abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2014 @ 22:58:58 #61
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_144501270
quote:
Die hardstyle moshpit moet je doen ... :D
pi_144501275
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:58 schreef Fogel het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa *G*
:D *G*
pi_144501277
*O*
pi_144501280
Deze sample, altijd +1

Scheurende gitaren erbij, kan niet misgaan dit nummer.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_144501286
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
Dan ging het over bier, tieten en frituur.
Morgen die mixer repareren. Me dunkt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144501287
Angela zou Rob Geus doen :Y
pi_144501290
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Morgen die mixer repareren. Me dunkt.
Sowieso.
pi_144501291
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:59 schreef Studiotje het volgende:
Angela zou Rob Geus doen :Y
Met of zonder rubbers?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_144501292
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:59 schreef Studiotje het volgende:
Angela zou Rob Geus doen :Y
:9~
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_144501293
quote:
pi_144501302
Als het genoeg opbrengt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_144501308
Waar is Fylax? Is hij dood? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_144501310
EN hier luisteren 33 mensen naar
  Moderator zaterdag 13 september 2014 @ 23:00:29 #74
45833 crew  Fogel
pi_144501311
Als ik zou roken had ik nu een goede Cubaan in mijn bek gehad om puur te genieten met deze muziek :7
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_144501320
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef d4v1d het volgende:
EN hier luisteren 33 mensen naar
Stem lijkt wel op die van Tom Araya.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_144501321
Hier is een goede early hardcore track van
  zaterdag 13 september 2014 @ 23:00:52 #77
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144501322
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar is Fylax? Is hij dood? :')
Die loopt nu snel naar zijn ouders om te vragen of die om 12 uur naar bed mag :P
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144501326
Tijd voor goeie muziek :')
pi_144501328
Dit kan toch zo de ether in of ben ik nou knettergek?

Kwaliteitsprogram dit. Met een hoofdletter P.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144501329
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Waar is Fylax? Is hij dood? :')
huisarrest denk ik.
pi_144501331
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef Starm het volgende:

[..]

Die loopt nu snel naar zijn ouders om te vragen of die om 12 uur naar bed mag :P
:D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_144501332
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef Starm het volgende:

[..]

Die loopt nu snel naar zijn ouders om te vragen of die om 12 uur naar bed mag :P
:D
  One tough cookie zaterdag 13 september 2014 @ 23:01:23 #83
169210 liesje1979
pi_144501335
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef Fogel het volgende:
Als ik zou roken had ik nu een goede Cubaan in mijn bek gehad om puur te genieten met deze muziek :7
Bel jij even dan? *O*
pi_144501338
Ik wacht nog steeds op In the air tonight, dat zal de kwaliteit doen verhogen.
pi_144501348
Natte vinger _O_ _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_144501349
Straf van mama Fylax
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_144501350
:D!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144501354
:D
pi_144501358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:01 schreef WcPot het volgende:
Straf van mama Fylax
Zielig hoor!
pi_144501360
studiotje ik hou van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')