Ja ik zal wel uit een te brave klas komen / alleen met sukkels om gegaan zijn. Of wellicht geld dit getal alleen voor meisjes. Maar daar lag het gemiddelde bij ons echt niet, en geloof me, als het wel zo was hadden we het heel trots opschepperig toegegevenquote:Op maandag 15 september 2014 11:08 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik denk dat er minstens net zo veel 12/13/14 jarigen zijn die seks hebben. Maar de meesten zullen dus rond de 16 zijn.
Wat heeft laat ontmaagd zijn nu met sukkels te maken?quote:Op maandag 15 september 2014 11:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja ik zal wel uit een te brave klas komen / alleen met sukkels om gegaan zijn. Of wellicht geld dit getal alleen voor meisjes. Maar daar lag het gemiddelde bij ons echt niet, en geloof me, als het wel zo was hadden we het heel trots opschepperig toegegeven
Die worden doorgaans later ontmaagdquote:Op maandag 15 september 2014 11:13 schreef Beauke het volgende:
[..]
Wat heeft laat ontmaagd zijn nu met sukkels te maken?
Dat hield het functioneren van mijn penis niet tegen.quote:Op maandag 15 september 2014 11:03 schreef bierglas het volgende:
[..]
Met 12 heb je nog niet eens haren op je zak jongen.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef MRTN33 het volgende:
[..]
Dat is dan korter dan 3 maanden geleden.
Beter een soort cumulatieve grafiek.quote:Op maandag 15 september 2014 11:31 schreef Harmankardon het volgende:
Ik geloof die onderzoeken voor geen cent, de enige manier om dit te toetsen is om het te vragen aan mensen en die zullen liegen. Toen ik in de derde VWO zat kregen we vanuit de GGD of een universiteit, weet het niet meer, een grote wetenschappelijke vragenlijst voorgelegd over seks, alcohol en drugs.
Een paar weken later gaf de rector een preek dat hij niet in details kon gaan maar iedereen was geschokt van de resultaten. Bleek toen we het onderling bespraken dat bij wijze van spreken de gemiddelde leerling op zijn/haar vijftiende meerdere sekspartners had gehad, zwaar aan de drugs zat en alcohol was helemaal een lachertje. Bijna iedereen, ik incluis was in feite nog groen achter de oren, maar het gaf toch een donders goed gevoel om even te 'shinen'.
Het is ook simpele wiskunde: iedereen kent 40-jarige (of nog oudere) maagden, dan moet je er echt belachelijk veel hele jonge mensen er tegen aan gooien om op een gemiddelde van 16 uit te komen. Bij dit soort gegevens is een gemiddelde eigenlijk geen goede graadmeter, je kunt veel beter naar de mediaan kijken al loop je daar natuurlijk tegen dezelfde statistische meetproblemen aan.
Wowquote:Op zondag 14 september 2014 20:04 schreef gustaf het volgende:
zo...ik dacht dat de gemiddelde leeftijd om aan sex te denken lager zou liggen,kan me niet anders herinneren dat ik met mijn pikkie speelde en fantaseerden van "sex" voor zover ik daar wat van wist of dacht te hebben.
Toen vond je het hygiënisch?quote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
WowIk vond seks maar een smerig iets tot en met mijn zestiende. Wilde er niets van weten.
Daarna sloeg alles om uiteraard.
Toen werd de knop in mijn hoofd omgezet waardoor hygiëne mij niets meer boeide.quote:
Met bier op maakt het allemaal niks meer uit wou je zeggen?quote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Toen werd de knop in mijn hoofd omgezet waardoor hygiëne mij niets meer boeide.
Een kutje meer of minder likken is dan uiteraard geen probleem meer.
Nee. Beeld dat ik van seks had veranderde uiteraard na de komst van 'seksuele' gevoelens.quote:Op maandag 15 september 2014 15:18 schreef Goejedag het volgende:
Met bier op maakt het allemaal niks meer uit wou je zeggen?
Ben ook maagd..quote:Op zondag 14 september 2014 15:40 schreef summer2bird het volgende:
Ik nog steeds niet![]()
Wat maakt het ook uit eigenlijk?
quote:Op maandag 15 september 2014 11:31 schreef Harmankardon het volgende:
Ik geloof die onderzoeken voor geen cent, de enige manier om dit te toetsen is om het te vragen aan mensen en die zullen liegen. Toen ik in de derde VWO zat kregen we vanuit de GGD of een universiteit, weet het niet meer, een grote wetenschappelijke vragenlijst voorgelegd over seks, alcohol en drugs.
Een paar weken later gaf de rector een preek dat hij niet in details kon gaan maar iedereen was geschokt van de resultaten. Bleek toen we het onderling bespraken dat bij wijze van spreken de gemiddelde leerling op zijn/haar vijftiende meerdere sekspartners had gehad, zwaar aan de drugs zat en alcohol was helemaal een lachertje. Bijna iedereen, ik incluis was in feite nog groen achter de oren, maar het gaf toch een donders goed gevoel om even te 'shinen'.
Het is ook simpele wiskunde: iedereen kent 40-jarige (of nog oudere) maagden, dan moet je er echt belachelijk veel hele jonge mensen er tegen aan gooien om op een gemiddelde van 16 uit te komen. Bij dit soort gegevens is een gemiddelde eigenlijk geen goede graadmeter, je kunt veel beter naar de mediaan kijken al loop je daar natuurlijk tegen dezelfde statistische meetproblemen aan.
Op je 13e ... das best jong!quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Twee dagen voor mijn 14 verjaardag. Ja dat vergeet ik natuurlijk nooit meer ^^
Ja ik weet het. Maar agh had een leuk vriendje die toen trouwens 15 was en heb er geen spijt van.quote:
Hoezo, heb je dat dan niet als je onder de 23 bent?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:15 schreef NoInspiration het volgende:
23 jaar en om heel eerlijk te zijn, vind ik dat wel een mooie leeftijd
Je bent dan in ieder geval in staat om juiste keuzes en beslissingen te maken.
15, met mijn vriendinnetje waar ik samen mee ben geweest tot mijn 18e. Stiekem op de logeerkamer enzo, dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef netchip het volgende:
De mensen die <= 16 jaar waren, toen ze voor het eerst seks hadden, met wie was dat? En hoe kwam het er van?Beetje rare vraag misschien, maar met 'wie' bedoel ik: vriendje/vriendinnetje, leuke chick, ...
Ik denk dat als je het voor je 18e doet, je een grotere kans hebt om achteraf spijt te krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:17 schreef Beauke het volgende:
[..]
Hoezo, heb je dat dan niet als je onder de 23 bent?
En ook boven de 23 maak je stomme keuzes en verkeerde beslissingen, helaas.
Misschien, ik weet het niet. Het schijnt dat vrouwen eerder spijt hebben van dingen die ze gedaan hebben, en mannen eerder spijt hebben van dingen die ze niet gedaan hebben. Mijn eerste keer moet ook nog komen (ik ben < 17 jaar), maar 't heeft niet echt haast. Ik weet ook niet of het me veel boeit met wie (nee, geen jongen, wel chick. Met wie bedoel ik niet zomaar een random persoon, wel iemand met wie ik een goede band heb), zolang ik diegene maar ken, en me vertrouwd bij haar voel. En zij bij mij, dat is minstens even belangrijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:30 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het voor je 18e doet, je een grotere kans hebt om achteraf spijt te krijgen.
In mijn geval was 23 jaar perfect, ik had (en heb nog steeds) al een tijdje een vaste serieuze vriend, die dus anderhalf jaar heeft gewacht op de sex en waarvan ik weet dat hij voorlopig ook mijn vaste partner blijft
Same bij mij, tot mijn 15e had ik er geen interesse in, maar toen kreeg ik een lief vriendinnetje en zijn er wat dingetjes gebeurt op de slaapkamerquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
17 of 18. Ergens rond m'n verjaardag
Weet wel dat ik tot m'n 15-16e meisjes niks aan vond, vond voetballen, gitaar spelen en fotografie veel interessanter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |