Ah, iemand uit het gooiquote:
Vlakbij.quote:Op zondag 14 september 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
Sinds wanneer woon jij in Arnhem, Tamas?
Huizerdag geweest dus ? Heb je het avond programma ook gevolgd ?quote:
Dat ken ik dan weer nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Huizerdag geweest dus ? Heb je het avond programma ook gevolgd ?
Er waren gisteren activiteiten en dik feest in Huizen. Dat moet je wel gemerkt hebben als je in mn dorp bent geweestquote:
Leuk weekend gehad dus?quote:
Mwah, kan beter, al was het ook niet heel slechtquote:
Weekend weer overleefd?quote:
Beetje gekke vraag, niet?quote:
Ik sta nog in de ' ik ben nog niet wakker modus' terwijl ik al een paar uur aan het werk ben.quote:Op maandag 15 september 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje gekke vraag, niet?Als ik het niet overleefd had postte ik niet
Meer koffie!quote:Op maandag 15 september 2014 11:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sta nog in de ' ik ben nog niet wakker modus' terwijl ik al een paar uur aan het werk ben.
Ik drink geen koffie. Ik doe het met jus d'orange.quote:
Da werk niequote:Op maandag 15 september 2014 11:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Ik doe het met jus d'orange.
Vandaarquote:Op maandag 15 september 2014 11:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Ik doe het met jus d'orange.
True, ik zit hier ook binnen, zometeen even een rondje lopen in de pauzequote:Op maandag 15 september 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En al scheen het zonnetje, op school heb ik daar weinig aan
Nicequote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef S15 het volgende:
[..]
True, ik zit hier ook binnen, zometeen even een rondje lopen in de pauze
Ja heerlijk. Als ik dat rondje heb gelopen dan stuur ik het zonnetje wel even naar jou. Kun jij in de pauze lekker buiten zittenquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Als ik dat rondje heb gelopen dan stuur ik het zonnetje wel even naar jou. Kun jij in de pauze lekker buiten zitten
Ben je sochtends zo ja? Mia dioquote:Op maandag 15 september 2014 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn werk zo
[ afbeelding ]
Leukleukquote:Op maandag 15 september 2014 12:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel goed eigenlijk![]()
Over een week of 2 weken een date
Een Deense die ik via kitesurfen heb leren kennenquote:
Goed bezigquote:Op maandag 15 september 2014 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een Deense die ik via kitesurfen heb leren kennenPaar keer gezien nu, op date gevraagd, en dat leek d'r wel leuk
Moeten alleen nog even kijken wat het beste uitkomt.
Stop. Schud deze houding eens van je af.quote:
Ik zeg het maar met een knipoog hoorquote:Op maandag 15 september 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stop. Schud deze houding eens van je af.
Niets mis met een ochtendmens toch?quote:Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben je sochtends zo ja? Mia dio
Jij lijkt me zo leuk in bed.quote:Op maandag 15 september 2014 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stop. Schud deze houding eens van je af.
Niet mijn ding. Avondenquote:
Dat te popelen om naar mijn werk te gaan heb ik ook niet bepaald nee. Maar seks in de ochtendquote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Avondennachten
maar in de ochtend moet je me gewoon even laten en sta ik al helemaal niet te popelen om naar werk te gaan.
Mobiele layout; zie dat dus nietquote:Op maandag 15 september 2014 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zeg het maar met een knipoog hoor![]()
Zie onderschrift
Owquote:Op maandag 15 september 2014 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mobiele layout; zie dat dus niet
Liever seks savondsquote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat te popelen om naar mijn werk te gaan heb ik ook niet bepaald nee. Maar seks in de ochtend
Nee maar dat gedeelte ken ik nog nietquote:
Ahquote:Op maandag 15 september 2014 12:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
'In het echt ben ik heel anders'
Lekker kieskeurigquote:Op maandag 15 september 2014 12:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het tijdstip me niet zo heel erg veel uit.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar dat gedeelte ken ik nog niet
Hard, zacht?quote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel moeilijk wat dat betreft nee
Doe elke dag iets wat je angst aanjaagt. Niet zozeer de actie zelf maar de aanzet ertoequote:
wut?quote:Op maandag 15 september 2014 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe elke dag iets wat je angst aanjaagt. Niet zozeer de actie zelf maar de aanzet ertoe
's Ochtends in de weekendenquote:Op maandag 15 september 2014 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, Savonds en sochtends is t fijnst omdat er dan de meeste tijd is.behalve dan voor t werk..
Grenzen verleggen hoe groot of klein ook kan je leven alleen maar verrijkenquote:Op maandag 15 september 2014 12:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe elke dag iets wat je angst aanjaagt. Niet zozeer de actie zelf maar de aanzet ertoe
ja, idd. Al stond ik zondag met dochter al om 7 uur in de oostvaardersplassen.quote:
Toen lag ik nog behoorlijk brak te zijn van de avond er voorquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, idd. Al stond ik zondag met dochter al om 7 uur in de oostvaardersplassen.![]()
Overdag is ook leuk, alleen meer voor vluggertjes wmb.
mja, zoveel is er toch niet wat je echt eng vindt normaal gesproken?quote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grenzen verleggen hoe groot of klein ook kan je leven alleen maar verrijken
ik ging n beetje op tijd naar bed en kreeg allemaal commentaar dat t weekend was van Adoquote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Toen lag ik nog behoorlijk brak te zijn van de avond er voor
Is uit een liedje; everybodys free.quote:
Exact.quote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grenzen verleggen hoe groot of klein ook kan je leven alleen maar verrijken
Kleine dingenquote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mja, zoveel is er toch niet wat je echt eng vindt normaal gesproken?
Of gaat t ook om bv de dokter bellen oid?
aha, ik vind de meeste dingen die ik eng vónd inmiddels niet meer eng, veel doen werkt vaak welquote:Op maandag 15 september 2014 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is uit een liedje; everybodys free.
Dat herken ik wel. Maar kan altijd meerquote:Op maandag 15 september 2014 12:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aha, ik vind de meeste dingen die ik eng vónd inmiddels niet meer eng, veel doen werkt vaak wel
Weinig moeite mee om mensen aan te sprekenquote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar kan altijd meervind ook niet Zoveel eng, maar bv tegen mensen zeggen dat ze stil moeten zijn in stiltecoupe heb ik altijd moeite mee.
sommige mensen zijn ook gewoon engquote:Op maandag 15 september 2014 13:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Maar kan altijd meervind ook niet Zoveel eng, maar bv tegen mensen zeggen dat ze stil moeten zijn in stiltecoupe heb ik altijd moeite mee.
Nog steeds grijs wolkendek hier. Heb je m met de trein gestuurd?quote:Op maandag 15 september 2014 13:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Weinig moeite mee om mensen aan te spreken
Ik had altijd hoogtevrees tot ik op vakantie ben gaan parasailen. Nu heb ik er weinig last meer van
TheGirlNextDoor, de zon is onderweg
Ik ga er vanuit dat hij elk moment bij je kan arriveren. Het oosten heb ik gezegd, lijkt me niet zo lastig toch?quote:Op maandag 15 september 2014 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds grijs wolkendek hier. Heb je m met de trein gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |