quote:Op maandag 15 september 2014 00:47 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
hij zegt: 'is steep area'
Ze laten dus wel een extra afslag/zij-pad zien. En dan zeggen ze "er is maar 1 pad". Lekker dan!quote:Op maandag 15 september 2014 00:47 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
hij zegt: 'is steep area'
Dat is helemaal geen pad maar een soort van nauw gleufje naar beneden.quote:Op maandag 15 september 2014 00:50 schreef agter het volgende:
[..]
Ze laten dus wel een extra afslag zien.
Ik vind het toch echt een extra paadje.quote:Op maandag 15 september 2014 00:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen pad maar een soort van nauw gleufje naar beneden.
Dan heb je het verkeerd gezien.quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt een extra paadje.
Een heel interessante pagina over het 'toeristische' deel van het Pianista-pad.quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef agter het volgende:
[..]
Er zijn ook prachtig mooie gps-apps. Kosten 3 euro (heb zelf topo-gps). Kun je zo de route van "el pianista" in inlezen. En allerlei andere trails in die omgeving.
Hier die route:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7630459
Staan er meer in de buurt. Je kunt ze zo meenemen, gratis.
Kaart synchroniseert ie thuis (of waar je wifi/internet hebt), en gaan!
Hadden ze, bij mijn weten, ook niet.
De voorbereiding had beter gekund, inderdaad.
Idd. En het liefst in april.quote:Op maandag 15 september 2014 00:52 schreef mig72 het volgende:
Maar goed de enige manier natuurlijk om het eea over het pad en het terrein te weten te komen is zelf de plaats te bezoeken. Punt.
Twee paden? Nou ja, de heenweg en de terugweg.quote:Op maandag 15 september 2014 00:56 schreef jackie12 het volgende:
Postte dit een dag of 10 geleden al en is er ook al over gedicussieerd.
Ik vind het namelijk ook op een pad lijken. Zelfs meer dan het pad waar ze vandaan kwamen vanaf Boquete
Iemand op dit forum zei echter dat er maar 2 paden zijn die op de Mirador komen en is die discussie (terecht?) gestopt
Welk spookkasteel?quote:Op maandag 15 september 2014 00:56 schreef jackie12 het volgende:
Postte dit een dag of 10 geleden al en is er ook al over gedicussieerd.
Ik vind het namelijk ook op een pad lijken. Zelfs meer dan het pad waar ze vandaan kwamen vanaf Boquete
Iemand op dit forum zei echter dat er maar 2 paden zijn die op de Mirador komen en is die discussie (terecht?) gestopt
Als het namelijk wel een pad zou zijn dan vroeg ik me af of die dan zou leiden naar dat spookkasteel.
Que geografie, afstand en tijdstip eesrte noodoproep zou dat kunnnen kloppen (16.39 uur)
Hoe dan?quote:Op maandag 15 september 2014 00:59 schreef Geruisloos het volgende:
Jackie en Mig, zouden jullie het F./ontvoer scenario kunnen uittekenen in deze kaart? Al is het met paint, maakt niet uit.
Wellicht dat het meer mensen kan overtuigen. Met het welles nietes komen we niet zo ver.
Er is een padje, de rest zijn gleufjes.quote:Op maandag 15 september 2014 00:57 schreef agter het volgende:
[..]
Idd. En het liefst in april.
Maar we hebben nu wel duidelijk dat er verschillende afslagen zijn op el pianiste. We weten dat ze verder gelopen zijn toen ze bovenaan waren. Reden om aan te nemen dat er daar wel maar 1 pad was, of zouden er daar ook extra paadjes en afslagen zijn?
Dit komt niet overeen met het belschema. Bovendien zul je aan moeten geven waar en wanneer de lichamen + spullen geplaatst zijn. Dit alles is dan door iemand verplaatst namelijk. Geef de route + tijden maar aan dan.quote:Op maandag 15 september 2014 01:01 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hoe dan?
In mijn mogelijk scenario zeg ik dat het over en sluiten was na de 1e quebrada en zijn hun lichamen en spullen geplaatst.
Alles blijft zoals jij dat weergeeft in je kaartje.
Wat moet er dan uitgetekend worden. Het actueel pad dat ze genomen hebben kan niemand weten, we hebben hoogstens een idee. Daarnaast doet het niets af aan de toetsbaarheid dan wel inhoud van de theorie die zich voornamelijk met andere feiten bezighoudt.quote:Op maandag 15 september 2014 00:59 schreef Geruisloos het volgende:
Jackie en Mig, zouden jullie het F./ontvoer scenario kunnen uittekenen in deze kaart? Al is het met paint, maakt niet uit.
Wellicht dat het meer mensen kan overtuigen. Met het weles nietes komen we niet zo ver.
Lichamen en spullen zijn kilometers verplaatst. Dit gaat niet vanzelf. Laat maar zien hoe dat dan is gegaan en op welke data of tijden. We weten vrij zeker dat ze om 14:00 op de quebrada waren. Daarna zijn ze spoorloos. Go!quote:Op maandag 15 september 2014 01:06 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat moet er dan uitgetekend worden. Het actueel pad dat ze genomen hebben kan niemand weten, we hebben hoogstens een idee. Daarnaast doet het niets af aan de toetsbaarheid dan wel inhoud van de theorie die zich voornamelijk met andere feiten bezighoudt.
Wat komt niet overeen met het belschema?quote:Op maandag 15 september 2014 01:05 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Dit komt niet overeen met het belschema. Bovendien zul je aan moeten geven waar en wanneer de lichamen + spullen geplaatst zijn. Dit alles is dan door iemand verplaatst namelijk. Geef de route + tijden maar aan dan.
Ik zal een poging morgen wagen. Maar vergeet niet dat er enorme nauwkeurigheid of specifiekheid niet verwacht kan worden van de theorie aangezien niet alle bewijsstukken op tafel liggen. En misschien komen die bewijsstukken ook maar nooit en moeten we het maar met de rest doen.quote:Op maandag 15 september 2014 01:10 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Lichamen en spullen zijn kilometers verplaatst. Dit gaat niet vanzelf. Laat maar zien hoe dat dan is gegaan en op welke data of tijden. We weten vrij zeker dat ze om 14:00 op de quebrada waren. Daarna zijn ze spoorloos. Go!
Lichamen en spullen zijn verplaatst?quote:Op maandag 15 september 2014 01:10 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Lichamen en spullen zijn kilometers verplaatst. Dit gaat niet vanzelf. Laat maar zien hoe dat dan is gegaan en op welke data of tijden. We weten vrij zeker dat ze om 14:00 op de quebrada waren. Daarna zijn ze spoorloos. Go!
Laat maar een tijdlijn zien van het handelen van de dader. Van het telefoneren tot aan het maken van de foto's in de nacht van 7-8 april. Wellicht kun je ons hier mee overtuigen.quote:Op maandag 15 september 2014 01:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat komt niet overeen met het belschema?
Na de 1e quebrada waar ze op dat moment ook waren voelden ze dreiging en hebben 112 gebeld.
Al dan wel of niet op de vlucht.
De dader wist dit maar omdat de telefoon vergrendeld was kon hij er later niet in.
Omdat hij wist dat er wel gebeld was heeft hij in de dagen erna zelf ook die nummers gebeld om het op verdwalen te laten lijken.
het kan zelfs zo zijn als mijn "alternatief"scenario waarin 1 van de meiden per ongeluk iets is overkomen. Dat scenario heb je en is helemaal geen gek idee
De "lichamen" en spullen bevonden zich op 1 april om 14:00 bij de quebrada (A). Maanden later worden deze gevonden langs de rivier (B). Geef in je tijdlijn, of op de kaart, maar aan hoe deze van A naar B zijn gekomen.quote:Op maandag 15 september 2014 01:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Lichamen en spullen zijn verplaatst?
waarom dan?
Ik vind de rugzak met inhoud zo intact dat ik denk dat die geplaatst is.
Ook de lichaamsresten
Super. Ik sta open voor alle scenario's, dus ben erg benieuwd.quote:Op maandag 15 september 2014 01:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik zal een poging morgen wagen. Maar vergeet niet dat er enorme nauwkeurigheid of specifiekheid niet verwacht kan worden van de theorie aangezien niet alle bewijsstukken op tafel liggen. En misschien komen die bewijsstukken ook maar nooit en moeten we het maar met de rest doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |