Right... Ik ga denk ik maar eens in een hoekje op Limburgs over.quote:Op maandag 15 september 2014 12:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb al teveel in het Fries gezegd![]()
Dat komt omdat het geen 450 was.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was 4,50. Toen ik zei: echt fantastisch, keek het kassameisje me vreemd aan.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
Moest dat nou zo nodig in de TT Straw?
Die kassameisjes zijn zo makkelijk tegenwoordig blijkbaarquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was 4,50. Toen ik zei: echt fantastisch, keek het kassameisje me vreemd aan.
Wat ik gisteren begreep niet nee.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Bijna 700!
En gaan de meets niet door?
Op jou en Royco na, heeft iedereen afgezegd. Maar feel free om toch te meeten, hoorquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Bijna 700!
En gaan de meets niet door?
Even teruglezen dan.quote:
Maar, dat durf ik dan weer niet. Zo alleen met Roycoquote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op jou en Royco na, heeft iedereen afgezegd. Maar feel free om toch te meeten, hoor.
Dat is ook weer waar.quote:
Zachte G kan best sexy zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Right... Ik ga denk ik maar eens in een hoekje op Limburgs over.![]()
Goed bezigquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Maar wel wortelen, sperziebonen en uien gehaald. Ik kan weer gezond eten.
Ik vind het vaak vooral lachwekkendquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zachte G kan best sexy zijn.
Zegt iemand die in België woont.quote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vaak vooral lachwekkend.
Niet bij mij vrees ikquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zachte G kan best sexy zijn.
Ook in België vind ik de zachte G nog steeds lachwekkend.quote:
Logisch welquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar, dat durf ik dan weer niet. Zo alleen met Royco
Het is erg stimulerend als je merkt dat je broeken steeds losser gaan zitten.quote:
Vooral met zo'n 'Hèèèè?' d'r achterquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vaak vooral lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |