Waar dient saffraan dan voor?quote:Op zondag 14 september 2014 16:41 schreef mergbot het volgende:
Dat komt omdat er saffraan in de postkaart zit
Saffraan maakt alles beterquote:
Precies. Gouden business die postmarkt. Vooral consumentenpost, daar zit echt het grote geldquote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
Valt me op dat een kaart sturen tegenwoordig een dure daad is.
In het verleden kon je nog voor een gulden of minder een kaart kopen.. en plakte je daar een postzegeltje op van 50 gulden cent.
tegenwoordig 64 eurocent en een beetje leuke kaart kost tegenwoordig ook al meer dan 2 euro
een brief sturen (met beetje gewicht) naar Belgie kost nu ook al bijna 6 euro waarbij geen onderscheid meer wordt gehouden tussen EUROPA en de rest van de wereld.
Als je postNL kapot wil concurreren adviseer ik u een postbedrijfje te beginnen
Ja jaquote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef eend112 het volgende:
Een pakketje naar België sturen is goedkoper dan een brief. Een brievenbuspakje 9.45 en een brief 9,- kk dom
Want 9,45 is minder dan 9?quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef eend112 het volgende:
Een pakketje naar België sturen is goedkoper dan een brief. Een brievenbuspakje 9.45 en een brief 9,- kk dom
Zie edit, G.quote:Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Want 9,45 is minder dan 9?
Je moet ook niet zo'n Hallmark kaart kopen kerelquote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
een beetje leuke kaart kost tegenwoordig ook al meer dan 2 euro
klopt! ik wou poetin een kaartje sturen toch maarja veels te duur natuurlijk!quote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef Onnoman het volgende:
Valt me op dat een kaart sturen tegenwoordig een dure daad is.
In het verleden kon je nog voor een gulden of minder een kaart kopen.. en plakte je daar een postzegeltje op van 50 gulden cent.
tegenwoordig 64 eurocent en een beetje leuke kaart kost tegenwoordig ook al meer dan 2 euro
een brief sturen (met beetje gewicht) naar Belgie kost nu ook al bijna 6 euro waarbij geen onderscheid meer wordt gehouden tussen EUROPA en de rest van de wereld.
Als je postNL kapot wil concurreren adviseer ik u een postbedrijfje te beginnen
quote:Op zondag 14 september 2014 17:05 schreef RemcoDelft het volgende:
Terechte klacht, want ptt/kpn/tpg/tnt/postnl of hoe die toko dit jaar ook heet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |