ALS tochquote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alberto was ook een keer bij zo'n gast die MS kon genezen. Denk dat deze toverdokter dat ook wel kan
ben je hommel ofzoquote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, best een mooie man, die zal wel goed verdienen
quote:
Respect hoe hij gister door het uitvak werd toegezongenquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hommel
Nee, maar ik ben zeker van mijn seksualiteit dat ik gewoon kan zeggen dat een man knap is.
quote:
Ik had kippenvel, echt. Je zag gewoon hoe emotioneel hij reageerde, dat had hij niet verwacht. Hele vak gewoon, spandoek. Was echt heel mooi.quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Respect hoe hij gister door het uitvak werd toegezongen
quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Playin-g het volgende:
[..]
Ja hij moest gvd naar dit programma, beetje kort tijd gehad.
o.a. dat drug tests bestaanquote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef appelen het volgende:
Fylax heeft weer veel geleerd vandaag zie ik
Wat was er met een 'muizenval' ?quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik had kippenvel, echt. Je zag gewoon hoe emotioneel hij reageerde, dat had hij niet verwacht. Hele vak gewoon, spandoek. Was echt heel mooi.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef appelen het volgende:
Fylax heeft weer veel geleerd vandaag zie ik
Doe eens hier zetten dan, anders doe ik het.quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn nummer is getweet door iemand met 30duizend volgers. I didn't give a fuck.
Kerel, lees eens iets over privacy enzo. Is misschien wel handig voor jequote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn nummer is getweet door iemand met 30duizend volgers. I didn't give a fuck.
Telefoonnummerquote:
^dit.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom zouden mooie vrouwen betalen voor seks?
twitter:arnansamson twitterde op zondag 14-09-2014 om 22:51:22Ben benieuwd of @mariannethieme zojuist #spuitenenslikken heeft gekeken? Slager of niet... Je offert toch een kip voor een onzin-item reageer retweet
Omdat ze soms ook spontaan willen neuken en dan niet nog even iemand willen zoeken.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom zouden mooie vrouwen betalen voor seks?
jeweettochquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef AF_ het volgende:
twitter:arnansamson twitterde op zondag 14-09-2014 om 22:51:22Ben benieuwd of @mariannethieme zojuist #spuitenenslikken heeft gekeken? Slager of niet... Je offert toch een kip voor een onzin-item reageer retweet
Dan krijg je ook een Flodder ..quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit.
gewoon een topic plaatsen op Fok
Je woont op de spoorsingel noord?quote:
Ik vind je op skype hebben al genoeg.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Fylax het volgende:
Zijn jullie allemaal bang om mij te whatsappen?
Zij hadden van te vorgen gezegd dat "de sfeeractie" mislukt was door een kapotte leiding, en dat bleek dus "een geslaagde grap" want ze hadden toch 1 groot spandoenk. Meer niet, dat was hun sfeeractie. Wat wij tegen mvv hadden, dat is een sfeeractie. Dat was gewoon een spandoek. En ze waren helemaal trots dat wij dan geloofd hadden dat het niet doorging. Beetje heel erg triest, want het ging nergens over.quote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat was er met een 'muizenval' ?
Zoiets zag ik langskomen
maar wel gegarandeerd van een 30cm piemelquote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan krijg je ook een Flodder ..Kees Flodder en not the good kind.
Jaquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Fylax het volgende:
Zijn jullie allemaal bang om mij te whatsappen?
quote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar wel gegarandeerd van een 30cm piemel
dewatquote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zij hadden van te vorgen gezegd dat "de sfeeractie" mislukt was door een kapotte leiding, en dat bleek dus "een geslaagde grap" want ze hadden toch 1 groot spandoenk. Meer niet, dat was hun sfeeractie. Wat wij tegen mvv hadden, dat is een sfeeractie. Dat was gewoon een spandoek. En ze waren helemaal trots dat wij dan geloofd hadden dat het niet doorging. Beetje heel erg triest, want het ging nergens over.
Noord 4quote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je woont op de spoorsingel noord?
Edit:
Napoleonsbaan noord dus
Lekker hoor die baarmoedermassagequote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar wel gegarandeerd van een 30cm piemel
quote:
Zoeken is een groot woordquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze soms ook spontaan willen neuken en dan niet nog even iemand willen zoeken.
en wat was er zo grappig aanquote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja anders kan ik het niet uitleggen.
aan jullie wel.quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef appelen het volgende:
[..]
Je geeft toch niet zomaar een telefoonnummer
Juist aan ons nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |