Supporters Johannes supporters.quote:Op zondag 14 september 2014 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
#FylaxFridayFans WE SHALL NOT BE MOVED
Dat misschien, maar niet door Fokker89! #NeverSurrenderquote:Op zondag 14 september 2014 03:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen soms misschien naar zaterdag
Ik geloof daar geen flikker vanquote:Op zondag 14 september 2014 03:04 schreef AF_ het volgende:
Overigens zou ik wel graag eens willen weten waarom er opeens 100 euro per maand extra betaald moet worden. Zijn deze kosten ook rechtstreeks te binden aan fylax? Of komt dit ergens anders door
Zelfs al zou het 100 euro per maand kosten dan moet men het als een investering zien, want over een paar maanden gaat 538 of 3FM een bod doen op Fylax van minstens 10000 euro.quote:Op zondag 14 september 2014 03:04 schreef AF_ het volgende:
Overigens zou ik wel graag eens willen weten waarom er opeens 100 euro per maand extra betaald moet worden. Zijn deze kosten ook rechtstreeks te binden aan fylax? Of komt dit ergens anders door
Hahahaquote:Op zondag 14 september 2014 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs al zou het 100 euro per maand kosten dan moet men het als een investering zien, want over een paar maanden gaat 538 of 3FM een bod doen op Fylax van minstens 10000 euro.
Nee ik eigenlijk ook niet. Dan wil ik ook harde bewijzen zien dat dit door fylax komtquote:
confrontatiequote:Op zondag 14 september 2014 03:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet. Dan wil ik ook harde bewijzen zien dat dit door fylax komt
Anders Alberto inschakelen ivm laster en smaadquote:
Nee? Zoek maar even een beetje rond op BUMA/SENA iets wat tot een paar weken geleden nooit nodig was, omdat we met een fijn clubje zaten waar geen haatgevoelens waren.quote:
Heb je TS gebeft, anders kan ik dit topic niet verklaren.quote:Op zondag 14 september 2014 00:57 schreef Fylax het volgende:
bohhhh
ik zie net dit topic
ik word helemaal blij![]()
![]()
Zit het je diep?quote:Op zondag 14 september 2014 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee? Zoek maar even een beetje rond op BUMA/SENA iets wat tot een paar weken geleden nooit nodig was, omdat we met een fijn clubje zaten waar geen haatgevoelens waren.
Maar tot dat jochie binnenkwam met zijn grote muil. en er ineens dreigingen kwamen en vragen over hoe het zat met de rechten. Hiervoor hebben mensen hard moeten werken om het opgelost te krijgen, maar dat is het nu. Wel met gevolg dat de vaste kosten per maand zon 100 euro hoger zijn..
Dit had niet nodig geweest als hij gewoon normaal deed, en niet in een trollhouding andere mensen tegen ons op loopt te stoken. Wat hij dus wel doet, want het is een goor vervelend gniepig mannetje.
Geloof hier niets vanquote:Op zondag 14 september 2014 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee? Zoek maar even een beetje rond op BUMA/SENA iets wat tot een paar weken geleden nooit nodig was, omdat we met een fijn clubje zaten waar geen haatgevoelens waren.
Maar tot dat jochie binnenkwam met zijn grote muil. en er ineens dreigingen kwamen en vragen over hoe het zat met de rechten. Hiervoor hebben mensen hard moeten werken om het opgelost te krijgen, maar dat is het nu. Wel met gevolg dat de vaste kosten per maand zon 100 euro hoger zijn..
Dit had niet nodig geweest als hij gewoon normaal deed, en niet in een trollhouding andere mensen tegen ons op loopt te stoken. Wat hij dus wel doet, want het is een goor vervelend gniepig mannetje.
ik denk dat als de kosten al naar fylax te herleiden zijn dan is dat omdat hij doet waar de radio voor bedoeld is, een radioshow maken.quote:Op zondag 14 september 2014 03:14 schreef AF_ het volgende:
En hoe zijn de kosten. Van de rechten te leiden naar fylax? Ik heb hier nl nog een missing link
Nee mensen tegen ons opzetten, waardoor het helaas wel nodig wasquote:Op zondag 14 september 2014 03:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat als de kosten al naar fylax te herleiden zijn dan is dat omdat hij doet waar de radio voor bedoeld is, een radioshow maken.
geef eens een voorbeeld van dat opzetten dan.quote:Op zondag 14 september 2014 03:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee mensen tegen ons opzetten, waardoor het helaas wel nodig was
Ik hoef jou geen uitleg te gevenquote:Op zondag 14 september 2014 03:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld van dat opzetten dan.
Oké 76 per maand dat is spijtig maar je kunt fylax onmogelijk verantwoordelijk stellen voor hoe het auteursrecht etc in Nederland geregeld isquote:Op zondag 14 september 2014 03:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee mensen tegen ons opzetten, waardoor het helaas wel nodig was
dan kun je toch ook wel normaal tegen hem doen?quote:Op zondag 14 september 2014 03:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoef jou geen uitleg te geven
Volgens mij gaat dat over hoe sommige tvsc users reageerde op r49 users. r49 deden huilie omdat fylax posts uit andere sc's voorlas en hun vonden het niet leuk. Zelfde met verzoekjes uit andere sc's. Ze vonden dat zij het alleenrecht op alle aandacht hadden.quote:Op zondag 14 september 2014 03:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld van dat opzetten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |