Waar dient saffraan dan voor?quote:Op zondag 14 september 2014 16:41 schreef mergbot het volgende:
Dat komt omdat er saffraan in de postkaart zit
Saffraan maakt alles beterquote:
Precies. Gouden business die postmarkt. Vooral consumentenpost, daar zit echt het grote geldquote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
Valt me op dat een kaart sturen tegenwoordig een dure daad is.
In het verleden kon je nog voor een gulden of minder een kaart kopen.. en plakte je daar een postzegeltje op van 50 gulden cent.
tegenwoordig 64 eurocent en een beetje leuke kaart kost tegenwoordig ook al meer dan 2 euro
een brief sturen (met beetje gewicht) naar Belgie kost nu ook al bijna 6 euro waarbij geen onderscheid meer wordt gehouden tussen EUROPA en de rest van de wereld.
Als je postNL kapot wil concurreren adviseer ik u een postbedrijfje te beginnen
Ja jaquote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef eend112 het volgende:
Een pakketje naar België sturen is goedkoper dan een brief. Een brievenbuspakje 9.45 en een brief 9,- kk dom
Want 9,45 is minder dan 9?quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef eend112 het volgende:
Een pakketje naar België sturen is goedkoper dan een brief. Een brievenbuspakje 9.45 en een brief 9,- kk dom
Zie edit, G.quote:Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Want 9,45 is minder dan 9?
Je moet ook niet zo'n Hallmark kaart kopen kerelquote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
een beetje leuke kaart kost tegenwoordig ook al meer dan 2 euro
klopt! ik wou poetin een kaartje sturen toch maarja veels te duur natuurlijk!quote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
Valt me op dat een kaart sturen tegenwoordig een dure daad is.
In het verleden kon je nog voor een gulden of minder een kaart kopen.. en plakte je daar een postzegeltje op van 50 gulden cent.
tegenwoordig 64 eurocent en een beetje leuke kaart kost tegenwoordig ook al meer dan 2 euro
een brief sturen (met beetje gewicht) naar Belgie kost nu ook al bijna 6 euro waarbij geen onderscheid meer wordt gehouden tussen EUROPA en de rest van de wereld.
Als je postNL kapot wil concurreren adviseer ik u een postbedrijfje te beginnen
quote:Op zondag 14 september 2014 17:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Terechte klacht, want ptt/kpn/tpg/tnt/postnl of hoe die toko dit jaar ook heet.
Tja, eigen schuld mensen! Als jullie alleen nog maar mailen, appen en tweeten en steeds minder echte post versturen, dan moeten de tarieven wel verhoogd worden om nog kostendekkend te kunnen zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Zeg dat wel, ze blijven van naam wisselen.
Terechte klacht overigens. Ze hebben een paar jaar geleden ook flink uitgepakt met de pakketpost-tarieven. Die werden opeens 6,75 (weet niet meer hoeveel het was). Ongetwijfeld vanwege de giga toename van pakketpost door Marktplaats-gebruikers. Die verhoging is meer dan vijf jaar geleden in gegaan, maar ze hebben 'm nog steeds niet meer durven verhogen
Alweer? Ze zijn al vele jaren 6,75 en nu zijn ze 6,95. Niet echt schokkend.quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef Jiang153 het volgende:
Terechte klacht! De verzendkosten van een pakket zijn alweer hoger geworden!
Deze kosten drukken weer op de handel
Het stijgt elk jaar hoorquote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Alweer? Ze zijn al vele jaren 6,75 en nu zijn ze 6,95. Niet echt schokkend.
Je bent in de war met de tarieven voor briefpost.quote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Het stijgt elk jaar hoor
Volgend jaar zeker 7,25 totdat het uiteindelijk 10 is
Ik verzend meestal pakket hoorquote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je bent in de war met de tarieven voor briefpost.
Dan zou je moeten weten dat die tarieven al jarenlang vrijwel onveranderd zijn gebleven, pas recent zijn ze verhoogd van 6,75 naar 6,95.quote:
Hmm....wordt steeds duurderquote:Op zondag 14 september 2014 23:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat die tarieven al jarenlang vrijwel onveranderd zijn gebleven, pas recent zijn ze verhoogd van 6,75 naar 6,95.
Joh, dan stuur je ze toch voortaan met bijv. Selektvracht?quote:
Geen idee hoe dat vreemde bedrijf werktquote:Op maandag 15 september 2014 09:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Joh, dan stuur je ze toch voortaan met bijv. Selektvracht?
Inmiddels is die 6,75 alweer 6,95 euro anders?quote:Op zondag 14 september 2014 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Zeg dat wel, ze blijven van naam wisselen.
Terechte klacht overigens. Ze hebben een paar jaar geleden ook flink uitgepakt met de pakketpost-tarieven. Die werden opeens 6,75 (weet niet meer hoeveel het was). Ongetwijfeld vanwege de giga toename van pakketpost door Marktplaats-gebruikers. Die verhoging is meer dan vijf jaar geleden in gegaan, maar ze hebben 'm nog steeds niet meer durven verhogen
Ja, zoiets las ik ja. Het valt nog mee. Volgens mij was de prijsverhoging vorige keer wel een euro of zo. Weet jij dat nog? Van hoeveel ging het naar 6,75?quote:Op maandag 15 september 2014 18:18 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Inmiddels is die 6,75 alweer 6,95 euro anders?
Zo uit mn hoofd is het van 5,50 euro naar 6,20 euro naar 6,75 gegaan voor het basispakket. En nu dus 6,95 euro alweerquote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, zoiets las ik ja. Het valt nog mee. Volgens mij was de prijsverhoging vorige keer wel een euro of zo. Weet jij dat nog? Van hoeveel ging het naar 6,75?
Dit ging toen volgens mij heel snel achter elkaar. Maar... dat is zeker 6 jaar geleden volgens mij.quote:Op maandag 15 september 2014 20:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zo uit mn hoofd is het van 5,50 euro naar 6,20 euro naar 6,75 gegaan voor het basispakket.
Zoiets..maar het wordt wel prijzig als ze dat jaar in jaar uit gaan doen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit ging toen volgens mij heel snel achter elkaar. Maar... dat is zeker 6 jaar geleden volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |