Nee ga maar door, deze flopshow is niet meer de redden, jullie posts zijn lichtpuntjes.quote:
Ik pak mijn mondharmonica er even bij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors heeft duidelijk niet op de Hogeschool voor Hilariteit en Humor gezeten.
Als jij dit topic doorleest weet je dat je niet de enige bent die deze kennis bezit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Clown Bassie heeft nog ooit eens een show gedaan met Nico Zwinkels bij Jensen
Ga je dan een jazzy nummer doen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik pak mijn mondharmonica er even bij.
Ga jij deze show maar even aan de binnenkant van je ogen bekijken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Kunnen we het even kwalitatief houden hier? Ik probeer een diepgravend programmaatje te volgen.
Kijk je Ned 2?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Kunnen we het even kwalitatief houden hier? Ik probeer een diepgravend programmaatje te volgen.
equote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
yquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik weet wie dat was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Niets maar zoals een wijs man als eens zei; ''niets is belangrijker dan iets anders''
Dat heb je gisteren ook al gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit wel een leuk programma.
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de lievelingsvideo van Zipportal en mij.
Hey Marco ken jij het programma Hollands Welvaren van Michiel van Erp? Dat lijkt me echt iets voor jou.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga jij deze show maar even aan de binnenkant van je ogen bekijken.
Mijn lievelingsaflevering was toen Myrna een paashazenpak aan had gedaan en eitjes ging verstoppen op de boerderij.quote:
fout is Carlos Castanedaquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wie dat was.
René Froger.
Ik heb het nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey Marco ken jij het programma Hollands Welvaren van Michiel van Erp? Dat lijkt me echt iets voor jou.
Kijk tenminste 1 aflevering terug, ik vind het fantastisch.quote:
Dat klopt. Gisteren vond ik dit ook een leuk programma.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb je gisteren ook al gezegd.
Jij vindt alle flop talkshows leukquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit wel een leuk programma.
Vergeet niet dat je het morgen niet moet zeggen, dan is het weekend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat klopt. Gisteren vond ik dit ook een leuk programma.
Vond jij het onderwerp met stapel en dautzenberg boeiend?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat klopt. Gisteren vond ik dit ook een leuk programma.
Ah, is het Fries dat hij spreekt?quote:
Geef even een linkje van je favoriete Typhoon nummer, ik wil ook op deze bandwagon.quote:
Oja shit, maar ik ben nu niet thuis dus. Je zal nog even geduld moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zou me toch nog bewijs sturen dat je geen neo-nazi bent?
Heb het nog niet ontvangen.
Ik hou inderdaad niet van kijkcijfers.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt alle flop talkshows leuk
De gebroeders van Toor zouden ook een prima late night show kunnen presenterenquote:
Moast ris sjen, fansels!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, is het Fries dat hij spreekt?
In Friesland wordt Typhoon gezien als de nieuwe Syb van der Ploeg.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, is het Fries dat hij spreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |