Yup, even aan de medemens laten zien dat zij zooooo ontzettend goed zijn. Lekker met de ene hand in elke post iedereen voor racist uitmaken, terwijl in de andere hand de heftig kloppende moraalpaal opzwelt tot enorme proportiesquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit soort discussies trekken altijd Ultra politiek correcte kwasten aan die wel even voor een grote groep mensen gaat bepalen wat er racistisch is, en wat niet kan.
We hebben genoeg andere zaken die onze aandacht verdienen, zoals dat mailtje dat onterecht naar een sollicitant is verstuurd waarin stond dat hij niet aangenomen was omdat 'ie gekleurd was. Dát is racisme.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Vrij logisch, de ZP-kwestie speelt in Nederland. Natuurlijk gaan we het hier over ZP hebben.
Symptoombestrijding is natuurlijk belangrijk, maar om racisme uit te bannen moeten we verder kijken dan het oppervlak.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We hebben genoeg andere zaken die onze aandacht verdienen, zoals dat mailtje dat onterecht naar een sollicitant is verstuurd waarin stond dat hij niet aangenomen was omdat 'ie gekleurd was. Dát is racisme.
Dat begin met elkaar in waarde te laten, met een minderheid je zin doordrijven is dat dus niet. Het is het schoolvoorbeeld dat de multiculturele samenleving een farce is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Symptoombestrijding is natuurlijk belangrijk, maar om racisme uit te bannen moeten we verder kijken dan het oppervlak.
Nederland is geen farce, hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat begin met elkaar in waarde te laten, met een minderheid je zin doordrijven is dat dus niet. Het is het schoolvoorbeeld dat de multiculturele samenleving een farce is.
Net wilde je racisme nog oplossen en nu vind je de feitelijke multiculturele samenleving een farce. Ik vind het niet echt met elkaar samengaan die twee uitspraken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat begin met elkaar in waarde te laten, met een minderheid je zin doordrijven is dat dus niet. Het is het schoolvoorbeeld dat de multiculturele samenleving een farce is.
Hangt ervan af wat je onder 'multiculturele samenleving' verstaat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want? Je bent racistisch als je vindt dat de multiculturele samenleving gefaald heeft? Ik vind dat racisme nergens thuishoort, net zoals dat ik vind dat de multiculturele samenleving, in elk geval in zijn huidige vorm, geflopt is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:52 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Net wilde je racisme nog oplossen en nu vind je de feitelijke multiculturele samenleving een farce. Ik vind het niet echt met elkaar samengaan die twee uitspraken.
Belangrijk, inderdaad. Daar versta ik niet onder dat we een gemengde bevolkingssamenstelling hebben, daar versta ik onder dat we ons als land telkens dienen aan te passen aan mensen die hier in de eerste instantie hun roots niet hebben. Dat zouden die mensen in hun eigen land ook niet pikken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je onder 'multiculturele samenleving' verstaat.
Hoe kan iets wat feit is geflopt zijn? Het is geen "plan" of "idee" geweest, het is er.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want? Je bent racistisch als je vindt dat de multiculturele samenleving gefaald heeft? Ik vind dat racisme nergens thuishoort, net zoals dat ik vind dat de multiculturele samenleving, in elk geval in zijn huidige vorm, geflopt is.
Wat is er gefaald in Nederland?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want? Je bent racistisch als je vindt dat de multiculturele samenleving gefaald heeft?
Nederland is niet geflopt.quote:Ik vind dat racisme nergens thuishoort, net zoals dat ik vind dat de multiculturele samenleving, in elk geval in zijn huidige vorm, geflopt is.
Volgens mij is er met het volle verstand gekozen om mensen uit andere landen te halen om ze hier te laten werken, er is ook volledig bewust gekozen om daar slecht mee om te gaan en daar plukken we nu de vruchten van. Dat is dus gewoon een keuze geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe kan iets wat feit is geflopt zijn? Het is geen "plan" of "idee" geweest, het is er.
De multiculturele realiteit ontkennen vind ik dubieus.
Letterlijk is het de Nederlandse samenleving affikken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hoe kan iets wat feit is geflopt zijn? Het is geen "plan" of "idee" geweest, het is er.
De multiculturele realiteit ontkennen vind ik dubieus.
Ga jij ff terug naar groep 3 en vraag om een boekje begrijpend lezen, allemachtig heequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is er gefaald in Nederland?
Je doet net alsof de hele samenleving ontwricht is.... iedereen arm en ziek.
[..]
Nederland is niet geflopt.
Ook het samenleven van mensen die zich niet en wel als Nederlander zien, gaat zijn gangetje.
Zeker ... niks ideaal. Maar jij verbrand alles.
jaja..... arrogant reageren om te verbergen dat je niet direct een antwoord hebt is makkelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ga jij ff terug naar groep 3 en vraag om een boekje begrijpend lezen, allemachtig hee
Die mensen zijn nooit naar Nederland gehaald om cultuur te importeren in Nederland. Het was nooit een idee om een multiculturele samenleving te creërenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij is er met het volle verstand gekozen om mensen uit andere landen te halen om ze hier te laten werken, er is ook volledig bewust gekozen om daar slecht mee om te gaan en daar plukken we nu de vruchten van. Dat is dus gewoon een keuze geweest.
Nederland is te soft omgegaan met bepaalde elementen van buitenlandse culturen. Dat had nooit mogen gebeuren en het zou een hoop ellende gescheeld hebben als dat anders was aangepakt. Wat mij betreft gaat dat zo spoedig mogelijk alsnog gebeuren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want? Je bent racistisch als je vindt dat de multiculturele samenleving gefaald heeft? Ik vind dat racisme nergens thuishoort, net zoals dat ik vind dat de multiculturele samenleving, in elk geval in zijn huidige vorm, geflopt is.
welke elementen en wat had de staat moeten doen ?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nederland is te soft omgegaan met bepaalde elementen van buitenlandse culturen. Dat had nooit mogen gebeuren en het zou een hoop ellende gescheeld hebben als dat anders was aangepakt. Wat mij betreft gaat dat zo spoedig mogelijk alsnog gebeuren.
Even tussendoor: waarom begin je over het deporteren van mensen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welke elementen en wat had de staat moeten doen ?
mensen deporteren ? dat is klassejustitie..
Omdat ik verwacht dat dit een maatregel is die je opgeeft als 'dat had men eerder moeten doen' .quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Even tussendoor: waarom begin je over het deporteren van mensen?
Nee, echt totaal niet. Geen idee waarom je er zo'n idiote wending aan probeert te geven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat dit een maatregel is die je opgeeft als 'dat had men eerder moeten doen' .
Dit als straf voor criminelen met een buitenlandse afkomst.
Geen idee?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet. Geen idee waarom je er zo'n idiote wending aan probeert te geven.
Wat een ongelofelijke onzin.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geen idee?
Dat is toch een standaardoplossing die men geeft voor criminelen met buitenlandse afkomst .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |