Negers, Mart Smeets en basketbal, maar wel zeiken over Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:37 schreef Gramulanion het volgende:
Ik kijk ondertussen de halve finale van het WK basketbal met commentaar van Mart Smeets.
Maar dat terzijde.
Deze man heeft 100.000 slachtoffers! Daar denk ik aan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Deze man sympathiseert met Stichting Martijn, opgehangen alles.
Ik sloeg hier spontaan keihard op het bankstel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man heeft 100.000 slachtoffers! Daar denk ik aan.
Ik hoop vooral dat Martijn en Mart morgen de koninginnenetappe in de Vuelta van commentaar mogen voorzien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Deze man sympathiseert met Stichting Martijn, opgehangen alles.
Dit help ik je hopen Danny.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Martijn en Mart morgen de koninginnenetappe in de Vuelta van commentaar mogen voorzien.
Ze hebben nu vijf dagen doorgebracht in de loopgraven te Spanje dus ze weten nu alle ins en outs.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat Martijn en Mart morgen de koninginnenetappe in de Vuelta van commentaar mogen voorzien.
kraait net zoveel onzin uit iddquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de broer van Roland Waterrois.
Nico Snikkels?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Die man met plakbaard doet me denken aan die kluskneus van SBS6 vroegah
Nico godquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Die man met plakbaard doet me denken aan die kluskneus van SBS6 vroegah
Nee joh, die gozert met dat bos prikkeldraad in zijn nek.quote:
Eerst heulen met Stichting Martijn, en daarna een nier donerenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef alors het volgende:
Wat een treurnis dit. Eigenlijk zijn het twee zielige mannetjes, naarstig op zoek naar aandacht.
Deze?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, die gozert met dat bos prikkeldraad in zijn nek.
andersom volgens mijquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst heulen met Stichting Martijn, en daarna een nier doneren
Daar heeft poppel het over, groningse lamlulquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is helemaal niet van SBS lamlendige flapdrol.
Hey johannes, zal ik even de klopboor bij je in stelling brengen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigen huis en handjes thuis
rare piepersnijderquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heeft poppel het over, groningse lamlul
Kom jij maar even de boel dichtkitten. Ik pak de isoleerspuit alvast.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey johannes, zal ik even de klopboor bij je in stelling brengen?
Jongensquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey johannes, zal ik even de klopboor bij je in stelling brengen?
Wat was dat een bazenprogramma...quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigen huis en handjes thuis
Rawr!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom jij maar even de boel dichtkitten. Ik pak de isoleerspuit alvast.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat was dat een bazenprogramma...
Dat introotje van Eigen Huis en Tuin
Nee ga maar door, deze flopshow is niet meer de redden, jullie posts zijn lichtpuntjes.quote:
Ik pak mijn mondharmonica er even bij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors heeft duidelijk niet op de Hogeschool voor Hilariteit en Humor gezeten.
Als jij dit topic doorleest weet je dat je niet de enige bent die deze kennis bezit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Clown Bassie heeft nog ooit eens een show gedaan met Nico Zwinkels bij Jensen
Ga je dan een jazzy nummer doen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik pak mijn mondharmonica er even bij.
Ga jij deze show maar even aan de binnenkant van je ogen bekijken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Kunnen we het even kwalitatief houden hier? Ik probeer een diepgravend programmaatje te volgen.
Kijk je Ned 2?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Kunnen we het even kwalitatief houden hier? Ik probeer een diepgravend programmaatje te volgen.
equote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
yquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik weet wie dat was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Niets maar zoals een wijs man als eens zei; ''niets is belangrijker dan iets anders''
Dat heb je gisteren ook al gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit wel een leuk programma.
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de lievelingsvideo van Zipportal en mij.
Hey Marco ken jij het programma Hollands Welvaren van Michiel van Erp? Dat lijkt me echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij deze show maar even aan de binnenkant van je ogen bekijken.
Mijn lievelingsaflevering was toen Myrna een paashazenpak aan had gedaan en eitjes ging verstoppen op de boerderij.quote:
fout is Carlos Castanedaquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wie dat was.
René Froger.
Ik heb het nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Marco ken jij het programma Hollands Welvaren van Michiel van Erp? Dat lijkt me echt iets voor jou.
Kijk tenminste 1 aflevering terug, ik vind het fantastisch.quote:
Dat klopt. Gisteren vond ik dit ook een leuk programma.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb je gisteren ook al gezegd.
Jij vindt alle flop talkshows leukquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit wel een leuk programma.
Vergeet niet dat je het morgen niet moet zeggen, dan is het weekend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat klopt. Gisteren vond ik dit ook een leuk programma.
Vond jij het onderwerp met stapel en dautzenberg boeiend?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat klopt. Gisteren vond ik dit ook een leuk programma.
Ah, is het Fries dat hij spreekt?quote:
Geef even een linkje van je favoriete Typhoon nummer, ik wil ook op deze bandwagon.quote:
Oja shit, maar ik ben nu niet thuis dus. Je zal nog even geduld moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zou me toch nog bewijs sturen dat je geen neo-nazi bent?
Heb het nog niet ontvangen.
Ik hou inderdaad niet van kijkcijfers.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt alle flop talkshows leuk
De gebroeders van Toor zouden ook een prima late night show kunnen presenterenquote:
Moast ris sjen, fansels!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, is het Fries dat hij spreekt?
In Friesland wordt Typhoon gezien als de nieuwe Syb van der Ploeg.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, is het Fries dat hij spreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |