Een zonsondergang is mooierquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, het poollicht was te zien in Nederland.
[ afbeelding ]
Ik zie het bijna nooit meer. Mijn aandacht werd getrokken door een verhaal over een Chinese vrouw zonder kleine hersenen die redelijk goed kon functioneren.quote:
Nee denk het niet. want dat kan je zo vaak zien. De wetenschap dat het vrij uniek is maakt het in je hoofd mooi.quote:
Ja, anders zou je bij een zonsverduistering ook kunnen denken "oh het wordt donker, dat zie ik elke avond dat het donker wordt".quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. want dat kan je zo vaak zien. De wetenschap dat het vrij uniek is maakt het in je hoofd mooi.
Een inslag van een planetoïde schijnt het mooiste van het mooiste te zijn, gebeurd maar 1 keer in de 20.000 jaar helaasquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. want dat kan je zo vaak zien. De wetenschap dat het vrij uniek is maakt het in je hoofd mooi.
Ik heb al 4 dagen niet gespeeld maar ik sla hem op als reserve.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam net de akkoorden van deze tegen:
http://tabs.ultimate-guit(...)d_world_ver2_crd.htm
Leuk voor in het speelkwartier.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahaha net goed voor die crackhoer
Misschien een keer op onze verjaardag. Dubbel feest!quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een inslag van een planetoïde schijnt het mooiste van het mooiste te zijn, gebeurd maar 1 keer in de 20.000 jaar helaas
Geen flauw idee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat was haar plan vraag ik me af.
Je hebt 4 dagen niet gespeeld?quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen niet gespeeld maar ik sla hem op als reserve.
Dat wil niet zeggen dat het morgen niet kan gebeuren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een inslag van een planetoïde schijnt het mooiste van het mooiste te zijn, gebeurd maar 1 keer in de 20.000 jaar helaas
Mijn rug. Het wordt al iets beter. Voordeel is wel dat mijn vingertoppen weer goed aanvoelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt 4 dagen niet gespeeld?Waarom niet? Ik baal al als ik 1 dag maar weinig speel.
Het mooiste is dat ze het zo heel smooth wil doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds niet zo goed hoe je last van je rug kan krijgen. Tenzij je staat en je gitaar 10 kilo is ofzo. Mijn vingertoppen gaan nu ook goed, mijn laatste (middelvinger) is gister verveld, en ik was echt bang dat het veel pijn zou gaan doen nu, maar nee, terwijl het wel zachter aanvoelt. Het kaarsvet op je vingertoppen gevoel is een beetje weg. Maar geen pijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mijn rug. Het wordt al iets beter. Voordeel is wel dat mijn vingertoppen weer goed aanvoelen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Hmm, lekker Cup a Soepje, Asperge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |