Wat is met mijn kutquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
De kritiek was trouwens ook niet tegen jullie, maar richting Fylax. Mensen van R49 doen hun best om die radio draaiende te houden en om dan een hele show te wijden aan een ander topic is kut met peren (en appelen) (haha zag je wat ik daar deed?).
Dat is besproken en klaar. Verder is er totaal geen verplichting, maar zou het tof zijn dat als je een verzoekje doet, dat je even mee post in het topic, nieuwe mensen en alles. Wel zo fijn.
Nou grotjes en een knuffel aan jullie moeders(behalve als ze zijn overleden)
En dat doen we nu braaf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
De kritiek was trouwens ook niet tegen jullie, maar richting Fylax. Mensen van R49 doen hun best om die radio draaiende te houden en om dan een hele show te wijden aan een ander topic is kut met peren (en appelen) (haha zag je wat ik daar deed?).
Dat is besproken en klaar. Verder is er totaal geen verplichting, maar zou het tof zijn dat als je een verzoekje doet, dat je even mee post in het topic, nieuwe mensen en alles. Wel zo fijn.
Nou grotjes en een knuffel aan jullie moeders(behalve als ze zijn overleden)
ditquote:Op
[quote][b]Op zaterdag 13 september 2014 22:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn oren alleen niet meer
nou dat hoeft ook weer niet, als ik in de buurt benquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Maar ik kom wel naar Maastricht als je dat wilt hoor
doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
zal ik gewoon proberen te bellen met een matige microfoon?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:41 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zeker zeker
Ik heb nu ook een waterkoker besteld bij Bol
De reviews zijn niet echt super lovendquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/b(...)78/9000000011868795/
Ja boeiend, hij past bij de restquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
De reviews zijn niet echt super lovend
Dat is waarquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja boeiend, hij past bij de rest
Als die maar kookt.
Gelukkig. Anders had ik je gemistquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, niemand zou mij kunnen horen in zo;n groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |