SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En als aanvulling op de TT: we missen Aike
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Mijn eerste Topic.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
René liep toch eerst te klagen dat hij bij Vanessa amper vitamines binnenkreeg? En nu blijkt 'ie zelf alleen maar vette hap te eten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
echt wel!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
En als aanvulling op de TT: we missen Aike... en huiver mee![]()
Wie of wat is een Aike?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
En als aanvulling op de TT: we missen Aike
![]()
![]()
Met uitjes?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Haropro het volgende:
Patatje oorlog op en ik kan het niet aanraden. *burp*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een pratende hondenuitlaatstrook met de woordenschat van een bospeen.quote:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Lekker, maar dat valt altijd zo zwaar op de maagquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Haropro het volgende:
Patatje oorlog op en ik kan het niet aanraden. *burp*![]()
Hij mist de Mac zei hij laatstquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef PoezeligDing het volgende:
René liep toch eerst te klagen dat hij bij Vanessa amper vitamines binnenkreeg? En nu blijkt 'ie zelf alleen maar vette hap te eten.![]()
![]()
Dit is gesneuvelde napalm kip, ook wel bekend als Kip Hiroshima.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:43 schreef Zelus het volgende:
Ow, het is kip wat in die pan ligt, zeker op militaire wijze geslacht ofzo.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Grote bek over hygiëne, zag je hem net de ovenschaal 'schoonmaken' en wat afvegen met een theedoek die eerst al over het hele aanrecht was heengegaan om dat droog te krijgen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:42 schreef Mirjam152 het volgende:
Patat met kip. Past prima bij René.
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nieuwe tv kok is comingquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:42 schreef Mirjam152 het volgende:
Patat met kip. Past prima bij René.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Waarom maakt hij die tyfus zooi niet in de Fles dr keuken ?Assumption is the mother of all fuck-ups?
Assumption makes an ass of U & Me?![]()
Je UI,geweldig.quote:![]()
OntPlofkipquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:43 schreef Zelus het volgende:
Ow, het is kip wat in die pan ligt, zeker op militaire wijze geslacht ofzo.![]()
![]()
Isa is vandaag ook niet overdreven veel in beeld
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:44 schreef stoney69 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom maakt hij die tyfus zooi niet in de Fles dr keuken ?![]()
Ligt weer in bed, toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa is vandaag ook niet overdreven veel in beeld![]()
Gouden Kooiker hondjes.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Ze is ziek, heel erg misselijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa is vandaag ook niet overdreven veel in beeldUtopia!![]()
Fuck is ze zwanger?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze is ziek, heel erg misselijk.![]()
gio got trappedquote:
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Teveel snoep gegeten want ze dacht dat ze zo'n suikertekort inzinking had, weet even het woord niet.quote:Utopia!![]()
De zus van LauB heeft een modellen opleiding gedaan en heeft honderden foto's in haar portfolio.........
Met dit soort opleidingen schop je het meestal tot de OTTO of Wehkamp catalogus, verder niet."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:48 schreef Haropro het volgende:
[..]
Met granaatappel. Sorry, word zo flauw van die saaie streams.![]()
![]()
Avond, en nog iets zinnigs gebeurd, zie geen sv van vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja he? Deed mij ook denken aan Forest Gumpquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:49 schreef utopinee het volgende:
Die schoenen van Lot!! Krijg je die vergoed van je ziektekostenverzekering???Maar misschien zijn we oud en zijn die schoenen heel erg in.
Utopia!![]()
hypoquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:52 schreef Haropro het volgende:
[..]
Teveel snoep gegeten want ze dacht dat ze zo'n suikertekort inzinking had, weet even het woord niet.![]()
Hypo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:52 schreef Haropro het volgende:
[..]
Teveel snoep gegeten want ze dacht dat ze zo'n suikertekort inzinking had, weet even het woord niet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |