abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144541872
Zwangerschap & geboorte

2014

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
13 oktober: watmoetikkiezen
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
14 maart: Cholula
20 maart: DJMO
24 maart: Gevalletje

6 mei: Vlindur
11 mei: Klumsy

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouow elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Kwak
pi_144541883
Graag DM voor wijzigingen. Ik gooide m dicht met ren lang verhaal op mobiel getikt dus die gaat even in de repeat:

Wat tof dat kamertje Rady!!!

En wat vervelend van het hyperventileren Zoë...

Over feestjes: bij ons waren op kind er verjaardagen (en alle verjaardagen) opa's en oma's, tantes en ooms die konden, mijn enige nichtje niet altijd (afh van of die oom en tante konden), vrienden van mijn ouders (een aantal goede) waarvan we sommigen ook oom en tante noemden, evt met hun kinderen. Ohja buren ook nog. En toen ik ouder werd soms speelmaatjes met hun moeder (voor ik de leeftijd had voor aparte feestjes/partijtjes)

Tegenwoordig komen bij mijn ouders bijna dezelfde groep mensen nog (wel flink uitgedund) En nog steeds aanloop van de middag tot late avond incl eten.

Verjaardag was mijn fijnste dag van het jaar, hou er nog steeds van O+ op Eem besneeuwde verjaardag stond ik huilend voor t raam dat er niemand zou komen/was gekomen (hej ik was 3 of 4 dan mag dat) :P

Verder een enorme kutnacht gehad. Maar gisteren ook echt veel bekkenpijn (stond verkeerd op in t restaurant en kon niet meer io mijn linkerbeen staan, dat soort geintjes) -O- is nieuw voor me (gelukkig).
Kwak
pi_144541913
Oh ik vergeet de mooie plaatjes van Rady!

En sterkte Klumsy :* heb geen goeie tips voor je verder...
Kwak
  maandag 15 september 2014 @ 08:44:50 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_144541918
Ik had ook een lang verhaal op mobiel getypt maar ik was net te laat dus alles weg ;(

Anyway.

Klumsy, misschien ander soort dingen eten? ;) lijkt me erg vervelend in ieder geval :*

Balen van de rotnacht, fee en krijgertje en kwak! :*
disclaimer
pi_144541990
:o dat is rot kwakzOr

[ Bericht 41% gewijzigd door Zoë23 op 15-09-2014 14:27:36 ]
  maandag 15 september 2014 @ 08:58:25 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_144542061
Mooi hoor Zoë!
disclaimer
pi_144542063
Mooi, Zoë! O+
pi_144542110
Zo, weer terug van vakantie. Op zich allemaal prima gegaan, maar toch genoeg jaloerse blikken gehad bij het drinken van een sangria of het eten van een carpaccio :')

Helaas is mijn vriendin wel echt goed ziek en regelmatig op de wc te vinden. Hopelijk is dat snel over, want het is best klote en ik kan er zo weinig mee. Behalve een beetje medeleven tonen...

Woensdag eerste echo *O*
pi_144542165
Zoë wat een mooie foto's! :Y

Wanneer is je vriendin uitgerekend Nikooos?

Ik moest het rustig aandoen van de arts, dus ik werd maar gelijk ziek :') Heb 2 dagen op bed gelegen en omdat manlief naar het werk mòest vandaag heb ik de kinderen inmiddels op school en ga ik straks maar eens wat was doen. Want de kinderen en eten lukt hem nog wel, maar even bedenken dat er misschien eens een was aan moet is toch wel heel moeilijk :{w :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 15 september 2014 @ 09:10:27 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_144542182
Vlindur, beterschap :*
Heb je nog bloedverlies gehad?

Nikoos, welkom terug! En je kan inderdaad weinig doen dan begrip tonen en haar wat ontlasten ;) spannend dus, woensdag!
disclaimer
pi_144542202
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, beterschap :*
Heb je nog bloedverlies gehad?

Nikoos, welkom terug! En je kan inderdaad weinig doen dan begrip tonen en haar wat ontlasten ;) spannend dus, woensdag!
Nee! *O*
  maandag 15 september 2014 @ 09:13:35 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_144542217
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nee! *O*
oh, gelukkig, wat fijn! O+
disclaimer
pi_144542258
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:08 schreef Vlindur het volgende:
Zoë wat een mooie foto's! :Y

Wanneer is je vriendin uitgerekend Nikooos?

Ik moest het rustig aandoen van de arts, dus ik werd maar gelijk ziek :') Heb 2 dagen op bed gelegen en omdat manlief naar het werk mòest vandaag heb ik de kinderen inmiddels op school en ga ik straks maar eens wat was doen. Want de kinderen en eten lukt hem nog wel, maar even bedenken dat er misschien eens een was aan moet is toch wel heel moeilijk :{w :{
Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijn :')

Kunnen ze daar woensdag (8 weken) al een betere berekening over geven? Of komt dat bij 12 weken pas?

Ik heb regelmatig meegelezen, maar voel wel wat vijandigheid richting mannen. Het is ook gewoon heel lastig om te zien dat er een was aan moet :@
pi_144542261
Kwak :* bekkenpijn is zo naar. Hier speelt het ineens heel erg op. Honderd meter waggelen is al huilen. Sterkte!

Zoë wat een mooie foto's O+ straalt heel veel liefde vanaf!

Nikooos welkom terug! Misschien voor je vriendin wat gember halen en er thee van zetten tegen de misselijkheid? En licht eten inslaan, crackers enzo. Als ze vaak kleine beetjes eet is dat makkelijker binnen te houden.

Vlindur geen bloedverlies meer *O* ! En ziek is ziek is rustig aan hè, kan manlief die was niet doen als 'ie weer thuis is?
  maandag 15 september 2014 @ 09:18:23 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_144542279
Die vijandigheid valt wel mee hoor, dan lees je te selectief :P
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken :)
disclaimer
pi_144542330
Vanochtend toen ik eruit ging een rijstwafel met kaas en een eierkoek met een drinkyoghurt op het nachtkastje gezet terwijl ze nog lag te slapen. Heb m'n best weer gedaan :p

En uiteraard de was eruit en de droger aan. Ik leer het wel :+

quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die vijandigheid valt wel mee hoor, dan lees je te selectief :P
Met 8 weken kunnen ze een aardig goede inschatting maken, maar een echte termijnbepaling krijg je tussen 10 en 13 weken :)
We gaan het wel zien woensdag. Ben wel erg benieuwd hoe dat allemaal is. We hebben in ieder geval een hele kleine praktijk met maar 2 verloskundigen. Lijkt ons wel fijn dat het dan wat persoonlijker is.

En die vijandigheid valt ook wel mee. Misschien ook wel terecht soms :D
pi_144542362
Enige wat vervelend was, was dat de hond 2 weken bij mijn schoonzusje was. Die is wat vrij geweest in de opvoeding en dus hebben we een stapje terug moeten maken in de opvoeding. Hij is nu zo'n 5,5 maand en doet nu opeens weer af en toe een plasje in huis :{
pi_144542414
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Eigen berekening is 3 mei. Maar mijn vriendin heeft na een hormoonbehandeling maar 1 ongesteldheid gehad voor het raak was en dus geen flauw idee of de periodes regelmatig zouden zijn :')

Kunnen ze daar woensdag (8 weken) al een betere berekening over geven? Of komt dat bij 12 weken pas?

Ik heb regelmatig meegelezen, maar voel wel wat vijandigheid richting mannen. Het is ook gewoon heel lastig om te zien dat er een was aan moet :@
Smoesjes

En ja, ongeveer kunnen ze wel zeggen hoever je bent. Bij 12 weken is het zeker. Maar de kans is minimaal dat ze/hij met 40 weken precies komt ;)
pi_144542427
Misselijk zijn is zo naar! Ik heb er weinig last van gehad, maar bij mij speelde het vooral op aan het eind van de middag, als ik moe was en ik niet genoeg gegeten/gedronken had. Dan was de remedie toch echt even zitten, en mezelf dwingen om iets te eten (tucjes deden het goed!). Sterkte.

Zoë, prachtig! Misschien ga ik mijn vriend ook maar overhalen om zo'n shoot te doen. Hij haat het om op de foto te gaan, maar dit is zo mooi met het hele gezin, zo natuurlijk vastgelegd ook O+.

Verjaardag van mini doen wij eigenlijk alleen met directe familie, maar dat is al behoorlijk wat (zussen plus aanhang en elk 2 kinderen, 1 nichtje neemt inmiddels ook aanhang mee, opa & oma (schoonouders dus), schoonzus plus vriend). Er is 1 vriendin die ook komt met vriend en dochtertje, dat is zo gegroeid. Maar die ken ik ook al sinds de middelbare school. Andere vrienden zijn in principe ook welkom, maar wonen wat verder weg en we vinden het leuker om dan een keer apart af te spreken, zodat je echt tijd hebt voor elkaar. Maar druk genoeg dus met alleen familie :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144542439
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 09:16 schreef Razztwizzle het volgende:

Vlindur geen bloedverlies meer *O* ! En ziek is ziek is rustig aan hè, kan manlief die was niet doen als 'ie weer thuis is?
Ah, het gaat wel. Als ik nou !Fok even wegleg is het zo gepiept ;)
pi_144542462
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:25 schreef Nikooos het volgende:
Enige wat vervelend was, was dat de hond 2 weken bij mijn schoonzusje was. Die is wat vrij geweest in de opvoeding en dus hebben we een stapje terug moeten maken in de opvoeding. Hij is nu zo'n 5,5 maand en doet nu opeens weer af en toe een plasje in huis :{
Dat lijkt me wel heel vervelend -O- Succes daarmee!

* Vlindur gaat nu de was doen. Bbl :Y)
pi_144542464
Oh en ik heb bericht gekregen over de studenten-echo-poli. Ik ben nu op 3 dagen ingedeeld?! Aangezien Rotterdam niet echt naast de deur is voor mij, en ik elke keer ook oppas voor peuter nodig heb, vind ik het wel wat veel eigenlijk... MAar eerst eens proberen of ik de oppas rond krijg :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144542517
Vlindur die wasmand _O- en wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad *O* we duimen verder! Doe idd maar lekker rustig aan O+ beterschap!

:* voor alle slechte nachten, en bekkenpijn -O- buh.
Klumsy wat naar van de misselijkheid -O- heb verder geen tips die niet al genoemd zijn, maar sterkte.. hoop dat het niet de hele zwangerschap aanhoudt!

Zoe wat een prachtige foto's O+ nou zie je lekker ook eens wat wij zien wanneer jij een foto post :Y

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 09:31 schreef Phaidra het volgende:
Oh en ik heb bericht gekregen over de studenten-echo-poli. Ik ben nu op 3 dagen ingedeeld?! Aangezien Rotterdam niet echt naast de deur is voor mij, en ik elke keer ook oppas voor peuter nodig heb, vind ik het wel wat veel eigenlijk... MAar eerst eens proberen of ik de oppas rond krijg :P.
:') haha ik zou gewoon kiezen welke je het leukst vindt en de andere dagen teruggeven hoor! tenzij je graag elke week wilt..

Hier: ik hoef er nog altijd niet uit snachts O+ en omdat het ledikant toch niet meer naast het bed past zoals we hadden gedacht, zijn we zelfs weer teruggewisseld van bedkant, (8> happy, mij maakt het vooralsnog weinig uit :').
27 weken vandaag! :o omg 3e trimester, when did that happen?? *O*
pi_144542684
De was draait. Vandaag nog zo'n 4 keer naar zolder lopen. Heb ik mn beweging ook weer gehad :P

Kwak, bekkenpijn sucks, dat niet meer kunnen lopen herken ik nog wel van bij Jelte, ik zakte ook compleet door mn hoeven :') Als het goed is, is het na de bevalling iig gelijk over :* Succes nog even de laatste weken!

En misselijkheid lijkt me zo klote -O- Ik heb het nu ook, maar ik denk dat dat gewoon achter mn ziekzijnshit zit.
  maandag 15 september 2014 @ 09:57:10 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_144542844
Crumpette alweer derde trimester, Omg! *O*

Nou, mn klossen komen overmorgen. Ze hadden vorige maand keurig de verkeerde afspraak geannuleerd en vervolgens de nieuwe er niet in gezet :X maar goed, dan staat t bed met 36+6 omhoog dus, bijtijdser kan haast niet :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')