Als ik teveel toiletpapier gebruik raakt mijn wc verstopt.quote:Op zondag 14 september 2014 15:25 schreef Fatty het volgende:
Pluspunten voor de paint. Verder onterechte klacht, eerst toiletpapier droppen, scheelt aanzienlijk.
Een paar velletjes zijn genoeg.quote:Op zondag 14 september 2014 15:28 schreef john-hert het volgende:
[..]
Als ik teveel toiletpapier gebruik raakt mijn wc verstopt.
En dan?quote:Op zondag 14 september 2014 15:29 schreef FFlorus het volgende:
En anders gewoon met heet water spoelen.![]()
Gewoon doorspoelen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:54 schreef Pharkus het volgende:
Liever een plons dan dat die drol onder je op het plateau ligt te dampen terwijl je zit te FOK!ken.
Dat spettert en kietelt de aars en balzak vele malen erger dan een plonzende bolus.quote:
Ik heb inderdaad oog voor detail ja. In velen wc-paints is het water blauw, terwijl ik nog nooit blauw water in het toilet heb aangetroffen.quote:
Als echte baas trek ik uiteraard altijd eenquote:Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Remqo het volgende:
Terechte herkenbare klacht.
Al zou ik zelf niet met een-gezicht op de plee blijven zitten als het piswater tegen mn reet klettert.
Echte bazen trekken eenquote:Op zondag 14 september 2014 21:17 schreef john-hert het volgende:
[..]
Als echte baas trek ik uiteraard altijd een-gezicht
quote:Op zondag 14 september 2014 19:17 schreef Karig_Hutje het volgende:
Je moet van dat vershoudfolie over je wc spannen en precies daar waar je anus zit met een stanleymes een kruisje er in snijden. Daar doorheen kun je dan poepen en houd de folie de spetters tegen. Aan de voor kant in jouw geval dan nog een heel klein gaatje voor je piemeltje.
Stoute jongen ben je ook.quote:Op zondag 14 september 2014 17:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat spettert en kietelt de aars en balzak vele malen erger dan een plonzende bolus.
Als je daarna helemaal onder het wc water zit is dat fijne gevoel ver te zoeken..quote:Op zondag 14 september 2014 21:54 schreef bamibij het volgende:
Onterechte klacht. Heerlijk gevoel als je zo'n grote drolloe hebt gelegd juist.
De paint is juist wat dit topic goed maaktquote:Op maandag 15 september 2014 00:47 schreef wickedmen het volgende:
Dit topic had potentie maar door die matige paint toch wel een anti-climax geworden.
Derhalve kuttopic, slotje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |