Het heeft dagen geduurd voor we doorhadden dat mijn "VERIFY ON" daar verantwoordelijk voor was.
 Het heeft dagen geduurd voor we doorhadden dat mijn "VERIFY ON" daar verantwoordelijk voor was.  

. Konden ze meteen een nieuwe kopen.
. Konden ze meteen een nieuwe kopen.

______________!
______________!

Wat was dat voor pasta in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:53 schreef Hinder het volgende:
Op een recente actie na, kan ik niet veel bedenken. Ik besloot de stock koeler van een AMD FX-6200 voor iets beters te vervangen (de grootste blunder kan in wezen ook worden beschouwd dat ik dat bij de bouw niet direct had gedaan). Alles los gehaald dat in de weg zat, en een beetje gaan 'schuiven en wrikken' om de oude koeler van de CPU te ontdoen. De koeler zelf was verder los van 't bord. De pasta was echter dermate goed aangehecht, dat ik de koeler inclusief CPU dwars door diens vergrendeling eruit trok.
De schade viel gelukkig mee: slechts één pin aan de buitenkant verbogen. Maar het leukste kwam nog ook nog: de CPU van de koeler ontdoen. Een beetje wrikken met een pasje deed niet veel. Uiteindelijk maar een schroevendraaier gebruikt, wat wel direct werkte. Vervolgens het pasje nog wel gebruikt om het kromme pinnetje te corrigeren. Hij werkt na opnieuw assembleren gelukkig nog prima, en nu ook nog eens koel en stil.

Het was het standaard laagje dat in de fabriek al was aangebracht. Ik weet niet meer precies hoe 'ie nu ineens met CPU en al los kwam, maar het ging met best wat geweldquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat was dat voor pasta in hemelsnaam?
Ik 'twist and pull' altijd maar als dat spul echt zo vast zat vermoed ik dat je met die methode ook wel wat pinnetjes verbogen zou hebben.
 .
.

Erger kan bijna niet dan sinaasappelsapquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:27 schreef Helsinki het volgende:
Een glas sinaasappelsap omgegooid en dat kwam allemaal heel fijn op de vrij nieuwe MacBook van m'n schoonouders terecht. Konden ze meteen een nieuwe kopen.
 .
.

Bekend gevoel..quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef t4rt4rus het volgende:
Dat nare warme gevoel dat je krijgt als je door hebt iets fout gedaan te hebben op een systeem waar anderen ook op werken...

http://www.downloadmoreram.com/quote:Op woensdag 17 september 2014 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
In de tijd met P3 en ik een half jaartje internet had dacht ik dat ik wel hardware kon downloaden en er niks van snapte waarom het niet werkte
Als ik er nu aan terug denk...dan voel ik me echt ontzettend dom

quote:Op woensdag 17 september 2014 13:33 schreef kovenant het volgende:
[..]
http://www.downloadmoreram.com/
 werkt het ook? Wist niet dat het nog bestond.
 werkt het ook? Wist niet dat het nog bestond.  lang levende het internet
 lang levende het internet  

Je moest ze de kost geven die gewoon de zaag in hun hardware zetten als het niet past.quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:08 schreef robin007bond het volgende:
Vrij recent nog eigenlijk:
Ik heb een 7 jaar oude HP-PC, maar het leek me wel eens mooi om de videokaart te upgraden. Het pastte nauwelijks in de kast en het mobo liet ook haast geen ruimte toe (de videokaart kwam zo'n beetje tegen het geheugen aan). Toen is er een stukje mooiheid van de videokaart afgebroken. Gelukkig was het een stukje plastic dat er voor de sier zat, maar het was toch even flink schrikken.
 .
.

Die heb ik gemistquote:Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moest ze de kost geven die gewoon de zaag in hun hardware zetten als het niet past.
Laatst nog iemand hier in DIG die de heatpipes van zijn koelblok een stukje ingekort had omdat dat beter uit kwam. En vervolgens raar vinden dat het spul te heet wordt.
 . Linkje?
. Linkje?

quote:Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moest ze de kost geven die gewoon de zaag in hun hardware zetten als het niet past.
Laatst nog iemand hier in DIG die de heatpipes van zijn koelblok een stukje ingekort had omdat dat beter uit kwam. En vervolgens raar vinden dat het spul te heet wordt.

keigaaf,quote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Vroeger had je op de pc kasten zo een schakelaar om te schakelen tussen twee voltage standen. Ik heb dat uit nieuwsgierigheid gedaan, en bij het aanzetten ontplofte mijn voeding. Keigaaf was dat.

Het viel me op dat de nieuwe voeding die ik vorige week binnen heb gekregen, niet meer zo'n schakelaar heeft. Die is gewoon geschikt voor ingangsspanningen van 110-240V.quote:

meeste desktop systemen die worden gebouwd voor bedrijven hebben deze optie nog wel helaasquote:Op woensdag 17 september 2014 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Het viel me op dat de nieuwe voeding die ik vorige week binnen heb gekregen, niet meer zo'n schakelaar heeft. Die is gewoon geschikt voor ingangsspanningen van 110-240V.

dat jij naar hier bent gekomen hebben wij hier op fok denk ik ook nog steeds last van.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef borbit het volgende:
Ik was lang geleden een keer naar "http://forum.fok.nl" gegaan met mijn computer. Nog steeds last van.

Ow ja, dat was altijd leuk als we systemen naar de US verscheepten en ze dat vergaten om te zetten. Of als we ze terugkregen en het dan zelf vergaten.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Vroeger had je op de pc kasten zo een schakelaar om te schakelen tussen twee voltage standen. Ik heb dat uit nieuwsgierigheid gedaan, en bij het aanzetten ontplofte mijn voeding. Keigaaf was dat.

Geen backup
  Geen backup   

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |