Nee, dat is écht een strak plan als je het netjes wil houdenquote:Op maandag 15 september 2014 17:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Ben je echt bang dat de kraam het vernaaid kan je dat soort was altijd apart houden. Dat blei die dingen zelf even doet.
quote:Op maandag 15 september 2014 17:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wassen wel, maar drogen zou ik niet aanradennee dan heb je een vilten pannenlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en, thanksmaar dat wist ik wel
![]()
Ik denk dat SQ best goed is in delegeren eigenlijk. Gewoon er naast blijven staanquote:Op maandag 15 september 2014 17:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat is écht een strak plan als je het netjes wil houden.
Hoe durfde ze!quote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Mijn kraam vouwde de handdoeken anders opDie heb ik na de periode allemaal weer op mijn manier opgevouwen. Had geen in om me daar die week om druk te maken
Hahaha mijn manier heb ik los gelaten toen vriend de was op ging vouwenquote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef Vlindur het volgende:
Mijn kraam vouwde de handdoeken anders opDie heb ik na de periode allemaal weer op mijn manier opgevouwen. Had geen in om me daar die week om druk te maken
En zo niet zweep erover?quote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef Risu het volgende:
Handdoeken vouwen, ik heb 2 verschillende groottes, en ik vouw die beide anders zodat ze precies in de kast passen. 1 keer uitleggen zal toch wel genoeg zijn?
Mijn man mag de was niet opvouwenquote:Op maandag 15 september 2014 17:33 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hahaha mijn manier heb ik los gelaten toen vriend de was op ging vouwen.
Alleen mijn broeken hervouw ik stiekem nog.
quote:Op maandag 15 september 2014 17:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat is écht een strak plan als je het netjes wil houden.
soberso!quote:Op maandag 15 september 2014 17:30 schreef Vlindur het volgende:
zo ie zo
Iemand van Fok ergens heeft het altijd over 'soberso'![]()
+1. zolang ik me ergens mee kan afdrogen vind ik het bestquote:Op maandag 15 september 2014 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Over het vouwen van handdoeken kan ik me nou niet echt druk maken, overigens
ja echt?quote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1. zolang ik me ergens mee kan afdrogen vind ik het best
quote:Op maandag 15 september 2014 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dat ze niet volgens jouw standaard zijn opgevouwen wil niet zeggen dat het meteen een ongeorganiseerde teringbende is toch?
Zo zegquote:Op maandag 15 september 2014 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar een handdoek die anders is opgevouwen dan hoe je het gewend bent, staat toch niet direct gelijk aan een handdoek die zomaar in een kast is gepleurd?.
preciesquote:Op maandag 15 september 2014 18:18 schreef klavertje-4 het volgende:
Haha mijn kraam vouwde de handdoeken vorige keer ook op een andere manier en dat vond ik eigenlijk een veel handigere manier dan mijn eigen![]()
Kan dus zomaar meevallen
Ghehe, hier blijven de handdoeken net zo lang aan de wasrek hangen tot ze gebruikt wordenquote:Op maandag 15 september 2014 18:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
precies![]()
en dat je man ze anders opgevouwen terug geeft, wauw ♡ mijnes laat het in de droger zitten en pakt vanuit daar wat ie nodig heeften als ie in een goeie bui is knikkert ie het op de grond van onze kastenkamer. Maar goed, toegegeven, dat doe ik zelf ook
de intentie is er heus om het dan ook op te vouwen en op te ruimen maar somehow, I fail at it xD
jij vroeg een paar dagen terug iets, heb je waarschijnlijk over m'n antwoord heen gelezen, maar dat staat ook ergens in je DMquote:
och, opvoeden doe je de eerste acht dagen toch nog niet echt, gelukkigquote:Op maandag 15 september 2014 19:26 schreef Risu het volgende:
Tja, bij ons staat er eigenlijk ook altijd afwas. Zelfs na het eten, als ik hem net gedaan heb. Want je gaat dan toch niet de hele avond zonder drinken zitten? Dus als ze er problemen mee heeft, kan ze er lekker zelf mee gaan zitten, ik zit er niet mee.
De handdoeken kwestie, als de kraam ze anders opvouwt, tja, dan doet ze dat maar. Maar dan past het niet meer zo netjes in de kast. Ach wie weet vindt ze wel een betere manier. Mij een zorg.
Zolang ze zich niet bemoeit met mijn manier van opvoeden kan het me weinig schelen denk ik.
Ja, inderdaad. Beetje raar woord eigenlijk. Maar ik bedoel meer in het hele idee van oppakken bij huilen, borstvoeding/flesvoeding, en meer van dat soort.quote:Op maandag 15 september 2014 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, opvoeden doe je de eerste acht dagen toch nog niet echt, gelukkig
quote:
hihiquote:Op maandag 15 september 2014 19:22 schreef mignonne het volgende:
maar goed, ze was op wel meer fronten bijzondert was de tweede kraam die we kregen die week, mn eerste was zo onwijs lief ♡
als je wil dat ze daar geen mening over heeft zou ik dat wel expliciet aangeven van te voren, volgens mij is dat namelijk wel een taak van een kraamzorg namelijk (in elk geval het begeleiden daarbij en het op weg helpen van kersverse ouders die nog geen idee hebben van hoe en watquote:Op maandag 15 september 2014 19:35 schreef Risu het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Beetje raar woord eigenlijk. Maar ik bedoel meer in het hele idee van oppakken bij huilen, borstvoeding/flesvoeding, en meer van dat soort.
En welkom hillz, daar ben je dan.
quote:Op maandag 15 september 2014 19:41 schreef lily het volgende:
[..]
hihi
Doet me aan onze 2de kraam in 1 week denken (bij middelste).
Wij vonden haar niet zo aardig en onze oudste van toen 4 ook niet blijkbaar want hij sloot haar op in de kelder. Kon ik nog mijn bed uit
Ik zal even informeren bij de intakequote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je wil dat ze daar geen mening over heeft zou ik dat wel expliciet aangeven van te voren, volgens mij is dat namelijk wel een taak van een kraamzorg namelijk (in elk geval het begeleiden daarbij en het op weg helpen van kersverse ouders die nog geen idee hebben van hoe en wat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |