SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 15-09-2014 21:14:50 ]![]()
Nee, er worden veel te veel wedstrijdjes gelopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En maar een gedeelte daarvan staat in de WLWWquote:Op maandag 15 september 2014 13:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee, er worden veel te veel wedstrijdjes gelopen!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
We kunnen het ook houden bij een gewone lijst met wedstrijden zonder rbij te zetten wie er looptSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm op zich vind ik het juist wel leuk dat de wlww up to date is, kun je kijken wie je eventueel kunt tegenkomen en in het topic mensen nog succes wensen.quote:Op maandag 15 september 2014 13:48 schreef Murmeli het volgende:
We kunnen het ook houden bij een gewone lijst met wedstrijden zonder rbij te zetten wie er looptIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vast al vaker gesteld hier deze vraag, maar is er een GPS app voor het hardlopen waarin ook een soort van navigatiefunctie zit voor een vooraf geselecteerde route?![]()
Hmm ik denk het niet, er zijn uberhaupt maar weinig GPS horloges die dat hebben, dus voor een app lijkt me dat zeker teveel gevraagd.quote:Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef v0lt026 het volgende:
Vast al vaker gesteld hier deze vraag, maar is er een GPS app voor het hardlopen waarin ook een soort van navigatiefunctie zit voor een vooraf geselecteerde route?
Toen ik nog endomondo op mijn telefoon had, crashte die als ik tegelijk google maps aanhad, maar misschien met een iets betere telefoon kun je dat op die manier doen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mee eens. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se in de OP. Een externe oplossing is misschien ook mogelijk (zoals nu de challenge en de PR-lijst bijgehouden worden).quote:Op maandag 15 september 2014 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm op zich vind ik het juist wel leuk dat de wlww up to date is, kun je kijken wie je eventueel kunt tegenkomen en in het topic mensen nog succes wensen.![]()
Ja, het zou wel handig zijn als men het zelf kon aanpassen..quote:Op maandag 15 september 2014 13:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se in de OP. Een externe oplossing is misschien ook mogelijk (zoals nu de challenge en de PR-lijst bijgehouden worden).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gister nog even gelopen en ik vroeg me af als dit soort loopjes wel zin hebben. Ik word er wel erg moe van.![]()
![]()
Waarom zou het geen zin hebben? Ziet er uit als een korte intervaltraining?quote:Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef xzaz het volgende:
Gister nog even gelopen en ik vroeg me af als dit soort loopjes wel zin hebben. Ik word er wel erg moe van.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Net even wat met de endomondo routeplanner zitten klooien. Tof om te zien hoe ver je eigenlijk kan lopen als je geen rondje loopt. Sta er wel even van te kijken.
Al is het maar 15km
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dit. En begin met 4 zoals nu, en bouw dit langzaam op naar 8 of 10 ofzo. Zo ziet onze wintertraining er ook uit op de woensdagen. Het idee dat je begint op 4 heuvel repeats (is de tijd er ook naar dan), en tegen de lente doe je er 10 ofzoquote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zou het geen zin hebben? Ziet er uit als een korte intervaltraining?
Ja doei.![]()
Het doet au.quote:Op maandag 15 september 2014 14:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom zou het geen zin hebben? Ziet er uit als een korte intervaltraining?Heuvel? Met die 100m pauze ging ik echt helemaal stuk, me longen klapte gewoon uit elkaar.quote:Op maandag 15 september 2014 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. En begin met 4 zoals nu, en bouw dit langzaam op naar 8 of 10 ofzo. Zo ziet onze wintertraining er ook uit op de woensdagen. Het idee dat je begint op 4 heuvel repeats (is de tijd er ook naar dan), en tegen de lente doe je er 10 ofzo![]()
Dan moet je misschien iets rustiger aan doen tijdens je stukken hard. Gaat vanzelf beter!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan ga je te snel.quote:Op maandag 15 september 2014 14:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het doet au.
[..]
Heuvel? Met die 100m pauze ging ik echt helemaal stuk, me longen klapte gewoon uit elkaar.![]()
Misschien jezelf NIET kapot lopen?quote:Op maandag 15 september 2014 14:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het doet au.
[..]
Heuvel? Met die 100m pauze ging ik echt helemaal stuk, me longen klapte gewoon uit elkaar.
Ja doei.![]()
Mua, alleen conditioneel loop ik me zelf kapot maar daar zijn intervalletjes toch voor?quote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien jezelf NIET kapot lopen?
Dit was mijn opbouw (elke week 1x)
Interval 4x 300m, 200m rust
Interval 5x 300m, 200m rust
Interval 6x 300m, 300m rust
Interval 4x 300m, 100m rust <-- die deed dus au.![]()
Wat wil je nou horen dan?quote:Op maandag 15 september 2014 14:24 schreef xzaz het volgende:
Mua, alleen conditioneel loop ik me zelf kapot maar daar zijn intervalletjes toch voor?Ja doei.![]()
Ik heb nu ineens ook last van de bekende pijntjes vlak voor een grote loop...Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Oh, ik wel hoor, mits ik het te druk heb. Nu kan het best, dus kom maar door!quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef hatsaflats het volgende:
Niemand wil meer verantwoordelijkheid over de OP.
ik ook niet
Staat erbij. Heb je hier vaker gepost?quote:Op maandag 15 september 2014 13:53 schreef KaiN het volgende:
Kan ik toegevoegd worden bij
26 oktober 2014 - DrechtStadLoop (Dordrecht)
afstand 10 KM![]()
Je hebt het nu dus superdruk?quote:Op maandag 15 september 2014 14:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh, ik wel hoor, mits ik het te druk heb. Nu kan het best, dus kom maar door!Ja doei.![]()
Ik heb een paar keer gepost begin augustus. Ik lees vooral veel mee
Ik ben half juli begonnen met lopen, dus ook nog niet zo lang actief.![]()
Hangt er vanaf wat de snelheid is v/d interval? Interval staat niet gelijk aan sprintquote:Op maandag 15 september 2014 14:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mua, alleen conditioneel loop ik me zelf kapot maar daar zijn intervalletjes toch voor?
Dit was mijn opbouw (elke week 1x)
Interval 4x 300m, 200m rust
Interval 5x 300m, 200m rust
Interval 6x 300m, 300m rust
Interval 4x 300m, 100m rust <-- die deed dus au.![]()
![]()
Ik heb tijdens de bachelor een heel vak over het woord mits gehadquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt het nu dus superdruk?![]()
![]()
Kloptquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt het nu dus superdruk?Gewoon multi-tasken
OK. Leuk! Succes met het trainen naar de 10 toequote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef KaiN het volgende:
Ik heb een paar keer gepost begin augustus. Ik lees vooral veel mee
Ik ben half juli begonnen met lopen, dus ook nog niet zo lang actief.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
KloptGewoon multi-tasken
![]()
[..]
OK. Leuk! Succes met het trainen naar de 10 toe
Ja doei.![]()
Ik ben voor!quote:Op maandag 15 september 2014 13:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dat hoeft natuurlijk niet per se in de OP. Een externe oplossing is misschien ook mogelijk (zoals nu de challenge en de PR-lijst bijgehouden worden).
En dan gewoon ook melden dat je jezelf ergebs bij hebt gezet of een loopje hebt toegevoegd. Leuk voor de inspiratie
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank je. Gaat aardig goed. Zit nu op de 6,5 km aan 1 stuk met trainen. Dus het wordt nog krap maar volgens mijn schema moet het precies lukken. Maar ik wil mijn eerste loop graag in mijn stad doen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:33 schreef Quoi het volgende:
OK. Leuk! Succes met het trainen naar de 10 toe![]()
Misschien kan Wolve zijn hardloopsitedinges publiek maken voor 't topic om zo de/een WLW bij te houden!
Ja doei.![]()
Hardloopsitedingessen zijn altijd handig!quote:Op maandag 15 september 2014 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan Wolve zijn hardloopsitedinges publiek maken voor 't topic om zo de/een WLW bij te houden!![]()
Uhm, ja, zal er weer eens verder aan prutsen. Verder nieuws volgt!quote:Op maandag 15 september 2014 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien kan Wolve zijn hardloopsitedinges publiek maken voor 't topic om zo de/een WLW bij te houden!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ter info: ik heb een site gemaakt waarin ik aan de ene kant m'n kalender van evenementen kan bijhouden, maar ook de resultaten. En dan per afstand/parcours/whatever kan je zien wat je PR is. En de voortgang. En zulks.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
*cijfertjesnerd kwijlt*quote:Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Wolve000 het volgende:
Ter info: ik heb een site gemaakt waarin ik aan de ene kant m'n kalender van evenementen kan bijhouden, maar ook de resultaten. En dan per afstand/parcours/whatever kan je zien wat je PR is. En de voortgang. En zulks.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het nadeel van de huidige oplossing is dat ik hier niet durf te posten als de teller op >295 staat, omdat ik het topic niet wil openen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:49 schreef Quoi het volgende:
Ik vind alles wel OK zoals het is eigenlijk. Maar als er mensen willen knutselen
(En ik ben niet goed in topic-titels.)![]()
Of het slim was weet ik niet, maar ik heb vanmiddag m'n schema opzij gezet
Voor vandaag stond een rondje van 8km op het programma op een tempo tussen de 6:43 en 7:01min/km. Dit heb ik opzij gezet voor een 5km binnen het halfuur te willen lopen. En dat is me gelukt ook! 5km in 29:35min, zomaar op een random maandagmiddag even een PR gelopen!![]()
Trots ben ik in ieder geval, benieuwd hoe mijn lichaam daar morgen over denktWoensdag maar weer braaf een rustig loopje doen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
OK, nog even achter een spoilertje voordat ik het uitjubelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gewoon ff niet postenquote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Het nadeel van de huidige oplossing is dat ik hier niet durf te posten als de teller op >295 staat, omdat ik het topic niet wil openen.
(En ik ben niet goed in topic-titels.)Zo! En jij durft hier nog te postenquote:Op maandag 15 september 2014 15:07 schreef trolley het volgende:
Of het slim was weet ik niet, maar ik heb vanmiddag m'n schema opzij gezet
Voor vandaag stond een rondje van 8km op het programma op een tempo tussen de 6:43 en 7:01min/km. Dit heb ik opzij gezet voor een 5km binnen het halfuur te willen lopen. En dat is me gelukt ook! 5km in 29:35min, zomaar op een random maandagmiddag even een PR gelopen!![]()
Trots ben ik in ieder geval, benieuwd hoe mijn lichaam daar morgen over denktWoensdag maar weer braaf een rustig loopje doen.
Mooi alternatief toch? Gefeliciteerd met je PR. Mooie tijd!
![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 15:20 schreef Quoi het volgende:
OK, nog even achter een spoilertje voordat ik het uitjubelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dan gewoon ff niet posten
[..]
Zo! En jij durft hier nog te postenMooi alternatief toch? Gefeliciteerd met je PR. Mooie tijd!
voor je baan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 15:20 schreef Quoi het volgende:
OK, nog even achter een spoilertje voordat ik het uitjubelHet lef hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zo! En jij durft hier nog te postenMooi alternatief toch? Gefeliciteerd met je PR. Mooie tijd!
Dankjewel! Ik vond het zelf inderdaad ook een mooi alternatief!
![]()
Ik dacht bij mezelf: laat ik na drie weken trainen eens kijken waar ik sta, en of ik een 5km al binnen het halfuur kan lopen, en warempel
Jij gefeliciteerd met je nieuwe baan!
quote:Op maandag 15 september 2014 15:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]voor je baan!
DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet vergeten hè, vakantie vieren
![]()
![]()
Ik blijf het bijzonder (knap) vinden, mensen die tijdens een training een p.r. kunnen lopen. De pijn die het lopen van p.r.-tijden mij kost, kan ik tijdens een training echt niet opbrengen (en tijdens wedstrijden ook niet altijd).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Mwoah, ik meet sinds een aantal weken pas mijn resultaten a.d.h.v. een sporthorloge. Daarvoor 'liep ik altijd maar wat' zonder dus exacte afstand/tijd etc. Dit was de eerste keer dat ik met een training voluit ging op een 5km, dus vandaar mijn PR ookquote:Op maandag 15 september 2014 15:28 schreef Corniel het volgende:
Ik blijf het bijzonder (knap) vinden, mensen die tijdens een training een p.r. kunnen lopen. De pijn die het lopen van p.r.-tijden mij kost, kan ik tijdens een training echt niet opbrengen (en tijdens wedstrijden ook niet altijd).
Maar zo klinkt het minder knap, ofzo
Ik weet niet zo goed hoe dat moetquote:Op maandag 15 september 2014 15:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
DankNiet vergeten hè, vakantie vieren
![]()
![]()
Trouwens.. waar is onze trouwe Levitas eigenlijk gebleven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In het wielrentopic: http://forum.fok.nl/user/history/228041quote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Trouwens.. waar is onze trouwe Levitas eigenlijk gebleven![]()
Geen looptest bij de fysio vanmiddag.. (zat ik daar in m'n loopkloffie tussen de bejaarden in de wachtkamer)
Omdat een ingetapete knie zorgt voor pijnvrij lopen, zou het heel goed kunnen dat als m'n knieschijf weer gewoon normaal mobiel is, er een irritatie meer is.
Dus nu knieschijf los'masseren' (lees; fysio duwt en trekt aan m'n knieschijf, legt m'n been in allerlei idiote bochten en gaat er dan met z'n gewicht op duwen).. en daarna het zooitje goed strak ingetapet, zodat m'n knieschijf op de juiste plek blijft zitten en niet weer terug schuift.
Donderdag weer mobiliseren en fixeren (week erna is fysio op vakantie).I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Geen wedstrijden lopen maakt het heel makkelijkquote:Op maandag 15 september 2014 15:28 schreef Corniel het volgende:
Ik blijf het bijzonder (knap) vinden, mensen die tijdens een training een p.r. kunnen lopen. De pijn die het lopen van p.r.-tijden mij kost, kan ik tijdens een training echt niet opbrengen (en tijdens wedstrijden ook niet altijd).
Gewoon even een snellevanuit Cuzco, zodat jullie me niet helemaal vergeten
24e ben ik weer thuis en ga ik eens kijken hoeveel er nog over is van de conditie...
Eigenlijk intrigeerde de TT me vooralIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Jaja, op die TT navigeer jij nu af. Daarom een beetje als waarschuwingquote:Op maandag 15 september 2014 16:32 schreef flipsen het volgende:
Gewoon even een snellevanuit Cuzco, zodat jullie me niet helemaal vergeten
24e ben ik weer thuis en ga ik eens kijken hoeveel er nog over is van de conditie...
Eigenlijk intrigeerde de TT me vooral
@Murm how's the knee?![]()
Overloperquote:Op maandag 15 september 2014 16:18 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
In het wielrentopic: http://forum.fok.nl/user/history/228041![]()
Ja doei.![]()
Ach ja. Levitas doet volgens mij iets voor 100% en anders niet. Als dat met hardlopen niet gaat, dan maar iets anders.quote:
Ik ben daarentegen ontzettend goed in iets maar voor 10% doen. Dat zet ik overigens niet in sollicitatiebrieven.![]()
"Ik geef altijd de volle 10%!"
En dan hopen dat ze denken dat het een typfoutje is.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 17:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach ja. Levitas doet volgens mij iets voor 100% en anders niet. Als dat met hardlopen niet gaat, dan maar iets anders.
Ik ben daarentegen ontzettend goed in iets maar voor 10% doen. Dat zet ik overigens niet in sollicitatiebrieven.Ik werk uitermate slecht in teamverband. Best leuk hoor, een eerlijke sollicitatiebrief schrijven voor een keertje.
![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 17:46 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik werk uitermate slecht in teamverband. Best leuk hoor, een eerlijke sollicitatiebrief schrijven voor een keertje.
"Ik ben uitermate slecht in teamwork en kan erg slecht omgaan met kritiek."![]()
Ja doei.![]()
Enorme getting things not done mentaliteit.quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Ik ben uitermate slecht in teamwork en kan erg slecht omgaan met kritiek."![]()
Ja, dat! En ik geef het liefst maar 10%. Als het echt niet anders kan ben ik eventueel bereid het te verhogen naar 15%.quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
"Elke 8-urige werkdag zit ik 6 uur op FOK! en zorg ik dat ik in de overige 2 uur alles gedaan krijg wat er gedaan moet worden, dus eigenlijk zouden jullie het met ruim 1/4e aan de werknemers af kunnen en mij dus eigenlijk niet aan hoeven nemen maar jullie huidige werknemers beter in de gaten zouden moeten houden, want als ik het kan kan de rest het ook."
Ofzo.
Althans, ik heb ooit zo'n baantje gehad. Dat was echt stomvervelend. Blij dat ik daarna wat ging doen waar er wél genoeg te doen was....
Ja doei.![]()
Ja, of een PhD, dan heb je altijd meer dan genoeg te doen.
Nouja, nu eerst maar weer afwachten. Gereageerd op 2 functies die me ontzettend tof lijken, dus motivatie opschrijven ging relatief gemakkelijk zonder al teveel afgezaagde meuk. Maar wachten moeilijk!
Ontopic: traplopen verraadt nu al wel de last die ik morgen ga hebben van m'n heuveltraining. Gelukkig is de route rond het vliegtuig redelijk vlak en rolstoeltoegankelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 15-09-2014 18:29:43 ]![]()
net zo'n 8 km rustig aan gelopen en dan nu nog met 6 nachtjes, de nodige pijntjes, en 1 keer een rustige 5 km, op naar de HM zondag.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Als ik er niet teveel mee doe issie okquote:Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaja, op die TT navigeer jij nu af. Daarom een beetje als waarschuwing
@Murm how's the knee?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb wel eens een sollicitant gesproken die erg overtuigd was dat hij uitermate goed en slim was. Alleen probeerde hij me dat duidelijk te maken door te vertellen dat ie bij iedere werkgever waar hij begon binnen de kortste keren ruzie had met mensen omdat die volgens hem "er niets van hadden begrepen".quote:Op maandag 15 september 2014 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Ik ben uitermate slecht in teamwork en kan erg slecht omgaan met kritiek."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 18:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Dus nog meer tijd voor het hardlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: