SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Fopje op 15-09-2014 10:23:46 ]
Maar in EA kan je zeker niet gaan skaten met de bekende namen of wel?quote:Op maandag 15 september 2014 04:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar je kan dus ook gradatie in hoogte doen bij een olie ipv standaard 1, daardoor kun je dus ook op je bek gaan.. totaal anders, beide zijn tof.
Uh voglens mij niet skaten met een bekende nee,m aar zitten wel wat bekende in de game, die kom je dan tegen in de careermode.quote:Op maandag 15 september 2014 04:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar in EA kan je zeker niet gaan skaten met de bekende namen of wel?
Ik heb bier, als jij voor de rest zorgt..quote:Op maandag 15 september 2014 04:58 schreef Grunge. het volgende:
De OP is nu veranderd. Net stonden hier nog FOK!-klassiekers zoals Kees Kankerkachel.
Maar ja, bier, tieten en dieren zijn ook altijd goed.
Ik heb eerder op deze avond whisky gestolen. Het smaakt me opperbest kan ik wel zeggen. Normaal gesproken is het altijd bier voor mij.quote:Op maandag 15 september 2014 04:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb bier, als jij voor de rest zorgt..
Staat er nog steeds hoorquote:Op maandag 15 september 2014 04:58 schreef Grunge. het volgende:
De OP is nu veranderd. Net stonden hier nog FOK!-klassiekers zoals Kees Kankerkachel.
Maar ja, bier, tieten en dieren zijn ook altijd goed.
Nou, hier niet.quote:
Hopelijk zijn de doelen daarin niet vergelijkbaar met THPSquote:Op maandag 15 september 2014 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uh voglens mij niet skaten met een bekende nee,m aar zitten wel wat bekende in de game, die kom je dan tegen in de careermode.
Geert Glasquote:Op maandag 15 september 2014 05:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, hier niet.
Die van jouw UI ben ik even vergeten. Zijn naam. Maar alles was de schuld van de Rabobank. Leeft hij nog?
Oh ja! Die kale uit Leeuwarden had zelfmoord gepleegd, Jan geloof ik. En er was nog één dood.quote:Op maandag 15 september 2014 05:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geert Glas![]()
En die stumper woont ergens in Groningen en is getrouwd etc
quote:Op maandag 15 september 2014 05:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou, hier niet.
Die van jouw UI ben ik even vergeten. Zijn naam. Maar alles was de schuld van de Rabobank. Leeft hij nog?
Jawel.. maar daar kun je zelf kiezen welke je wilt doen. Je kan eigenlijk gewoon free roamen en dan kom je onder weg dingen tegen waar je dan een missie kan doen en je kan vanuit overal missies starten of naar dat deel van de stad oid teleporteren.quote:Op maandag 15 september 2014 05:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de doelen daarin niet vergelijkbaar met THPS
Ik weet het, wist alleen z'n naa niet meer. Ik zie hem nog voor me. Schoffelend in een tuintje.quote:Op maandag 15 september 2014 05:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dat is die gast van probleemwijken.. bietje stelen.. buurmannetjeeeeeee
Nee die kale kwam uit Groningen . En Willy , die vrouw van de schuld van de Rabobank is ook doodquote:Op maandag 15 september 2014 05:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh ja! Die kale uit Leeuwarden had zelfmoord gepleegd, Jan geloof ik. En er was nog één dood.
quote:Op maandag 15 september 2014 05:03 schreef Grunge. het volgende:
Ik ken jou nog van Serious Request, Geo4kant. Maar ik onthoud dan ook alles.
Wel nice . Jammer trouwens dat Hawk die games niet meer maakt . Ja een mislukte xbox remakequote:Op maandag 15 september 2014 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel.. maar daar kun je zelf kiezen welke je wilt doen. Je kan eigenlijk gewoon free roamen en dan kom je onder weg dingen tegen waar je dan een missie kan doen en je kan vanuit overal missies starten of naar dat deel van de stad oid teleporteren.
Oh, oké.quote:Op maandag 15 september 2014 05:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee die kale kwam uit Groningen . En Willy , die vrouw van de schuld van de Rabobank is ook dood
Oh, dat ben ik dan weer vergetenquote:Op maandag 15 september 2014 05:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
ik ken jou ook nog, ik heb zelfs een foto van je gezien.. knappe dame.
Wel logisch als er steeds na een uitzending rellen uitbrekenquote:Op maandag 15 september 2014 05:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, oké.
Jammer dat er nooit een nieuw seizoen is gekomen. Maar ja, zo blijft het wel cult, zullen we maar zeggen.
Ik ben er niet rauwig om was iedere keer hetzelfde en het werd veel slechter. Daarnaast is Tony al lang gestopt met skaten en er is niet echt een figuur zo populair meer geworden bij de hele grote massa als hij. Misschien Ryan Sheckler een beetje maar is anders.quote:Op maandag 15 september 2014 05:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel nice . Jammer trouwens dat Hawk die games niet meer maakt . Ja een mislukte xbox remake
Die ene gast dan. Die vader van die jonge jongens van wie de vriendinnetjes zwanger waren geraakt. Die was nog vrij intelligent. En toch de buurvrouw stalken midden in de nacht en lachen om zijn zoons die op auto's stampten. Ik ga nooit in een volksbuurt wonenquote:Op maandag 15 september 2014 05:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel logisch als er steeds na een uitzending rellen uitbreken
Altijd stress , altijd met politie in aanraking
Sheckler is veels te hollywood .quote:Op maandag 15 september 2014 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben er niet rauwig om was iedere keer hetzelfde en het werd veel slechter. Daarnaast is Tony al lang gestopt met skaten en er is niet echt een figuur zo populair meer geworden bij de hele grote massa als hij. Misschien Ryan Sheckler een beetje maar is anders.
quote:Op maandag 15 september 2014 05:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik dan weer vergeten. Ik weet nog wel dat ik beslist niet wilde ondanks dat het in mijn stad was, bang om voor de camera's te komen. Uiteindelijk toch gedaan, en ja hoor
. Maar ja, boeiend. Het was laat in de nacht.
Kerel heeft echt over zn volle breedte van zn rug zijn eigen naamquote:Op maandag 15 september 2014 05:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sheckler is veels te hollywood .Kan ook niks hebben volgens mij
Ja, er staat mij nu ook iets van bij.quote:Op maandag 15 september 2014 05:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik had hem toen van je twitter dacht ik, maar hoe ik aan die kwam weet ik niet. Volgens mij hebben we nog wel wat DM's gewisseld. Onthoud ook best veel maar het is foggy.
PS: Mooie beestje in sig
Die vond de cel het minste wat er is , ondertussen wel nasi maken en met messen en knuppels zwaaienquote:Op maandag 15 september 2014 05:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die ene gast dan. Die vader van die jonge jongens van wie de vriendinnetjes zwanger waren geraakt. Die was nog vrij intelligent. En toch de buurvrouw stalken midden in de nacht en lachen om zijn zoons die op auto's stampten. Ik ga nooit in een volksbuurt wonen.
RIPquote:Op maandag 15 september 2014 05:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, er staat mij nu ook iets van bij.
Mooi hè. Hij is erbij neergevallen net voor hij twee werd, erfelijk hartprobleem.
Heeft die echt veel talent ? narcistisch kutjoch dat het isquote:Op maandag 15 september 2014 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kerel heeft echt over zn volle breedte van zn rug zijn eigen naam![]()
Heb hem ooit live zien skaten
Ja. hij is forreal. Wel wat beperkter dan sommige andere. Ik volg het allemaal al lang niet meer, kijk wel ooit X-gamesquote:Op maandag 15 september 2014 05:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft die echt veel talent ? narcistisch kutjoch dat het is
quote:Op maandag 15 september 2014 05:10 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben wel heel blij dat ik wel naar Serious Request ben gegaan, ondanks mijn cameravrees. Het was fucking leuk. Ik heb nog keihard Live's I Alone meegezongen, sjans gehad van jongens die dachten dat ik negentien was en goedkoop pauperbier gedronken.
Leeuwarden. Stukje fietsen en hoppa.quote:Op maandag 15 september 2014 05:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Welke stad was het dan dat je ging?
Allemaal brave schooljochiesquote:Op maandag 15 september 2014 05:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. hij is forreal. Wel wat beperkter dan sommige andere. Ik volg het allemaal al lang niet meer, kijk wel ooit X-gamesnog .. Denk dat nu de koning Nyah Houston is.
Opzich..quote:Op maandag 15 september 2014 05:11 schreef Grunge. het volgende:
Waren jullie ook alto's in de Tony Hawk-hoogtijdagen?
Ik was nog maar een kutkindquote:Op maandag 15 september 2014 05:11 schreef Grunge. het volgende:
Waren jullie ook alto's in de Tony Hawk-hoogtijdagen?
Toen het in Eindhoven was ben ik niet geweestquote:Op maandag 15 september 2014 05:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Leeuwarden. Stukje fietsen en hoppa.
Jááá. Same here.quote:Op maandag 15 september 2014 05:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opzich..skateboarden, veel te grote shirts, nirvana en SOAD luisteren.
Hoe oud ben jij nu dan?quote:Op maandag 15 september 2014 05:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik was nog maar een kutkind
Waarom niet? Ook cameravrees? Of leek het je gewoon niet zo leuk?quote:Op maandag 15 september 2014 05:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen het in Eindhoven was ben ik niet geweest
24quote:Op maandag 15 september 2014 05:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nu dan?
Kut, ik voel me oud.
Ik ook!1!!quote:Op maandag 15 september 2014 05:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
24, al was ik best groot voor een kutkind
quote:Op maandag 15 september 2014 05:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal brave schooljochiesIk mis dorpsidioten als Bam etc
Camera's was ik niet bang voor die FOK!kers wisten niet hoe ik er uit zag.quote:Op maandag 15 september 2014 05:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ook cameravrees? Of leek het je gewoon niet zo leuk?
Klopt viel mij ook al op.. maar in het algemeen is het ook minder..quote:Op maandag 15 september 2014 05:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jááá. Same here.
Ik weet niet of het jullie als jongens opvalt maar tegenwoordig bestaat dat alternatieve gewoon niet meer. Hoe ik me kleedde als gothicmeisje bijvoorbeeld is nu dikke vette mode, inclusief bandshirts, donkere lipstick, (nep)leren broeken en spike-sieraden. Alleen al Rihanna of all people.
Wat een baasquote:Op maandag 15 september 2014 05:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog zo'n tof nummer draai ik nog steeds vaak
Het leek mij ook niets, tot ik er was. Zag een bekende tussen het publiek staan en heb diegene toen opgebeld: "ik kom eraan!" De cameraman moest mij dus wel steeds hebben maar dat vond ik toch niet zo erg om vier uur in de nacht. En toen ik het wel erg vond zette ik een Buurman en Buurman-masker op van een jongen.quote:Op maandag 15 september 2014 05:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Camera's was ik niet bang voor die FOK!kers wisten niet hoe ik er uit zag.
Had meer naar-buiten-gaan-vreesen leek mij ook niet zo bijzonder en had gehoord van andere dat het geluid best zacht stond.
Marilyn Mansonquote:Op maandag 15 september 2014 05:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt viel mij ook al op.. maar in het algemeen is het ook minder..
Weet nog wel dat ik op de grafisch lyceum kwam en dacht dat ik bij een marilyn manson concert was
Die camera man bij SR zoekt altijd de leuke vrouwen opquote:Op maandag 15 september 2014 05:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het leek mij ook niets, tot ik er was. Zag een bekende tussen het publiek staan en heb diegene toen opgebeld: "ik kom eraan!" De cameraman moest mij dus wel steeds hebben maar dat vond ik toch niet zo erg om vier uur in de nacht. En toen ik het wel erg vond zette ik een Buurman en Buurman-masker op van een jongen.
inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 05:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Marilyn Manson.
De emo's waren dan nog het laatste qua stroming. Toen was ik zelf al van de middelbare school af dus dat waren de 'gothics' van toen. Maar dat waren de laatsten. Daarna kon alles. Katy Perry heeft groen haar tegenwoordig. Toen ik dat had als veertienjarige werd ik me toch uitgescholden.
Ik flikkerde er niet snel af nee, maar was ook niet goed, werd niet gesponsord ofsoquote:Op maandag 15 september 2014 05:22 schreef Grunge. het volgende:
Konden jullie zelf een beetje skateboarden of flikkerden jullie er meteen af? Ik wel namelijk. Maar het zal wel aan mijn holvoetjes liggen.
Ik kon erop rijden zonder ervan af te gaan , maar trucjes ? nahquote:Op maandag 15 september 2014 05:22 schreef Grunge. het volgende:
Konden jullie zelf een beetje skateboarden of flikkerden jullie er meteen af? Ik wel namelijk. Maar het zal wel aan mijn holvoetjes liggen.
Lekkere videoquote:
Ja, ik vind het wel leuk, dat alles kan. Al vraag ik me weleens af of een random model of een Miley Cyrus wel weet van welke band ze een shirt draagt.quote:Op maandag 15 september 2014 05:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die camera man bij SR zoekt altijd de leuke vrouwen op
[..]
Ja, dat is ook zo, er stonden jongens om me heen die graag in beeld wilden maar dat deed-ie gewoon niet, alleen meisjes.
inderdaaden nu heb je nickie minaj die erbij loopt als een plumeua
[ afbeelding ]
Ja.. al die hipstersquote:Op maandag 15 september 2014 05:25 schreef Grunge. het volgende:
Tegenwoordig zie je heel veel jongeren op longboards.
niks mis mee . lekkere muziek ook vaakquote:Op maandag 15 september 2014 05:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou dat nog zo prima kunnen kijken naast FOK!
wat is een longboard ?quote:Op maandag 15 september 2014 05:25 schreef Grunge. het volgende:
Tegenwoordig zie je heel veel tieners op longboards.
Ik dacht eerst: oh, de nineties zijn weer helemaal in qua kledingstijl, dus die skateboards zouden ook wel weer helemaal terug zijn. Maar mijn broertje wist me te vertellen dat het toch iets anders is waar ze tegenwoordig op rijden. Longboards dus. Ze zijn groter en breder volgens mij, makkelijker vervoersmiddelen.quote:
Oeh, Bam Margera. Dat vond ik altijd wel het lekkertje van de bunchquote:Op maandag 15 september 2014 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
Oh als je van die mafkezen als Bam Margera houdt.. dan moet je dit maar enes kijken
quote:Op maandag 15 september 2014 05:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: oh, de nineties zijn weer helemaal in qua kledingstijl, dus die skateboards zouden ook wel weer helemaal terug zijn. Maar mijn broertje wist me te vertellen dat het toch iets anders is waar ze tegenwoordig op rijden. Longboards dus. Ze zijn groter en breder volgens mij, makkelijker vervoersmiddelen.
Die zal heel wat groupies geneukt hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 05:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oeh, Bam Margera. Dat vond ik altijd wel het lekkertje van de bunch.
Niet Ville Vallo ?quote:Op maandag 15 september 2014 05:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oeh, Bam Margera. Dat vond ik altijd wel het lekkertje van de bunch.
quote:Op maandag 15 september 2014 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
Oh als je van die mafkezen als Bam Margera houdt.. dan moet je dit maar enes kijken
Daar was Bam alleen maar fan van, inclusief HIM-tattoo. Ook wel lekker ja. Voor mij iets te androgyn. Bam was echt knap toen. Nu iets minder zie ikquote:
Ongetwijfeld. Maar ik zie dat er van die leuke Bam niet veel over is.quote:Op maandag 15 september 2014 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zal heel wat groupies geneukt hebben
Wat drank en Ryan Dunn niet met je kunnen doen..quote:Op maandag 15 september 2014 05:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daar was Bam alleen maar fan van, inclusief HIM-tattoo. Ook wel lekker ja. Voor mij iets te androgyn. Bam was echt knap toen. Nu iets minder zie ik.
Ik zag dat hij laatst een nieuwe show had.. 2 episodes gekeken man man man wat slechtquote:Op maandag 15 september 2014 05:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar ik zie dat er van die leuke Bam niet veel over is.
En iedereen maar denken dat het een grap wasquote:Op maandag 15 september 2014 05:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat drank en Ryan Dunn niet met je kunnen doen..
Hoe die ook helemaal instortte op de crashsitequote:Op maandag 15 september 2014 05:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat het een grap was.
quote:Op maandag 15 september 2014 05:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat het een grap was.
Die afdalingen van die gast op volle snelheidquote:
Die dude ken ook wel lekker skatequote:Op maandag 15 september 2014 05:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kickstar my heahearrrttttwoooooooooooooo yeahh!!!
quote:Op maandag 15 september 2014 05:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die dude ken ook wel lekker skate
Ik ben pittn , truste alvast
Prima hoor.quote:
Wat is de overeenkomst tussen mensen en pannenkoeken?quote:Met z'n negermoppen en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje.quote:Ik vond Bart wel tof, ergens.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op maandag 15 september 2014 08:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima hoor.
[..]
Wat is de overeenkomst tussen mensen en pannenkoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dankje.!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
?quote:
Matig grap 2/10quote:
Laat me raden: je bent niet blank?quote:
Neequote:
Dat verklaart het een en ander.quote:
quote:
Daar hebben ze brokjes voor uitgevondenquote:Op maandag 15 september 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z,on beestje heeft ook honger
En als die nou geen brokjes krijgt ?quote:Op maandag 15 september 2014 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar hebben ze brokjes voor uitgevonden
Z,on kat heb ik ook.. die willen nooit alleen zijnquote:Op maandag 15 september 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb net ook brokjes en water klaar gezet en dan ook nog zo'n zakkie vlees. Verwend beest die van mijn broer.
Normaal vind hij mij wel oke maar wil die niet veel knuffelen of op schoot, nou zijn ze op vakantie en ben ik meteen zijn beste vriend
Geef hem aan mijquote:Op maandag 15 september 2014 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb net ook brokjes en water klaar gezet en dan ook nog zo'n zakkie vlees. Verwend beest die van mijn broer.
Normaal vind hij mij wel oke maar wil die niet veel knuffelen of op schoot, nou zijn ze op vakantie en ben ik meteen zijn beste vriend
Rawrquote:Op maandag 15 september 2014 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?
Nee , dat soort heeft die ogen gewoonquote:Op maandag 15 september 2014 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn wel effe versterkt met photoshop lijkt me? Of dat zijn gewoon knikkers.
Freakyquote:Op maandag 15 september 2014 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , dat soort heeft die ogen gewoon
Zijn echt prachtige honden . Alleen moet je wel elke dag een paar uur met ze wandelen .quote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Freaky![]()
Zag laatst bij de appie een man buiten met 3 van zulke honden ook zo kleinecht mooi.
Klopt anders worden ze aggresief toch?quote:Op maandag 15 september 2014 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn echt prachtige honden . Alleen moet je wel elke dag een paar uur met ze wandelen .
Onrustig vooral en daaruit komt agressie voort ja .quote:Op maandag 15 september 2014 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt anders worden ze aggresief toch?
Ken via via wel een verhaal.. was een huskey die hun dochtertje van een jaar of 2 in het gezicht gebeten.. Hond daarna afgemaakt..
Hiermee zeg ik overigens niet dat het aan die hond ligt, maar blijven beesten met instinct.
Weet niet, lang geleden en vertelde iemand op een verjaardag dus weet niet er niet veel van alleen dat het gebeud was.quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onrustig vooral en daaruit komt agressie voort ja .
Ligt niet aan die hond , gewoon aan de opvoeding , en uiteindelijk mag de hond boeten voor het falen van de opvoeders.
Zeker ook alleen gelaten met die baby ?
Het is sowieso niet verstandig om z,on hond te laten omgaan met kleine kinderen .quote:Op maandag 15 september 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet, lang geleden en vertelde iemand op een verjaardag dus weet niet er niet veel van alleen dat het gebeud was.
Ik dacht ook meteen ja wel kut voor dat kind maar aan de andere kant zo'n beest doet dat ook niet zomaar.
Ik heb ook al twijfels over of je wel een kat moet hebben met kinderen..quote:Op maandag 15 september 2014 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is sowieso niet verstandig om z,on hond te laten omgaan met kleine kinderen .
Met een keffertje zoals een havenezer of een pom kan het nog wel maar niet met hond die aardig dicht bij de wolf staat
Hangt ervan af wat voor type . Ben zelf opgegroeid met alleen maar katten om me heen en dat ging wel.quote:Op maandag 15 september 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb ook al twijfels over of je wel een kat moet hebben met kinderen..
Ben meer een katten mens maar honden zijn ook mooi. Alleen katten vind ik fijner en knuffelbaarder.quote:
Alleen kan je ze niet commanderenquote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben meer een katten mens maar honden zijn ook mooi. Alleen katten vind ik fijner en knuffelbaarder.
Zoek het ook niet om 3x per dag een hond uit te laten (hoewel het wel lekker is om buiten te lopen) en een kat kun je langer alleen laten.
Too cute right?quote:
True.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen kan je ze niet commanderen![]()
Goed opgevoed. ook sloffen en krant voor je pakken ?quote:Op maandag 15 september 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True.
Mijn ouders hadden vroeger een Duitse herder, die maakte de deur en alles open..
Ja gisteravond was heftigquote:
Kleine hondjes zijn baas . alleen loop je er wel voor schut mee als je lang bentquote:Op maandag 15 september 2014 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze moeten een spuitje maken voor dieren dat ze zo klein blijvenkleine katten en hondjes.
Heb ik geen last van.quote:Op maandag 15 september 2014 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kleine hondjes zijn baas . alleen loop je er wel voor schut mee als je lang bent
Nawhquote:
Quequote:
Honden > vrouwenquote:
Chocomelkquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Honden > vrouwen![]()
Sluit ze beide maar eens een dag op in een kast, na een dag openen.. wie denk je dat blij is om je te zien?
Such smartquote:Op maandag 15 september 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Honden > vrouwen![]()
Sluit ze beide maar eens een dag op in een kast, na een dag openen.. wie denk je dat blij is om je te zien?
Neequote:
de neukquote:Op maandag 15 september 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, mijn ei is klaarik zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, zo'n ijskoud blikje chocomel:9~quote:Op maandag 15 september 2014 19:44 schreef Amarantha het volgende:
Glas (of blikje) koude chocomelHeerlijk!
Hoiquote:Op maandag 15 september 2014 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo'n ijskoud blikje chocomel:9~
en: ama
ja dat nummer heb ik dus als ringtonequote:Op maandag 15 september 2014 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
DON'T YOU WANT MEEE
Face down ass up..
ja, druk enzo. en met jou?quote:
en het studentenleven?quote:
Die heb ik binnekort 2 ..quote:Op maandag 15 september 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat nummer heb ik dus als ringtone
en ik werd gister gebeld en ik zat op een familiefeestje
nooit gedacht dat ik zo snel kon rennen
quote:Op maandag 15 september 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat nummer heb ik dus als ringtone
en ik werd gister gebeld en ik zat op een familiefeestje
nooit gedacht dat ik zo snel kon rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |