Vind je jezelf nu grappig?quote:Op zondag 14 september 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Bosz zet eens een echte spits in de basis. Gedurfd van hem. Zal het dan nu goed komen na al die wedstrijden met een valse spits en veel onbenutte kansen?
Ik vind mezelf niet grappig. Ik ben een user die op sommige momenten geforceerd grappig wil doen.quote:
Wat geforceerd om dit zo toe te geven.quote:Op zondag 14 september 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet grappig. Ik ben een user die op sommige momenten geforceerd grappig wil doen.
Het zal nog wel een keer gebeuren, Maaskant is net een jaar weg en zijn effect kan lang na-ijlen.quote:Op zondag 14 september 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klein smetje voor FC Groningen op weg naar het kampioenschap
Nee sorry, ik vind je een kneusje.quote:Op zondag 14 september 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dauda, de spits, scoort.![]()
![]()
.
GGMM vindt dit heel grappig.
Dat is aan ons te oordelen. De bal dwarreldequote:Op zondag 14 september 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
Goed gekeept.
Alhoewel de blunder van de week toch naar Zoet gaat.Wat is dát een waar-de-loze keeper zeg.
Ik zei ook niet voor niets dat hij vorig seizoen veel ballen tegen zich opgeschoten kreegquote:Op zondag 14 september 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
Goed gekeept.
Alhoewel de blunder van de week toch naar Zoet gaat.Wat is dát een waar-de-loze keeper zeg.
Zelf vond hij het wel meevallenquote:Op zondag 14 september 2014 19:19 schreef GGMM het volgende:
Goed gekeept.
quote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is aan ons te oordelen. De bal dwarrelde
Ik vind Jeroen Zoet geen sociale jongen. Hij staat wel erg arrogant en afstandelijk voor de camera bij elk interview dat hij geeft. Het doet me kokhalzen. Zo kritiekloos naar zichzelf toe.quote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare reactie vond ik dat.quote:Op zondag 14 september 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |