Verval? Wij zijn het snelst groeiende geloof. Wacht tot we hier 3 miljoen uitmaken, dan bekeerd de rest zich in no time. Zo ging het vroeger ook. Heel Europa is bezig islamitisch te worden en dan praat jij over 'verval'?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:57 schreef agter het volgende:
[..]
Her verval bij 'jullie' is al even bezig. En zo te lezen nog niet op z'n einde.
Doordat jullie als konijnen tekeer gaan ja, en de zandbak achter je laten om hier handtasjes te komen jatten. Niet omdat westerse Europeanen zich nu massaal bekeren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
Heel Europa is bezig islamitisch te worden en dan praat jij over 'verval'?
Ja het oostblok is zich echt aan het bekeren naar de Islamquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Verval? Wij zijn het snelst groeiende geloof. Wacht tot we hier 3 miljoen uitmaken, dan bekeerd de rest zich in no time. Zo ging het vroeger ook. Heel Europa is bezig islamitisch te worden en dan praat jij over 'verval'?
Engeland, Frankrijk, Zweden, Nederland, Duitsland. Ik maak het nog mee hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Ja het oostblok is zich echt aan het bekeren naar de Islam
Nee. Religie is passé.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:06 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Engeland, Frankrijk, Zweden, Nederland, Duitsland. Ik maak het nog mee hoor.
Je schrijft zelf dat jullie eeuwenlang superieur waren, en nu al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Verval? Wij zijn het snelst groeiende geloof. Wacht tot we hier 3 miljoen uitmaken, dan bekeerd de rest zich in no time. Zo ging het vroeger ook. Heel Europa is bezig islamitisch te worden en dan praat jij over 'verval'?
Ik ken Nederlanders die zich bekeren hoor. Zelfs mijn Nederlandse leraar. En ik ken twee jongens van school. Wordt vanzelf meer als mensen zien dat het kan en normaal is en als we meer invloed krijgen en het in je voordeel is je te bekeren. Zeker als een paar populaire types het doen of bekende Nederlanders dan kan het heel snel gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doordat jullie als konijnen tekeer gaan ja, en de zandbak achter je laten om hier handtasjes te komen jatten. Niet omdat westerse Europeanen zich nu massaal bekeren.
Helaas voor TS zit er geen waarheid in zijn "wij nemen Europa over"-verhaaltje.quote:
Houdt geen rekening met bekeringen. Let op ik heb dit van een oom die het weten kan; Turkije is ook niet moslim geworden doordat er veel Turken naar immigreerden na het jaar 1100 (of 1000, althans daar in de buurt). Nee omdat de bestaande bevolking zich bekeerde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:12 schreef agter het volgende:
[..]
Helaas voor TS zit er geen waarheid in zijn "wij nemen Europa over"-verhaaltje.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oslims-in-2030.dhtml
Zie hier een groot problem met mensen als AbisIsmaili, niet zelf nadenken, de feiten negeren maar de woorden van een ander zonder bewijs voor waar aannemen en deze daarna fanatiek verdedigen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Houdt geen rekening met bekeringen. Let op ik heb dit van een oom die het weten kan; Turkije is ook niet moslim geworden doordat er veel Turken naar immigreerden na het jaar 1100 (of 1000, althans daar in de buurt). Nee omdat de bestaande bevolking zich bekeerde.
Een oom als betrouwbare bron gebruikenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Houdt geen rekening met bekeringen. Let op ik heb dit van een oom die het weten kan; Turkije is ook niet moslim geworden doordat er veel Turken naar immigreerden na het jaar 1100 (of 1000, althans daar in de buurt). Nee omdat de bestaande bevolking zich bekeerde.
Wel als hij geschiedenisleraar is in Marokko hè.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:17 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Een oom als betrouwbare bron gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een oom die denkt dat Amerika zelf de twin towers heeft opgeblazen, blij dat we dat dan ook eindelijk opgehelderd hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:17 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Een oom als betrouwbare bron gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was ook een complot. Alle Joden waren die dag vrij hoe kan dat dan? Kun jij dat verklaren? Dat is geen toeval hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb een oom die denkt dat Amerika zelf de twin towers heeft opgeblazen, blij dat we dat dan ook eindelijk opgehelderd hebben.
Mijn excuses aan je oom, maar ik moest heel even hardop lachen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:18 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Wel als hij geschiedenisleraar is in Marokko hè.
Wat een genie. Ik ben bekeerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mijn excuses aan je oom, maar ik moest heel even hardop lachen.
Ja zet jezelf nog meer voor lul. goed bezig. Als je al die internet onzin gelooft ben je en achterlijk en beter op je plaats bij niburu.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:20 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Was ook een complot. Alle Joden waren die dag vrij hoe kan dat dan? Kun jij dat verklaren? Dat is geen toeval hoor.
En die site moet ik geloven? Ik moet nu weg. Tot ziens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja zet jezelf nog meer voor lul. goed bezig.
Hier wat statistiek: http://majorityrights.com(...)_trade_center_on_911
Nee je oom moeten wij gelovenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
En die site moet ik geloven? Ik moet nu weg. Tot ziens.
Jij gelooft alleen wat jij wil geloven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
En die site moet ik geloven? Ik moet nu weg. Tot ziens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |