Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:54 schreef edcetera het volgende:
Dit wordt een ik-zeg-nee-maar-stiekem-doe-het-wel-KLB topic
niet iedereen heeft het geheugen van een goudvisquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:54 schreef edcetera het volgende:
Dit wordt een ik-zeg-nee-maar-stiekem-doe-het-wel-KLB topic
Dus Jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet iedereen heeft het geheugen van een goudvis
Wat minder fappen, komt je korte termijn geheugen vanzelf weer terugquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:49 schreef edcetera het volgende:
Je zit met een vraag, hebt een (wat jij denkt) leuk idee, leuke reactie of lekkere bagger en wil een topic openen, maar je ziet andere topics en vergeet na een tijd, waarom je er eigenlijk was.
Herkenbaar?
*send from my own zolderkamer
Ik heb zojuist "Ja" gezegd, dus het wordt dus toch "JA"quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet iedereen heeft het geheugen van een goudvis
wordt verworpenquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb zojuist "Ja" gezegd, dus het wordt dus toch "JA"
gr gr
E. Obama Rutte
We kijken teveel links over de oceaan:quote:Op zondag 14 september 2014 00:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Tja, als..als..als...
Als je links kijkt, zie je rechts niets
as is verbrande turfquote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
"as de as brikt velt de ker"
Als de as breekt, valt de kar in mekaar (leuke Limburgse woordspeling/uitdrukking)
Het is niet "als..als..als" maar neem risico om je eigen doel te breiken.
Die mentaliteit schijnt verloren te zijn gegaan in NL: De Amerikanen nemen nu onze ideen van 10-20 jaar geleden over en wij gaan een oud Amerikaans model implenteren![]()
Daarom zonne-energie /waterkracht: Zonder zon geen aards bestaan. Olie/gas is een geschenk wat onze zon ons heeft gegeven in de laatste 100-+1000 jaren, achtergelaten en nog aan onze behoeftes voldoet, maar voor hoe lang?. Kernenergie is een slimme oplossong voor een tijdje als je risicos wilt nemen.quote:
kerel het is zaterdagnacht 1 uur. Lekker weertje buiten.quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daarom zonne-energie /waterkracht: Zonder zon geen aards bestaan. Olie/gas is een geschenk wat onze zon ons heeft gegeven, achtergelaten en nog aan onze behoeftes voldoet, maar voor hoe lang?. Kernenergie is een slimme oplossong voor een tijdje als je risicos wilt nemen.
Het is gewoon dom dom om de vrije energie, die je krijgt niet te gebruiken. De zon blijft altijd schijnen, Essent etc niet
Zekers:quote:Op zondag 14 september 2014 01:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kerel het is zaterdagnacht 1 uur. Lekker weertje buiten.
Ja PROOST! euhh weltrustenquote:Op zondag 14 september 2014 01:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zekers:
http://www.wunderground.com/weather-forecast/zmw:00000.1.03969
Bij jullie ook ok, begreep ik![]()
Maar ik ga zo mijn nestje in...
Fijne nacht!
Allebei gelukt, Dankjequote:
geen medelijden mee, je doet het zelfquote:Op zondag 14 september 2014 13:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Allebei gelukt, Dankje![]()
* edcetera schrijft dit nu met bonkerdebonk in z'n hoofd![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |