Nee!quote:Op maandag 15 september 2014 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, beterschap
Heb je nog bloedverlies gehad?
Nikoos, welkom terug! En je kan inderdaad weinig doen dan begrip tonen en haar wat ontlastenspannend dus, woensdag!
Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijnquote:Op maandag 15 september 2014 09:08 schreef Vlindur het volgende:
Zoë wat een mooie foto's!
Wanneer is je vriendin uitgerekend Nikooos?
Ik moest het rustig aandoen van de arts, dus ik werd maar gelijk ziekHeb 2 dagen op bed gelegen en omdat manlief naar het werk mòest vandaag heb ik de kinderen inmiddels op school en ga ik straks maar eens wat was doen. Want de kinderen en eten lukt hem nog wel, maar even bedenken dat er misschien eens een was aan moet is toch wel heel moeilijk
![]()
We gaan het wel zien woensdag. Ben wel erg benieuwd hoe dat allemaal is. We hebben in ieder geval een hele kleine praktijk met maar 2 verloskundigen. Lijkt ons wel fijn dat het dan wat persoonlijker is.quote:Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die vijandigheid valt wel mee hoor, dan lees je te selectief
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken
Smoesjesquote:Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijn
Kunnen ze daar woensdag (8 weken) al een betere berekening over geven? Of komt dat bij 12 weken pas?
Ik heb regelmatig meegelezen, maar voel wel wat vijandigheid richting mannen. Het is ook gewoon heel lastig om te zien dat er een was aan moet
Ah, het gaat wel. Als ik nou !Fok even wegleg is het zo gepieptquote:Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Vlindur geen bloedverlies meer! En ziek is ziek is rustig aan hè, kan manlief die was niet doen als 'ie weer thuis is?
Dat lijkt me wel heel vervelendquote:Op maandag 15 september 2014 09:25 schreef Nikooos het volgende:
Enige wat vervelend was, was dat de hond 2 weken bij mijn schoonzusje was. Die is wat vrij geweest in de opvoeding en dus hebben we een stapje terug moeten maken in de opvoeding. Hij is nu zo'n 5,5 maand en doet nu opeens weer af en toe een plasje in huis
quote:Op maandag 15 september 2014 09:31 schreef Phaidra het volgende:
Oh en ik heb bericht gekregen over de studenten-echo-poli. Ik ben nu op 3 dagen ingedeeld?! Aangezien Rotterdam niet echt naast de deur is voor mij, en ik elke keer ook oppas voor peuter nodig heb, vind ik het wel wat veel eigenlijk... MAar eerst eens proberen of ik de oppas rond krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |