Dat ze zo zeggen als je binnengereden wordt: "sorry mevrouw, maar u begrijpt zeker zelf ook wel dat we u niet helpen met zo'n paupertas? Kom maar terug als je wat beters gevonden hebtquote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Zolena het volgende:
Vluchttas was bij mij ook een plastic tas geloof ikHeb ik verder geen commentaar op gekregen
quote:Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat ze zo zeggen als je binnengereden wordt: "sorry mevrouw, maar u begrijpt zeker zelf ook wel dat we u niet helpen met zo'n paupertas? Kom maar terug als je wat beters gevonden hebt"
quote:Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat ze zo zeggen als je binnengereden wordt: "sorry mevrouw, maar u begrijpt zeker zelf ook wel dat we u niet helpen met zo'n paupertas? Kom maar terug als je wat beters gevonden hebt"
Ja maar dan moet je wel een tas hebben waar dat matje in past (had ik niet, behalve een eastpak rugzak).quote:Op maandag 15 september 2014 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zo'n matje kun je gewoon los kopen natuurlijk
Gezellig, kwak!
niet?quote:Op maandag 15 september 2014 16:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel een tas hebben waar dat matje in past (had ik niet, behalve een eastpak rugzak).
in geval van nood (luiers had ik altijd wel bij me) wilde ik m'n eigen jas er nog wel eens onder gooien om te verschonen.quote:Op maandag 15 september 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet?die dingen zijn opgevouwen kleiner dan een a5
Ik ga nog eens kijken tzt, denk dat het een eastpak messenger bag wordt ofzo
Dat matje bij mijn tas is opgevouwen alsnog A4 denk ik (kan 1x dubbel). Kleiner lukt niet door schuimrubber laagje erin. In mijn standaard handtas past dat nét niet. Ik weet wel dat er kleinere wegwerp zijn, maar die vond ik wel weer erg dun. Verder heb ik ze nooit gezien/ naar gezochtquote:Op maandag 15 september 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet?die dingen zijn opgevouwen kleiner dan een a5
Ik ga nog eens kijken tzt, denk dat het een eastpak messenger bag wordt ofzo
jemig jij bent ook snelquote:Op maandag 15 september 2014 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t gewoon een leuke tas en ik kreeg hemhad ook tassen van skiphop gezien die ik leuk vond. Verder heb u weinig tassen (en kapotte schoudertas/handtas en een rode shopper van leer
)
Net heel gezellig getheed en geklept met crump! En toch nog een lief pakje gekocht, kon t niet laten... Maak zo thuis een foto (nu in de bus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |