abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 20:09:17 #51
368283 ato
pi_147612839
Ik was ook eerst voor David, maar deze meiden zijn kanjers.
Dan maar 3 voices, nummer Magic is prachtig..
Life can be a bitch, so like it..
pi_147614492
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:09 schreef ato het volgende:
Ik was ook eerst voor David, maar deze meiden zijn kanjers.
Dan maar 3 voices, nummer Magic is prachtig..
Het is voor mij min of meer gelijkwaardig voor Emmaly en hen, alleen Guus mag van mij niet winnen aangezien hij nooit in de finale had moeten staan ten koste van David, . Ik moet wel zeggen dat ik de clip en het liedje van hen beter vind dan die van Emmaly. Ze hebben bij Emmaly voor de clip wat aan stemvervorming gedaan om het een bepaalde sound te geven, daar hou ik niet van. Ook vind ik het liedje van hen leuker. Goed werk van Marco's team en hun vader.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147669262
Die 3 meiden zijn echt waanzinnig goed. Waarschijnlijk van het hoogste niveau dat ik ooit in Nederland heb gehoord in een talentenshow. Het plaatsen van de noten, de emotie, de meerstemmigheid is allemaal spot-on.
pi_147686941
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef Misslinda24 het volgende:
Die 3 meiden zijn echt waanzinnig goed. Waarschijnlijk van het hoogste niveau dat ik ooit in Nederland heb gehoord in een talentenshow. Het plaatsen van de noten, de emotie, de meerstemmigheid is allemaal spot-on.
Zeker als je naar het bredere plaatje kijkt, de combi van zang, samenspel, acteren (dat doen ze best veel) en zo. Als meisjesgroep maken ze natuurlijk gehakt van groepjes zoals The Dolly Dots. Qua zang doen ze het beter dan dat groepjes zoals de Spice Girls het deden maar daar ben je niet vet mee als je niet zelf met goede liedjes komt (al dan niet geschreven door een ander). Grappig om Marco te zien zwijmelen tijdens die optredens, hij lijkt wel verliefd. O+
#NoDAPL
pi_147762007
Terechte winnaar. ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zaterdag 20 december 2014 @ 08:58:07 #56
368283 ato
pi_147767324
Erg leuk dat zij gewonnen hebben..
  † In Memoriam † zaterdag 20 december 2014 @ 08:58:47 #57
368283 ato
pi_147767331
Beter winnaars dan hun voorgangers ( behalve Ben).
pi_147783741
Lekker wijf dei linker
pi_147791522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:58 schreef ato het volgende:
Beter winnaars dan hun voorgangers ( behalve Ben).
Ben deed het goed maar ik heb de indruk dat mensen het buiten proportie hebben geblazen. Hij had het eerste jaar ook wel wat minder concurrentie dan in dit seizoen en twee jaar geleden. Los van wie beter is, O'g3ne heeft duidelijk meer potentie aangezien O'g3ne iets doet wat redelijk uniek, Ben is degelijk maar qua muziek meer dertien in een dozijn.
#NoDAPL
pi_147791772
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ali zei precies wat ik dacht; solo waren ze niet door geweest na een auditie. Samen zingen ze wel mooi.
Ik heb het nog eens teruggekeken, Ali heeft dat niet gezegd.
#NoDAPL
  † In Memoriam † zondag 21 december 2014 @ 11:05:15 #61
368283 ato
pi_147795364
Ik vond Ben onderscheidend, meer opvallen en een mooi uniek stemgeluid hebben.

Jammer dat je weinig van hem hoort, ik denk dat de meiden een blijvertje kunnen zijn.

Zij staan nu met 3 plaatjes in de I tunes 30) en met Magic op 1).
Boven Trijntje :-)
pi_147821666
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:05 schreef ato het volgende:
Ik vond Ben onderscheidend, meer opvallen en een mooi uniek stemgeluid hebben.
Ik bekeek het internationaal, niet nationaal. Begrijp me niet verkeerd, Ben deed het prima en hij zou met het juiste repertoire best hoge ogen kunnen gooien maar het is niet als je Ben hoort dat je direct denkt: "hé, dat is Ben". Daar zit het verschil. Het gaat er niet alleen om hoe goed je bent, het gaat er minstens zo veel om hoe onderscheidend je bent.
#NoDAPL
pi_147822312
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het gezang. Zaten flink wat filters overheen. Hoorde er meerdere mensen over klagen.

Sommige ex-deelnemers riepen dat ze het onnodig en oneerlijk vonden.
Wie beweerden dat er een filter op zat? Is dat speculatie van voormalige deelnemers die op Facebook en zo hun vermoeden uitten of is het 100% zeker?
My 2 cents: ik heb de indruk dat er tijdens de blinde audities en gevechten filters zijn gebruikt (ik meen dat een paar keer te hebben gehoord) maar bij meerdere kandidaten, niet alleen bij O'g3ne. Je zal er niet beter door zingen (vals blijft vals en zuiver blijft zuiver) maar het stemgeluid (timbre) kan eventueel wat mooier klinken. Ik ben het er mee eens dat ze dat bij een talentenjacht niet moeten doen want dan zou je de een kunnen bevoordelen ten opzichte van de ander door bewust of onbewust betere filters te gebruiken. Ik hoop dat ze niet bij O'g3ne meer werk hiervan hebben gemaakt tijdens de blinde auditie dan bij andere groepen want dat zou respectloos zijn t.o.v. O'g3ne en de coaches.
#NoDAPL
pi_148692839
Voorlopig nog geen album van O'G3NE... http://www.nu.nl/muziek/3(...)album-van-og3ne.html

#huilen
pi_149818928
quote:
O'G3NE wil wel naar Eurovisie Songfestival
De winst van The Voice of Holland is nog niet binnen of de zingende zusjes Lisa, Shelley en Amy broeden alweer op nieuwe plannen.

Ze gloeiden nog na toen ze vanavond aan de desk stonden in RTL Boulevard, de drie zingende zusjes van O'G3NE. "Het is toch erkenning, als je hoort dat je hebt gewonnen", zegt Shelley. De zusjes zagen voor het eerst zelf de beelden terug van vrijdagavond, en het moment waarop hun ouders de meiden weer in hun armen konden sluiten. "We konden eindelijk even knuffelen, we hadden elkaar een tijdje niet gezien omdat we in een hotel zaten."

Voor moeder Isolde, bij wie onlangs een gevaarlijke bottumor werd verwijderd, komt de winst als een geschenk uit de hemel. "Het is super mooi om ze voor zoveel mensen te horen zingen."

Ook Nick en Simon zijn fan. Het Volendamse duo kent het trio nog uit hun Junior Songfestivaltijd en ziet de dames wel op een buitenlands podium staan. "Het is van internationale klasse." Niet alleen Nick en Simon zien dat, ook coach Marco sprak zich daar al eerder over uit. De zusjes hebben in elk geval al één fan in Amerika, en niet de minste: Perez Hilton, een invloedrijke entertainmentblogger.

Vriendje
Zelf ziet O'G3NE een internationale carrière wel zitten. Hebben de drie dan wel tijd voor een liefdesleven? De meiden hebben vriendjes, maar die zullen toch echt even ene stapje terug moeten doen. De liefde van Amy is zelfs nog heel pril, met een medekandidaat: Pim Kouwenhoven. De twee hebben elkaar bij The Voice helemaal gevonden. Pim is trots op zijn meisje. "Ik zou haar eigenlijk wel plat willen zoenen."

Songfestival
En omdat het woord Songfestival toch gevallen is… De meiden zijn ervaringsdeskundigen op dat vlak met hun Junior Songfestivalverleden. Maar met z'n drieën op het grotemensenpodium staan van het Europese liedjesfestijn, daar hebben de meiden wel oren naar. "Ja, staat zeker op onze bucketlist." Plannen genoeg dus.
Ik zeg doen!
pi_149831264
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:20 schreef iBenny het volgende:
Voorlopig nog geen album van O'G3NE... http://www.nu.nl/muziek/3(...)album-van-og3ne.html

#huilen
Wanneer leren Nederlandse artiesten en de managers uit dat wereldje eens dat ze het ijzer moeten smeden wanneer het heet is? Shame @ 8Ball.
Je mag rustig een jaar doen over het eerste album maar je kan na 2-3 maanden toch wel weer een nieuw liedje en een nieuwe clip uitbrengen? :?
#NoDAPL
pi_149843141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wanneer leren Nederlandse artiesten en de managers uit dat wereldje eens dat ze het ijzer moeten smeden wanneer het heet is? Shame @ 8Ball.
Je mag rustig een jaar doen over het eerste album maar je kan na 2-3 maanden toch wel weer een nieuw liedje en een nieuwe clip uitbrengen? :?
Er komt een nieuwe single aan
pi_149846860
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef iBenny het volgende:

[..]

Er komt een nieuwe single aan
Dat vind ik rijkelijk laat. Ze zouden beter een paar weken na het beëindigen van het programma met een single komen. Borsato en dat platenmaatschappijtje moeten toch wel wat liedjes klaar hebben liggen? Anders moeten ze dringend beter gaan scouten naar componeertalent.
#NoDAPL
pi_149847053
Hun single doet het nog goed en aan aandacht van de media is ook nog geen gebrek. Vuurtje is dus nog niet uit.

Denk dus niet dat het nou zo laat komt. Ze kunnen het hebben. En er zijn winnaars geweest waar het langer duurde.
pi_150500630

Preview van de nieuwe single, Cold!
pi_150767903
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
pi_154219989
Ze hebben een nieuwe single, Wings To Fly... Iemand heeft alleen iets te veel met de autotune zitten spelen
pi_154224684
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 12:56 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben een nieuwe single, Wings To Fly... Iemand heeft alleen iets te veel met de autotune zitten spelen
Voor mij een reden om niet te luisteren! Met autotune verpest je alles.
#NoDAPL
pi_154225743
De videoclip is zojuist geupload. Je kan het nu dus zelf horen...
pi_154225974
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 16:54 schreef iBenny het volgende:
De videoclip is zojuist geupload. Je kan het nu dus zelf horen...
Nee dank je, met die autotune is mijn interesse verdwenen. Dat hebben deze meisjes niet nodig als ze het zorgvuldig voorbereiden.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')