Het is nog veel erger HEMA ziet/zag online als iets "erbij", iets waarbij als je er geld in investeert je er misschien wat uit haalt, ze hebben niet door dat als je online jezelf niet neerzet, je winkels straks ook weggevaagd worden, sterker nog, je ziet nu een aantal online merken de offline markt gaat veroveren. Wij bouwen online omgevingen voor flink wat grote merken (sommige groter dan HEMA), zoiets duurt jaren voordat dat een beetje loopt, en HEMA is dermate ver daar vandaan dat ze dat niet meer goed gaan maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online voeren ze een hele andere 'strategie' lijkt het.
Ze hebben vaak kortingsacties- en dagen zoals 4 dagen lang 20% korting op alles, maar dat is dan enkel online. Mensen zien HEMA gewoon als één merk dus alles wat op internet staat is in de winkel geldig en vice versa, maar daar denkt HEMA heel anders over en dat is lastig uit te leggen aan de klant.
Ach, ik koop er wel eens rompertjes voor mijn dochtertje. Maar de Hema hier in het dorp is ook erg klein, dus weinig dingen daar die de moeite waard zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 15:51 schreef Mylene het volgende:
Ik geloof zeker wel dat de Hema last heeft van een keten als de Action. Schrijfwaren, enveloppen, opbergmappen en bakjes zijn daar veel goedkoper. De Hema loop ik weleens door, maar echt kopen doe ik er niet. Hoe zit het eigenlijk met jou?
Hoop geld voor zo op het oog het goedkoopste plastic dat er is. Zonder dat ontwerp kost ie een tientje meen ik. Over het algemeen ben ik tevreden over de kwaliteit van de Hema, behalve dan de budget serie van waterkoker, broodrooster en blender. Alle drie gekocht, en alle drie kapot binnen 2,5 jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel: alles om nu nog geld bij elkaar te schrapen, maar ze betalen de schulden al met nieuwe schulden las ik![]()
Garantie van 2 jaar heb je in heel Europa op elk nieuw (dwz. niet tweedehands) product.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
¤ 25 voor ketelbinkie. Maximaal een tientje kunnen ze krijgen. Of ze moeten een garantie van 2 jaar willen afgeven.
Ah, dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Garantie van 2 jaar heb je in heel Europa op elk nieuw (dwz. niet tweedehands) product.
bronquote:Hema gaat goedkope smartphones en tablets verkopen
Hema start vanaf maandag met de verkoop van smartphones en tablets onder de eigen naam. Het gaat om budgettoestellen.
Voorlopig heeft de winkelketen twee telefoons en twee tablets in het assortiment. De toestellen worden vanaf maandag via Hema.nl verkocht en liggen vanaf begin december in de winkels.
De apparaten worden gefabriceerd door een ander bedrijf, maar Hema plakt er zijn eigen merknaam op. Door welk bedrijf de telefoons en tablets gemaakt zijn, wil Hema niet zeggen.
Alle producten draaien op een nagenoeg kale versie van Android 4.4 met een app om te webwinkelen bij Hema, een app van Hema mobiel en een Fotoservice-app. Geen van de toestellen ondersteunt Nederlandse 4G-netwerken, maar de tablets bevatten wel een belfunctie. Alle apparaten worden standaard uitgerust met een screenprotector.
Dus je kan er wel of niet mee in de Play store apps downloaden?quote:
Dat kan!quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus je kan er wel of niet mee in de Play store apps downloaden?
Die 32GB H5 ziet er niet eens zo slecht uit qua specs, voor ¤159.
Ziet er idd uit als een prima smartphone om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De telefoon H5 lijkt mij wel de moeite en prijs waard. Het is dat mijn telefoon het op dit moment nog goed doet, behalve dat ik ruimte te kort kom voor de apps.
Ik ga denk ik de eerste reviews maar afwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |