JP Van Gastelquote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd.
En welke klapjosti krijgen we er voor in de plaats?
Kazim niet fit?quote:Op maandag 15 september 2014 14:11 schreef Kerftminister het volgende:
Een niet fitte Kazim is nog veel nuttiger dan een fitte Te Vrede die met elke aanname een counter inluidt.
14.gifquote:
ik heb ook het lichaam van een godquote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kazim niet fit?
Wtf, hoe ziet die gast er dan topfit uit
Hadden ze gelijk moeten doen ouderwets falend kutbestuur qua transfers en qua trainerskeuze waarschijnlijk ook weer.quote:
Hoe kom je dan aan een goddelijk lichaam als je lichamelijk niet fit bentquote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb ook het lichaam van een god
maar ondertussen kan ik amper bier halen op vark en ik ben al buiten adem
Spiermassa trainen is nog geen conditie trainen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een goddelijk lichaam als je lichamelijk niet fit bent
Ik ruk in mijn bed anders net zo makkelijk als onder de douche.quote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef Jimbo het volgende:
zie het als rukken, je kan het nog zoveel doen,maar dat staat nog niet garant voor het uren in bed uit houden
verdomme ik wist dat er zn opmerking ging komenquote:Op maandag 15 september 2014 14:50 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik ruk in mijn bed anders net zo makkelijk als onder de douche.
Oké dankzij deze vergelijking is het me helemaal duidelijk Jimbeauquote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spiermassa trainen is nog geen conditie trainen.
zie het als rukken, je kan het nog zoveel doen,maar dat staat nog niet garant voor het uren in bed uit houden
Uh, oke.quote:Op maandag 15 september 2014 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach een tumor kan er in het begin ook goedaardig uit zien...
Gemist hoe hij er bij stond na die goal? Je schaamt je toch kapot man, dat je als topsporter nog niet 5 minuten op niveau kan presteren.quote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kazim niet fit?
Wtf, hoe ziet die gast er dan topfit uit
Hij heeft anders gewoon een half uur prima gepresteerd. Goed aan de bal, sterk in de duels, ballen vasthouden en naar de goede kleur passen.quote:Op maandag 15 september 2014 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gemist hoe hij er bij stond na die goal? Je schaamt je toch kapot man, dat je als topsporter nog niet 5 minuten op niveau kan presteren.
Een half uur prima gepresteerd vind ik echt zwaar overdreven. Liep vooral veel te kankeren op andere spelers en eigen meters zoveel mogelijk beperken.quote:Op maandag 15 september 2014 15:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij heeft anders gewoon een half uur prima gepresteerd. Goed aan de bal, sterk in de duels, ballen vasthouden en naar de goede kleur passen.
Te Vrede heeft misschien een betere wedstrijdconditie momenteel. Maar als je met elke poging tot aanname een counter inluidt, heeft dat weinig zin.
Precies. En anders gewoon Fräser.quote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden ze gelijk moeten doen ouderwets falend kutbestuur qua transfers en qua trainerskeuze waarschijnlijk ook weer.
Immers in de spits ws, want die zal wel altijd een basisplaats moeten hebben....quote:Op maandag 15 september 2014 14:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
5-3-2 of 4-4-2 lijkt me het beste. Of Immers in de spits in plaats van Te Vrede. Immers heeft niet de beste techniek, maar kan beter een bal aannemen, een pass versturen en afjagen dan Te Vrede.
Dan kan Toornstra op 10.
Fraser was inderdaad een uitstekende keus geweest.quote:Op maandag 15 september 2014 15:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. En anders gewoon Fräser.
Maar na aankomend weekend gaan we meer en meer morren. Gaat de verkeerde kant op.
Dat heet je aanpassen aan je beschikbare materiaal. Iets wat je een goede trainer maakt. Daarbij valt het afbraakvoetbal zeker dit seizoen reuze mee maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 15 september 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fraser met zn afbraakvoetbal
Leuk als je als doelstelling hebt: eindigen in de middenmoot.
Dat ligt enkel aan die meevaller genaamd Hansengod.quote:Op maandag 15 september 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heet je aanpassen aan je beschikbare materiaal. Iets wat je een goede trainer maakt. Daarbij valt het afbraakvoetbal zeker dit seizoen reuze mee maar dat is een andere discussie.
Inderdaad, ik heb liever een trainer die eindelijk automatismen en goed voetbal in de ploeg brengt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fraser met zn afbraakvoetbal
Leuk als je als doelstelling hebt: eindigen in de middenmoot.
Alles begint met resultaten, wij zijn geen Dordrecht. Eerst resultaten en dan gaan de spelers die het verschil moeten maken vanzelf beter presteren. Invloed van trainers is in veel gevallen zwaar overrated.quote:Op maandag 15 september 2014 15:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb liever een trainer die eindelijk automatismen en goed voetbal in de ploeg brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |