SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Typisch Serero, paar leuke acties op het middenveld maar hoe dichter bij de goal hoe minder het wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hopelijk val de blessure van Klaassen mee anders moet je het tegen PSG en in de Kuip met Duarte doen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nepperij om te verbloemen dat hij faalde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:09 schreef Smoofie het volgende:
Serano blessure, miss dat ie daarom faaldeNarf!![]()
wat een verschrikkelijke 2de helft
bang voor afslachting door PSG met Ajax in deze doen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Positief is wel dat je gewoon 3 punten pakt en ook niet in gevaar bent geweest, dat is wel eens anders geweest in dit soort wedstrijden. Maar verder is het een wedstrijd om snel te vergeten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wow, draaicirkel van Duarte... ik dacht dat de mijne al erg was... maar damnNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Nu Blind weg is, is de 'bank' minder breed
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
We gaan het kampioenschap in ieder geval niet op doelsaldo winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veltman stond lucht te dekkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Zon langzame bal hoe kun je dat nou niet verdedigenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nepperij om te verbloemen dat hij faalde.![]()
Rennes heeft wel een goeie ploegquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:15 schreef j95 het volgende:
PSG heeft overigens gelijk gespeeld uit bij Stade Rennais ( of hoe je dat ook schrijft)RED ONS HENNIEGOD![]()
Dus? Ajax verliest 2x van Zwolle.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:15 schreef j95 het volgende:
PSG heeft overigens gelijk gespeeld uit bij Stade Rennais ( of hoe je dat ook schrijft)![]()
Wij ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rennes heeft wel een goeie ploeg![]()
![]()
Vd Hoorn vs Veltman
Als veltman nou zo kut blijft doorgaan kan je mike nog beter inzetten"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Mike is sowieso niet slechter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef Stiggie het volgende:
Vd Hoorn vs Veltman
Als veltman nou zo kut blijft doorgaan kan je mike nog beter inzetten![]()
Eerste helft was ik nog wel gematigd positief maar nu moet je gewoon met geknepen billen kijken tegen de nummer laatst
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat nou dus? PSG is de volgende tegenstander dus lijkt mij relevante informatie? Ik geef verder geen waardeoordeel dus wat zit je te janken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus? Ajax verliest 2x van Zwolle.![]()
Het inbrengen van Zimling heeft nou niet echt geholpen...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat het geen reet zegt, ook totaal niet relevant dus. Alsof PSG op dezelfde manier het veld in zou gaan, met Ajax in de poule heeft Zlatan de kans om topscorer te worden, zie Ronaldo iedere keer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:17 schreef j95 het volgende:
[..]
Wat nou dus? PSG is de volgende tegenstander dus lijkt mij relevante informatie? Ik geef verder geen waardeoordeel dus wat zit je te janken.![]()
Als je dat niet relevant vindt houdt het op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat het geen reet zegt, ook totaal niet relevant dus. Alsof PSG op dezelfde manier het veld in zou gaan, met Ajax in de poule heeft Zlatan de kans om topscorer te worden, zie Ronaldo iedere keer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: