zijn dat aambeien die zich naar buiten proberen te persen uit het sterretje?quote:
Zoiets, ja. Ik denk dat LB ons hier meer uitleg over kan verschaffenquote:Op zondag 14 september 2014 04:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn dat aambeien die zich naar buiten proberen te persen uit het sterretje?
Eens jaquote:Op zondag 14 september 2014 04:30 schreef tofastTG het volgende:
Flikker toch op
Het is gewoon een psychisch gestoord wijfje dat doorgaat tot zij haar zin krijgt, op deze manier lik je haar klit nog meer waardoor zij nog meer ego krijgt.
Had van een radiomaker toch wel wat meer verstand verwacht.
Het is namelijk het kutwijf dat de radio bijna om zeep heeft geholpen, en voor een hoop mensen de sfeer flink verziekt heeft.
niet alleen de sfeer overigens.
Kutlemmingquote:Op zondag 14 september 2014 04:30 schreef tofastTG het volgende:
Flikker toch op
Het is gewoon een psychisch gestoord wijfje dat doorgaat tot zij haar zin krijgt, op deze manier lik je haar klit nog meer waardoor zij nog meer ego krijgt.
Het is namelijk het kutwijf dat de radio bijna om zeep heeft geholpen, en voor een hoop mensen de sfeer flink verziekt heeft.
Kirby gangbangquote:Op zondag 14 september 2014 04:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zoiets, ja. Ik denk dat LB ons hier meer uitleg over kan verschaffen
Volgens mij is het hoogpolig tapijt.quote:Op zondag 14 september 2014 04:30 schreef tofastTG het volgende:
Flikker toch op
Leek mij inderdaad ook wel!quote:Op zondag 14 september 2014 04:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het hoogpolig tapijt.
Emotieloze kutuser is tquote:Op zondag 14 september 2014 04:30 schreef tofastTG het volgende:
Flikker toch op
Het is maar een lief klein meisje he, een heel gestrekt been past niet denk ik.quote:Op zondag 14 september 2014 04:27 schreef Mortaxx het volgende:
Nu wachten op de eerste die er met gestrekt been ingaat
Nee, niet echt.quote:Op zondag 14 september 2014 13:59 schreef smegmanus het volgende:
Hey LB, heb jij ook een probleem met zwarte Piet?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |