014 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat dat niet lastig, in het donker?
Ja, deze zes hadden gelukquote:Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal onthouden?
Leuk is dat héquote:
Allemaal ook netjes de hand geschud?quote:Op maandag 15 september 2014 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik tussen de 20 en 30 toch zeker. En als ik die filmmeet van GotG meetel dan toch zeker 300
Het waren Fok!kers, wat denk je zelfquote:Op maandag 15 september 2014 17:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Allemaal ook netjes de hand geschud?
Dat sowieso. Dat moet ik uberhaupt vaker doenquote:Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, een keer met de vuist op tafel slaan moet kunnen.
Ik ben in juli alleen even kort in NL geweest, ik moet ook vakantiequote:Op maandag 15 september 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is dat hé. Helemaal als je al fucking 10 maanden achter elkaar werkt
. Toegegeven, ik ben een midweekje naar Rome geweest, but still
.
Het helpt, deed ik bij een eerdere werkgever ook.quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dat moet ik uberhaupt vaker doen
Ik geef alleen een deathglare, dat is meestal wel genoeg.quote:Op maandag 15 september 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het helpt, deed ik bij een eerdere werkgever ook.
Ik moet het uberhaupt vaker doen. Dat geeft rustquote:Op maandag 15 september 2014 17:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het helpt, deed ik bij een eerdere werkgever ook.
Goeie tip voor mijn volgende meet. Al hielp het mijn geheugen dus kennelijk welquote:Op maandag 15 september 2014 17:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het waren Fok!kers, wat denk je zelf
En dan lachen ze je uit?quote:Op maandag 15 september 2014 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geef alleen een deathglare, dat is meestal wel genoeg.
Prioriteiten stellenquote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet het uberhaupt vaker doen. Dat geeft rust
Dat komt omdatquote:
Nee. Serieus, het is meestal voldoende.quote:
Die moet ik nog even oefenenquote:Op maandag 15 september 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Serieus, het is meestal voldoende.
Je wilt het niet wetenquote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Duidelijk weer aan vakantie toe.
SPQR? Ik ken het enkel als Romequote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdatSPQR
niet voor niets Citta Eaterna genoemd wordt
Agreed, alleen ben ik er nog niet uit wat ik het beste prioriteit kan gevenquote:
Klinkt toch best goedquote:Op maandag 15 september 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag laatste dag vakantie. Wel heerlijk even geen werk (belangrijkste) en wat dingen aan/in het huis kunnen doen die je anders overal maar tussen moet plannen wat ook niet tof is.
En deze keer met kerst maar bijna alles vrij, op 2 dagen na. Ook weer bijna 2 weken vrij, mede doordat die feestdagen gunstig vallen.
Soms is dat even lastig te bepalen ja. Wat ook helpt is tijden aan je werk hangen voor zover dat mogelijk is. Nu werk ik 2 uur hier aan, dan een uurtje aan dat, etc.quote:Op maandag 15 september 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, alleen ben ik er nog niet uit wat ik het beste prioriteit kan geven
Dat heb ik al, maar ik heb vandaag echt te weinig gedaan en daar voel ik me dan best lullig over.quote:Op maandag 15 september 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
Soms is dat even lastig te bepalen ja. Wat ook helpt is tijden aan je werk hangen voor zover dat mogelijk is. Nu werk ik 2 uur hier aan, dan een uurtje aan dat, etc.
Dat gebeurt soms. Wellicht trekt het in de loop van de week weer bijquote:Op maandag 15 september 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik al, maar ik heb vandaag echt te weinig gedaan en daar voel ik me dan best lullig over.
Senātus PopulusQue Rōmānusquote:
Je weet wel, wat je in al die strips van Astérix ziet staan.quote:
Je kunt ook gewoon Rome zeggen, zodat de niet strip-nerds het ook snappenquote:
'Rare meid, die Samz. Die snapt het gewoon niet, bij Toutatis'quote:Op maandag 15 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Rome zeggen, zodat de niet strip-nerds het ook snappen. Of de cultuurbarbaren, hoe je het wenst te noemen
.
Rare jongens die Belgen, zeg je danquote:Op maandag 15 september 2014 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Rare meid, die Samz. Die snapt het gewoon niet, bij Toutatis'
Beidequote:Op maandag 15 september 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Rome zeggen, zodat de niet strip-nerds het ook snappen. Of de cultuurbarbaren, hoe je het wenst te noemen
.
Dat is voor die advocaat wel te hopen aangezien ik langzamerhand vrijwel al zijn zaken voorbereid.quote:Op maandag 15 september 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms. Wellicht trekt het in de loop van de week weer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |