rank?quote:Op maandag 15 september 2014 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar heb ik echt paar duizend uur inzitten
Ja echt goede game man... had ook speciaal nieuwe pc en alles gekocht voor BF3quote:Op maandag 15 september 2014 00:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die treinscene aan het begin, fucking ongelofelijk toen ik dat zag op mijn nieuwe pc.
Ja dat mag wel, FPS games zijn sowieso niet mijn ding.quote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zag ja.
[..]
Eerst een nieuwe Fallout, dan pas een nieuwe TES.
[..]
BF en COD.
Die is gemaakt door een andere studio, telt dus niet.quote:
Tony Hawk's Pro Skater op de Playstation.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tony Hawk's Pro Skater op de Playstation.
dat swsquote:
hopelijk is altair ib laahad back in da buildingquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik ook weer mijn hele jeugd aan verneuken
Vond die delen met Ezio wel tof de rest wat minderquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Na 1700 jaar dood te zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hopelijk is altair ib laahad back in da building
nooit gespeeldquote:Op maandag 15 september 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Black Flag was wel tof imo.quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vond die delen met Ezio wel tof de rest wat minder
De story vond ik altijd kut bij AC.quote:Op maandag 15 september 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vond die delen met Ezio wel tof de rest wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |