Je weet het niet!quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha nee, en HRMer is een man dus denk niet dat dat werkt
Ga naar andere cao dus vrije dagen zijn standaard..
Oh jemigquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, '4x de de overeengekomen arbeidsduur per week'. In mijn geval dus 144. 36 uur is in mijn functie fulltime, dus tsja... Wel nog een persoonlijk levensfasebudget maar die uren pot ik voorlopig nog even op tot echt nodig is, ooit
Zen-mode on, doe je goedquote:Op woensdag 17 september 2014 07:40 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Zou met collega naar Belgen land gaan en lampje is zijn paspoort vergeten
Dat gaat een uur vertraging opleveren.Vroeger ging ik over de pis, nu haal ik nog een bakkie pleur
Gaat wel goed met de kijkersquote:Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef An24 het volgende:
Genieten van een bakkie leut is plaats van frustreren vind ik een knappe eigenschap![]()
Ik raakte vandaag bijna wel gefrustreerd. Zo komen er weer kijkers, dus ik het hele huis door opruimen en schoonmaken. Toen ik aan de kattenbakken toe was, liep er een bruine poot spoor over de vloer. Joyohw en kattengrit was op, en en en
![]()
Nu is het huis schoon en ruikt het naar verse koekjes. Mezelf het huis uit gegooid, mijn visitekaartjes van mijn bedrijf opgehaald en nu door werken in een cafe. Uiteindelijk komt alles goed![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaat wel goed met de kijkers
En klinkt bekend, ik redde de koekjes nooit
4 oktober open huizendag, kan ik een nieuwe poging doenquote:
Mjah, ik zit dat op Sicilie, dus die ga ik ff missenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
4 oktober open huizendag, kan ik een nieuwe poging doen
Vervelend zeg!quote:Op woensdag 17 september 2014 19:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik zit dat op Sicilie, dus die ga ik ff missen
Daar kun je als verkoper helemaal niets over zeggen. Je verkoopt maar 1 huis. Ik heb vier jaar over mijn huis gedaan. Dat lag deels aan de crisis, maar ook aan de dure locatie. Dat we nu 2 kijkers hebben gehad is goed voor 'the mood', maar meer dan dat is het niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
ML en An, kunnen jullie het merken dat de huizenmarkt wel aantrekt?
Dat is toch prima. Een nieuwe koelkast heb je wel voor 500quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
Wat An zegt, heb meer kijkers dan kopers en bieders zijn vreselijk ben ik inmiddels achter.
1000 euro erbij maar dan wil ik wel je koelkast
Bedankt. Nu heb ik zin in wijn. En in cola. En ik kom net van de avondwinkel vandaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Toch best interessant (al drink ik er geen glas cola light minder om tot er meer bewijs is). http://www.c2w.nl/nul-cal(...)yndroom.383064.lynkx
Bronartikel/onderzoek nog niet uitgeplozen, maar wel interessant.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:30 schreef Chicolate het volgende:
Toch best interessant (al drink ik er geen glas cola light minder om tot er meer bewijs is). http://www.c2w.nl/nul-cal(...)yndroom.383064.lynkx
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |