Ja maar ik bedoel dat grietje daarnaastquote:Op maandag 15 september 2014 15:23 schreef houdjemond het volgende:
gaan we weer. Rechts is die van Lucky Letters.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 15:23 schreef houdjemond het volgende:
gaan we weer. Rechts is die van Lucky Letters.
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef Aberella het volgende:
Wie is dit meisje links ook alweer?
Links weet ik niet maar rechts is vledder in ieder geval.quote:
Janna Reinier, nu blij?quote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef Aberella het volgende:
Wie is dit meisje links ook alweer? Ze was super bekend een aantal jaar geleden van een serie op RTL4 maar ik kan gewoon niet op haar naam komen.
Klacht: slecht geheugen
[ afbeelding ]
Dank je! Even voor de duidelijkheid, het is dus de meest rechtse persoon op de fotoquote:Op maandag 15 september 2014 15:30 schreef nutoj het volgende:
http://www.shp-fotonet.nl(...)36b67041a7d34&page=3
hier heb je wat duidelijkere foto's
Michael Jackson?quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dank je! Even voor de duidelijkheid, het is dus de meest rechtse persoon op de foto
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef Aberella het volgende:
Wie is dit meisje links ook alweer?
Klacht: slecht geheugen
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 15:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Links weet ik niet maar rechts is vledder in ieder geval.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 15:59 schreef remi1986 het volgende:
dit moet gewoon nog een keer gequote worden![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
het komt zelden voor dat ik hardop moet lachen door een topicquote:Op maandag 15 september 2014 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Er staat zó duidelijk in de OP: 'dat meisje links'
GC / Wie is deze man?.quote:Op maandag 15 september 2014 15:59 schreef remi1986 het volgende:
dit moet gewoon nog een keer gequote worden![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja dat is Victor Reinier maar ik bedoel die presentator van Lucky lettersquote:Op maandag 15 september 2014 16:06 schreef Snowballed het volgende:
Dat meisje links is degene die naast deze (middelste) persoon staat:
[ afbeelding ]
Dat is die ene... eehm.. ik kan niet op zijn naam komen...
Oh... dat is Floris Wolfs die jij bedoeld:quote:Op maandag 15 september 2014 16:08 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja dat is Victor Reinier maar ik bedoel die presentator van Lucky letters
Bazentopicquote:Op maandag 15 september 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?.
GC / Wie is deze man?..
wie is dat meisje links dan?quote:Op maandag 15 september 2014 16:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh... dat is Floris Wolfs die jij bedoeld:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 16:06 schreef Snowballed het volgende:
Dat meisje links is degene die naast deze (middelste) persoon staat:
[ afbeelding ]
Dat is die ene... eehm.. ik kan niet op zijn naam komen...
Victor Reinierquote:
Volgens mij speelde hij vroeger ook in een andere politie serie, ook in lucky letters dacht ik maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef Pharkus het volgende:
Die gast was dat niet Vledder uit flikken maastricht?
Die ene toch met die dochterquote:Op maandag 15 september 2014 17:20 schreef oxy88 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde hij vroeger ook in een andere politie serie, ook in lucky letters dacht ik maar dat weet ik niet zeker.
Ik voel me op t verkeerde been gezet, janna reinier is helemaal niet geen BN'er, zelfs Google kent er nergens van (behalve dochter van)quote:Op maandag 15 september 2014 15:21 schreef Aberella het volgende:
Wie is dit meisje links ook alweer? Ze was super bekend een aantal jaar geleden van een serie op RTL4 maar ik kan gewoon niet op haar naam komen.
Dat is Victorquote:Op maandag 15 september 2014 20:08 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, ik vraag toch niet wie die vent is
zou haar rakenquote:Op maandag 15 september 2014 15:35 schreef KaoloJoeka het volgende:
Zo ziet er trouwens tegenwoordig uit:
[ afbeelding ]
Bron: https://twitter.com/Janna_HN
quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee die Victor die ook in Flikken Maastricht zit
Oh die. Ach, hoe heet die gast ook al weer. Ik krijg nog geld van 'm.quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee die Victor die ook in Flikken Maastricht zit
Piet Römerquote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh die. Ach, hoe heet die gast ook al weer. Ik krijg nog geld van 'm.
Ah ja ik heb het, dit is Thijs Römer!quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, zo heet ie niet. Dat is z'n broer.
Nee, hij lijkt er wel op ja, maar 't is 'm niet. Hij zat laatst nog bij eh... DWDD volgens mij, had ie zo'n idioot groene trui aan, hoe heettie nou toch die gast...quote:Op maandag 15 september 2014 21:47 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ah ja ik heb het, dit is Thijs Römer!
Nee, die speelt politieagent, geen rechter.quote:Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef slangpie het volgende:
Die rechter speelt toch in flikken?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nee, die speelt politieagent, geen rechter.
Vledder?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:54 schreef Goejedag het volgende:
Zijn dochter heet Janna Reinier, ik ben alleen zijn achternaam even vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |