Is het al weg?quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, het poollicht was te zien in Nederland.
[ afbeelding ]
Ik zit nooit in die houding; voorovergebogen. En ik ben 1.97 meter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet zo goed hoe je last van je rug kan krijgen. Tenzij je staat en je gitaar 10 kilo is ofzo. Mijn vingertoppen gaan nu ook goed, mijn laatste (middelvinger) is gister verveld, en ik was echt bang dat het veel pijn zou gaan doen nu, maar nee, terwijl het wel zachter aanvoelt. Het kaarsvet op je vingertoppen gevoel is een beetje weg. Maar geen pijn.
Maar je hebt toch wel iets anders dan een bed om op te zitten? Gitaar relaxt op je schoot, ik begrijp het dubbelvouwen gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zit nooit in die houding; voorovergebogen. En ik ben 1.97 meter.
Weet ik niet. Ik zocht via de zoekfunctie van twitter op poollicht. Ik geloof best dat het echt is.quote:
Mooie dromen! Ik ga duimen op geen lekken banden. Fijne tocht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:29 schreef Gert het volgende:
S01E01 van The Blacklist gezien. Die mag blijven.
Night folks.
Of ik nou op het randje van mijn bed of mijn bank ga zitten, dat maakt ook niet uit. Maar als ik weer begin dan ga ik er wel op letten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel iets anders dan een bed om op te zitten? Gitaar relaxt op je schoot, ik begrijp het dubbelvouwen gewoon niet zo.
Ben jij toen nog bij die walvis wezen kijken? Dat was toch in Scheveningen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook Noorderlicht zien.
In mijn achtertuin.
Door het raam.
Want lui.
Nee, ik hoorde het toen te laat. Maar anders had ik het waarschijnlijk sowieso te ver fietsen gevonden voor ramptoerisme.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben jij toen nog bij die walvis wezen kijken? Dat was toch in Scheveningen?
Ik vind het altijd fijner als het hier wat rustiger is. Nu is het wel erg rustig maar als de berichten over mijn scherm schieten vind ik het ook niks. Heb jij dat ook?quote:
Beetje wijn en een halve joint,quote:
Ik heb ze eerst in 40+ in slaap gelult en nu kom ik dat hier doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijner als het hier wat rustiger is. Nu is het wel erg rustig maar als de berichten over mijn scherm schieten vind ik het ook niks. Heb jij dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |