Kun je dat iets meer uitleggen? Qua gamen?quote:Op zondag 14 september 2014 21:52 schreef Leonos het volgende:
Misschien eerst skills krijgen voordat je een kanaal start?
Heb ik uitgelegd in de video's, Ik heb ook gewoon school en had een groot werkstuk wat bepalend is voor mijn toekomstquote:
Nee, Dat is mijn roosterquote:Op zondag 14 september 2014 21:55 schreef Leonos het volgende:
Wtf is dit man? Je eerste schooldag? 1ste tot het 4e?
Who cares
Hahaquote:Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef Leonos het volgende:
En zoek nieuwe vrienden, die Joost is een gaylord.
Hij heeft een beetje een hogere stem ik weet 'tquote:
Maar waar zit ik nou naar te kijken?quote:Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een hogere stem ik weet 't. Bedankt voor de tip.
Een opstartende gamer die feedback zoektquote:Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar waar zit ik nou naar te kijken?
Hoezo opstartende gamer?quote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Een opstartende gamer die feedback zoekt
Op startent kanaal, sorry, Ik game al sinds ik het me kan herinneren. Mijn plan is om dagelijks video's te uploaden, van 1 tot 5 video's per dag en daarmee een publiek op te bouwen. En ik heb de tijd, ik vind het leuker als met een koptelefoon op gamenquote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo opstartende gamer?
Game gewoon, of niet.
Wat is je plan ?
Mijn stemquote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, mijn oren! Die stem![]()
Verder gewoon zo mee doorgaan en afkijken van andere met vergelijkbare kanalen wat hun "formule" is.
Je kunt beter echte tutorials gaan maken, dit is alleen beetje laten zien hoe jij een spelletje speelt. Niet heel boeiend imo.quote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Een opstartende gamer die feedback zoekt
Tutorials zat ik ook aan te denken aangezien daar veel vraag naar is op het internet, Suggestie's over wat? Wel Game/Tech related natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt beter echte tutorials gaan maken, dit is alleen beetje laten zien hoe jij een spelletje speelt. Niet heel boeiend imo.
Nee, over bruidsjurken... Je post iets over spellen, als ik suggesties voor andere onderwerpen had dan had ik dat uiteraard in mijn vorige post gezet.quote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Wel Game/Tech related natuurlijk.
Ja, jouw stem, die van Joost hoor ik tenminste niet zo goed omdat die nogal zachtjes was. Black Ops 2quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Mijn stem![]()
Welke video als ik vragen mag? Want call of duty kan ook Joost zijn.
Hmmm raarquote:Op zondag 14 september 2014 22:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, jouw stem, die van Joost hoor ik tenminste niet zo goed omdat die nogal zachtjes was. Black Ops 2
Niets met te hoog te maken, maar er zit iets in wat op een accent lijkt, maar dat is het niet. Een beetje alsof je eerder wat moeite hebt gehad met articuleren en dat er nu nog net niet uit is. Ik weet het niet precies, ik zal je nieuwe mic afwachten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:05 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Hmmm raarTe hoog? Want in OP staat ook dat ik nieuwe microfoon ga kopen
Samson Meteor USB
Wat is er mis met zijn stem? Prachtig laag. Niets mis mee. En Joost heeft ook een leuke stem.quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, mijn oren! Die stem![]()
Verder gewoon zo mee doorgaan en afkijken van andere met vergelijkbare kanalen wat hun "formule" is.
Haha, die ken ik ook nogquote:
Sorry, Dat ga ik niet zomaar doen hierquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef Leonos het volgende:
Post is een foto van jezelf?
Wellicht kan dat mijn beeld verder vormen en goede tips geven.
Bedankt voor de Feedbacquote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn stem? Prachtig laag. Niets mis mee. En Joost heeft ook een leuke stem.
Bedankt voor de aardige feedbackquote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn stem? Prachtig laag. Niets mis mee. En Joost heeft ook een leuke stem.
Jullie hebben perfecte stemmen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Bedankt voor de Feedbac
[..]
Bedankt voor de aardige feedbackWord op prijs gesteld!
Ik zal eraan denken, Joost record die serie dus zal het doorgeven, Ik dacht juist dat het fijner was als je niet op 1 toon praten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jullie hebben perfecte stemmen.
Het enige waar ik op zou letten is om het volume van jullie beide stemmen even hard te laten overkomen. Jij klinkt harder in mijn hoofdtelefoon als Joost bijvoorbeeld. Het is prettig als dat even luid is. En: als je praat (geldt ook voor Joost), hou dan één volume aan. Dus niet: hard-zacht, hard-zacht, maar op één sterkte praten zeg maar. Is aangenamer om naar te luisteren.
Gebruik je toevallig een Beats by Dre koptelefoon?quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh.... hij heet Sennheiser.quote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Gebruik je toevallig een Beats by Dre koptelefoon?
En niet met een EQ lopen kloten? Ik hoor als ik heel eerlijk moet zijn niet zoveel laag in het commentaar. Overigens vind ik het geen irritante stem zoals anderen hier beweren, is echter wel aan de hoge kant. Maar ja, misschien heeft TS de baard nog niet in de keel.quote:
Nee, nee, misverstandje denk ik. Ik had het over de geluidssterkte, het volume. Dat dat niet teveel moet verschillen. En TS heeft zeer zeker de baard in de keel, die heeft namelijk een uiterst mooie, zware mannenstem.quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
En niet met een EQ lopen kloten? Ik hoor als ik heel eerlijk moet zijn niet zoveel laag in het commentaar. Overigens vind ik het geen irritante stem zoals anderen hier beweren, is echter wel aan de hoge kant. Maar ja, misschien heeft TS de baard nog niet in de keel.
Mijn headset is vrij oud, ik heb een vrij zware stem, Daarom moet ik dus een nieuwe Headset kopen...quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
En niet met een EQ lopen kloten? Ik hoor als ik heel eerlijk moet zijn niet zoveel laag in het commentaar. Overigens vind ik het geen irritante stem zoals anderen hier beweren, is echter wel aan de hoge kant. Maar ja, misschien heeft TS de baard nog niet in de keel.
Dat volumeverschil zou opgelost moeten zijn als hij een andere mic heeft. Toch vind ik zijn stem niet heel zwaar, bij zware mannenstemmen denk ik aan John B Wellsquote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nee, misverstandje denk ik. Ik had het over de geluidssterkte, het volume. Dat dat niet teveel moet verschillen. En TS heeft zeer zeker de baard in de keel, die heeft namelijk een uiterst mooie, zware mannenstem.
Aan deze reactie te zien neem ik aan dat je er naar kijkt en dus weet dat bijvoorbeeld dusdavid zeeeer commercieel is met zijn logitech en acer, dat doe ik nu niet en nooit niet, ik vind dat soort mensen vreselijk. Doen alsof je het doet voor de blije gezichtjes terwijl hij een flink loon krijgt en een zeer mooie dure spullenquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Letstalk het volgende:
Maar wat maakt het dat mensen naar jou zouden gaan kijken tov de grote gaming channels?
Hier heb ik expres voor gekozen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Worsteman het volgende:
Misschien die spelfout in je kanaalnaam verwijderen?
Nee, ik kijk sowieso geen Nederlandse kanalen. Ik weet wel dat de youtuber met de meeste subscriptions ook een gamer is, daarom vroeg ik het mij af en vraag me nog steeds af of je genoeg onderscheidend vermogen hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Aan deze reactie te zien neem ik aan dat je er naar kijkt en dus weet dat bijvoorbeeld dusdavid zeeeer commercieel is met zijn logitech en acer, dat doe ik nu niet en nooit niet, ik vind dat soort mensen vreselijk. Doen alsof je het doet voor de blije gezichtjes terwijl hij een flink loon krijgt en een zeer mooie dure spullen
Verder doe ik het alleen, Daarmee bedoel ik dat ik in iedere serie zit. Joost doet met een serie mee en thats it. Grotere kanalen uploaden zelf om de 1 a 2 dagen
En toch is dit precies waar Pewdiepie zijn geld mee verdient. En die heeft het grootste kanaal van youtube (qua hits en subscribers)quote:Op zondag 14 september 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt beter echte tutorials gaan maken, dit is alleen beetje laten zien hoe jij een spelletje speelt. Niet heel boeiend imo.
Hoor je hem ooit zeggen, En de muis die ik gebruik de razer ... Perfect. must buy. Nee hij verdient het aan de reclames in het beginquote:Op maandag 15 september 2014 07:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En toch is dit precies waar Pewdiepie zijn geld mee verdient. En die heeft het grootste kanaal van youtube (qua hits en subscribers)
Ik zal proberen te stoppen met scheldenquote:Op maandag 15 september 2014 01:00 schreef Enchanter het volgende:
Ik zou een andere hobby gaan zoeken.
Ik heb het met veel pijn en moeite die video afgekeken.
En die Joost , man man man ,(sowieso mensen die Joost heten).
Het interesseert echt niemand wat je allemaal op school gedaan heb.
En de hele tijd , fucking dit , fucking dat![]()
![]()
![]()
Dankjewel, ik wist niet waar ik het moest plaatsen :/quote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef Mark het volgende:
Schopje naar GAM, voor commentaar van kenners
Klopt ja, ik ga gewoon door en ik zie wel wat er komt of niet komtquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Laser. het volgende:
Je geeft zelf al aan dat je het voor de fun doet, dus gewoon lekker doen waar je mee bezig bent. Wil je echt groeien op YouTube, dan zorgen dat je je van de andere YouTubers onderscheid. Er zijn echt duizenden gamers die allemaal hetzelfde klinken of een grotere YouTuber nadoen.
Dat is al eerder gezegd, dat was bewustquote:Op maandag 15 september 2014 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Je weet wel dat 'gamed' gewoon fout is hè?
Joost dist je wel hard op dit punt lolquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Hier heb ik expres voor gekozen.
WesleyGametDagelijks ziet er niet uit vind ik.
dat is dan een bewuste domme keus geweest want nu lijkt het gewoon alsof je een debiel bent. Just my two centsquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Dat is al eerder gezegd, dat was bewust
Ts luister goed naar Dudeweiser, hij heeft namelijk een enorme fanbase.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is dan een bewuste domme keus geweest want nu lijkt het gewoon alsof je een debiel bent. Just my two cents
Haha bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ts luister goed naar Dudeweiser, hij heeft namelijk een enorme fanbase.
ik heb maar liefst 6 subscribers dus ik kom best in de buurt van TS jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:20 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Ts luister goed naar Dudeweiser, hij heeft namelijk een enorme fanbase.
Aha. Keep growing.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb maar liefst 6 subscribers dus ik kom best in de buurt van TS ja [ afbeelding ]
Het gaat erg goed met mij, Met jou?quote:
Insgelijks, ik was benieuwd hoe het met je kanaal gingquote:Op woensdag 17 september 2014 16:11 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Het gaat erg goed met mij, Met jou?
Ik heb er nog steeds erg veel lol van, Ben vrij excited over mijn nieuwe serie ArchAgequote:Op woensdag 17 september 2014 16:12 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Insgelijks, ik was benieuwd hoe het met je kanaal ging
Mooi man ik ga je even volgen. Hou vol en lekker jezelf zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:13 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds erg veel lol van, Ben vrij excited over mijn nieuwe serie ArchAgeWas ook vrij blij met de 183 views op Black ops II
Zal ik zeker doen !quote:Op woensdag 17 september 2014 16:14 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Mooi man ik ga je even volgen. Hou vol en lekker jezelf zijn.
Dat is accentquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Het is geen SPAUWN , het is spawn.
Bedankt ja, Dat is niet voor de stoer, En deze kinderachtige reactie stel ik niet op prijs.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:22 schreef over_hedge het volgende:
Dat scheldenWat zijn jullie stoer
Als het niet om stoer te doen is. Waarom doe je het dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Bedankt ja, Dat is niet voor de stoer, En deze kinderachtige reactie stel ik niet op prijs.
Dat doe ik gewoon, dat hoort bij mij. Dat zeg ik altijd, Fack/Fuck is een soort van stopwoord, Is niet om stoer te doen. Helemaal niet zelfs.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het niet om stoer te doen is. Waarom doe je het dan?
Dat is niet accent, het is een Engels woord. Maar kijk even naar mijn andere opbouwende kritiek:quote:Op woensdag 17 september 2014 16:23 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Dat is accentMaar bedankt voor het opmerken!
Vooral het laatste, wat is je doel met dit filmpje? Als ik gungame wil zien start ik wel een custom game met bots, dat is interessanter. Doe wat informatiefs - goede spots, uitrusting gameplay - doe een road to masterdivision in league play of iets dergelijks - dit soort filmpjes zijn "nutteloos" voor andere, en geen reden om te subscriben/liken whatever.quote:Bo2, is wel een geniaal spel. Alleen is je gameplay echt ruk.
Dat schelden stelt niets voor.
Je gameplay stelt niets voor.
Je hebt geen doel met het filmpje, geen opbouw geen verhaal geen informatie.
Ik zal eraan denken, Doe ik ook nu met ArcheAge, Ik geef mijn intake's op het spel, wat ik zou doen en daarmee probeer ik het spel uit te spelen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat is niet accent, het is een Engels woord. Maar kijk even naar mijn andere opbouwende kritiek:
[..]
Vooral het laatste, wat is je doel met dit filmpje? Als ik gungame wil zien start ik wel een custom game met bots, dat is interessanter. Doe wat informatiefs - goede spots, uitrusting gameplay - doe een road to masterdivision in league play of iets dergelijks - dit soort filmpjes zijn "nutteloos" voor andere, en geen reden om te subscriben/liken whatever.
Dat is een goed doel, misschien eerst focussen op 1 ding, dat ArcheAge en dan eens kijken om random "fun" videos er bij te gooienquote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken, Doe ik ook nu met ArcheAge, Ik geef mijn intake's op het spel, wat ik zou doen en daarmee probeer ik het spel uit te spelen.
Ik zal me is focussen op Archeage, Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat is een goed doel, misschien eerst focussen op 1 ding, dat ArcheAge en dan eens kijken om random "fun" videos er bij te gooien
Ik doe het ook voor de lol. Ik wil niks serieusquote:Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat het iets wordt. Niemand is geïnteresseerd in 10 minuten van je gamesessie te bekijken zonder dat je er ook maar iets aan edit ofzo.
Waarom wil je dan feedback?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:51 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Ik doe het ook voor de lol. Ik wil niks serieus
Zodat ik mezelf kan verbeteren en mijn publiek kan uitbreiden. Ik wil niks serieus qua adsense met youtube en al, lijkt me toch wel fijn om verbetering van tijd tot tijd te zien in mijn Youtube abonnee's, views en video qualiteit!quote:
Oke.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:00 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Zodat ik mezelf kan verbeteren en mijn publiek kan uitbreiden. Ik wil niks serieus qua adsense met youtube en al, lijkt me toch wel fijn om verbetering van tijd tot tijd te zien in mijn Youtube abonnee's, views en video qualiteit!
Probeer ik ook, met Sims 4 was ik op launch day erbij, Archeage... Ik ga denk ik wat tutorials maken op mijn gebied van techniek, Enige andere tips? over iets unieks?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke.
Je moet iets unieks vinden want dit zijn echt van die filmpjes waarvan er al honderden op internet staan.
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Probeer ik ook, met Sims 4 was ik op launch day erbij, Archeage... Ik ga denk ik wat tutorials maken op mijn gebied van techniek, Enige andere tips? over iets unieks?
Maar zijn tutorials wel een slim idee?quote:
Omdat ik het leuk vind natuurlijk, Feedback wil ik gewoon zodat ik mezelf kan verbeteren.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waarom maak je de videos. Om feedback te krijgen of omdat je het leuk vind om videos te maken?
Want als het het eerste is moet je je wel realiseren dat het niet zoveel zal worden waarschijnlijk.
Wesley Gamed Dagelijks moet je aan elkaar schrijven, dan wordt het een naam ipv een zin. of maak er Wesley<Gamed>Dagelijks van ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 21:11 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind natuurlijk, Feedback wil ik gewoon zodat ik mezelf kan verbeteren.
Bedankt voor de tip, ik zal het even veranderen!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:22 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Wesley Gamed Dagelijks moet je aan elkaar schrijven, dan wordt het een naam ipv een zin. of maak er Wesley<Gamed>Dagelijks van ofzo
Ieder zijn eigen ding hequote:Op woensdag 17 september 2014 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk niet dat het iets wordt. Niemand is geïnteresseerd in 10 minuten van je gamesessie te bekijken zonder dat je er ook maar iets aan edit ofzo.
Deze reactie had ik veel eerder verwacht... Bedankt voor je goede advies en feedback, goed ondersteund.quote:
Maar als je het leuk vind om te doen gewoon doen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:21 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Deze reactie had ik veel eerder verwacht... Bedankt voor je goede advies en feedback, goed ondersteund.
Ik vind het leuk om te doen, Daarom heb ik geen schema en 1 video per dag, maar gewoon iedere dag zoveel als ik wilquote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar als je het leuk vind om te doen gewoon doen natuurlijk.
Je spreek het toch uit als Artsjer?quote:
quote:
Haha, bedankt voor jullie medeleven jongens!quote:
Bedankt, Vind ik fijn om te horen!quote:
Inbellen? Wat betekent dit... Alvast bedanktquote:
Even opgezocht wat heb betekende, Dankjewel voor de tip, Heeft gewerkt! Hij bleef ergens hangen en na het inbellen ging hij verderquote:
Mij maakt het niks uit als je er zo over denkt maat. En als je denkt dat the ''Goede'' mensen views krijgen bedoel je hierbij de grote kanalen die commercieel zijn. Als je dit denkt geef dan goed commentaar, Een beetje kritiserend in plaats van gewoon afkraken, En beargumenteer. Wat is slecht? Wat is kut?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:39 schreef shifto het volgende:
Hoi Wesley, je hebt echt een kut kanaal. Beter stop je. Kijk gewoon naar Markiplier, er is geen markt voor mensen als jij, alleen de hele leuke goede mensen krijgen views.
suc6 gr gr
Sorry, Forza Motorsport is xBox exclusivequote:
Niks van aantrekken en gewoon doorgaan manquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit als je er zo over denkt maat. En als je denkt dat the ''Goede'' mensen views krijgen bedoel je hierbij de grote kanalen die commercieel zijn. Als je dit denkt geef dan goed commentaar, Een beetje kritiserend in plaats van gewoon afkraken, En beargumenteer. Wat is slecht? Wat is kut?
Gr Gr
Dankjewel, Ga ik ook zeker doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niks van aantrekken en gewoon doorgaan man
Je youtube kanaal, je stem die klinkt als een 12 jarig meisje, de kut kwaliteit van je microfoon. De belaberde banner die in paint gemaakt is. moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
En beargumenteer. Wat is slecht? Wat is kut?
Gr Gr
Jij vind als enige dat ik als een ''12 jarig meisje'' klink. Als je kan lezen staat er dat ik zaterdag en studio microfoon krijg, De banner en intro word nog gemaakt staat er ook. Ga maar door.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Je youtube kanaal, je stem die klinkt als een 12 jarig meisje, de kut kwaliteit van je microfoon. De belaberde banner die in paint gemaakt is. moet ik doorgaan?
Ik weet het niet, Maar zoon hoge stem heb ik niet, ik heb een vrij lage stem, je zult het horen als ik een nieuwe microfoon heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:50 schreef shifto het volgende:
Ik denk dat mensen gewoon te beleefd tegen je zijn.
Ik eentje met iets van 64 ofzo, fucking sick manquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoi, ik heb een YouTube channel met meer dan 13k subs. u jelly?
En dit is dus Wesleyquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef Leonos het volgende:
Post is een foto van jezelf?
Wellicht kan dat mijn beeld verder vormen en goede tips geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
En dit is dus WesleyDat is marek, helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vriend van mij, Ik ben iets groter. Je ziet mij in de weerspiegeling van het raam
Leef je leven, neem alle kansen! Je komt er toch niet levend uit :)
Jaloers niet nee, heb je waarschijnlijk zelf verdient! Alleen jij doet ook Engels he, daar is meer publiek voor. Toch nice gedaan!quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoi, ik heb een YouTube channel met meer dan 13k subs. u jelly?
Constructieve mening...? Waarom?quote:
De manier waarop jij iedereen die hier ietwat van commentaar heeft opzij schuift alsof ze trollen. Je vraagt om feedback, maar bedoelde dus eigenlijk dat je alleen maar complimentjes wilt?quote:Op zondag 28 september 2014 10:23 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Constructieve mening...? Waarom?
Nee, maar ''Verschrikkelijk'' Is geen feedback, Feedback is goed ondersteund. Daar vraag ik om. Verbeter punten.quote:Op zondag 28 september 2014 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop jij iedereen die hier ietwat van commentaar heeft opzij schuift alsof ze trollen. Je vraagt om feedback, maar bedoelde dus eigenlijk dat je alleen maar complimentjes wilt?
Feedback is erop gericht om iets mee te geven aan iemand, vaak op een opbouwende manier. Wil jij zeggen dat daar hier sprake van is?quote:Op zondag 28 september 2014 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De manier waarop jij iedereen die hier ietwat van commentaar heeft opzij schuift alsof ze trollen. Je vraagt om feedback, maar bedoelde dus eigenlijk dat je alleen maar complimentjes wilt?
In zijn eerste reactie ''Verschrikkelijk'' Niet nee.quote:Op zondag 28 september 2014 10:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Feedback is erop gericht om iets mee te geven aan iemand, vaak op een opbouwende manier. Wil jij zeggen dat daar hier sprake van is?
Moet je even zeggen welke filmpjes, want oudere is monotoon door de goedkope headset, de nieuwste zijn anders, daar heb ik een microfoon.quote:Op zondag 28 september 2014 13:53 schreef Enchanter het volgende:
Heb net weer 2 video's van je bekeken.
Met wat prednison op , ging het net.
Je stem is zo monotoon , om moe van te worden.
Je filmpjes zijn niet leuk , commentaar is bedroevend.
Ik ben bang dat het hem niet gaat worden.
Ik heb je video's nog niet eens bekeken. die "verschrikkelijk" was gericht op de manier hoe jij met kritiek omgaat in dit topicquote:Op zondag 28 september 2014 10:33 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Nee, maar ''Verschrikkelijk'' Is geen feedback, Feedback is goed ondersteund. Daar vraag ik om. Verbeter punten.
Nee het ging om de laatste 2 filmpjes.quote:Op zondag 28 september 2014 21:02 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Moet je even zeggen welke filmpjes, want oudere is monotoon door de goedkope headset, de nieuwste zijn anders, daar heb ik een microfoon.
Denk je? Ik zal het is een keer proberen.quote:Op maandag 29 september 2014 07:34 schreef Burrito het volgende:
je kan beter streamen op Twitch ipv youtube videos vind ik
Kan je een beetje Engels?quote:Op maandag 29 september 2014 08:11 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Denk je? Ik zal het is een keer proberen.
PMquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:57 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Ik kan vloeiend engels
Zal ik binnenkort even veranderen, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:11 schreef rumiii het volgende:
Je titels professioneler
In plaats van blacks ops 2 #25 lol trickshot noob'
black ops 2 #25 (ft Joost eventueel)
Serie + aflevering
Zou ik doen
Haha, heb i kgedaan ja, viel me ook opquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef Goejedag het volgende:
Je achtergrond muziek staat veels te hard, probeer deze wat zachter te zetten. Het is om de stiltes op te vullen, niet bedoeld als muZiek video
Ik heb je kitPvp #2 video bekeken en hier zijn dingen die in mijn ogen(oren) best irritant zijn.quote:
Erg bedankt voor deze tips, Ik zal binnenkort is aan wat IndieGames beginnen, speel ik zelf erg veel maar ik dacht dat ik een van de weinige was die dit leuk vonden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:23 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ik heb je kitPvp #2 video bekeken en hier zijn dingen die in mijn ogen(oren) best irritant zijn.
* Je begint met een splashpotion kopen en zegt "doe ik gewoon voor de yolo", dan valt er een stilte en dan herhaal je eigenlijk wat je voor de stilte zei door: "ik heb daar gewoon zin in" te zeggen. - Probeer die pauzes te vermijden, als je het aan elkaar had gezegd voelt het voor mij een stuk minder storend. Beter is het om het helemaal niet te herhalen (en bij voorkeur het woord yolo helemaal niet te gebruiken imo). Dit kan je misschien verbeteren door vooraf zeker te weten waar je over wilt praten. Je kan miss opnoemen dat je eerder veel profijt hebt gehad aan de potion of iets anders inhoudelijks, als je niets inhoudelijks weet praat dan over de game in het algemeen. Ga overigens niet over school, je hond, het voetbal oid. praten. Kijkers komen voor de game(play) niet voor jouw persoonlijke leven (zeker als je nog geen fanbase hebt).
* Je stem klinkt goed, duidelijk en helder maar je accent is verschrikkelijk irritant (no offense). Ik als Brabo kan me daar aan ergeren. Probeer duidelijk ABN te praten. Na 37 seconden ofzo zei je dat je ging enchanten en bij het woord "enchanten" wilde ik het filmpje eigenlijk direct afzetten. Probeer daar echt op te letten, uitspraak is héél erg belangrijk. Rare is trouwens dat het paar seconden later wel wat beter klinkt.
* Je gebruikt best vaak fking en kut. Persoonlijk zit ik er niet mee, want een hoop YT'ers die ik volg doen het, maar ik snap dat mensen er wel mee zitten, misschien ook even op letten.
* Je hoort ruis op de achtergrond, vrij irritant. Verder het hergebruik van woorden verminderen. Op een gegeven moment gebruik je het woord ownen zeven keer ofzo binnen 20 seconden.
* Je bent redelijk grappig. Bijv. bij 2;54 dat je een stukje begint te neuriën en dan opeens zegt van ja oké (dat je zelf al denkt van, waar ben ik mee bezig) die natuurlijke humor kan ik wel waarderen. Probeer dat natuurlijk te houden en niet te forceren.
* Zet je multiplayer chat een stuk minder zichtbaar in Minecraft. Dat doe je in multiplayer settings. Opacity is voor de zichtbaarheid van de chat en scale voor de grootte. Met de chat op de grootte die je nu hebt wordt bijna een kwart van het scherm bedekt normaal en de helft als de chat gaat spammen.
Heb 7min gekeken toen was ik verveeld omdat het allemaal hetzelfde is.
Je hebt totaal geen dynamiek met de kijker (dat is heel moeilijk overigens, dat moet je leren of natuurlijk kunnen).
Daarnaast moet je iemand zoeken met wie je kan spelen, bij voorkeur iemand die je niet persoonlijk kent. Als je persoonlijke mensen gaat gebruiken ga je vaker wat "stoerder" taalgebruik gebruiken en dat komt je video's niet ten goede.
Verder een manier zoeken om jouw video's uniek te maken. Persoonlijk vind ik jouw video's even ruk als al het andere Nederlandse gameshit op Youtube. Ik zie totaal geen verschil tussen jou en DitisMilan/DusDavid oid. en nee dat is geen compliment, want persoonlijk vind ik die gasten al pure aids. Jou geef ik dan maar het voordeel van de twijfel.
Zoek een eigen stijl en gebruik die.
Daarnaast alle tripple A-games spelen gaat je geen populariteit opleveren.
Probeer eens wat indiegames oid. als je publiek wilt, over een maand komt Binding of Isaac: Rebirth uit, misschien dat iets voor je?
Maargoed aangezien je het voor plezier doet is het geen ramp als je geen publiek hebt en kan je wel doorgaan met herkauwde games als minecraft, call of duty en happy wheels. (Misschien moet je anders even toegeven dat het je tof lijkt om een groot kanaal te hebben en dat, dat de achterliggende gedachte is, dat is namelijk echt niet vreemd ofzo). Door die indiegames duurt het miss. langer gevonden te worden, maar omdat de community kleiner is, is de kans wel groter dat je sneller groeit.
Om met een positieve note te eindigen, je spullen (microfoon en camera) zijn wel goed en je naam zal ook wel werken aangezien namen als DitIsMilan en DusDavidGames op de één of andere manier ook populair is. Itt. iedereen hier vind ik 'gamed' wel mooier dan 'gamet' dus dat is imo geen ramp. Je hebt een leuke banner, maar je avatar zou ik veranderen, zeker aangezien je geen FC3 speelt.
Verder: Afspeellijsten.
Succes!
Nee joh.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Erg bedankt voor deze tips, Ik zal binnenkort is aan wat IndieGames beginnen, speel ik zelf erg veel maar ik dacht dat ik een van de weinige was die dit leuk vonden.
Ik zal de game is proberen, wat episode's over maken en dan Vlambeer een mailtje sturen, bedankt voor de tip, Andere games?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef yamiown het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik kijk juist liever naar indiegame channels zoals Northernlion en Rockleesmile die meer betrokken zijn bij hun community imo.
Kan zoals ik al zei wel een tijdje duren voor je ontdekt worden, zeker in Nederland, waar Indiegaming nog heel erg populair is.
Je kan probeer Vlambeer games (Nuclear Throne bijv.) te doen en vragen of zij je wat aandacht geven.
Misschien een idee om een beetje een goede webcam aan te schaffen ipv de goedkoopste?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:44 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
Even een webcam zien te regelen, iemand een aanbeveling? Goedkope
Voor 15 á 20 euro heb je toch wel een HD Webcam?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:03 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Misschien een idee om een beetje een goede webcam aan te schaffen ipv de goedkoopste?
Ik moet even een goed punt vinden om beginnen te streamen, en welk spel. Ik kan bijvoorbeeld wel een veelgespeeld spel gaan spelen zoals Fifa of LoL. Maar daar zijn al 200 man van. Dus ik moet een minder gespeeld spel zien te vinden dat ik ook leuk vind.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:32 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik weet dat veel gasten die FIFA speelden in het begin eerst op Twitch gingen streamen en bijvoorbeeld giveaways deden om een soort community op te bouwen, en daarnaast ook YouTube filmpjes maakten. Dat streamen helpt zeker.
Alleen met streamen hoor, Daarom speel ik nu op mijn kanaal Mario 64, Ik realiseerde me dat ik teveel naar leuke spellen opzoek was, Ik vind het gewoon tof om old school games te spelen, dat doe ik nuquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:16 schreef over_hedge het volgende:
Je bent veel te veel opzoek naar spellen waar je misschien wel kijkers door krijgt. In plaats van gewoon spelen wat je leuk vind..
Ewa swa serieus loop die jongetje niet af te kraken mangquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:50 schreef Michhas het volgende:
Ewa? Serieus? Ik wist niet dat er mensen zijn die dat nog zeggen.
Wanna be mocroquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:40 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
Ewa,
Komende dagen om 12 uur een nieuwe videoBen net achter geplande opname's gekomen :/
Grappig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wanna be mocro![]()
![]()
![]()
Jij loopt buiten zeker met een nep gucci tasjes en riem rond?
Je zou je filmpjes met Ewaaa zemelss kunnen beginnen, krijg je denk ik meer views van
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:28 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Grappig.
Het is Hawaïaans. Ik ben geen wannabe mocro, Ik loop niet buiten met een ''Gucci tasje'' of riem rond.
Dus als je grappig probeert te zijn, doe dat ergens anders.
Aardig blijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wanna be mocro![]()
![]()
![]()
Jij loopt buiten zeker met een nep gucci tasjes en riem rond?
Je zou je filmpjes met Ewaaa zemelss kunnen beginnen, krijg je denk ik meer views van
Soms goed soms slecht, Mijn factions serie gaat best goed. Daar blijf ik dus nu ook mee doorgaanquote:
Spel is vet ja! Ik ga nu kijken... Ik kon eerst goed quickscopen op de PS3.. Moet 't nu ff onder de knie krijgen! maar ik zal is ff kijken naar die site's/kanalen voor wat tips! Bedankt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
Whoop whoop, ik ga hem nu spelen (zojuist binnengekregen)
Jippiequote:Op dinsdag 4 november 2014 17:51 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
Nieuwe CoD video en net 2 geüpload
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |