abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144540419
Het ging hier toch over wie droeg de tas maar ik denk dat het hier niet meer relevant is
Maar volgens mij droeg Lisanne op Schiphol een donkere rugtas en Kris een bruine handtas dit is op de foto terug te zien op hun kamer.
  maandag 15 september 2014 @ 01:25:37 #227
430880 mig72
De Professional
pi_144540451
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:19 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Laat maar een tijdlijn zien van het handelen van de dader. Van het telefoneren tot aan het maken van de foto's in de nacht van 7-8 april. Wellicht kun je ons hier mee overtuigen.

[..]

De "lichamen" en spullen bevonden zich op 1 april om 14:00 bij de quebrada (A). Maanden later worden deze gevonden langs de rivier (B). Geef in je tijdlijn, of op de an A naar B zijn gekomen.
Die tijdlijn staat in de OP. Eveneens de belschema's waarin je duidelijk een belpatroon ziet.. Dat heb ik iig toen ik de TS machten had in de OP gezet, weet niet of het daar nog is. Voor de rest is het bekend dat F enkele weken vrij nam na de vermissing om zodoende mee te helpen zoeken. Ook vond hij als eerste toevallig de meeste zaken in zijn eentje. Ook heeft hij geen alibi voor bepaalde verdachte tijdstippen.
pi_144540468
Motief?
Make my day!
pi_144540487
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 01:25 schreef mig72 het volgende:

[..]

Die tijdlijn staat in de OP. Eveneens de belschema's waarin je duidelijk een belpatroon ziet.. Dat heb ik iig toen ik de TS machten had in de OP gezet, weet niet of het daar nog is. Voor de rest is het bekend dat F enkele weken vrij nam na de vermissing om zodoende mee te helpen zoeken. Ook vond hij als eerste toevallig de meeste zaken in zijn eentje. Ook heeft hij geen alibi voor bepaalde verdachte tijdstippen.
Een tijdlijn vanuit het perspectief van de dader bedoel ik. Er zijn enorm veel handelingen verricht door die persoon. Laat maar zien waar en wanneer dat was.

En wat agter heel goed opmerkt, wat is het motief?

Means, motive & opportunity.

Overtuig ons.
pi_144540488
Ben blij dat je zegt "ons overtuigen"
Hiermee zeg je wat ik al zei dat vele verdwaalaanhangers in een tunnel zitten die naar verdwalen moet leiden.

Ik hoef niet alles nog een keer te vertellen.
Lees mn scenario van 14 augustus 23.15 uur nog maar eens door.

Hier gaat van af
- Lorenzo hij is gids maar kan nergens terugvinden dat hij de broer van is. Dat ze elkaar kennen lijkt me een understatement.ze zochten beiden naar K en L hun resten

Hier komt bij
- zijn paddock en finca bij de 4e kabelbrug
- zijn uh...opmerkelijke zoon

Maar jij wilt iets met tijden.
Na de 1e quebrada is het om 16.39 mis gegaan
Dit kan zijn richting de rivier maar ook op de terugweg op het Pianista. Dekking van de telefoon is daar namelijk geen feit.
Hierna zijn ze vermoord en heeft de dader op zowat vaste tijden naar de noodnummers gebeld om het te doen laten lijken op verdwalen.
Alle spullen en resten zijn geplaatst

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 15-09-2014 08:56:00 ]
  maandag 15 september 2014 @ 01:28:28 #231
430880 mig72
De Professional
pi_144540492
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:26 schreef agter het volgende:
Motief?
Geld van de beloning die werd uitgeloofd, spullen in hun kamer dan wel rugtassen, maar ook een mogelijk verkrachtingsgeval -edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 15-09-2014 08:57:02 ]
pi_144540498
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:19 schreef Geruisloos het volgende:

Laat maar een tijdlijn zien van het handelen van de dader. Van het telefoneren tot aan het maken van de foto's in de nacht van 7-8 april. Wellicht kun je ons hier mee overtuigen.

Is er mbt de verdwaaltheorie een schema van hoe alles is gelopen vanaf de foto om 14:00 op 1 april t/m het aanzetten van de telefoon op 11 april?

Het zou interessant zijn indien we deze schema's dan naast elkaar kunnen leggen.
pi_144540530
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:28 schreef jackie12 het volgende:
Ben blij dat je zegt "ons overtuigen"
Hiermee zeg je wat ik al zei dat vele verdwaalaanhangers in een tunnel zitten die naar verdwalen moet leiden.

Ik hoef niet alles nog een keer te vertellen.

Hier gaat van af
- Lorenzo hij is gids maar kan nergens terugvinden dat hij de broer van is. Dat ze elkaar kennen lijkt me een understatement.ze zochten beiden naar K en L hun resten

Hier komt bij
- zijn paddock en finca bij de 4e kabelbrug
- zijn uh...opmerkelijke zoon

Maar jij wilt iets met tijden.
Na de 1e quebrada is het om 16.39 mis gegaan
Dit kan zijn richting de rivier maar ook op de terugweg op het Pianista. Dekking van de telefoon is daar namelijk geen feit.
Hierna zijn ze vermoord en heeft de dader op zowat vaste tijden naar de noodnummers gebeld om het te doen laten lijken op verdwalen.
Alle spullen en resten zijn geplaatst
Allemaal leuk en aardig, maar het verplaatsen van twee lichamen + spullen kost tijd. Hoe is dit gegaan? En door wie?

We weten dat F. 2 april om 8:00 in Boquete was. Tussen 1 april 14:00 en 2 april 8:00 heeft hij dus heel wat dingen gedaan volgens jouw. Laat maar zien in een schema hoe dat kan zijn gegaan en waar naartoe hij die spullen heeft verplaatst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 15-09-2014 08:57:33 ]
pi_144540541
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:32 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar het verplaatsen van twee lichamen + spullen kost tijd. Hoe is dit gegaan? En door wie?

We weten dat F. om 8:00 in Boquete was. Tussen 14:00 en 8:00 heeft hij dus heel wat dingen gedaan volgens jouw. Laat maar zien in een schema hoe dat kan zijn gegaan en waar naartoe hij die spullen heeft verplaatst.
?????
je bent geweldig in kaartjes maar hier maak je een fout
Waarom heeft ie dat toen moeten doen en niet pas 2 maanden later?
Of alleen wat resten ipv hele lichamen?
pi_144540543
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 01:28 schreef mig72 het volgende:

[..]

Geld van de beloning die werd uitgeloofd, spullen in hun kamer dan wel rugtassen, maar ook een mogelijk verkrachtingsgeval (dan denk ik eerder aan zoonlief).
De beloning kan nooit het motief geweest zijn van de misdaad.
Er was immers nog helemaal geen sprake van een beloning op het moment van 'de moord'.
Make my day!
pi_144540555
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:

[..]

?????
je bent geweldig in kaartjes maar hier maak je een fout
Waarom heeft ie dat toen moeten doen en niet pas 2 maanden later?
Of alleen wat resten ipv hele lichamen?
Ik maak niks geen fouten, ik stel alleen vragen. Ik zeg niets over wanneer hij wat heeft gedaan, dat doe jij. Als hij het later had kunnen doen, prima, maar in de tussentijd waren die lichamen, geheel of in stukken, dus ergens fysiek aanwezig. Ik wil graag zien waar dat was. Tot aan het moment van de vondst.
pi_144540566
jawel jij zegt dat hij tussen 14 uur smiddags 1 april en 8 uur sochtends 2 april heel wat heeft gedaan.
pi_144540583
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:
jawel jij zegt dat hij tussen 14 uur smiddags 1 april en 8 uur sochtends 2 april heel wat heeft gedaan.
Twee jonge vrouwen vermoorden, een paar neptelefoontjes plegen, en de lichamen ergens verborgen houden vind ik nogal wat. Maar als het minder is dan dat, ook prima. Ik wil gewoon weten waar de objecten zich in het universum bevonden van vermissing tot aan vondst. Alleen als die tijdlijn klopt met de feiten dan kun je een scenario geloofwaardig maken.
pi_144540592
Waar zijn ze precies vermoord?
Wanneer?
Waarom?
Make my day!
pi_144540618
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:40 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Twee jonge vrouwen vermoorden, een paar neptelefoontjes plegen, en de de lichamen ergens verborgen houden vind ik nogal wat. Maar als het minder is dan dat, ook prima. Toch wil ik weten waar de objecten zich in het universum bevonden van vermissing tot aan vondst. Alleen als die tijdlijn klopt met de feiten dan kun je een scenario geloofwaardig maken.
Uh. de lichamen heeft hij verstopt tussen de 1e quebrada en de rivier.
Hij heeft ze daar 2 maanden laten liggen en toen had de natuur haar werk gedaan en heeft hij op zijn tochtjes naar zijn eigen paddock met koeien af en toe wat resten en spullen neergelegd.
Of 1000 andere mogelijke andere plekken.

Maar dit klopt wel met de tijdlijn denk ik
pi_144540645
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:28 schreef jackie12 het volgende:

Ik heb je scenario opgezocht omdat mijn haren meteen recht overeind gingen staan van die man in de video die de schoen goed verstopt achter een boom vond. Verder ken ik de discussies uit die tijd niet dus mijn vraag heb je wellicht al beantwoord. Waarom zou hij iedereen naar de vondsten leiden als dat mogelijk bewijsmateriaal tegen hem zou kunnen bevatten? Hij had ze als hij betrokken was geweest ook kunnen begraven op een plek waarvan hij zeker weet dat er nooit meer een haan naar zal kraaien of op kunnen voeren aan de poema's.
pi_144540662
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:41 schreef agter het volgende:
Waar zijn ze precies vermoord?
Wanneer?
Waarom?
1- geen idee
2- geen idee
3- geen idee

BV
1- na de 1e quebrada
2- om 1700. uur 1 april
3- lust

Hold the horses!

Nogmaals het is een MOGELIJK scenario
Als ik die man aankijk denk ik ook van...neeeh
maar het kan wel zijn dat hij er wel meer van weet of iemand beschermt
Het scenario geeft iig wel een antwoord op alle vragen

En laten we eerlijk zijn:
Als je als laatst iemand hebt gezien, ontdekking en aangifte doet van de vermissing en 2 keer in iemands kamer loopt te neuzen dan is dat wel heel opmerkelijk.
pi_144540665
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:45 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Uh. de lichamen heeft hij verstopt tussen de 1e quebrada en de rivier.
Hij heeft ze daar 2 maanden laten liggen en toen had de natuur haar werk gedaan en heeft hij op zijn tochtjes naar zijn eigen paddock met koeien af en toe wat resten en spullen neergelegd.
Of 1000 andere mogelijke andere plekken.

Maar dit klopt wel met de tijdlijn denk ik
Ik geloof dat er wel meer is gebeurd dan dit. Je vergeet namelijk alle telefoontjes en de nachtfoto's. Die objecten had ie dus nog bij zich.

Ik kan me voorstellen dat het nogal wat werk is om dit uit te schrijven, maar het is wel noodzakelijk om het scenario geloofwaardig te maken. Maak gewoon eens een volledig overzicht van alle objecten, en waar ze waren. Van 14:00 tot aan hun vondst.

Want met dit soort korte berichtjes kan ik er nog niks van maken. Succes!
pi_144540674
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:52 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Ik geloof dat er wel meer is gebeurd dan dit. Je vergeet namelijk alle telefoontjes en de nachtfoto's. Die objecten had ie dus nog bij zich.

Ik kan me voorstellen dat het nogal wat werk is om dit uit te schrijven, maar het is wel noodzakelijk om het scenario geloofwaardig te maken. Maak gewoon eens een volledig overzicht van alle objecten, en waar ze waren. Van 14:00 tot aan hun vondst.

Want met dit soort korte berichtjes kan ik er nog niks van maken. Succes!
heb je mijn scenario eigenlijk wel gelezen?
pi_144540688
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:52 schreef jackie12 het volgende:

[..]

heb je mijn scenario eigenlijk wel gelezen?
Jep. Heel veel suggestieve zaken en "gevoelens". Is leuk, maar kan de rest niets mee. Er zijn twee tijdlijnen, die van de feiten, en die van het scenario. Leg ze naast elkaar en overtuig ons. Met antwoorden als "Als ik die man aankijk denk ik ook van...neeeh" kunnen we echt helemaal niets.
pi_144540712
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 01:55 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Jep. Heel vee suggestieve zaken en "gevoelens". Is leuk, maar kan de rest niets mee. Er zijn twee tijdlijnen, die van de feiten, en die van het scenario. Leg ze naast elkaar en overtuig ons. Met antwoorden als "Als ik die man aankijk denk ik ook van...neeeh" kunnen we echt helemaal niets.
Dan stel ik een wedervraag.
Maak jij eens een tijdlijn vanaf 1 april sochtends tot 13 uur Mirador.
Ik stel dat het tot nu toe 100% zeker is dat TOT NU TOE F de laatste is die ze heeft gezien.
Kom jij met feiten dat er ook anderen zijn die hun heeft gezien.
Niet met Plinio want die zei ergens van ja, en in de video "hier hadden Kris en Lisanne een ander pad moeten nemen" rept ie er niet over.
pi_144540719
Feit 1: Er is op 1 april een noodoproep gedaan om 16:39 en vervolgens 12 minuten later nog eens.

Daarna is er de verdere middag, avond en nacht geen enkele noodoproep meer gedaan.

In welk(e) scenerio('s) past dit, en hoe valt het te verklaren?
pi_144540733
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 02:03 schreef Za het volgende:
Feit 1: Er is op 1 april een noodoproep gedaan om 16:39 en vervolgens 12 minuten later nog eens.

Daarna is er de verdere middag, avond en nacht geen enkele noodoproep meer gedaan.

In die van mij! ^O^
  maandag 15 september 2014 @ 02:10:25 #249
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_144540753
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 02:03 schreef Za het volgende:

Dat past o.a. in een scenario waarin de meiden na twee mislukte pogingen tot de conclusie kwamen dat het op de plek waar ze zich bevonden niet mogelijk was contact te krijgen en daarom besloten dat het geen zin had om het eindeloos te blijven proberen.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_144540765
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 02:10 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Dat past o.a. in een scenario waarin de meiden na twee mislukte pogingen tot de conclusie kwamen dat het op de plek waar ze zich bevonden niet mogelijk was contact te krijgen en daarom tot de rationele conclusie kwamen dat het geen zin had om het eindeloos te blijven proberen.
Het is absoluut mogelijk. In theorie dat ze zien dat ze geen bereik hebben.
Echter het was 16.39 uur en werd het pas om 1830 donker.
Maw ze konden nog 2 uur doorlopen.
Het lijkt me dan heel onwaarschijnlijk dat je het dan 2 uur later niet nog een keer probeert

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 15-09-2014 02:21:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')