abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2014 @ 14:23:20 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_144549418
Ik heb die blije tas die je gratis bij de kruidvat kreeg? :')

disclaimer
  maandag 15 september 2014 @ 14:29:29 #102
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_144549628
Ja! Die is nog super blij ook :Y

Trolley is een goed idee ja! Die heb ik ook nog ergens liggen! ^O^
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_144550133
Ik heb ook een saaie bij de wandelwagen gekregen luiertas. In het begin best wel gebruikt ook. Mijnes was ook een spuugbaby dus wat extra kleding/doeken was nooit overbodig. Inmiddels gewoon luier + doekjes in gewone tas en dat was het dan inderdaad.

Vluchttas was bij mij ook een plastic tas geloof ik :) Heb ik verder geen commentaar op gekregen :+
pi_144550159
Het is iig wel een vrolijke tas van de kruidvat :9

We hadden eerst een Lief luiertas maar die is stuk.. We hebben nu 1 van babymel http://www.prenatal.nl/sh(...)vVisit=true&id=97896 voor de tweeling.
En S heeft nu een rugzakje (geen luiers meer nodig)
  maandag 15 september 2014 @ 14:47:55 #105
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_144550187
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Zolena het volgende:

Vluchttas was bij mij ook een plastic tas geloof ik :) Heb ik verder geen commentaar op gekregen :+
Dat ze zo zeggen als je binnengereden wordt: "sorry mevrouw, maar u begrijpt zeker zelf ook wel dat we u niet helpen met zo'n paupertas? Kom maar terug als je wat beters gevonden hebt :{ "
  maandag 15 september 2014 @ 14:50:34 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_144550272
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat ze zo zeggen als je binnengereden wordt: "sorry mevrouw, maar u begrijpt zeker zelf ook wel dat we u niet helpen met zo'n paupertas? Kom maar terug als je wat beters gevonden hebt :{ "
O+
disclaimer
pi_144550334
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

:D.
pi_144550393
Wel leuk trouwens de hysterische blik in ogen (8> toen ze hem vroegen waar hij de babykleertjes gelaten had. :D Hij had het principe vluchttas nog niet helemaal begrepen. O zitten daar ook kleertjes voor baby in. :s)

Dus misschien is een iets overzichtelijker georganiseerde tas met vakjes ook geen overbodige luxe.
pi_144550824
Ik heb gewoon een zwarte ( O+ ) luiertas van de Hema. Goedkoop met een 20% kortingssticker en voldoet denk ik prima. Zit een verschoningsmatje en twee isoleerdingetjes voor de fles bij, hoewel die me een beetje te smal lijken om er een fles in te proppen, maar goed..

Als vluchttas gebruik ik gewoon mijn rugtas, het is onvoorstelbaar hoeveel je daar ingepropt krijgt. :P
Da's niet zo pauper dat ze me terug gaan sturen met het kind dat dan al half uit mij bungelt, toch?
Handtassen heb ik namelijk niet en plastic tassen gooien we 9 van de 10 keer weg. Als je die te lang laat slingeren hier gaat de kat erop pissen. :')
pi_144552852
Hahahhaa ik heb een weekendtas vol klaarstaan als vluchttas. Nou zitten er vast veel overbodige dingen in (1 pyjama én een nachthemd, want ik wil kunnen kiezen ;( )én kleren voor (8> maar goed, liever teveel dan te weinig :+

Als luiertas een stoere zwarte schoudertas van de DM (duitse supermarkt), met iets erop geborduurd. Ben benieuwd hoe vaak we die tas gaan gebruiken in de praktijk, maar dat zien we dan wel weer. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 16:13:50 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144553338
ik denk dat ik m'n luiertas inmiddels gevonden heb. heb nog wel even de tijd dus die kan ik straks met bij elkaar gespaarde waardebonnen en airmiles bestellen :+

In mijn vluchttas zit sowieso een voedingsshirt en m'n grijze trainingsbroek (ja die ene :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144553672
Ik vind t gewoon een leuke tas en ik kreeg hem O+ had ook tassen van skiphop gezien die ik leuk vond. Verder heb u weinig tassen (en kapotte schoudertas/handtas en een rode shopper van leer :P )

Net heel gezellig getheed en geklept met crump! En toch nog een lief pakje gekocht, kon t niet laten... Maak zo thuis een foto (nu in de bus).
Kwak
pi_144553841
Mijn vluchttas is ook een weekendtas vol!
Heb ik dan zoveel mee?
Maar ik ga er ook gewoon maar vanuit dat we een nachtje moeten blijven ivm controles bij mij... (Staat op m'n vragenlijstje voor morgen :) )

En ik wil nog een nieuwe luiertas, heb er nu een die bij m'n kinderwagen past, maar zonder rits. En ik mis een rits :)

En klinkt gezellig kwak :)
pi_144553859
Ik vond vooral het bijbehorende verschoningsmatje wel handig. Dat je je kind niet op een harde of vieze ondergrond hoeft te leggen. En al die vakjes inderdaad, heerlijk om een SYSTEEM te hebben bij explosiepoep :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144553895
Bedenk me nu trouwens dat ik nog de kruidvat tas moet aanvragen :')

Idd Phaidra, het matje is het beste onderdeel ;)
  maandag 15 september 2014 @ 16:33:07 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_144553951
Maar zo'n matje kun je gewoon los kopen natuurlijk :P

Gezellig, kwak!
disclaimer
pi_144554020
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zo'n matje kun je gewoon los kopen natuurlijk :P

Gezellig, kwak!
Ja maar dan moet je wel een tas hebben waar dat matje in past (had ik niet, behalve een eastpak rugzak). :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144554057
Ik heb ook nog geen luiertas. Voor de mooi wil ik een Cowboy's Bag, maar een rugzak lijkt me in combinatie met een draagdoek eigenlijk praktischer en beter voor mijn rug.

Zoë, ik heb de foto('s) gemist! ;(. Mag ik een pm? O-) .

Een babyshower zou ik met mezelf moeten houden denk ik, dus die verwacht ik verder niet. :P.

32 weken vandaag! En weer een werkdag om af te strepen. 8-) .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 september 2014 @ 16:41:48 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_144554196
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 16:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja maar dan moet je wel een tas hebben waar dat matje in past (had ik niet, behalve een eastpak rugzak). :+
niet? :o die dingen zijn opgevouwen kleiner dan een a5 :D

Ik ga nog eens kijken tzt, denk dat het een eastpak messenger bag wordt ofzo :Y
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 september 2014 @ 16:44:28 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144554258
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

in geval van nood (luiers had ik altijd wel bij me) wilde ik m'n eigen jas er nog wel eens onder gooien om te verschonen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144554330
Ik ging toch maar voor een luiertas omdat die vaak een afneembare binnenkant hebben, mocht er 's iets lekken of je er een viezig doekje in stoppen ofzo ;) En ik was ook best verliefd op die van Cowboy Bag, maar duur... En ik was ook wel bang dat het lastig zou zijn om zo een netjes een vlekvrij te houden met een uk. Dus verstandig voor een binnen en buiten afneembare te kiezen, met boelveel vakjes voor de organisatie.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_144554382
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat matje bij mijn tas is opgevouwen alsnog A4 denk ik (kan 1x dubbel). Kleiner lukt niet door schuimrubber laagje erin. In mijn standaard handtas past dat nét niet. Ik weet wel dat er kleinere wegwerp zijn, maar die vond ik wel weer erg dun. Verder heb ik ze nooit gezien/ naar gezocht :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 september 2014 @ 16:50:58 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_144554390
Mijn man heeft een cowboysbag, maar aangezien 87% van de veertienjarigen zo'n ding als schooltas heeft hoeft t van mij niet zo :@ Een uitsopbare / wasbare tas leek mij inderdaad wel handig ook :D
disclaimer
pi_144554565
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t gewoon een leuke tas en ik kreeg hem O+ had ook tassen van skiphop gezien die ik leuk vond. Verder heb u weinig tassen (en kapotte schoudertas/handtas en een rode shopper van leer :P )

Net heel gezellig getheed en geklept met crump! En toch nog een lief pakje gekocht, kon t niet laten... Maak zo thuis een foto (nu in de bus).
jemig jij bent ook snel :D was gezellig idd! Stond nog even te dralen bij de jongenskleding maar met de supermarkt in het vooruitzicht besloot ik het maar even te laten.. toch wel een beetje moe ineens. Zwangert O+ :')

ohja en nog even *O* voor de commode van JM! mooi hoor!
pi_144554674
Oh ja, inderdaad een mooie commode, Mariska! Waar heb je die tak vandaan?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')