+2 gegevenquote:Op zondag 14 september 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Al heb ik dit mannetje wel keihard aangepakt
Uitslag FC Utrecht - ADO Den Haag
Wat een gek.
Moet ik die Ajacied422 nog een -1 geven of is het zo wel genoeg geweest?quote:Op zondag 14 september 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Je bent een ware vriend.
Ze moeten wel, het is volgens mij wettelijk vastgelegd.quote:Op zondag 14 september 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou de NOS sieren van sommige wedstrijden geen samenvattingen uit te zenden.
quote:Op zondag 14 september 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik die Ajacied422 nog een -1 geven of is het zo wel genoeg geweest?
quote:
Nee bedankt. Dan raken al m'n reacties onzichtbaar vanwege de Feyenoord-kliek.quote:Op zondag 14 september 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat systeem moet ook op het forum worden doorgevoerd.
En straks kunnen we niet meer genieten van de structureel fantastische bijdrages van users zoals Syntix en Superniger.quote:Op zondag 14 september 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt. Dan raken al m'n reacties onzichtbaar vanwege de Feyenoord-kliek.
Bij Depay hanteerde PSV dezelfde tactiek en die gaat straks heel veel geld opleveren. Soms lukt het en soms niet. Zolang PSV maar niet al die briljantjes op dezelfde wijze als Bakkali verliest, maar daar is geen sprake van. Daarom een gevalletje apart.quote:Op zondag 14 september 2014 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die is 6 jaar verkeerd behandeld. Dat is structureel.
johannes_vermeer -1quote:
De eredivisie een iets hoger niveau had.quote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
STEL JE VOOR DAT, STEL JE VOOR DAT
Nee, hij 6 jaar verkeerd behandeld heeft auto's gehad en veel te veel geld. Gewoon een domme fout die niet alleen hemzelf heeft weggejaagd maar ook andere jeugdspelers die zich onrechtmatig behandeld voelden.quote:Op zondag 14 september 2014 19:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Depay hanteerde PSV dezelfde tactiek en die gaat straks heel veel geld opleveren. Soms lukt het en soms niet. Zolang PSV maar niet al die briljantjes op dezelfde wijze als Bakkali verliest, maar daar is geen sprake van. Daarom een gevalletje apart.
quote:Op zondag 14 september 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij 6 jaar verkeerd behandeld heeft auto's gehad en veel te veel geld. Gewoon een domme fout die niet alleen hemzelf heeft weggejaagd maar ook andere jeugdspelers die zich onrechtmatig behandeld voelden.
Maar blijf het goedpraten omdat Depay wel is gebleven, ik vind het best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |