Die tijdlijn staat in de OP. Eveneens de belschema's waarin je duidelijk een belpatroon ziet.. Dat heb ik iig toen ik de TS machten had in de OP gezet, weet niet of het daar nog is. Voor de rest is het bekend dat F enkele weken vrij nam na de vermissing om zodoende mee te helpen zoeken. Ook vond hij als eerste toevallig de meeste zaken in zijn eentje. Ook heeft hij geen alibi voor bepaalde verdachte tijdstippen.quote:Op maandag 15 september 2014 01:19 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Laat maar een tijdlijn zien van het handelen van de dader. Van het telefoneren tot aan het maken van de foto's in de nacht van 7-8 april. Wellicht kun je ons hier mee overtuigen.
[..]
De "lichamen" en spullen bevonden zich op 1 april om 14:00 bij de quebrada (A). Maanden later worden deze gevonden langs de rivier (B). Geef in je tijdlijn, of op de an A naar B zijn gekomen.
Een tijdlijn vanuit het perspectief van de dader bedoel ik. Er zijn enorm veel handelingen verricht door die persoon. Laat maar zien waar en wanneer dat was.quote:Op maandag 15 september 2014 01:25 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die tijdlijn staat in de OP. Eveneens de belschema's waarin je duidelijk een belpatroon ziet.. Dat heb ik iig toen ik de TS machten had in de OP gezet, weet niet of het daar nog is. Voor de rest is het bekend dat F enkele weken vrij nam na de vermissing om zodoende mee te helpen zoeken. Ook vond hij als eerste toevallig de meeste zaken in zijn eentje. Ook heeft hij geen alibi voor bepaalde verdachte tijdstippen.
Geld van de beloning die werd uitgeloofd, spullen in hun kamer dan wel rugtassen, maar ook een mogelijk verkrachtingsgeval -edit-quote:
Is er mbt de verdwaaltheorie een schema van hoe alles is gelopen vanaf de foto om 14:00 op 1 april t/m het aanzetten van de telefoon op 11 april?quote:Op maandag 15 september 2014 01:19 schreef Geruisloos het volgende:
Laat maar een tijdlijn zien van het handelen van de dader. Van het telefoneren tot aan het maken van de foto's in de nacht van 7-8 april. Wellicht kun je ons hier mee overtuigen.
Allemaal leuk en aardig, maar het verplaatsen van twee lichamen + spullen kost tijd. Hoe is dit gegaan? En door wie?quote:Op maandag 15 september 2014 01:28 schreef jackie12 het volgende:
Ben blij dat je zegt "ons overtuigen"
Hiermee zeg je wat ik al zei dat vele verdwaalaanhangers in een tunnel zitten die naar verdwalen moet leiden.
Ik hoef niet alles nog een keer te vertellen.
Lees mn scenario van 14 augustus 23.15 uur nog maar eens door.
Hier gaat van af
- Lorenzo hij is gids maar kan nergens terugvinden dat hij de broer van is. Dat ze elkaar kennen lijkt me een understatement.ze zochten beiden naar K en L hun resten
Hier komt bij
- zijn paddock en finca bij de 4e kabelbrug
- zijn uh...opmerkelijke zoon
Maar jij wilt iets met tijden.
Na de 1e quebrada is het om 16.39 mis gegaan
Dit kan zijn richting de rivier maar ook op de terugweg op het Pianista. Dekking van de telefoon is daar namelijk geen feit.
Hierna zijn ze vermoord en heeft de dader op zowat vaste tijden naar de noodnummers gebeld om het te doen laten lijken op verdwalen.
Alle spullen en resten zijn geplaatst
?????quote:Op maandag 15 september 2014 01:32 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar het verplaatsen van twee lichamen + spullen kost tijd. Hoe is dit gegaan? En door wie?
We weten dat F. om 8:00 in Boquete was. Tussen 14:00 en 8:00 heeft hij dus heel wat dingen gedaan volgens jouw. Laat maar zien in een schema hoe dat kan zijn gegaan en waar naartoe hij die spullen heeft verplaatst.
De beloning kan nooit het motief geweest zijn van de misdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 01:28 schreef mig72 het volgende:
[..]
Geld van de beloning die werd uitgeloofd, spullen in hun kamer dan wel rugtassen, maar ook een mogelijk verkrachtingsgeval (dan denk ik eerder aan zoonlief).
Ik maak niks geen fouten, ik stel alleen vragen. Ik zeg niets over wanneer hij wat heeft gedaan, dat doe jij. Als hij het later had kunnen doen, prima, maar in de tussentijd waren die lichamen, geheel of in stukken, dus ergens fysiek aanwezig. Ik wil graag zien waar dat was. Tot aan het moment van de vondst.quote:Op maandag 15 september 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:
[..]
?????
je bent geweldig in kaartjes maar hier maak je een fout
Waarom heeft ie dat toen moeten doen en niet pas 2 maanden later?
Of alleen wat resten ipv hele lichamen?
Twee jonge vrouwen vermoorden, een paar neptelefoontjes plegen, en de lichamen ergens verborgen houden vind ik nogal wat. Maar als het minder is dan dat, ook prima. Ik wil gewoon weten waar de objecten zich in het universum bevonden van vermissing tot aan vondst. Alleen als die tijdlijn klopt met de feiten dan kun je een scenario geloofwaardig maken.quote:Op maandag 15 september 2014 01:38 schreef jackie12 het volgende:
jawel jij zegt dat hij tussen 14 uur smiddags 1 april en 8 uur sochtends 2 april heel wat heeft gedaan.
Uh. de lichamen heeft hij verstopt tussen de 1e quebrada en de rivier.quote:Op maandag 15 september 2014 01:40 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Twee jonge vrouwen vermoorden, een paar neptelefoontjes plegen, en de de lichamen ergens verborgen houden vind ik nogal wat. Maar als het minder is dan dat, ook prima. Toch wil ik weten waar de objecten zich in het universum bevonden van vermissing tot aan vondst. Alleen als die tijdlijn klopt met de feiten dan kun je een scenario geloofwaardig maken.
Ik heb je scenario opgezocht omdat mijn haren meteen recht overeind gingen staan van die man in de video die de schoen goed verstopt achter een boom vond. Verder ken ik de discussies uit die tijd niet dus mijn vraag heb je wellicht al beantwoord. Waarom zou hij iedereen naar de vondsten leiden als dat mogelijk bewijsmateriaal tegen hem zou kunnen bevatten? Hij had ze als hij betrokken was geweest ook kunnen begraven op een plek waarvan hij zeker weet dat er nooit meer een haan naar zal kraaien of op kunnen voeren aan de poema's.quote:Op maandag 15 september 2014 01:28 schreef jackie12 het volgende:
Lees mn scenario van 14 augustus 23.15 uur nog maar eens door.
1- geen ideequote:Op maandag 15 september 2014 01:41 schreef agter het volgende:
Waar zijn ze precies vermoord?
Wanneer?
Waarom?
Ik geloof dat er wel meer is gebeurd dan dit. Je vergeet namelijk alle telefoontjes en de nachtfoto's. Die objecten had ie dus nog bij zich.quote:Op maandag 15 september 2014 01:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Uh. de lichamen heeft hij verstopt tussen de 1e quebrada en de rivier.
Hij heeft ze daar 2 maanden laten liggen en toen had de natuur haar werk gedaan en heeft hij op zijn tochtjes naar zijn eigen paddock met koeien af en toe wat resten en spullen neergelegd.
Of 1000 andere mogelijke andere plekken.
Maar dit klopt wel met de tijdlijn denk ik
heb je mijn scenario eigenlijk wel gelezen?quote:Op maandag 15 september 2014 01:52 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel meer is gebeurd dan dit. Je vergeet namelijk alle telefoontjes en de nachtfoto's. Die objecten had ie dus nog bij zich.
Ik kan me voorstellen dat het nogal wat werk is om dit uit te schrijven, maar het is wel noodzakelijk om het scenario geloofwaardig te maken. Maak gewoon eens een volledig overzicht van alle objecten, en waar ze waren. Van 14:00 tot aan hun vondst.
Want met dit soort korte berichtjes kan ik er nog niks van maken. Succes!
Jep. Heel veel suggestieve zaken en "gevoelens". Is leuk, maar kan de rest niets mee. Er zijn twee tijdlijnen, die van de feiten, en die van het scenario. Leg ze naast elkaar en overtuig ons. Met antwoorden als "Als ik die man aankijk denk ik ook van...neeeh" kunnen we echt helemaal niets.quote:Op maandag 15 september 2014 01:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
heb je mijn scenario eigenlijk wel gelezen?
Dan stel ik een wedervraag.quote:Op maandag 15 september 2014 01:55 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Jep. Heel vee suggestieve zaken en "gevoelens". Is leuk, maar kan de rest niets mee. Er zijn twee tijdlijnen, die van de feiten, en die van het scenario. Leg ze naast elkaar en overtuig ons. Met antwoorden als "Als ik die man aankijk denk ik ook van...neeeh" kunnen we echt helemaal niets.
In die van mij!quote:Op maandag 15 september 2014 02:03 schreef Za het volgende:
Feit 1: Er is op 1 april een noodoproep gedaan om 16:39 en vervolgens 12 minuten later nog eens.
Daarna is er de verdere middag, avond en nacht geen enkele noodoproep meer gedaan.
In welk(e) scenerio('s) past dit, en hoe valt het te verklaren?
Dat past o.a. in een scenario waarin de meiden na twee mislukte pogingen tot de conclusie kwamen dat het op de plek waar ze zich bevonden niet mogelijk was contact te krijgen en daarom besloten dat het geen zin had om het eindeloos te blijven proberen.quote:Op maandag 15 september 2014 02:03 schreef Za het volgende:
Feit 1: Er is op 1 april een noodoproep gedaan om 16:39 en vervolgens 12 minuten later nog eens.
Daarna is er de verdere middag, avond en nacht geen enkele noodoproep meer gedaan.
In welk(e) scenerio('s) past dit, en hoe valt het te verklaren?
Het is absoluut mogelijk. In theorie dat ze zien dat ze geen bereik hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 02:10 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat past o.a. in een scenario waarin de meiden na twee mislukte pogingen tot de conclusie kwamen dat het op de plek waar ze zich bevonden niet mogelijk was contact te krijgen en daarom tot de rationele conclusie kwamen dat het geen zin had om het eindeloos te blijven proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |