Heb em nog niet in beeld gezien idd.quote:
Maakt zich waarschijnlijk klaar voor een eventuele vijfde wedstrijd.quote:Op zondag 14 september 2014 16:03 schreef Roceco het volgende:
[..]
Heb em nog niet in beeld gezien idd.
Al weet ik niet of je als US Open winnaar zin hebt in Mate Delic-Haase.
Zit er de hele wedstrijd al niet toch?quote:Op zondag 14 september 2014 16:05 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Maakt zich waarschijnlijk klaar voor een eventuele vijfde wedstrijd.
Geen idee, kijk niet. Dat hij er nu niet zit is best logisch, daarvoor zal het wel preferentie zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 16:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zit er de hele wedstrijd al niet toch?
Ik vind het altijd een beetje laf, weinig teamgeest...maar in dit geval kan ik het geheel begrijpen hoor. Is al geweldig dat ie er bij isquote:Op zondag 14 september 2014 16:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geen idee, kijk niet. Dat hij er nu niet zit is best logisch, daarvoor zal het wel preferentie zijn.
Die komt pas op 5-4 johquote:
Okquote:
Bij davis cup mag ditquote:Op zondag 14 september 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Haase epische mongool hahahahahahaha
Gaat hij ineens allemaal sprintjes trekken
Haase doet het allemaal voor ons!quote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel epische gifjes die we kunnen maken. Hopelijk zet Sport1 een mooie samenvatting online
Oerkreet nog er achter aanquote:Op zondag 14 september 2014 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Haase epische mongool hahahahahahaha
Gaat hij ineens allemaal sprintjes trekken
quote:Op zondag 14 september 2014 16:36 schreef Norrage het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54063&type=2&theater
quote:Op zondag 14 september 2014 16:36 schreef Norrage het volgende:
https://www.facebook.com/(...)54063&type=2&theater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |