Hou maar op met je eens onzin. Een pagina terug was je op je 16e ontmaagd en in een ander topic....quote:Op woensdag 17 september 2014 06:19 schreef TitanicLover het volgende:
Ik ben gelukkig nog steeds maagd!!!! ik blijf het zo houden tot ik dood ga lekker puur leven !
quote:Op woensdag 10 september 2014 07:29 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
TL:
eerste keer half indo half nederlands
tweede keer spaanse mooi meisje
3 en 4 de keer zelfde dag met een vrouw en en een zwarte meisje
ps: ik heb het niet gedaan zoals de Paus het zegt maar met c......
Allemaal buitenlanders lol
Ik wil toch met schoonheid maagd brunette/blonde Nederlandse meisje trouwen misschien lol, de ware komt van zelf, als ze maar gevoelige ogen heeft
Klopt, maar ik heb het gedaan met condoom, dus ben ik maagd. Het is veel lekkerder zonder condoomquote:Op woensdag 17 september 2014 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hou maar op met je eens onzin. Een pagina terug was je op je 16e ontmaagd en in een ander topic....
[..]
Mooi man.... weet je ook direct wat voor lelijk wijf t was....quote:Op woensdag 17 september 2014 08:52 schreef Hexagon het volgende:
17 jaar. Met mijn eerste echte vriendinnetje dat ik tijdens een schoolfeest had versierd. Met een meisje van 15 uit de 3e. Was net van dr buitenboordbeugel ontdaan.
Dat viel wel mee. Kunnen knappe meisjes geen beugel hebben?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Mooi man.... weet je ook direct wat voor lelijk wijf t was....
uhhh nee meestal niet op hun 15e zon buitenbeugelquote:Op woensdag 17 september 2014 14:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Kunnen knappe meisjes geen beugel hebben?
Die was ze alweer kwijt dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:21 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
uhhh nee meestal niet op hun 15e zon buitenbeugel
Heb je een voorbeeld van zo een correct uitgevoerde kamehameha? Daar was ik wel erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:32 schreef Waakvlammetje het volgende:
Pff. Op mn 12e wilde ik liever die ene zeldzame pokemon of een goed uitgevoerde versie van de kamehameha op youtube. Ontopic. Op mn 17e.
Kan me alleen nog een neger herinneren met special effects uit '99quote:Op woensdag 17 september 2014 15:50 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van zo een correct uitgevoerde kamehameha? Daar was ik wel erg benieuwd naar.
Ontopic: hij was 48.
Je hebt op een trouwerij je nichtje geneuktquote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Opgeruimd, verder on topic nu![]()
Ik was 17, grote trouwerij, onbekend meisje tot volgende dag ik werd voorgesteld aan haar en haar ouders. Bleek een nichtje te zijn van kant van familie waar we lang geen contact mee hadden
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Opgeruimd, verder on topic nu![]()
Ik was 17, grote trouwerij, onbekend meisje tot volgende dag ik werd voorgesteld aan haar en haar ouders. Bleek een nichtje te zijn van kant van familie waar we lang geen contact mee hadden
Paste die kleine pikkie van jouw wel in haarquote:
Met dezelfde jongen als waar ik nu mee samen woonquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind dat zo jong.Toen was ik echt nog een kind.
Met wie was het?
Dat is erg cool.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:50 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met dezelfde jongen als waar ik nu mee samen woon
Ik wel, er waren bij mij in de tweede klas van de middelbare school al meisjes die erg ontwikkeld waren. Die echt heupen en borsten hadden gekregen en zich ook heel sensueel kleedden. Ikzelf was echter nog een kind mentaal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:56 schreef JaIkbenPro het volgende:
[..]
Paste die kleine pikkie van jouw wel in haar![]()
Kan mij niet voorstellen dat je op zo'n jong leeftijd al pussy krijgt.
Maar meisjes in de tweede klas zijn gemiddeld allemaal al erg ontwikkeld hoor. Tenminste de meeste worden in de brugklas toch wel voor het eerst ongesteld. Het sensueel kleden is misschien wat minder bij de meeste maar dat ligt meer aan de ouders denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is erg cool.
[..]
Ik wel, er waren bij mij in de tweede klas van de middelbare school al meisjes die erg ontwikkeld waren. Die echt heupen en borsten hadden gekregen en zich ook heel sensueel kleedden. Ikzelf was echter nog een kind mentaal.Dus ik deed nergens aan mee.
Iedereen op zijn eigen moment toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:27 schreef flinder12 het volgende:
Al die 14 jarige tokkie meisjes die zich laten uitwonen door een 20 jarige neger![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een conclusiequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:27 schreef flinder12 het volgende:
Al die 14 jarige tokkie meisjes die zich laten uitwonen door een 20 jarige neger![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, er is weer een autistisch stumpertje jaloers dat hij nog wel maagd isquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:27 schreef flinder12 het volgende:
![]()
![]()
![]()
E.e.a. kan opgelost worden. Je PM/DM box zit ws. al vol nu.quote:Op zondag 14 september 2014 15:40 schreef summer2bird het volgende:
Ik nog steeds niet![]()
Wat maakt het ook uit eigenlijk?
Nope, nog niksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
E.e.a. kan opgelost worden. Je PM/DM box zit ws. al vol nu.
Opgelost.. die is niet leeg meer.quote:
Neuhquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef enzo1291 het volgende:
[..]
Sta je daarvoor open? Zo'n volle box? ^^
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Opgelost.. die is niet leeg meer.
En ontopic: eeuwige maagd hier. Met dank aan twee geile ouders en een koude winternacht ergens in december lang geleden. En I don't fucking care!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |