Jammer voor haar ja. Al heeft ze met mij wel wat in kunnen halen que andere dingen dan saai missionaris in bedquote:Op zondag 14 september 2014 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer joh
[..]
En dat willen we niet
Klinkt wel als iets dat bij mij falikant mis zou gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een erotische vorm, wellicht.
[..]
En anders bij kaarslicht kaarsvet druppelen. Uiteraard van een kleine hoogte, het moet wel een beetje pijn doen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wel. Beste seks is in het donker, missionaris.
Gaat er wel eens iets mis bij jou?quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets dat bij mij falikant mis zou gaan.
Inderdaad. Anders ziet ze mijn vet pens.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wel. Beste seks is in het donker, missionaris.
Butt stuffquote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer voor haar ja. Al heeft ze met mij wel wat in kunnen halen que andere dingen dan saai missionaris in bed
Whut?quote:
Ik heb het idee dat Watertornado voor de seks de hele kamer a la Dexter Morgan prepareert. Daar kan niets mis mee gaan. Of het is natuurlijk dat hij zijn pyjamabroek-zonder-rits aan heeft gedaan, dan gaat het hele feest natuurlijk niet door.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat er wel eens iets mis bij jou?
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?quote:
Tuurlijk, zo vaak.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat er wel eens iets mis bij jou?
Kan ik me moeilijk voorstellen.
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordelquote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?
Breekijzer bestendig?quote:
Of dat.quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?
Ja hoor, yats is anaal nog maagd hebben we zojuist vernomen.quote:
Geen idee. Ik ben niet echt fan van dat soort zaken bij mijn edele delenquote:
Je valt in herhaling, dat zei je net ook al.quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordel.
Daar hebben ze slijptollen voor uitgevondenquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordel.
Zo diep wil ik het ook niet aanboren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hoor, yats is anaal nog maagd hebben we zojuist vernomen.
Eens proberen danquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet echt fan van dat soort zaken bij mijn edele delen.
Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier zo isquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Preuts hoorquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitgang en geen ingang.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier zo is
Ahhaaauwquote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze slijptollen voor uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |