Echt he.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen weten zich niet goed uit te drukken. Geen klare taal, ik wens uit het gesprek te stappen.
Ik pleeg een fapje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
Deze heb ik voor Lompehork aangevraagd
Misschien kun jij wat zendtijd krijgen om een monoloog te houden?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen weten zich niet goed uit te drukken. Geen klare taal, ik wens uit het gesprek te stappen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb de neiging om naar ons sbs topic terug te gaan.
Mijn mixer doet kut. Anders was het een optie. Dan ging het over bier, tieten en frituur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun jij wat zendtijd krijgen om een monoloog te houden?
Johan heeft daar zeer goede ervaringen meequote:Op zaterdag 13 september 2014 22:56 schreef Roceco het volgende:
George baker, enkel in Oost-Europese nachtclubs
Deze man snapt de belangrijke dingen in deze wereld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn mixer doet kut. Anders was het een optie. Dan ging het over bier, tieten en frituur.
alleen zuipen op je slaapkamerquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je daar iets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |