Ik praat het echt niet goed. Zei alleen dat in de geschiedenis vaak veel moorden nodig waren om een ideologie te laten verbannen, maar dat het nu niet kan. Ik heb geen standpunt hierin gehad.quote:Op zondag 14 september 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kill ! mijn idee is walgelijk !
Doe normaal gek, zeker jij als Koerd.... genocide goedpraten.![]()
Goed, maar ik had liever gezien dat je mij verrot had gescholden...quote:Op zondag 14 september 2014 01:47 schreef mrstylo het volgende:
Laatste post:
[..]
Ik praat het echt niet goed. Zei alleen dat in de geschiedenis vaak veel moorden nodig waren om een ideologie te laten verbannen, maar dat het nu niet kan. Ik heb geen standpunt hierin gehad.
Het probleem bij ISIS-ideologie bestrijden is dat bondgenoot Saudie Arabie al decennialang miljoenen geld uitgeeft om de ideeen van Abdulwahhab tot elk uiteind van de wereld te verspreiden. En laat nou net de ideeen van Abdulwahhab hét gemeengoed zijn voor groepen als ISIS (dus niet ISIS alleen) en waarom zij de daden plegen. Allen baseren zij zich op de boeken van Mohammed ibn Abdelwahhab.quote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef mrstylo het volgende:
Persoonlijk vond ik het best een interessant vraagstuk. Hoe zorg je ervoor dat een ideologie verdwijnt. De geschiedenis heeft bewezen dat dat alleen lukt door veel doden te maken, dus jouw idee was echt niet zo gek. Alleen is dat nu moeilijk, door de globalisme.
Irrelevant.quote:Op zondag 14 september 2014 01:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niet mijn vrienden.![]()
Alleen zionisten en hun slaafjes zijn vrienden met SA.
Dat is een baas inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 01:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]![]()
Jij snapt het, net als deze man:
[ afbeelding ]
Koerden moet je niet onderschatten, voor je het weet lig je met een mes in je rug op de grondquote:Op zondag 14 september 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kill ! mijn idee is walgelijk !
Doe normaal gek, zeker jij als Koerd.... genocide goedpraten.![]()
Niet de plan, maar je oplossing om een ideologie te verbannen. Het is ziek als het gebeurt natuurlijk, maar is niet raar als je naar de geschiedenis kijkt. Maar sowieso hoort er nooit genocide gepleegd te worden. De meeste inwoners van de kalifaat vinden het echt niet leuk. Om miljoenen mensen te doden door toedoen van 30000 mensen is niet goed te praten. Nu niet en later niet.quote:Op zondag 14 september 2014 01:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed, maar ik had liever gezien dat je mij verrot had gescholden...
Mijn genocide plan "interessant" vinden is toch wat vreemd.
Tegenstrijdige shit, hoe kan de VS nu ISIS bestrijden maar wel bondgenoot zijn met Saudie Arabie die dus miljoenen uitgeeft aan ideeën van een figuur die de basis vormt voor groepen als ISIS....quote:Op zondag 14 september 2014 01:50 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het probleem bij ISIS-ideologie bestrijden is dat bondgenoot Saudie Arabie al decennialang miljoenen geld uitgeeft om de ideeen van Abdulwahhab tot elk uiteind van de wereld te verspreiden. En laat nou net de ideeen van Abdulwahhab hét gemeengoed zijn voor groepen als ISIS (dus niet ISIS alleen) en waarom zij de daden plegen. Allen baseren zij zich op de boeken van Mohammed ibn Abdelwahhab.
Dus?quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet de plan, maar je oplossing om een ideologie te verbannen. Het is ziek als het gebeurt natuurlijk, maar is niet raar als je naar de geschiedenis kijkt. Maar sowieso hoort er nooit genocide gepleegd te worden. De meeste inwoners van de kalifaat vinden het echt niet leuk. Om miljoenen mensen te doden door toedoen van 30000 mensen is niet goed te praten. Nu niet en later niet.
Zelfs zonder S-A zou ISIS bestaan. De jarenlange onderdrukking in die regio heeft ISIS gemaakt tot wat het is.quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tegenstrijdige shit, hoe kan de VS nu ISIS bestrijden maar wel bondgenoot zijn met Saudie Arabie die dus miljoenen uitgeeft aan ideeën van een figuur die de basis vormt voor groepen als ISIS....
Ja dat snap ik ook niet zo goed. SA koningshuis geven geld uit aan een ideologie waar zij als een 'kafir' gezien worden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:50 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het probleem bij ISIS-ideologie bestrijden is dat bondgenoot Saudie Arabie al decennialang miljoenen geld uitgeeft om de ideeen van Abdulwahhab tot elk uiteind van de wereld te verspreiden. En laat nou net de ideeen van Abdulwahhab hét gemeengoed zijn voor groepen als ISIS (dus niet ISIS alleen) en waarom zij de daden plegen. Allen baseren zij zich op de boeken van Mohammed ibn Abdelwahhab.
Beter in je rug dan door je keel.quote:Op zondag 14 september 2014 01:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Koerden moet je niet onderschatten, voor je het weet lig je met een mes in je rug op de grond
Just Kurd things
Dat probeer is juist te zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Genocide is nooit goed te praten, toch is het vaak genoeg gebeurd.
Backstab bitchesquote:Op zondag 14 september 2014 01:54 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Beter in je rug dan door je keel.
In Irak niet en toch doen ze lekker meequote:Op zondag 14 september 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zelfs zonder S-A zou ISIS bestaan. De jarenlange onderdrukking in die regio heeft ISIS gemaakt tot wat het is.
Ook in Irak, zo'n beweging ontstaat niet zomaarquote:Op zondag 14 september 2014 01:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Irak niet en toch doen ze lekker mee
Nee. Er zijn natuurlijk wat incidenten geweest, maar niet zo erg als wat ISIS nu doet.quote:
Incompetent leiderschap in beide landen. Met name in Irak erg debiel na een inval van de Amerikanen. Gegokt en verloren.quote:Op zondag 14 september 2014 01:57 schreef UpsideDown het volgende:
Al-qaida voortvloeisel van de Irakoorlog, doorontwikkeld in Syrië.
En zonder de oorlog in Irak zou er geen oorlog zijn in Syrië. Het destabiliseren van Irak heeft grote invloed gehad op de regio.quote:Op zondag 14 september 2014 02:00 schreef SadPanda het volgende:
Zonder de oorlog in Syrië zou er nu ook geen oorlog in Irak zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |