abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2014 @ 20:55:17 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144495205

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 14-09-2014 15:24:10 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144495357
Wat een tijden zeg van die 100km toppers...

http://www.runwinschoten.nl/100km_website.html
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_144495449
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef Cynic het volgende:

Sommigen lopen niet bepaald vlak.. rondes van 47 minuten en van 1 uur 10 :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144495540
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Sommigen lopen niet bepaald vlak.. rondes van 47 minuten en van 1 uur 10 :P
Ik geloof dat het doel van 100km ook niet meteen is om zo vlak mogelijk te lopen :)
It has to mean something
pi_144495664
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik geloof dat het doel van 100km ook niet meteen is om zo vlak mogelijk te lopen :)
Hmm nee misschien gaat het om uitlopen. Maar juist bij zijn lange afstand moet je volgens mij geen energie verspillen door de eerste rondes veel te hard weg te gaan :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_144495763
Soms nemen ze ook gewoon 10 minuten of een kwartier pauze.

Ons team is 2e geworden. Helaas moest ik met 2 anderen al eerder weg. Dus heb niet op het podium gestaan. Maar toch wel leuk :)
pi_144495774
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm nee misschien gaat het om uitlopen. Maar juist bij zijn lange afstand moet je volgens mij geen energie verspillen door de eerste rondes veel te hard weg te gaan :o
Bij dit soort lange afstanden zit het verval meestal in de laatste km's. Het is nu eenmaal een roteind en op het laatst zit er gewoon ontzettend veel verzuring overal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daar had ik er 2 van, maar allebei kwijt geraakt :( Die waren echt fijn..
Ik heb vanmiddag even gepast en vind het ook nu al een fijn shirt. Dat zal dus een DtD dingetje zijn. :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_144495942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Even uitrusten LT, komt wel goed! ^O^

Ik ben ondertussen klaar met mijn 10km. Ging lekker, erg soepel. Heb het idee dat ik nog wel dieper kon gaan, maar durfde het niet aan. Na de finish ook meteen weer heel fris. Had het niet verwacht, wat minder getraind door herstel van de TdF. En natuurlijk vorige week de Strongmanrun.
Maar 10k in 35.29 gelopen *O* Een halve minuut van mijn PR af. Gekkenhuis! :D
Poeh wat een tijd zeg _O_

quote:
99s.gif Op zaterdag 13 september 2014 17:26 schreef mosselmossel het volgende:
Jezus. Al die duinen. Honderden traptreden. Maar toch mooi twee keer over het zwaarste deel van het marathonparkoers gelopen. Maar ik ging kapot in die 35km. Maar vanaf nu rustigaan.
Lekker bezig man, aan de training voor de marathon kan het niet liggen als ik je loopjes langs zie komen.
pi_144496560
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef Cynic het volgende:

Wat een prutsers. Ik zie er zo snel geen een met een negatieve split.
pi_144496998
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Bij dit soort lange afstanden zit het verval meestal in de laatste km's. Het is nu eenmaal een roteind en op het laatst zit er gewoon ontzettend veel verzuring overal.

[..]

Ik heb vanmiddag even gepast en vind het ook nu al een fijn shirt. Dat zal dus een DtD dingetje zijn. :)
Nouja het viel me op vanwege deze tweet:

https://twitter.com/LeonievdHaak/status/510850077393707008

toch wel een ervaringsexpert :P
  zaterdag 13 september 2014 @ 21:35:04 #11
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144497206
Hai,

Ik wil weer gaan beginnen met hardlopen, maar ben een beetje een lastige loper.
Ene moment kan ik zo een km aan één stuk lopen, de andere dag haal ik amper de 300 meter.

Laatste keer dat ik hardgelopen heb was de korte afstand damloop 2010. Ging toen prima op zich aangezien ik die eigenlijk zonder echte training gelopen heb. Niet geweldig, maar ben geen quitter dus toch maar gegaan.

Maar nu, 4 jaar later... een conditie op niveau 0. ( kind, energieloos en motivatieloos ) en toch wil ik weer gaan proberen te lopen. Probleem 1 en is eigenlijk het enige probleem.
Heb geen zin om dit alleen te doen. Of nou ja, de zin is er wel maar de motivatie niet.

Dus hierbij de vraag..
Zijn er mensen uit omgeving Alblasserdam Nw-Lekkerland die mij op sleeptouw willen nemen? :)
  zaterdag 13 september 2014 @ 21:42:00 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144497501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:35 schreef bepklep82 het volgende:
Hai,

Ik wil weer gaan beginnen met hardlopen, maar ben een beetje een lastige loper.
Ene moment kan ik zo een km aan één stuk lopen, de andere dag haal ik amper de 300 meter.

Laatste keer dat ik hardgelopen heb was de korte afstand damloop 2010. Ging toen prima op zich aangezien ik die eigenlijk zonder echte training gelopen heb. Niet geweldig, maar ben geen quitter dus toch maar gegaan.

Maar nu, 4 jaar later... een conditie op niveau 0. ( kind, energieloos en motivatieloos ) en toch wil ik weer gaan proberen te lopen. Probleem 1 en is eigenlijk het enige probleem.
Heb geen zin om dit alleen te doen. Of nou ja, de zin is er wel maar de motivatie niet.

Dus hierbij de vraag..
Zijn er mensen uit omgeving Alblasserdam Nw-Lekkerland die mij op sleeptouw willen nemen? :)
http://www.start2run.be/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_144497632
@DeeBee dat shirt heb ik ook, zit heel fijn! Wel wat ruim nu naar verder top shirt. Die damloop helaas niet kunnen lopen :(

Heb het shirt ook binnen, héél gaaf! Zit ook top wat ik er zo van voel dus ik vermoed dat dit wel eens m'n nieuwe favoriet kan zijn :9 misschien morgen bij m'n loopje vast testen? :7
  zaterdag 13 september 2014 @ 21:51:42 #14
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144497977
quote:
Ik heb geen telefoon die apps ondersteund :)

Ja ja ja, kom maar op met het commentaar.
pi_144498109
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Je kan het ook als mp3s downloaden volgens mij. Maar ik weet er het fijne niet vanaf. Evy is in ieder geval een fijne manier om op te bouwen.
pi_144498311
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Mooi meteen een excuus om snel voor een garmin of iets dergelijks te gaan.

Sluit je gewoon aan bij een start to run of een vereniging.
pi_144498716
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dit.

Ik heb nu sinds twee weken een sporthorloge van TomTom, en dat maakt het lopen voor mij een stuk fijner en plezieriger. Onderweg kun je je prestatie op verschillende vlakken bekijken, en nadien op de PC nog veel meer data analyseren. Hiermee kun je, ik in ieder geval wel, gerichter gaan trainen en ook echt iets gaan opbouwen! :)

Het kost wat, maar dan heb je ook wat! ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zaterdag 13 september 2014 @ 22:31:58 #18
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144500020
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik ken Garmin alleen van het motorrijden, doen die ook in hardloop spul?
  zaterdag 13 september 2014 @ 22:35:56 #19
428175 bepklep82
Ik ben géén vent jongûh!
pi_144500238
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:06 schreef trolley het volgende:

[..]

Dit.

Ik heb nu sinds twee weken een sporthorloge van TomTom, en dat maakt het lopen voor mij een stuk fijner en plezieriger. Onderweg kun je je prestatie op verschillende vlakken bekijken, en nadien op de PC nog veel meer data analyseren. Hiermee kun je, ik in ieder geval wel, gerichter gaan trainen en ook echt iets gaan opbouwen! :)

Het kost wat, maar dan heb je ook wat! ^O^
Dat gaat me eigenlijk wel wat ver.
De tijd kan ik bijhouden op een gewoon horloge.
Ik heb eerlijk gezegd niet perse een programma nodig dat mijn vorderingen bij houdt.
Hoe ik me voel en hoever ik nog kan gaan weet mijn lichaam nog wel het best.
pi_144500881
Vandaag weer een intervaltraining gedaan, normaal vind ik die heerlijk maar nu wilde hij niet echt. Planning was 8x 300m, maar uiteindelijk 5x 300m geworden.

http://app.endomondo.com/workouts/407911799/10707661
pi_144501393
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd niet perse een programma nodig dat mijn vorderingen bij houdt.
Een loopgroepje is misschien wel leuk? Of wat vrienden of collega's om mee te lopen?

Weet je hoe het komt dat het de ene keer beter wil lukken dan de andere keer?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144501650
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef Daph_ het volgende:
@DeeBee dat shirt heb ik ook, zit heel fijn! Wel wat ruim nu naar verder top shirt. Die damloop helaas niet kunnen lopen :(

Heb het shirt ook binnen, héél gaaf! Zit ook top wat ik er zo van voel dus ik vermoed dat dit wel eens m'n nieuwe favoriet kan zijn :9 misschien morgen bij m'n loopje vast testen? :7
Ik heb ook mn shirt binnen.. maar durfde m vandaag nog niet aan.. haha heel kinderachtig maar gewoon omdat dat niet "hoort" ofzo.. welk startvak sta je?
pi_144501790
Wat is het soms toch inspirerend om dit topic ff door te lezen. Echt gaaf om te zien wat voor prachtige afstanden, tijden en persoonlijke overwinningen behaald kunnen worden door gewoon serieus trainen :)

Ik zal morgen wel brak en moe zijn, maar ik heb alweer helemaal zin in een rondje morgen!
pi_144502093
Ik krijg in de loop van volgende week mijn shirt voor de Dam tot Damloop. En dan kan de voorpret echt beginnen :) . Morgen nog even een rondje en dinsdag uitlopen en dan ben ik er klaar voor.
  zaterdag 13 september 2014 @ 23:35:44 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144502569
Ik ben een playlistje aan het maken voor mijn marathon O+
  zaterdag 13 september 2014 @ 23:57:41 #26
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144503254
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:35 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk! Deel 'm ff als 'ie af is :)
pi_144504801
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef bepklep82 het volgende:

[..]

De ontkenningsfase, daar zijn er al een boel doorheen gegaan. Meten is immers weten.

Maar de meest bruikbare tip om bij een hardloopgroep te gaan hoe denk je daarover?
pi_144505763
Een sporthorloge is toch wel heel fijn om onderweg te kunnen zien hoe ver het nog is. Maar trainen doe ik verder ook gewoon op gevoel. Ik ga in ieder geval niet naderhand alle gegevens napluizen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2014 @ 06:47:54 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144507874
De wekker op zondagochtend vroeger zetten dan op een normale dag om een rondje te gaan hardlopen. Gestoord.
pi_144507888
Verslagje van gister
SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 06:47 schreef Swetsenegger het volgende:
De wekker op zondagochtend vroeger zetten dan op een normale dag om een rondje te gaan hardlopen. Gestoord.
Mafkees, dat doe ik nooit!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 14 september 2014 @ 07:00:51 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144507896
quote:
De wekker op zondag zetten om vroeger dan normaal te gaan werken is ook gestoord :+
F means you're fucked
pi_144507928
quote:
Ja. De wekker zetten om te gaan fietsen op zondagochtend is wel normaal.

Lopers, veel plezier vandaag, ik kies vandaag voor de fiets.
pi_144507936
O ja, iedereen die gaat lopen veel plezier vandaag!

Ik verkies de bank.
  zondag 14 september 2014 @ 07:44:06 #34
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144507968
Jero, niet normaal... maar super gedaan :)

En mossel, goed gedaan!

Ik heb gister ook een leuk rondje gelopen :)

http://allergenenhardlope(...)un-in-bleskensgraaf/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 14 september 2014 @ 07:46:57 #35
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_144507975
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:35 schreef bepklep82 het volgende:
Dus hierbij de vraag..
Zijn er mensen uit omgeving Alblasserdam Nw-Lekkerland die mij op sleeptouw willen nemen?
Ik woon zelf in Zwijndrecht, maar weet bijvoorbeeld dat er een loopgroep is in Hendrik Ido Ambacht, onder de naam Inner Circle runners volgens mij. Misschien daar eens koekeloeren?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  zondag 14 september 2014 @ 07:54:59 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_144507992
Wekker zetten op zondagochtend :O
Ik mag alleen van mezelf blijven liggen en skip een keertje. Genoeg kms weer gemaakt :)
  zondag 14 september 2014 @ 07:57:47 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144508001
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 00:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

De ontkenningsfase, daar zijn er al een boel doorheen gegaan. Meten is immers weten.

Maar de meest bruikbare tip om bij een hardloopgroep te gaan hoe denk je daarover?
Ik denk dat dat niet is wat ze wil horen :P Ze wil horen dat iemand haar op sleeptouw neemt. Volgens mij zijn maar heel weinig hardlopers daartoe bereid. Althans, niet in dit topic.
pi_144508013
De wekker zetten om naar de bergen te gaan en te gaan rodelen is wel normaal :P
pi_144508071
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:10 schreef Danter het volgende:

[..]

Ik heb ook mn shirt binnen.. maar durfde m vandaag nog niet aan.. haha heel kinderachtig maar gewoon omdat dat niet "hoort" ofzo.. welk startvak sta je?
Haha snap wel wat je bedoelt hoor. Ik laat m vandaag nog even thuis denk ik. Ik sta in wit.. Als ik dan afleid dat Nanook had opgegeven 45 min en die staat in paars (twee golven eerder) denk ik dat ik flink mag slalommen :') ik hoop m namelijk wat sneller te lopen dan 45 minuten..

Welk vak sta jij? :)
  zondag 14 september 2014 @ 08:38:54 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_144508146
Ik vertrek! Zin in!
  zondag 14 september 2014 @ 08:39:51 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144508150
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vertrek! Zin in!
Veel plezier!
F means you're fucked
pi_144508181
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef Daph_ het volgende:

Kan je je deze keer revancheren in je nieuwe shirt! :7

En ik heb hem ook nog wel eens aan af en toe, wel grappig dat er iets van 5 verschillende dingen achterop kunnen staan. Ik heb 'there is no finish line' volgens mij. En beter dat hij nu ruim zit dan niet meer past! ;)

Slalommen hoort bij de Damloop trouwens, daar is het altijd druk. Deels de charme, deels een nadeel vind ik altijd...
Jack does it in real time...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2014 @ 08:48:16 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144508189
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 07:00 schreef YUR het volgende:

[..]

De wekker op zondag zetten om vroeger dan normaal te gaan werken is ook gestoord :+
Sterker nog, dat is batshit crazy.
  zondag 14 september 2014 @ 08:49:30 #44
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_144508196
quote:
4s.gif Op zondag 14 september 2014 08:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is batshit crazy.
Gaat ook nog wel de rest van de dag duren. Wel lekker vanuit huis ^O^

Wel zonde, prima loopdagje zo!

Lekker gelopen?
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2014 @ 08:55:10 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144508237
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 08:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Gaat ook nog wel de rest van de dag duren. Wel lekker vanuit huis ^O^

Wel zonde, prima loopdagje zo!

Lekker gelopen?
Ja, viel niet tegen.
pi_144508318
quote:
Ik vertrek! Zin in!
Succes!

Veel loopjes in de WLWW zag ik. Ik ga straks in het Vondelpark rondjes rennen, de rock and Run, lopen met op ieder hoek een bandje of dj, gekkigheid :P Als mijn voet zich koest houdt doe ik 4 rondjes van 3 km. Mijn dochters installeer ik met een picknickmand op een fijn plekje, we maken er een gezellig familiemiddagje van O+

Fijne zondag allemaal!
pi_144508333
quote:
Ik vertrek! Zin in!
Veel plezier!

Wil je me als je terug bent in de OP zetten bij Rondje Bergen op 5 oktober? Ik doe de 5km.
  zondag 14 september 2014 @ 09:29:20 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_144508459
Veel plezier en succes lopers! *O*
pi_144508539
Ben al vroeg in Rotterdam voor de Maasstadloop. Even benen omhoog na 21km fietsen :P.
Get stoned
  zondag 14 september 2014 @ 09:43:22 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144508592
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Soms nemen ze ook gewoon 10 minuten of een kwartier pauze.

dit dus, of gaan gewoon even een haf uurtje tukken
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_144508747
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 07:54 schreef Quoi het volgende:
Wekker zetten op zondagochtend :O
Ik mag alleen van mezelf blijven liggen en skip een keertje. Genoeg kms weer gemaakt :)
Ik hoef meestal geen wekker te zetten, word ook in het weekend wel om 7 uur wakker. Maar nu 10 uur geslapen, daar ben ik wel blij mee!
pi_144509096
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 08:46 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Kan je je deze keer revancheren in je nieuwe shirt! :7

En ik heb hem ook nog wel eens aan af en toe, wel grappig dat er iets van 5 verschillende dingen achterop kunnen staan. Ik heb 'there is no finish line' volgens mij. En beter dat hij nu ruim zit dan niet meer past! ;)

Slalommen hoort bij de Damloop trouwens, daar is het altijd druk. Deels de charme, deels een nadeel vind ik altijd...
dat was ook het idee :7 mijne zegt Eat my dust :)
pi_144509159
Snotrun before breakfast :P

Stats:
• 36,26km
• 3:45:27
• positieve hoogtemeters: 266
http://www.movescount.com/moves/move40607246

Ondanks een dichte neus en hoofdpijn bij het opstaan ben ik toch maar gegaan. Het doel was 35km, maar dat is iets meer geworden. Nu lekker taperen ! :D

Alle andere lopers veel plezier vandaag!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2014 10:44:34 ]
  zondag 14 september 2014 @ 10:55:37 #54
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_144509344
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 10:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Snotrun before breakfast :P

Stats:
• 36,26km
• 3:45:27
• positieve hoogtemeters: 266
http://www.movescount.com/moves/move40607246

Ondanks een dichte neus en hoofdpijn bij het opstaan ben ik toch maar gegaan. Het doel was 35km, maar dat is iets meer geworden. Nu lekker taperen ! :D

Alle andere lopers veel plezier vandaag!
geen slecht begin van de dag ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_144509370
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 08:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Haha snap wel wat je bedoelt hoor. Ik laat m vandaag nog even thuis denk ik. Ik sta in wit.. Als ik dan afleid dat Nanook had opgegeven 45 min en die staat in paars (twee golven eerder) denk ik dat ik flink mag slalommen :') ik hoop m namelijk wat sneller te lopen dan 45 minuten..

Welk vak sta jij? :)
Haha ik mag ook echt slalommen.. ondanks dat ik 46 minuten had opgegeven st ik in zwart.. terwijl ik m nu al sneller loop dan dat haha!

Maargoed geen probleem het gaat om de fun!
pi_144509379
Lopers die vandaag iets leuks te lopen heb; geniet ervan!! :D
pi_144509503
Nou, dat wordt geen clubkampioenschappen voor mij vandaag. Ongeveer 1 kilometer van mijn huis breekt de achteras van onze auto af...
It has to mean something
pi_144509542
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:35 schreef SEMTEX het volgende:
^O^ ^O^ ^
Dat moet ik eigenlijk ook eens doen.

Voor de OP

12 oktober 2014 - Marathon Eindhoven 2014 (Eindhoven)

[*]Bos81 - HM

*O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 14 september 2014 @ 11:10:03 #59
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_144509551
Jeej bos! Je eerste?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_144509595
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:10 schreef Murmeli het volgende:
Jeej bos! Je eerste?
Wordt mijn eerste HM ja :) . Maar ben er in principe al een jaar mee bezig..

Zometeen loop ik hier op mijn geboortegrond de Libertyloop 10 mijl :s)
Heb het alleen niet in de OP laten zetten :@ :@
pi_144509644
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:05 schreef Cynic het volgende:
Nou, dat wordt geen clubkampioenschappen voor mij vandaag. Ongeveer 1 kilometer van mijn huis breekt de achteras van onze auto af...
-O-
pi_144509645
Cool Bos! Succes met trainen nog een paar weken!
pi_144509675
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:12 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wordt mijn eerste HM ja :) . Maar ben er in principe al een jaar mee bezig..
Gaat het goed en heb je er vertrouwen in?

Ik ben me aan het voltanken met muntthee. Zo de BtB. Te warm. }:|
pi_144509693
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 11:16 schreef mosselmossel het volgende:
Cool Bos! Succes met trainen nog een paar weken!
Dank je. Gaat helemaal goed komen, heb ik het gevoel.. :) :)
pi_144509723
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 11:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Gaat het goed en heb je er vertrouwen in?

Ik ben me aan het voltanken met muntthee. Zo de BtB. Te warm. }:|
Ja. Ik heb er wel weer vertrouwen in. Met weer bedoel ik dat ik een maand geleden tijdens het werk (ik werk als postbezorger) ben aangereden. Waardoor ik even wat last ondervond van mijn rug, maar dat is nu zo goed als over en heb de laatste 2 weken weer flink kunnen lopen..
pi_144509727
Trouwens. Ik heb geeneens spierpijn! :Y Op dit moment dan in elk geval. Misschien komt het nog, maar hopelijk blijft het weg.
pi_144510009
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 11:20 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Ik heb geeneens spierpijn! :Y Op dit moment dan in elk geval. Misschien komt het nog, maar hopelijk blijft het weg.
Wat goed! Moet echt heel veel zelfvertrouwen geven zo'n training :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 september 2014 @ 11:40:36 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_144510108
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 11:20 schreef mosselmossel het volgende:
je lijf is tegen het eind van je marathontraining zo sterk. Denk niet dat je last krijg. 5 Oktober... Das andere koek >:)
pi_144510301
We'll see, maar dit geeft inderdaad vertrouwen.
pi_144510360
Leuke verslagen MD en mossel! ^O^!
MD geen last van je maag gehad omdat je toch best hard ging op het laatst? Of kan het wel een wat korter stukje? Tempo zat er best lekker in in ieder geval!
En mossel die trapjes lijken me inderdaad ontzettend killing aan het eind van de M. Vooral omdat je dan andere bewegingen maakt en de kramp erin kan schieten. Misschien wat zouts meenemen voor de zekerheid ;)

De rest die vandaag nog moet lopen Erg veel plezier en heel veel succes! *O*
pi_144510422
Denk je de rest van de dag met je pootjes hoog te kunnen gaan zitten, gaat de telefoon: of ik kan invallen bij een ouder-kind tennistoernooi. :X

* ..-._---_-.- gaat zijn tennisracket zoeken dat ie tien jaar geleden op zolder heeft gelegd.
pi_144510443
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Leuke verslagen MD en mossel! ^O^!
MD geen last van je maag gehad omdat je toch best hard ging op het laatst? Of kan het wel een wat korter stukje? Tempo zat er best lekker in in ieder geval!
En mossel die trapjes lijken me inderdaad ontzettend killing aan het eind van de M. Vooral omdat je dan andere bewegingen maakt en de kramp erin kan schieten. Misschien wat zouts meenemen voor de zekerheid ;)

De rest die vandaag nog moet lopen Erg veel plezier en heel veel succes! *O*
Niet nodig. Op elke verzorgingspost staat bouillon. Ik weet zeker dat ik bouillon pak op de verzorging op 36km.
pi_144510947
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Denk je de rest van de dag met je pootjes hoog te kunnen gaan zitten, gaat de telefoon: of ik kan invallen bij een ouder-kind tennistoernooi. :X

* ..-._---_-.- gaat zijn tennisracket zoeken dat ie tien jaar geleden op zolder heeft gelegd.
Jij ook lekker gelopen trouwens, wat een afstand weer! ^O^
Veel plezier met tennissen :P Weer eens wat anders ja, kijk maar uit dat de kramp er bij jou ook niet inschiet :D
pi_144511093
quote:
99s.gif Op zondag 14 september 2014 12:01 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Niet nodig. Op elke verzorgingspost staat bouillon. Ik weet zeker dat ik bouillon pak op de verzorging op 36km.
km 36 niet een beetje aan de late kant als dat de enige keer is dat je pakt? Lijkt mij dat het dan weinig effect gaat hebben op dat laatste stukje.
pi_144511179
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

km 36 niet een beetje aan de late kant als dat de enige keer is dat je pakt? Lijkt mij dat het dan weinig effect gaat hebben op dat laatste stukje.
Misschien op km 30 ook wel. Ik weet ook niet wat nou goed is. Ik neem in elk geval zelf dik een halve liter sportdrank mee en dik een halve liter water, 5 gels. En wat ik dan nog op de verzorgingsposten zou moeten pakken weet ik eigenlijk niet precies. Ze hebben water, sportdrank, cola, bouillon, banaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')