Ik heb precies hetzelfde!quote:Op maandag 15 september 2014 16:19 schreef Jellereppe het volgende:
Dat mag zeker. Ze hebben een goedkope uitstraling van buiten, presenteren zich ook op die manier, maar ik vind het totaal niet goedkoop.
Eh je zit in Portugal.quote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er voor beauty artikelen, zoals make-up en dagcreme. En inktvullingen voor mijn vulpen, of als ik snel een foto moet laten uitprinten.
Voor de rest wil ik er nog wel eens sokken, maillots en basic shirts kopen.
Ze hadden altijd fijn ondergoed voor vrouwen, maar dat hebben ze uit de collectie gehaald. Owja en ik kocht er vroeger wel eens naaigaren, maar ze hebben het aantal kleuren zeer gereduceerd en de kwaliteit is er op achteruit gegaan.
Eigenlijk is dat tegenwoordig het probleem van de meeste warenhuizen. Bij de HEMA koop ik dan verhoudingsgewijs nog meer dan bij V&D.quote:Op maandag 15 september 2014 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, juist niet. Dat is het. Ze hebben van alles een beetje, maar volgens mij red je het echt niet om bv. van HEMA je primaire toko voor levensmiddelen te maken. Te smal assortiment en veel te duur.
Ik kocht elke keer mijn panty stoffen leggings bij de Hemaquote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er voor beauty artikelen, zoals make-up en dagcreme. En inktvullingen voor mijn vulpen, of als ik snel een foto moet laten uitprinten.
Voor de rest wil ik er nog wel eens sokken, maillots en basic shirts kopen.
Ze hadden altijd fijn ondergoed voor vrouwen, maar dat hebben ze uit de collectie gehaald. Owja en ik kocht er vroeger wel eens naaigaren, maar ze hebben het aantal kleuren zeer gereduceerd en de kwaliteit is er op achteruit gegaan.
Wat?quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Met de zwarte piet boycot erbij zie ik al helemaal geen reden meer om nog te gaan.
Omdat de winstmarges bij HEMA nogal laag zijn (omzet meer dan een miljard, enkele miljoenen winst per jaar. Vorig jaar zelfs 15 miljoen verlies) en het al jaren slecht gaat. De banken blijven er geen geld in pompen....quote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
en dat allemaal omdat de Hema vorig jaar maar liefst 7% omzetverlies heeft geleden.
Ik denk dat Flying Tiger ook een grote concurrent is van de HEMA. Flying Tiger gaat het juist heel goed mee en opent steeds meer vestigingen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:31 schreef Clavis het volgende:
Schrijfwaren en cadeautjes etc haal ik tegenwoordig bij Flying Tiger. Ik haal tegenwoordig maar weinig bij de Hema.
Je moet 'm ook niet in het water erbij gooien.quote:Op maandag 15 september 2014 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben inmiddels al bij m'n derde kookwekker van de HEMA beland. En werkelijk, ook deze doet het al niet goed meer. En ik zet 'm gewoon néér als ik 'm gebruik, ik doe er verder niets mee.
Najah soms komt het op mij ook onzinnig over, maar dit topic maakt eigenlijk al duidelijk waarom het bij HEMA wel echt nodig is, het gros heeft toch zoiets van 'waarom zou ik naar de HEMA moeten, het is elders beter/goedkoper te krijgen'. Dus dan hebben ze toch een probleempje. Die paar BH'tjes of babydoekjes kan je geen keten op draaienquote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het 8 uur journaal besteedde zojuist een heel item over de vernieuwing van de Hema.
Het moet allemaal hipper, moderner, toegankelijker, plezierkopers moeten er ook komen aldus de woordvoerder namens de directie, en dat allemaal omdat de Hema vorig jaar maar liefst 7% omzetverlies heeft geleden.
Man man man, wat word ik gek van dat eeuwige restylen van formules omdat dingen hipper en moderner moet. Meestal allemaal gebakken lucht, wat kopen wij daar nou weer voor.
Wie draagt er nog pyjama's tegenwoordigquote:
Jij hebt godverdomme ook altijd wel wat te zeiken, hè?quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie draagt er nog pyjama's tegenwoordigBestek e.d. bij IKEA gehaald, geen idee wat dat qua prijs / kwaliteit doet tov de HEMA, maar ook daar was het puur gemak, bij de HEMA kan ik nooit vinden wat ik allemaal bij de IKEA nodig had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |